Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

gecsa2017-02-02 21:31:39 // 325
akkor marad a julcsi, már rendelhetsz q4et.
Liquid2017-02-02 21:09:33 // 324
ezt osztotta a gép :) 159-ből nehéz volt benzinest találni, most se könnyű, mert csak a TBI van, ami nem rossz, de túlzottan bejött a Q4
gecsa2017-02-02 21:00:16 // 323
akkor miért traktorozol? 😂😂😂
Liquid2017-02-02 19:41:58 // 322
dízelre, oszt minek? :)
az üzemanyag neve benzin
gecsa2017-02-02 19:35:34 // 321
És hogy alakítod át dízelre?
Liquid2017-02-01 23:14:31 // 320
Neeem, befaragom a 159-be a GTA motorját.
gecsa2017-02-01 22:18:42 // 319
Kocsival együtt cseréled a motort?
Liquid2017-02-01 21:13:52 // 318
én már elhatároztam, hogy ha nyerek a lottón egy kellően nagy összeget, akkor lesz :)
Jani72122017-02-01 21:06:57 // 317
sajnos nincs :)
gecsa2017-02-01 21:05:15 // 316
Kell bele egy jó Busso.
Jani72122017-02-01 20:42:01 // 315
itt azért adják el, mert a munkadíja drága, egy vezérlés csere 3500€, egy tízezer eurs autón elég húzos
gecsa2017-02-01 17:43:09 // 314
Tudom... azt is, hogy drága. Itthon még húzósabb.
Jani72122017-02-01 17:05:17 // 313
1000€ körül van, kicsit drága, de ezek a motorok már nem a sima 1.9 dizelek ezzel együtt kell élni sajnos.
gecsa2017-02-01 16:35:34 // 312
És a vezérlés cseréje is olcsó. 😂😂😂
Jani72122017-02-01 15:58:43 // 311
a legjobban 4000 fordulatnál él egyébként, ott gyönyörüen szól :) Nem kell az alacsony fordulat okozta problémáktól tartanom :)
Liquid2017-02-01 15:57:52 // 310
így van :) nagy a kontraszt, főleg ha az elsőkerekes is kellően erős
Jani72122017-02-01 15:55:17 // 309
Addig fel sem tőnik milyen fasza dolog a Q4 amig vissza nem ülsz egy elsökerekesbe és megprobálsz jeges uton elindulni :) Nagy királyság az összkerék :)
gecsa2017-02-01 12:17:57 // 308
Pályázol a George rangjára? 😂
Liquid2017-02-01 11:34:01 // 307
úgy bizony :) Kellene most is csak magasak az igényeim :D
gecsa2017-02-01 11:25:03 // 306
kellett volna az az egy henger.
Liquid2017-02-01 11:20:07 // 305
pont azért vettem Q4-et, meg 159-et, hogy nehogy keveset egyen :)
gecsa2017-02-01 11:16:08 // 304
pedig aztán mindenki azért veszi a dízelt,mert keveset fpgyaszt. 😁
Liquid2017-02-01 09:35:12 // 303
teljesen jó a 11 a 159 V6-tól, az én dízelem is eszik 9-10-et
Béci Ɨ|ѯ2017-02-01 09:02:40 // 302
Azt azért ne feledd, hogy a 159 nehéz is, a négy kerék hajtás is rárak még egy lapáttal, no meg az is az igazsághoz tartozik, hogy a te 3.2 V6-os már nem a régi busso féle V6, az egy teljesen másik motor, más karakterisztikával, más környezetvédelmi szabályozással, stb. stb. Szerintem a 11-es fogyasztás teljesen ok a Te esetedben. Én tudok 8-9-et fogyasztani autóúton, de a 156 jóval könnyebb és a motor sem 260, hanem csak 190 lóerős.
gecsa2017-02-01 08:34:56 // 301
Tud 10 alatt is, de sem a lendkerék, sem a váltó nem örül az 1300as fordulaton pöfögésnek. Ráadásul ott olajnyomás sincs még rendesen. Cserébe ott 8 alá is be lehet tolni.
Jani72122017-02-01 08:15:32 // 300
El sem tudom képzelni, hogy hogyan tud a V6 10l alatt fogyasztani :/ Nekem ha finom voltam, pályán (családdal Magyarországra) tempomattal 11L volt az átlag. Normálisan 13-14L vegyesben. De igazából mikor én vezetem élvezve a 4 kerék hajtás örömeit nyugodtan lehet 17-18Litert számolni.Viszont ezért cserébe rendes adrenalin löketek jönnek :)
gecsa2017-01-31 17:33:06 // 299
Barmikor szívesen! Aztán helycsere.
vologya[kendács mester]2017-01-31 12:16:27 // 298
De a lényeg 0-50 és 150+ között van :D Én ugyan azt az útvonalat vezetem 2 hetente, szinte semmi mást. Ha óvatosan vezetek, akkor 9.2-9.4 l/100 de ha kitaposom a lelkét, akkor 10.5-11. De akkor senki nincs biztonságban és kék-foltos lesz a jobb lábam :D
Liquid2017-01-31 11:10:10 // 297
reméljük megadatik :)
Nem vezetsz szarul, csak a körülmények áldozata voltál mindig :)
Dévid2017-01-31 10:36:12 // 296
Remélem egyszer megadatik, hogy azokat, akik itt adják az ívet nekem, elvigyem pár körre murvás pályán, és megmutassam hogy "milyen szarul vezetek". ;)
gecsa2017-01-31 07:48:28 // 295
Pedig azt mondják, jól vezet.



