A 145ben lehet a világon a legjobban tahóskodni :D
Vikking 3112011-08-22 21:33:46 // 18342
GTPeti2011-08-22 21:21:38 // 18341
Csattanjon az ajtaja mint egy zsigulinak, de harapja a kanyart. Hisztizzen, ne menjen minden nap egyformán tompán.
Biztos tolonganának érte... :)
Biztos tolonganának érte... :)
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-22 21:16:51 // 18340
Ugye..:-) A 146 még flegma olasz, az utánna jövők már olyan kultúráltak :-))
Ha már jövő Alfái... igencsak szívesen látnék ismét egy "flegma" autót az Alfától. Olyan széllel szembe hugyozós, csakazértse német, döcögjön, hörögjön. Legyen ék alakú, morcos és szép. Csattanjon az ajtaja mint egy zsigulinak, de harapja a kanyart. Hisztizzen, ne menjen minden nap egyformán tompán. Egyik nap duruzsoljon, másnap morogjon, harmadnap harsogjon. Legyen inkább kicsit hangos, de az unalmas autópályán gurulás közben derengjen fel egy F16 bevetés hangulata ha rápróbálnak a német vadak. Csattogjon benne a fékbetét, de fogjon mint a ződfesték. És még folytathatnám :-D
Ha már jövő Alfái... igencsak szívesen látnék ismét egy "flegma" autót az Alfától. Olyan széllel szembe hugyozós, csakazértse német, döcögjön, hörögjön. Legyen ék alakú, morcos és szép. Csattanjon az ajtaja mint egy zsigulinak, de harapja a kanyart. Hisztizzen, ne menjen minden nap egyformán tompán. Egyik nap duruzsoljon, másnap morogjon, harmadnap harsogjon. Legyen inkább kicsit hangos, de az unalmas autópályán gurulás közben derengjen fel egy F16 bevetés hangulata ha rápróbálnak a német vadak. Csattogjon benne a fékbetét, de fogjon mint a ződfesték. És még folytathatnám :-D
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-22 21:03:35 // 18339
Ha nem hát nem...gyenge próbálkozás volt :-))
Simon232011-08-22 21:01:02 // 18338
szal nem csak én könyöklök felhuzott ablaknál xDD de télleg kurva jó, lehuzott ablaknál egyszerübb de én igy is elférek :D
Kompressz úr2011-08-22 20:49:07 // 18337
Ha má' így kérded, akkor nem :D
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-22 19:27:28 // 18336
Különben is..hát nem hasonlít a hőn áhított nagytesóra? :-DDD
műszerfal
műszerfal
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-22 19:04:32 // 18335
Nem írtam én, hogy tökéletes, de valójában nekem az. :-)
Semmi szükségem a 146 belső felszerelésén túl egyébre. Pontosabban
egy tempomatra, de nekem belül is otthonos az öreg gép. Szeretem a zöld fényeket, a hagyományos tekerőkapcsolókat, levegőrostélyokat. Egy dolog, hogy millióan leutánozták már ezeket a vonásokat és az egyel ezelőtti Fiesta ilyesmi akar lenni, de a mai divat szerinti csillivilli nekem sok. Egy bömbihez hasonlítva a 146 műszerfala egy örök szépség. A Giulietta ebben megfogott, az tetszik belülről, kivéve a full műanyag ajtópaneleket (mind olyan?). A 159 viszont közel sem fog meg már annyira mint a 46, pedig az se csúf. Az 56 meg más világ, az is nagyon bejön a csőműszerekkel.
Szóval összességében nekem megfelelne a 46 újonnan, az égvilágon semmi baj a belsejével. Az anyagok még mindíg össze sem hasonlíthatók egy Focuséval. Az telibe műanyag, nekem nincs otthonos érzetem benne, rideg az egész. A 146 szerintem jól el van találva, egyben adja a fílinget. Nem olyan kultúrált limuzinos mint egy 56, hanem kicsit nyers, de én ebben érzem jól magam. És nincs mégegy ilyen jól könyökölhető első ablakú autó, ezt bizton mondhatom (de, a 145) :-)))
Semmi szükségem a 146 belső felszerelésén túl egyébre. Pontosabban
egy tempomatra, de nekem belül is otthonos az öreg gép. Szeretem a zöld fényeket, a hagyományos tekerőkapcsolókat, levegőrostélyokat. Egy dolog, hogy millióan leutánozták már ezeket a vonásokat és az egyel ezelőtti Fiesta ilyesmi akar lenni, de a mai divat szerinti csillivilli nekem sok. Egy bömbihez hasonlítva a 146 műszerfala egy örök szépség. A Giulietta ebben megfogott, az tetszik belülről, kivéve a full műanyag ajtópaneleket (mind olyan?). A 159 viszont közel sem fog meg már annyira mint a 46, pedig az se csúf. Az 56 meg más világ, az is nagyon bejön a csőműszerekkel.
