Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Tedi2010-04-16 23:44:22 // 14892
aztán ránézek profilból, és ormótlan és magas orrot látok, mait mégjobban elsúlyoz a csapott hát.

Ez az Euro NCAP töréstesztek miatt van így. Szinte minden gyártó megemelte az autói orrát, mert így a gyalogos feje nem a szélvédő aljába verődik, ha elütöd, hanem a motorháztető felső részére. Egy szóval: gyalogosbiztonság.
WarbiRunner (Gyuri)2010-04-16 23:36:04 // 14890
Amit megfigyeltem, hogy a koncepció autók első tulnyúlását kifejezetten kicsire (és látványosra) veszik, a sorozatgyártásba kerülő autóké pedig 1m körüli az elsőtengelytől számítva. Engem kifejezetten zavarnak ezek az ormótlan túlnyúlások. Sajnos a Giuliettán is és uncsitesóján a Bravon is így van. Sok szögből tök jók, aztán ránézek profilból, és ormótlan és magas orrot látok, mait mégjobban elsúlyoz a csapott hát. Minden, csak nem szép. Egy szép autó minden szögből legyen szép! A Giulietta is félig hátulról mutatós ütős igazán, szemből hagyjuk, oldalról meg a magas hosszú orr. Ma figyeltem az új Sirokkó vévét, ugyanez a szindróma. Az orra varacskos, a fara tűrhető, de egyben oldalról egy szerencsétlenség. Sejat Leon szintén. És folytathatnám. Ez az alsó közép kompakt nemtommi kategória egy komplett ízlésficam...
mesa2010-04-16 13:51:20 // 14889
ez a két autó nem igazán hasonlít egymásra ... a citroen mondjuk vagányabb
GT Ɨ|ѯ2010-04-16 13:45:45 // 14888


sorry:-)

na ez már futószalagra is kerülhetne, nem kellene várni csak június végéig:-D
GT Ɨ|ѯ2010-04-16 13:43:59 // 14887
Alfa Romeo Pandion Concept From Bertone

dfg (Tanárúr)2010-04-12 13:37:50 // 14886
Egyetértek!

ha utólér egy 159, borsózik a hátam a tekintetétől. :D
Kazes☻2010-04-11 22:03:25 // 14885
A 159 valóban nagyon szép, de nem lehet mind olyan, szerintem nem rosszak az újak. :)
kzoli2010-04-10 22:21:52 // 14884
Sziasztok!Nem'tom ki hogy van vele,de ezek az új Alfa-lámpák engem elszomorítanak (pl. MiTo,az új 166 vagy mi lesz tervek).Miért kell ostoba körlámpákat vagy motorháztetöbe felhúzódó fényszórókat rakni egy ALFÁBA?Ha már kör akkor sorban és vízszintesen (bravó 159!!!).Kezdünk elázsiásodni,ÉBRESZTÖ ITÁLIA!!!
mesa2010-04-09 09:48:00 // 14882
Közben Teddy megválaszolta az első felét már ...
A másodikkal pedig egyet értek, én is ettől tartok, hogy akinek fogalma sincs róla, hogy limitált, az azt hiszi, úgy kellett leakciózni az utolsó darabokat, mint valami Renault Vel Satist :))
Tom122010-04-08 22:05:32 // 14881
Ja, kösz, akkor lehet, hogy ez tényleg csak véletlen...:-)
Tedi2010-04-08 22:01:23 // 14880
vezess.hu-s volt a lelkem.
Tom122010-04-08 21:47:45 // 14879
Én arra gondoltam, hogy nem az A5-ről volt az a "szakújságíró", aki nemrég felverte itt a port? /Minek írni az Alfákról.../

