Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

gecsa2017-02-11 15:12:50 // 388
Elvileg....
DKori2017-02-11 13:19:18 // 387
:) :) :)

TSeken a rossz tapasztalatok (értsd: tömeges szíjszakadások 100e km alatt) miatt adott ki a gyár egy módosított szervizutasítást 60e km vagy 5 évre. A V6ok és a JTDk (elvileg) bírják az eredetileg belőtt 120e intervallumot.
Dévid2017-02-11 12:38:21 // 386
Óra szerint 180.000 körül cseréltem én is, MES szerint 21.000 körül volt akkor az autóban, szóval aszerint még mehetett volna.
Mr. Z (NagyVad)2017-02-11 11:46:55 // 385
a szervizkönyv 120-at ír, bár én nem hagynám addig, pedig SKF lett felrakva kompletten.
gecsa2017-02-11 11:42:01 // 384
Én csak azt írtam, hogy én mikor cserélném. Ez olyan örök téma kb.,mint az olajcsereperiódus.
Dévid2017-02-11 10:36:01 // 383
A TS-en tutira 60.000, mivel sok szíjszakadás volt, és csökkentették az intervallumot.

A V6-hoz meg meg kellene néznem a szervizkönyvét, de az nincs itt nálam, otthon van a kocsival együtt. Ritkán vagyok Alfa közelben az utóbbi egy évben, havi szinten egy-két alkalommal tudom kihozni a garázsból, akkor is csak a mosóig és vissza megyünk. :)

Mint írtam, lehet keverem a két típust.
Bocs ha rossz információkat adok!
atis_166jtd2017-02-11 10:06:19 // 382
Igen a manualban, de jött hozzá egy szervíz utasítás is ahol csökkentik a csere periódus idejét. Este megkeresem neked.
VV62017-02-11 09:40:56 // 381
Te vagy az egyetlen, aki itt tud valamit; megnéztem a Manualban, valóban 120E. És a TS-en is, meg általában minden olasz autón.
VV62017-02-11 09:08:30 // 380
Na most már 3 adatunk is van: 60-80-120E!
Ez a baj ezekkel a fórumokkal...:)
FRC2017-02-11 06:54:56 // 379
Tuning kerék csavarnál csak akkor veszed észre a teljesítmény növekedést, ha a könnyített 2.0.1 verzió számút veszed.
"Azok már alumíniumból készülnek."
Én anyósomnak azt vettem születésnapjára... Nagyon bejött azóta nem öregszik a mama!
Liquid2017-02-10 23:49:00 // 378
ejj, megint nem vetted be a gyógyszered? :D
gecsa2017-02-10 23:32:34 // 377
Csak, ha megosztod fb-n. Másként nem működik az sem. Olyan,mint a konditerem.
Dévid2017-02-10 21:45:06 // 376
Ha tuning kerékcsavarokat veszek a kocsimra, ahhoz át kell még valamit alakítani a kocsin, vagy anélkül is érezni a teljesítménynövekményt?
gecsa2017-02-08 23:23:36 // 375
60,max 80k körül en is cserélem. 80 akkor, ha tudom mi került bele, 60 ha nem. Lehet kísérletezni a 120al, de olcsóbb cserélni a még nem szakadt szíjat.
Dévid2017-02-08 18:12:27 // 374
Lehet keverem a TS-el. :) Mindkettővel végigjátszottam már.
krisz.v2017-02-08 17:58:54 // 373
Én úgy tudom, hogy 120e vagy 5 év!
Dévid2017-02-08 14:43:39 // 372
60.000
VV62017-02-08 14:05:09 // 371
Mi az előírás a 156 V6-nál vezérléscserére? 120E km?
Dévid2017-02-08 00:12:33 // 370
Még nincs, majd a következőn. ;)
Évi párezer km-t használom.
gecsa2017-02-07 20:52:22 // 369
ja, ott jön a legjobban a napfénytető, legalább nem ég le a kupád! :D
Dévid2017-02-07 20:05:36 // 368
Jó karosszériás kell, meg garázsban tartani. :D
gecsa2017-02-07 16:19:36 // 367
Milyen jó is az, amikor az autó nem csak alulról kezd el rohadni.
Dévid2017-02-07 10:02:19 // 366
Nálam ugye ott a bökkenő, hogy a szövet már kicsit viseletes, így valami jóféle faceliftes bőrszerkó jól jönne.