Szóval összességében nekem megfelelne a 46 újonnan, az égvilágon semmi baj a belsejével. Az anyagok még mindíg össze sem hasonlíthatók egy Focuséval. Az telibe műanyag, nekem nincs otthonos érzetem benne, rideg az egész. A 146 szerintem jól el van találva, egyben adja a fílinget. Nem olyan kultúrált limuzinos mint egy 56, hanem kicsit nyers, de én ebben érzem jól magam. És nincs mégegy ilyen jól könyökölhető első ablakú autó, ezt bizton mondhatom (de, a 145) :-)))
Cgo2011-08-22 09:59:45 // 18334
a belsot tekintve a 146 azert nem annyira tokeletes, mint irod :)
eppen most beszeltuk mi is a hugommal, hogy a kulsot tekintve en is megvennem ujan, de a belso azert ujkent nem kene, tul sok a 80-as evekbol atszokott elem, ami nem eppen az Alfa aranykora volt. Amit viszont szo nelkul megvennek, az az én 156-om újan, 0 km-el, 10 cm-el hosszabb csomagtérrel., ülésfűtéssel.
eppen most beszeltuk mi is a hugommal, hogy a kulsot tekintve en is megvennem ujan, de a belso azert ujkent nem kene, tul sok a 80-as evekbol atszokott elem, ami nem eppen az Alfa aranykora volt. Amit viszont szo nelkul megvennek, az az én 156-om újan, 0 km-el, 10 cm-el hosszabb csomagtérrel., ülésfűtéssel.
GT Ɨ|ѯ2011-08-22 09:10:00 // 18333
és neki mikor lesz utódja?.........:-)
WarbiRunner (Gyuri)2011-08-15 17:12:39 // 18332
Ugyanez kéne nekem is, remélem a Giulia egy értelmes autó lesz. És mondjuk limuzin szerű kivitele ellenére nyílhatna egyben a fara...tehát legyen 5 ajtós. Addig meg marad a 146. Ha legyártaná valaki nekem a 146 jtd-t 0km-esben, azt már hoznám is el. Akár egy az egyben a 2000-es évjáratot, de ha extrázni akarok, akkor tegyék bele nekem a 150 lovas m-jetit, ami az 56-ban olyan szépen muzsikált :-) Egyéb kívánság nincs :-)
De egyelőre marad az, hogy újítgatom, javítgatom tovább az öreg masinát, és gondolkozom azon, hogy hogy maradjak Alfás, amikor majd le kell cserélnem a 146-ot...
De egyelőre marad az, hogy újítgatom, javítgatom tovább az öreg masinát, és gondolkozom azon, hogy hogy maradjak Alfás, amikor majd le kell cserélnem a 146-ot...
Cgo2011-08-15 08:19:15 // 18331
ezzel en is igy vagyok, maig megcsodalom a 146-ot, de belulrol mar nagyon oregecske (sot, csunyacska). Viszont kivulrol - annak ellenere, hogy ujabban mar az is melosauto lett - maig nagyon ott van.
GT Ɨ|ѯ2011-08-15 07:59:17 // 18330
masszív, ez tény...:-)
GTPeti2011-08-13 17:46:03 // 18329
Asszondja Alfa Romeo Sportwagon...
Simon232011-08-13 12:16:11 // 18328
nekem konkrétan a 146 utódja kéne, de az nincs. a 147 csomagtere kicsi a gt meg már már luxus kategória és 3 ajtós. szal jó lenne ha összekapnák magukat a mérnök urak, mert a 145 utódja a 147 a 156nak köze nincs a 146 hoz szerintem, én kurvára odavagyok ezér az autójért csak kicsit idős, és kéne egy fiatalabb nagyobb pacis hasonló, bár nekem az is mind1 ha csinálnak nekem egy ilyet újonnan :)
Fater (Norbi)2011-08-05 20:22:37 // 18327
Ezért lehetne inkább az alfának ilyen járgánya, ami összevethető lenne az A6-tal vagy BMV5-tel esetleg egy mérettel kisebb járműveivel is.