Háztartást... 😂😂😂😂😂
Liquid2017-01-30 20:32:10 // 294
nála a tetőablak előkészítés és az árokásás is beletartozik :D
gecsa2017-01-30 19:13:20 // 293
Pedig a telesport motor vígan kotor. Legalább is azt mondják.
Dévid2017-01-30 18:59:22 // 292
Mindenkinél abba tartoztak volna. Olajcsere, lengőkarcsere, motorcsere... :D
gecsa2017-01-30 18:06:17 // 291
Azok nem a rendszeres karbantartás költségei körébe tartoztak. Vagyis Nálad de. 😂😂😂😂😂😂
Dévid2017-01-30 18:00:20 // 290
Én anno féltem tőle, azért lett TS. Az drágábban fenntarthatónak bizonyult. :)
indi692017-01-30 17:28:54 // 289
Szia. Ezeket már hellyel közzel tudtam. Volt szerencsém kipróbálni egy 156 2.5 v6 24v 6-os kézi váltóst. Én napi szinten használom az Alfám, főleg Pesten. A katalógus számok nem érdekelnek, ezért kérdeztem. Nyilván nem bmw fórumon fogok érdeklődni. Az Alfát nem hétvégi jaszkarinak veszem. Szutyuki meg kell a bánatnak. Na béke, mindenkinek köszönöm.
Dévid2017-01-30 17:14:43 // 288
Nekem 8
gecsa2017-01-30 16:32:47 // 287
Szerintem pedig aki v6 után keresgél az tudja a választ, hogy sokat. Tudod, a majom sem működik banán nélkül. Sokkal érdekesebb infó például, hogy ha 156-166-gtv vonalon mozogsz, akkor kb. a vételár felett legyen még kb 600eft leszervizelni, és utána még évente legalább 200eft karbantartásra. Ekkor még ugye nem használtad. Vezérlés a 24v esetén 100k kedvezménnyel plusz munkadíj. V6tb esetén csak 60k körül, de ott max 40ezrenként szelephézag állítás (használattól függően), ami átlag 80eft. Ezek még csak rendszeres larbantartási költségek, nem kotlott meg az lmm, amiből csak a boschal fog rendesen működni, lambdák is szeretnek meghalni, a 24v többel is dolgozik. Régebbi v6okhoz korhoz viszonyítva több pénz kell. Tudom, hogy olcsó most a 156-166-gtv v6al, de tudni kell, hogy a luxusautó huszon-, harminconévesen is luxusautó, amihez az alkatrészárak is igazodnak. Már az átírást sem úszod meg 120k alatt. A 4-500ezres eladó darabokra minimum mégegyszer annyit rálocsolsz, mire rettegés nélkül fordítod el a kulcsot. Hogy ne csak elrettentselek, iszonyat vezetési élmény, hang, karakterisztika. Nem sok autó ad ilyet. Csak egyszer kell beülni. Budapesti autózásra én inkább 1.0ás swiftet vennék, annak úgyis mindegy, és tuti keveset eszik. Ha ezen kívül érdekel értelmes dolog a v6okról, keress meg nyugodtan. Szerintem ezzel a poszttal sokkal közelebbi képet kaptál egy v6ról, mint néhány irreleváns fogyasztási adat alapján. Háttérinformációként a turbós is annyit eszik, mint a többi. Remélem nem riasztottalak el, és sikerül kifogni egy szép darabot!
KORYY2017-01-30 14:30:20 // 286
A szomjas azért ly mert nem az:)))
KORYY2017-01-30 14:27:02 // 285

Ez meg amit eddig 4500 kilóméteren evett
KORYY2017-01-30 14:25:06 // 284

166 3.2 collezione
Tempomat autópálya.
Nem szomlyas
pettinke2017-01-30 11:51:13 // 283
valóban! :-)
BeeGee2017-01-30 10:12:44 // 282
Talán így a legegyszerűbb :) Wiki
Béci Ɨ|ѯ2017-01-30 10:06:48 // 281
A franc. :) Valóban még egy csomó kimaradt.
BeeGee2017-01-30 10:05:12 // 280
meg még egy párat: 155, Alfetta GTV, GT... :)
BeeGee2017-01-30 10:02:41 // 279
GTV V6 3.2 24v: Város: 20l. Országút: 12,5l, kényelmesben.
Ennek a kocsi még őszinte volt a katalógus adata :)
pettinke2017-01-30 09:59:24 // 278
kihagytad a Sei V6-jait és a 147 GTA-t :-)
Béci Ɨ|ѯ2017-01-30 08:11:37 // 277
Melyik V6? A 75-ös 2.5 V6-ja, 3.0 V6-ja, a 164 3.0 V6-ja, 2.0. V6 TB-je, a 156 2.5 V6-ja, vagy 3.2 V6-ja, a 166 2.0. V6 TB-je, 2.5 V6-ja, 3.0 V6-ja, 3.2 V6-ja, esetleg a GTV 2.0 V6 TB-je, 3.0 V6-ja, 3.2 V6-ja, esetleg a Spider 3.0 V6-ja? És persze ezek közül majd' mindegyikhez volt automata és kézi váltó is, úgyhogy van választék :)

Az én 156 2.5. V6-om 6-os kézi váltóbval 12-13 körül eszik városban, vegyesen kerek 10-et
gradvolttomi2017-01-30 07:02:45 // 276
Azért az "ezmennyiteszik" kérdéstől én is falra tudok mászni... A kérdésre, V6TB oldalról: piroslámpánál állva 24, átlag 10-12, de a 8-ason Fehérvár felé ment már 9 l alá is..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.