Tetőablak vagy vászontető meg régi vágyam. Ismerős Ibizáján van egy Webasto vászontető, kicsit hangos, de jól funkcionál. Olyasmi, mint Twingokon szokott lenni.
Abarai2017-02-07 09:41:43 // 365
Bőr van, de meglennék nélküle. A tetőablak nekem is hiányzik.
Abarai2017-02-07 09:40:58 // 364
De hát volt már. :) Egy kezemen meg tudom számolni, hányszor használtam. Ebben az is bennevan, hogy kipróbáltam, működik-e. Az országon belől nem szeretek autópályázni, inkább a hosszabb utat választom, külföldre meg inkább repülök.
gecsa2017-02-06 20:46:38 // 363
Tetőablakot megoldod, a masikat meg tudsz bontani bármikor. De akkor már gta szettet tegyél bele.
Béci Ɨ|ѯ2017-02-06 20:37:28 // 362
Nálam is ugyanennyi, de bőr már van. :-) Viszont a tempomat nekem hiányzik. Jó dolog az autópályán.
Dévid2017-02-06 20:21:06 // 361
Én a prosztó 156-al akkor labdába sem rúgok, mert van ABS, 2 lufi, klima, meg a fékerőelosztó, aztán pont. :D
Tetőablak meg bőr még kellene, aztán ennyi...
gecsa2017-02-06 19:31:59 // 360
kb mint az esőszenzor.
pettinke2017-02-06 19:00:15 // 359
a tempomat addig nem hiányzik, amíg nincs :-) nekem a 159-ben régen nem volt, és úgy gondoltam, az csak úri huncutság. a 166-ban bezzeg van, és borzasztóan élvezem, hogy a München oda-vissza alatt nem görcsöl be a lábam.
Abarai2017-02-06 18:40:47 // 358
Annyira nem hiányzik, hogy rászánjam azt a pár percet. Két és fél év alatt egyszer jött volna jól. Most se jutott volna eszembe, ha nem kezdek el a két autó közötti különbségeken gondolkodni.
gecsa2017-02-06 18:24:52 // 357
nézd mwg, hogy elő van-e készítve, mint a dizeleknél.
Abarai2017-02-06 18:12:10 // 356
Az enyémben nincs. :)
gecsa2017-02-06 14:40:51 // 355
Tempomat van fl előtt is.
Abarai2017-02-06 14:15:53 // 354
Az orráról lehet vitatkozni, a seggén viszont csak rontani sikerült. Belül meg a középkonzol nem tetszik. Ami jobb volt benne, az a műszerfalhéj anyaga és a tempomat. Nagyon rossz nem lett, csak kevésbé jó.
gecsa2017-02-06 14:10:24 // 353
Szerintem a facelift sem néz ki rosszul.
Abarai2017-02-06 13:24:20 // 352
A hangja miatt és mert nem faceliftes. De főleg azért, mert eredetileg is V6-ot akartam, a JTS csak "hirtelen jó ötletnek tűnt".
Dévid2017-02-06 12:06:56 // 351
Olcsóbb fenntartani. Én is azért váltottam a TS-ről.
gecsa2017-02-06 10:19:08 // 350
Hanem miért is?
Abarai2017-02-06 09:13:15 // 349
Ezt a részét nem is figyeltem, csak a hangot. Mondjuk nekem a JTS se volt gyenge, szóval nem a plusz lovak miatt váltottam V6-ra.
Mr. Z (NagyVad)2017-02-05 23:38:49 // 348
én nem rég egy 159 1750 TBI novitec tuningbox-os szépségbe ültem, hát nagyon megy jobban mint 2.5 V6. Fel is került a bakancslistámra. 240ló volt és a facelift könnyített karosszériás. A gyorsulási élmény durva.
Dévid2017-02-05 22:10:17 // 347
Tapasztalták, mit tud a kocsim, nem is csesztetnek miatta.
Dévid2017-02-05 22:09:15 // 346
Jelenlegi setupoddal közel partiban lennétek a Ralliart verzióval. Az 265 ló, és kb. súlyra annyi, mint a 159. Plusz automata váltóval szerelték csak. Az normál EVO X viszont kifújná a 159 orrát, annak jobb a hajtása, és 295 pacit tud. :)
gecsa2017-02-05 21:22:18 // 345
azt lehet, de a 156ot nem biztos. :D
Liquid2017-02-05 21:17:40 // 344
Tehát akkor a kormolóssal le tudnék nyomi egy EVO-t ? :D
gecsa2017-02-05 19:29:16 // 343
ezt kint a pályán ne mond senkinek, mert kinevetnek.. pedig nem is tudják, hogy tényleg így van!
Dévid2017-02-05 11:13:48 // 342
Megdöbbentő, de a 156 2.5 V6 érzésre a Mitsubishi Lancer EVO X Ralliart verzióval van partiban.
Pedig lóerőben, hajtásban, és a stopper szerint is a Lancer jobban áll.
Jani72122017-02-05 11:10:01 // 341
Öszintén szólva én is csalódtam benne, mert a 147 Ts után (ami nagyon szépen megy, persze a saját kategoriájában) azt gondoltam, hogy bődületes energiával fog belepaszírozni az ülésbe... Viszont kanyarokban nagyon pozitív élmény
Dévid2017-02-05 11:05:38 // 340
Amúgy az összkerékhajtás hiányzik nekem is, mert mocskos orrtolós tud lenni ezzel a nehéz blokkal a 156.
Dévid2017-02-05 11:03:45 // 339
325 kilóval nehezebb, meg a hajtási veszteség, ahogy írod.

Bocsáss meg, nem szaroztam, csak döbbenetes, hogy mennyi plusz erőt felemészt ez a differencia.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.