Fater (Norbi)2011-08-05 20:09:33 // 18326
Jó lenne, ha így lenne.
Sajnos tartok tőle, hogy a vezetők ésszel nem gondolkodnak: van egy olyan réteg aki az alfa érzést imádja, de nincs a márkánknak olyan középkategóriás autója, ami a BMW-vel fel tudná venni a versenyt a gazdag fiatal családoknál. Bőven megfér a luxus és a sportos típus egymás mellett!
Egy nagyobb csomagterű sw a guliettából jó lenne (vennénk mi is), akárcsak egy limuzin, amely a 146-os nyomdokaiba léphetne. Az sajnos tény, hogy kevés a típus a hőn szeretett márkánknál és ezzel nem lehet a változatos igényeket kielégíteni. A SUV kategória a kutatások szerint 40%-al nő 2017-ig..., s amilyen lassan megy a fejlesztés és tologatják az új típusokat az alfára vágyakozó fiatalok más márkát fognak választani. Ha így halad nyugdíjas leszek mire kijön egy közép ill. felső kategóriás alfa. Úgy járhatunk, mint a cadillac, amely vásárlóinak az átlagéletkora 60 év fölött van..., ekkor jött a fiataloknak szóló cls és bls..
Sajnos tartok tőle, hogy a vezetők ésszel nem gondolkodnak: van egy olyan réteg aki az alfa érzést imádja, de nincs a márkánknak olyan középkategóriás autója, ami a BMW-vel fel tudná venni a versenyt a gazdag fiatal családoknál. Bőven megfér a luxus és a sportos típus egymás mellett!
Egy nagyobb csomagterű sw a guliettából jó lenne (vennénk mi is), akárcsak egy limuzin, amely a 146-os nyomdokaiba léphetne. Az sajnos tény, hogy kevés a típus a hőn szeretett márkánknál és ezzel nem lehet a változatos igényeket kielégíteni. A SUV kategória a kutatások szerint 40%-al nő 2017-ig..., s amilyen lassan megy a fejlesztés és tologatják az új típusokat az alfára vágyakozó fiatalok más márkát fognak választani. Ha így halad nyugdíjas leszek mire kijön egy közép ill. felső kategóriás alfa. Úgy járhatunk, mint a cadillac, amely vásárlóinak az átlagéletkora 60 év fölött van..., ekkor jött a fiataloknak szóló cls és bls..
GTPeti2011-08-05 20:05:14 // 18325
Reméljük azért 1szer mégis lesz újra Kígyós Nagyvad.
Mindenesetre egy jó kis Maser 3.0 dízellel már összemérhető lenne a német csodákkal. (Leszámítva... hogy azokból van kombi. Amit a legnagyobb európai piacon igencsak komálnak...)
Mindenesetre egy jó kis Maser 3.0 dízellel már összemérhető lenne a német csodákkal. (Leszámítva... hogy azokból van kombi. Amit a legnagyobb európai piacon igencsak komálnak...)
mesa2011-08-05 19:55:50 // 18324
Mondjuk ezek nincsenek egy kategóriában, de érteni,mit akarsz mondani, és nagyon reménykedhetünk benne, hogy nem csak egyszer sül el rendesen a tervezők keze ugyanazon a padlólemezen gondolkodva ;)
Fater (Norbi)2011-08-05 19:53:04 // 18323
Olvastam ma egy rossz hírt, melyben a nagy alfa (169-es) létezése szűnt meg, mert a marketingesek több pénzt tudnának maserati névvel kiszedni belőle. Érdekes a vW-nél simán megfér azonos kategóriában az A4, Octavia, Jetta, Toledo vagy A6, Passát, Superb- csak nálunk ilyen idióták a vezetők? Ha így folytatják az ALFA csak kis autós típus lesz vagy hamarosan megszűnik...
GT Ɨ|ѯ2011-08-05 09:22:00 // 18322
Úgy néz ki lesz belőle széria...:-)
Hobalu2011-08-04 22:01:14 // 18321
Ne őrüljetek meg, ez ugyanúgy mattpiros, csak sötét van!
Ok, hogy a németeknél mutatják be, de láttatok már debütáló Alfát szürkében?
Ok, hogy a németeknél mutatják be, de láttatok már debütáló Alfát szürkében?
Jimmi T.2011-08-01 08:36:48 // 18320
Egyet értek ! Karbon cucc ennyire még nem izgatott fel :-)
GT Ɨ|ѯ2011-08-01 08:23:02 // 18319
Sorozatgyártásba vele!
5000 db-ot gyorsan!:-)
5000 db-ot gyorsan!:-)
Kompressz úr2011-07-29 12:45:45 // 18318
Sajnos az ilyen GT csak az álom kategóriája, valóság nem lesz belőle :(
Buksi2011-07-29 11:09:31 // 18316
Akkor izenj a nevemben is! ;-)))))
Halesz2011-07-29 08:26:38 // 18315
A Giulia GT nekem jöhet :))
Kazes☻2011-07-29 01:17:47 // 18314
Rendben, akkor ezzel meg is volnánk,már csak meg kell nékik izenni! :D
Buksi2011-07-29 00:57:11 // 18313
Ez nekem is tetszene! ;-)
Kazes☻2011-07-28 22:17:20 // 18312
Lehet, hogy hátrafelé nyílik, de mindegy is, úgyis bepréselnénk magunk, ha muszáj hátra ülni. :D
GTPeti2011-07-28 20:39:09 // 18311
Ezzel nem vagy egyedül. Bár Négyeskébe hátul necces lenne beszállni. B)
Kazes☻2011-07-28 15:30:07 // 18309
Jimmi T.2011-07-28 15:05:33 // 18306
mit is mondhatnék ?
a jövő elkezdődött
a jövő elkezdődött
Vinnie2011-07-27 00:26:10 // 18305
Már most 19 modellváltozat van. Motorválasztékot nem vettem figyelembe. Lehet keveset is számoltam gyorsan...
Ezzel szemben nekünk mennyi? 2?????? :O Elsírom magam...
Ezzel szemben nekünk mennyi? 2?????? :O Elsírom magam...
GTPeti2011-07-27 00:15:13 // 18304
Ők viszont nyomulnak, de nagyon... :/
Vinnie2011-07-27 00:13:42 // 18303
Ja. Most a bmw 2014-es terveit...
2-es, 4-es bmw-k lesznek....természetesen, kettő, négy ajtós és cabrio változatokkal.
2-es, 4-es bmw-k lesznek....természetesen, kettő, négy ajtós és cabrio változatokkal.
GTPeti2011-07-26 23:17:16 // 18302
Igazad van, legalább szivárogtatni kellene valamit. A németek is így szokták (pl. az AutoBild-en keresztül) és bejön...
WarbiRunner (Gyuri)2011-07-26 23:13:57 // 18301
Hát nem tudom..valamit szivárogtathatnának ki, mert ez így viccbe hajló. 159 elköszön, így nem sok marad, de már lassan remény se. Csak találgatások, amik rosszabbnál rosszabbak...:-( Tényleg nincs egy Skoda Octavia ellen sem semmije az Alfának, de ha szigorúan nézzük, egy Chevy Cruze ellen se...
GTPeti2011-07-26 21:45:13 // 18300
Csak nehogyaztán a végén valami ilyesmi legyen. :((
WarbiRunner (Gyuri)2011-07-25 15:20:29 // 18299
Mijez...Skoda? :-P
Xixo2011-07-24 23:45:39 // 18298
Na jó, azzal én is vinném Fateromat egy körre! :))
Tommi2011-07-24 23:37:46 // 18297
Ez így van, de akkor úgy jött ki, hogy kettőnél többen ültünk a Ferrariban :)
Ha van is hátsó ülés, akkor is max csomagoknak... :)
Ha van is hátsó ülés, akkor is max csomagoknak... :)
Xixo2011-07-24 23:33:13 // 18296
Szerintem egy kabrióba két embernél több nem kell. :) És az anyós ülésbe se az anyóst kell ültetni, hanem a lányát! :)))
Tommi2011-07-24 23:27:41 // 18295
Miért, pl egy Ferrari California teljesen rendben van szerintem és még hátul is egész jól el lehet férni :) Csak 200 felett kell úgy összekuporodni, mint egy bobversenyzőnek, de addig egész elviselhető :) Bár a 193 centis Édesapámnak erről egészen más volt a véleménye, miután kiszállt a hátsó sorból :)))))))))
Xixo2011-07-24 23:24:44 // 18294
A 4 üléses cabrió már önmagában egy ellentmondás! :))
Kazes☻2011-07-24 21:07:42 // 18293
Jójaz, úgyis kellene egy olcsóbb nyitható verzió. :)