...mert, ha ezt egy "laikus" olvassa, aki még csak arról sem tud, hogy létezik 8C, az rögtön arra gondol, hogy: "Na, szép kis autó lehetett, ha csak ennyit tudtak eladni belőle, há´persze, szarolasz..."
mesa2010-04-08 21:40:57 // 14878
ne viccelj, kontinens-kvóták alapján elfogyott mind :)
Tom122010-04-08 21:35:50 // 14877
Nagyon úgy hangzik, lehet, hogy nem is véletlenül? :-/
Gabesz012010-04-08 20:34:22 // 14876
remélem nem cseszik el a 159-es utódját valami ratyi Micra elölnézettel.... 159-esnél szebb egyenlőre nincs :)
mesa2010-04-08 16:15:32 // 14875
"a legizgalmasabb milánói modell a 8C Competizione, amelyben Ferrari szív dobog, és mindössze 500 kupé és 500 kabrió talált belőlük gazdára"

Ez úgy hangzik, mintha nem lenne rá kereslet, és csak 500-500 darabot tudtak volna elsózni :D
Kócosw2010-04-08 15:08:31 // 14874
ehhez azthiszem nemkell kommentär....
"A mai napig gyönyörű 156 1998-ban elnyeri az Év Autója címet,"...
Balázs156SW2010-04-08 14:09:19 // 14872
A múlt Alfái: Ehun e: http://www.a5.hu/cikkek/7/39820.shtml
Tom122010-04-08 08:47:06 // 14871
Ez meg a másik dolog...:-))
WarbiRunner (Gyuri)2010-04-07 23:01:48 // 14870
De nem is tudja, hogy hátsókerekes az autója :-)
Kazes☻2010-04-07 13:02:02 // 14869
Néha azt is kell egy kicsit! :)))
GTPeti2010-04-07 12:59:01 // 14868
(Persze most otthon, szabadság alatt... Ezért vagyok félig onlájn.)
GTPeti2010-04-07 12:58:12 // 14867
Dolgozom, vagy mi a fene. :)
Kazes☻2010-04-07 12:51:19 // 14866
Akkor jó, csak olyan "csöndeben" maradtál. :D
GTPeti2010-04-07 12:47:09 // 14865
Szerintem nem. :)
Kazes☻2010-04-07 12:42:53 // 14864
Na, most rosszat mondtam? :)))
Kazes☻2010-04-07 11:43:37 // 14863
Egy Giulietta-val nem is lehetne más! :) Az új sajna egyelőre ezt a tradíciót nem ápolja, de legalább lehetne belőle Q4! :)))
Kazes☻2010-04-07 11:39:09 // 14862
Már megijedtem, hogy esetleg németesítéssel leszek meggyanúsítva! :)))
Egy autó, főleg ha az az autó Alfa Romeo, kaparjon hátul esetleg még mindenhol! :)))))
GTPeti2010-04-07 11:36:50 // 14861
Hogy RWD párti vagy-e? :)
Kazes☻2010-04-07 11:35:27 // 14860
Ezt hogy érted? :)
GTPeti2010-04-07 11:32:39 // 14859
Pedig nekem ez jött át. Most viszont már végképp nem értem, hogy te melyik oldalon állsz. :)
Kazes☻2010-04-07 11:31:31 // 14858
Bocsáss meg nekem, de a lényeg nem ez lett volna, hanem az, hogy egy Alfa inkább hátul kaparjon, mégha nincs is olyan nagy értelme sokak szerint és csak a Ladás gondolatmenetre próbáltam rácsatlakozni. Nekem volt Zsigulim is és jó volt, akkor. Hmmm..? :)))
GTPeti2010-04-07 11:26:40 // 14857
"hogy a finomkodó kis pénzecskések "nyugodtan" ülhessenek bele, hisz jó páran nem is tudják, érzik, értékelik ezen szegmensét az általuk birtokolt gépjárműnek, hisz nekik az a fontos, hogy csillagos, vagy propelleres (vagy mi?:)) és sokba kerüljön."

Pedig ez nem így van. :P Ne legyünk beképzeltek, a mi kis Országunk nem a világ közepe, nyugatabbra pedig egészen más a helyzet. Kint egy 3as BMW a fiatalok autója egy 5ös pedig egy középréteghez tartozó családé... Szóval a 7es és S-Klasse-tól lejjebb azért nem a féktelen luxus szimbólumai ezek.
Kazes☻2010-04-07 11:07:20 // 14856
Nem akarom őket megvédeni, de azért egyik sem egy Kia féle autó és úgy adna ki SW-t! :)
Akkor is, pont azért amit írsz, lehetett volna inkább a Merdzsó, Bömös olyan mint az Ódi, hogy a finomkodó kis pénzecskések "nyugodtan" ülhessenek bele, hisz jó páran nem is tudják, érzik, értékelik ezen szegmensét az általuk birtokolt gépjárműnek, hisz nekik az a fontos, hogy csillagos, vagy propelleres (vagy mi?:)) és sokba kerüljön. :)
mesa2010-04-07 10:22:27 // 14855
:DDD jajj, de gonosz volt! ;-)
Tom122010-04-07 10:12:28 // 14854
Egy "standard" BMW tulaj el sem férne egy gokartban... ;-DD

...persze akad kivétel is.:-)
GTPeti2010-04-07 09:33:42 // 14853
A BMW azért még ma is a sportosságról szól. (Még ha puhultak is egy kicsit.) A Mercedes pedig a tradícióról, ezért RWD. (Az Audi pedig megteheti, hogy nem majmolja őket, mert ők se nem sportosak és tradíciójuk sincs. :PP)
GTPeti2010-04-07 09:28:43 // 14852
Van ebben is valami, amit írsz. Ám az Alfa kiemelten a sportosságról, élményautózásról szól, ez pedig inkább az RWD mellett.
Kazes☻2010-04-07 00:20:53 // 14851
Rég nem, bizony, számomra épp ezért fura, hogy ezek (pl.az említett márkák) mégis mennyire megtartották.
WarbiRunner (Gyuri)2010-04-07 00:02:53 // 14850
Ja, persze a bűvös szó..presztízs. Az extrákkal telerakott böhöm hülyebiztos rwd úthengereket szimplán műmájernek tartom, nem sportosnak. Kíváncsi lennék mit kezd a sofőrjük mondjuk egy LAdával, vagy gokarttal. He he...klíma nélkül? Űlésfűtés nélkül? Rég nem a versenypályákról szól már ez...
mesa2010-04-06 21:21:27 // 14849
nagyon nem mindegy
GTPeti2010-04-06 18:12:59 // 14848
"Egy nagy autóban lényegében mindegy, hogy RWD vagy FWD."

Egy BMW, vagy Mercedesszel konkurálni akaró márkánál/típusnál ez egyáltalán nem mindegy.
mesa2010-04-06 15:14:45 // 14847
No mesélj! Mit árulsz ? ;-)
Halesz2010-04-06 14:57:55 // 14846
Remélem beindul végre a biznisz!
Tedi2010-04-06 13:53:06 // 14845
Na, és mire ezt leírtam, egy olasz lap már azt írta, hogy Giugiaro mester készíti majd a formatervet.
Ebben azért van ráció, mert úgy volt, hogy Genfre az Italdesign készít egy szedán tanulmányt, de végül nem lett belőle semmi, kussoltak, mint szar a gazban. Lehet, hogy akkor fű alatt mégis megcsinálják?
Tedi2010-04-06 13:45:03 // 14844
Mindhárom :D De leginkább csak tipp, egy sejtés alapján.
A 8C már eléggé elcsépelt és öreg. Meg hát a Bertone és Pininfarina is azért (is) csinált tanulmányokat az Alfa pénzéből, hogy irányt mutassanak.
mesa2010-04-06 13:39:42 // 14843
Nem egy nagy kunszt, ugyanaz a kipörgésgátló szekvencia mehet az első és a hátsó tengelyeken is, ezért nem kell költeni egyetlen fillért sem :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak