ALFI1562007-08-16 15:44:23 // 4151
Most nézem a google-ba van róla pár kép.
Satti2007-08-16 15:39:32 // 4149
Nem hallottam még erről, de soká lesz az még, pláne az elérhetőséget tekintve, sajnos!:-)
ALFI1562007-08-16 15:36:59 // 4148
Most mondta az egyik haver,hogy látott képeket a 169-ről.Állítólag a 2.4diesel 250 lovas lessz.Hallotattok már valamit róla?
mesa2007-08-15 08:59:07 // 4147
OFF De azt már nem is a Zapatinas tervezte, hanem megint a jappók. ON
Zsifi_GTV2007-08-14 21:41:22 // 4146
Rosszabb, mert már egy nagy koppintás és elvesztette az agresszív megjelenését.
Zool2007-08-14 21:39:30 // 4145
Van régi fajta lépcsős is, de tényleg visszalépés. Így jár aki fromaterv helyett Alfa-tervezőt lop... :)
zolee1452007-08-14 21:38:11 // 4144
Az új Impreza egy Mazda3-as...
mesa2007-08-14 21:14:38 // 4143
így van, a "didis" EVO6 volt az uccsó emberes kinézetű Mitsu.
Ellenben az igazi rallye fanok mai napig elélveznek a Lancia Delta HF Integrale 16v Evoluzione2 nevének soxori simételgetése kapcsán ;)
Ellenben az igazi rallye fanok mai napig elélveznek a Lancia Delta HF Integrale 16v Evoluzione2 nevének soxori simételgetése kapcsán ;)
zolee1452007-08-14 11:45:58 // 4142
Az a baj, hogy átalakultak a kategóriák. Pl a "GTi" kategória régebben könnyű, max 150 lovas vaddisznókat jelentett, ma meg a Golf GTi is inkább egy gyors családi autó, vagy hot hatch vagy miafaxnak nevezik.
Amit régebben GTi-nek hívtunk az mostanában kb a Swift sport (lehet hurrogni), vagy Yaris TSport, Fabia RS, Punto GT, Clio RS. A Golf kategória sajnos hízik, kell a sok csillag, ami mondjuk nem baj, csak ha valaki azt mondja "GTi" akkor tutira nem egy túlsúlyos viszont kéccáznagyonsok LE-s 8-12 milliós autóra fogok gondolni.
Amit régebben GTi-nek hívtunk az mostanában kb a Swift sport (lehet hurrogni), vagy Yaris TSport, Fabia RS, Punto GT, Clio RS. A Golf kategória sajnos hízik, kell a sok csillag, ami mondjuk nem baj, csak ha valaki azt mondja "GTi" akkor tutira nem egy túlsúlyos viszont kéccáznagyonsok LE-s 8-12 milliós autóra fogok gondolni.
BeeGee2007-08-14 11:13:28 // 4140
Kb olyan puha lett a dizájnja, mint az új subiknak a régiekez képest.. képeken még jól fest, de élőben pocakos :(
TarP2007-08-14 10:57:31 // 4139
Előbb látni akarom, csak utána nyilatkozok.
Tedi2007-08-14 10:48:11 // 4138
Asszem jövőre már lesz, akkor hozzák ki az új Deltát. De az egy rakás szar az előzőhöz képest. Teljesen más világ.
TarP2007-08-14 10:12:09 // 4137
De jelenleg még olyanjuk sincs.
zolee1452007-08-14 09:51:32 // 4136
Beszélgettem egy nagyon régi jó ismerősömmel, aki nagy Impreza-buzi, de általában ilyen Evos-Imprezás társaságban mozog, és ő mondta, hogy már az Evo7-est is "öltönyös" autónak tartják a nagy fanatikusok, szerintük az Evo6 volt az igazi.
Az a baj, hogy ha most kihozna egy utódot a Lancia már az sem az a vaddisznó Integrale lenne, hanem egy sima nagyteljesítményű kompakt autó.
Az a baj, hogy ha most kihozna egy utódot a Lancia már az sem az a vaddisznó Integrale lenne, hanem egy sima nagyteljesítményű kompakt autó.
zolee1452007-08-14 09:45:46 // 4135
Nem azt mondtam, hogy hihetetlen, hanem azt, hogy értelmetlen.:)
TarP2007-08-14 09:24:22 // 4134
Én jobban örülnék, ha a BMW úgy csökkentené a gyártási költségeket, hogy eladna pár 3.0BTB motort, (a 306 lovasat) az Alfának, cserében pl használhatna 2.4MJET-et.
Mindkét cég szempontjából költségcsökkentő lenne és hatékony megoldás is.
Aztán az Alfa beledobná a Juniorba a 335i motort és eljöne az Világnak megmentése! :) (Na jó, elvinné az a moci a 159, Brera, 169... még a 8Cpolgári verzióját is, pl 6C... )
A Lanciáról meg az a véleményem, hogy aki a férfias komoly vaddisznó Delta HF integrale-t leállította, azt küldjék el szennyvíztisztítóba dolgozni és csináljanak újra EMBERES autót. A mai fiatalok Micsu EVO-król, meg Impreddzzákról mesélnek, pedig... pedig... :(
Mindkét cég szempontjából költségcsökkentő lenne és hatékony megoldás is.
Aztán az Alfa beledobná a Juniorba a 335i motort és eljöne az Világnak megmentése! :) (Na jó, elvinné az a moci a 159, Brera, 169... még a 8Cpolgári verzióját is, pl 6C... )
A Lanciáról meg az a véleményem, hogy aki a férfias komoly vaddisznó Delta HF integrale-t leállította, azt küldjék el szennyvíztisztítóba dolgozni és csináljanak újra EMBERES autót. A mai fiatalok Micsu EVO-król, meg Impreddzzákról mesélnek, pedig... pedig... :(
GEORGE2007-08-13 22:43:24 // 4133
Így van, akkor reális ha tartosan mész egy sebeséggel.
Úgyanis a pillanatnyit generálja.
Miért olyan hihetettlen, hogy ha úgy tudnád üzemeltetni a motort, mint mikor 30 liter felett járt a fogyimérő, hogy akkor valóban annyit is enne?
Úgyanis a pillanatnyit generálja.
Miért olyan hihetettlen, hogy ha úgy tudnád üzemeltetni a motort, mint mikor 30 liter felett járt a fogyimérő, hogy akkor valóban annyit is enne?
Gabeß2007-08-13 20:19:01 // 4132
Hát remélem ezek a gyík Fiatosok nem adják el az Alfát, mert ahogy olvastam a bajorok nem fogják feljebb helyezni a bömbinél, hanem csak a porba.
Ha az olaszok eladják, amire a legjobban büszkék lehetnek, hát részvétem, mehet a gyászolás a nyomi lancia miatt.
Ha az olaszok eladják, amire a legjobban büszkék lehetnek, hát részvétem, mehet a gyászolás a nyomi lancia miatt.
Zool2007-08-12 16:35:06 // 4131
Nekem egyik autóhoz sem mondtak semmit, kérdésre a 147nél azt mondták, hogy az első 500kmen ne használjam határterhelésen. Visszavittem 5e km nél olajcserére, nem akarták megcsinálni. A mostani offosnál dettó. Pedig mind a fogyasztás mind a teljesítmény rosszabb. A mostaniál 5e ig azt hittem hogy vmi baj van a kocsival. Egyszerűen nem húzott. Aztán 5e nél rendbe jött.
zolee1452007-08-12 16:24:59 // 4130
Még annyit ehhez, hogy manapság már a bejáratásnak akkora szerepe nincs, mivel állítólag járatják a motorokat a gyárban, gondolom padon. Ehhez képest általában (márkától függően) van egy kb 1000 km-es szakasz, amikor még nem igazán illik 3000 fölé forgatni a motort. Utána egy kis átvizsgálás és mehet a móka.
Egy 4km-t futott autótól ne várd a szép sima járást
Egy 4km-t futott autótól ne várd a szép sima járást
zolee1452007-08-12 16:20:11 // 4129
Na az ilyen pillanatnyi fogyasztásmérőt sikerült egyszer egy 325i bmw-ben kiröhögnöm. Gyorsításkor eltűnt a számlap mögött a mutató, pedig 30 literig volt skálázva. Vezettem egy 316-ost, ugyanez... szerintem tök értelmetlen az egész, legalábbis ilyen formában, bár gondolom akkor kezd valóságos értékeket adni amikor egyenletesen megy az ember.
Amúgy egy 1.4-es turbós motort fogyasztásban nem az 1,4-es benzinesekhez kell hasonlítani, hanem lökettérfogattól függetlenül a 120 LE-s gépekhez. Elvileg ott már előnyben kell, hogy legyen a turbós, de csodák nincsenek. A benzint el kell égetni, hogy kijöjjön az a 120 LE, vagy akár több (150-180). Inkább ott a lényeg, hogy egy turbós mocinak jobb a hatásfoka, vagyis az adott teljesítményhez képest eszik kevesebbet, nem a lökettérfogathoz képest.
Amúgy egy 1.4-es turbós motort fogyasztásban nem az 1,4-es benzinesekhez kell hasonlítani, hanem lökettérfogattól függetlenül a 120 LE-s gépekhez. Elvileg ott már előnyben kell, hogy legyen a turbós, de csodák nincsenek. A benzint el kell égetni, hogy kijöjjön az a 120 LE, vagy akár több (150-180). Inkább ott a lényeg, hogy egy turbós mocinak jobb a hatásfoka, vagyis az adott teljesítményhez képest eszik kevesebbet, nem a lökettérfogathoz képest.
Tom122007-08-12 12:37:51 // 4128
Egyik ismerősömnek /HR/ is ilyen Puntoja van /új/, ő is 10l körüli fogyasztásról beszélt, de úgy általában elégedett.
GEORGE2007-08-11 23:10:12 // 4127
csakegykicsitkoma :-)
Tedi2007-08-11 21:03:49 // 4126
A kerregést majd elnyomjuk direktszűrővel :)
Ettől függetlenül nem túl jó előjel ez, de remélem, hogy a fiatnak lebutított mocit adtak :)
Ettől függetlenül nem túl jó előjel ez, de remélem, hogy a fiatnak lebutított mocit adtak :)
Grando2007-08-11 20:58:00 // 4125
A grande punto motorja 120 lovas. A bravóban ez már asszem 150 paci. (Ha tévednék, javítsatok ki! ;)) )
De azért nem túl szívderítő, amit leírtál... :((
De azért nem túl szívderítő, amit leírtál... :((
BF1562007-08-11 20:38:58 // 4124
Tegnap kipróbáltam egy grande puntot 1.4 turbo mocival.
Ez a moci lesz álítólag a Juniorban. Hát nem voltam elragattatva tőle. :(
3000-ig nagyon szépen brummog, pöckölgetve a gázpedált még durrog is! Teljesen oda voltam a gyönyörűségtől!!!
DE!
3500 fölött elkezd kerregni, mint vmi diesel.
4000-től meg ugy üvölt mintha azt akarná mondani: NEEE én ezt nem akarom.
A fogyaztást néha sikerült 10 liter alá vinni, de inkább a 20 liter felé koválygott a pill fogyi mérő.
Az autó ZSÍÍR ÚJ volt 4km mutatott a számláló, szóval lehet hogy csak a bejáratás miatt volt a dolog és majd jobb lesz. De egyenlőre nagy csalódás a dolog.
Ez a moci lesz álítólag a Juniorban. Hát nem voltam elragattatva tőle. :(
3000-ig nagyon szépen brummog, pöckölgetve a gázpedált még durrog is! Teljesen oda voltam a gyönyörűségtől!!!
DE!
3500 fölött elkezd kerregni, mint vmi diesel.
4000-től meg ugy üvölt mintha azt akarná mondani: NEEE én ezt nem akarom.
A fogyaztást néha sikerült 10 liter alá vinni, de inkább a 20 liter felé koválygott a pill fogyi mérő.
Az autó ZSÍÍR ÚJ volt 4km mutatott a számláló, szóval lehet hogy csak a bejáratás miatt volt a dolog és majd jobb lesz. De egyenlőre nagy csalódás a dolog.
Satti2007-08-11 19:41:11 // 4123
Nekötözkődjémánvazzekoma!:-)))
GEORGE2007-08-11 19:39:53 // 4122
De te nem írtad oda .-)
Satti2007-08-11 19:25:20 // 4121
Amennyiben oda van írva, hogy 1.9 vagy 2.4 akkor magától értetődő:-))
GEORGE2007-08-11 16:31:09 // 4120
A 147-ben van 8 szelepes 1,9 JTDm 120 lóerővel!
GEORGE2007-08-11 16:19:17 // 4119
Reméljük, hogy igen....
GEORGE2007-08-11 16:18:35 // 4118
Na még így sem láttam 156-ot nevezni.
Véágül is a M-Jet 20V és a JTDm 20V közt annyi a külömbség, hogy az első az 175 lovas a másik meg 200.
Aztán más lett az üzemanyag befecskendezésnál pár dolog.
A 147-nél is ami eddig 1,9 JTD volt az 116 lovas volt a JTDm 8V pedig már 120
Itt egy kép az egyik 156 JTD 20V-ről amit meg akartam venni.
Gyárilag így "cimkézték" öket!

Ide M - JEt táblát tesznek a Puntokra meg kiírják végig, hogy Multijet
Véágül is a M-Jet 20V és a JTDm 20V közt annyi a külömbség, hogy az első az 175 lovas a másik meg 200.
Aztán más lett az üzemanyag befecskendezésnál pár dolog.
A 147-nél is ami eddig 1,9 JTD volt az 116 lovas volt a JTDm 8V pedig már 120
Itt egy kép az egyik 156 JTD 20V-ről amit meg akartam venni.
Gyárilag így "cimkézték" öket!

Ide M - JEt táblát tesznek a Puntokra meg kiírják végig, hogy Multijet
GEORGE2007-08-11 16:12:56 // 4117
M- Jet is van 16V és 20 V
JTDm is van 160v és 20 V
Honnan tudod melyik motorra gondol az aki csak m-jet -et vagy JTDm-et ír???
JTDm is van 160v és 20 V
Honnan tudod melyik motorra gondol az aki csak m-jet -et vagy JTDm-et ír???
mesa2007-08-11 01:44:11 // 4116
Na tessék! Hiába kövér, hiába tohonya, az emberek az Alfa Spidert csodálják a technikában ezt felülmúló Audi TT helyett :)))
Forrás
Forrás
mesa2007-08-11 01:24:54 // 4115
Én ilyen leírást (főleg kötőjellel!) még egy alkatrész katalógusban sem láttam :)
Viszont itt egy cáfolat :
Alfa 156 1.9 JTDm 16v Distinctive most 7.514.000.- forint helyett most 6.169.000.- ért!!
De én inkább hiszek neked! :))))
Viszont itt egy cáfolat :
Alfa 156 1.9 JTDm 16v Distinctive most 7.514.000.- forint helyett most 6.169.000.- ért!!
De én inkább hiszek neked! :))))
Cselentano2007-08-10 22:30:11 // 4114
hát arra nem volt időm
de majd csak lesz valami szépség és szörnyeteg az alfa háza táján is :-)
de majd csak lesz valami szépség és szörnyeteg az alfa háza táján is :-)
Cselentano2007-08-10 22:28:06 // 4113
oda sem megyek a kocsival
amúgy tényleg jó ez a műanyag lőkős, igaz nem koccoltam még meg
kopp, kopp, kopp
pénzről csak annyit mondanék, hogy sokkal horrorabb az x3, mint a 159-es
viszont nem is egy kat.
de ezt már írtam
159 kontra 3-as kombi
audi belső? hmm, hát nekem nem begyere
az új 159-es sokkal szebb
csak a színek :-)
igaz nálam az x3 belső enyhén sem alap :-)
amúgy tényleg jó ez a műanyag lőkős, igaz nem koccoltam még meg
kopp, kopp, kopp
pénzről csak annyit mondanék, hogy sokkal horrorabb az x3, mint a 159-es
viszont nem is egy kat.
de ezt már írtam
159 kontra 3-as kombi
audi belső? hmm, hát nekem nem begyere
az új 159-es sokkal szebb
csak a színek :-)
igaz nálam az x3 belső enyhén sem alap :-)
Cselentano2007-08-10 22:23:20 // 4112
hűlyék ezek a két autó nem egy kat., hogy összehasonlítsák
engem ezek nem érdekelnek
pl. az x3-ban nem is gondolkodtam az elején
első körben volvo volt
de annak a belső anyaghasználata kat. aluli
irtó gagyi :-(
volt nálam 159-es
első oszt. árajánlattal + a saját szerelőmnél való ingyen szervizzel
de nem erre vágytam, hanem akkor már egy camal-ra, crossover-re (alfától)
ezt ma nem tudják nyújtani, majd akkor lesz amikor, mint írtam lesz ebből bőven a piacon
így aztán x3 lett belőle
engem ezek nem érdekelnek
pl. az x3-ban nem is gondolkodtam az elején
első körben volvo volt
de annak a belső anyaghasználata kat. aluli
irtó gagyi :-(
volt nálam 159-es
első oszt. árajánlattal + a saját szerelőmnél való ingyen szervizzel
de nem erre vágytam, hanem akkor már egy camal-ra, crossover-re (alfától)
ezt ma nem tudják nyújtani, majd akkor lesz amikor, mint írtam lesz ebből bőven a piacon
így aztán x3 lett belőle
Satti2007-08-10 21:51:36 // 4111
Ezért is egyszerűbb elnevezés az mjtd, és a jtdm, mindenféle 16v és 20v nélkűl, általában itt úgyis mindenki tudja, miről van szó:-))
GEORGE2007-08-10 21:46:15 // 4110
Nem mesa.
A 156-ban
1,9 JTD ( 116 PS )
2,4 JTD ( 136-151 PS )
1,9 JTD 16V M- Jet ( 140-150 PS )
2,4 JTD 20V m- Jet ( 163-175 PS )
159
1,9 JTDm 16V ( 150 PS )
2,4 JTDm 20v ( 200-210 PS )
A 156-ban
1,9 JTD ( 116 PS )
2,4 JTD ( 136-151 PS )
1,9 JTD 16V M- Jet ( 140-150 PS )
2,4 JTD 20V m- Jet ( 163-175 PS )
159
1,9 JTDm 16V ( 150 PS )
2,4 JTDm 20v ( 200-210 PS )
Satti2007-08-10 21:42:24 // 4109
Akkó az kizárt dolog, mert nem tudom!:-))
Tedi2007-08-10 21:41:03 // 4108
A kettő nem zárja ki egymást :) Nekem mondjuk nem számít, hogy hány csillag...láttunk már full TK 155-ből is kiszállni embert alig pár karcolással.
mesa2007-08-10 21:38:21 // 4107
Szerintem AR vonalom mindig JTDm volt. Minden katalógusban így szerepelt. Meg a kocsik hátulján is ...
mesa2007-08-10 21:36:41 // 4106
Érdekes, én azt a 169-ről olvastam ... már a ******-os NCAP tesztre felkészítést!
Satti2007-08-10 21:36:41 // 4105
Amúgy, ha jól tudom, akkor az 2.4 MJTD, mert a JTDM, az már a 200 lovas megnevezése. Amúgy már minden motor hengerenként 4 szelepes, nincs más:-)
Tedi2007-08-10 21:36:00 // 4104
Najó Mesa, de az 16v volt, ez meg 20v! :))
mesa2007-08-10 21:32:14 // 4102
Nézzünk egy utcai 2 literes túrós mocit, mondjuk 280 LE. Akkor a literteljesítménye 140.
1.4-es mocira vetítve az 196 LE, minden gond nélkül ... Szóval a 180 simán!
1.4-es mocira vetítve az 196 LE, minden gond nélkül ... Szóval a 180 simán!
Online tag
1
Vendég1
662
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV