"OFF a magyar városvezetőket meg egy kényszer tömegközlekedés túrára ítélném Shanghaiban, hogy megtudják, hogy milyen egy működő rendszer. Egyszerűen fantasztikusan logikus és használható. Ja, és 1 év alatt irgalmatlan mennyiségű (100km?) metróvonalat idekapartak, itt úgylátszik könnyen szalad a fúrópajzs. Brutál sci-fi ez ami itt van."
hidd el, ha akkora pénzmennyiség lenne itt, mint ott, itt is könnyen menne...
de itt nincs, amiatt a nincsből is nehezebb zsebretenni...
amúgy egyetértek, kínában rengeteg potenciál van, és pl kíváncsi leszek mit alkotna a volvóval...
korea is hamar felfutott, hamarabb, mint anno japán...kína még hamarabb fel fog futni...
bilon2010-10-13 11:17:01 // 16542
Tom122010-10-13 11:15:10 // 16541
Akipuffokból ítélva valami aresei V6-os lehet... :-DD
Tom122010-10-13 10:59:46 // 16539
Ezzel kapcsolatos tegnapi hír: Elképesztő, mi folyik a kínai autópiacon
A kínaiak magasról tesznek a hagyományra, stb, ha nem vehetnek meg valamit, akkor lemásolják és kész. Sajnos, változnak /már akinek.../ az igazi értékek, neki pl. csak EZ számít... :-/
+meg egy másik, "régebbi", VW ügyben: Világuralomra tör a Volkswagen...
Érdekes menet lesz, az biztos...
A kínaiak magasról tesznek a hagyományra, stb, ha nem vehetnek meg valamit, akkor lemásolják és kész. Sajnos, változnak /már akinek.../ az igazi értékek, neki pl. csak EZ számít... :-/
+meg egy másik, "régebbi", VW ügyben: Világuralomra tör a Volkswagen...
Érdekes menet lesz, az biztos...
mesa2010-10-13 08:51:25 // 16538
OFF
Warbirunner cartárs napja felragyoghat: elkészült a kínai Alfa GT
ui: Az emblémája azért a szárnyas Mini logo
Warbirunner cartárs napja felragyoghat: elkészült a kínai Alfa GT
ui: Az emblémája azért a szárnyas Mini logo
GT Ɨ|ѯ2010-10-13 05:49:23 // 16537
De nem is wow...:-)
BeeGee2010-10-12 22:00:11 // 16536
Szerintem egyiknek sem. Lancia is hasonló sorsa juthat, mint az Alfa juthat. Vagy rosszabbra.. Eleve a koncepcióval van baj, amit terveznek fiatéknál (kontinentális típuscsere)
Halesz2010-10-12 21:57:09 // 16535
ehhez kapcsolódva: én egyre inkább azt érzem, hogy ez a Fiat-Chrysler-buli a Lanciának fogja megérni, nem az Alfának... persze az Alfa is kap pár jó motort, meg alvázat, de hosszú távon a Lancia lesz a nyerő a történetben :(
BeeGee2010-10-12 21:52:55 // 16534
Szóval jó ötlet a Deltát átemblémázni Chryslerré, a Dodge-ot Alfára. Az amcsik kicsi, kifinomul európai autókra vágynak, míg mi európaiak nagy, egyszerű batárokra. Ez már annyiszor bejött a történelemben, most miért ne jönne be?
Ok, várjuk ki a végét :)
Ok, várjuk ki a végét :)
GTPeti2010-10-12 21:41:41 // 16533
"kisautó specialista egyetlen célja amerikába menni, a batárok őshazájába.
Te mekkora esélyt látsz ebben?"
Hatalmasat. De várjuk ki a végét.
Te mekkora esélyt látsz ebben?"
Hatalmasat. De várjuk ki a végét.
BeeGee2010-10-12 21:40:05 // 16532
Nem, Fiat, a kisautó specialista egyetlen célja amerikába menni, a batárok őshazájába. Te mekkora esélyt látsz ebben?
Ha nem is megfojtani akarja, de kiéhezteti az elvetélt tervei miatt.
Ha nem is megfojtani akarja, de kiéhezteti az elvetélt tervei miatt.
GTPeti2010-10-12 21:35:22 // 16531
A Fiat az ősgonosz és egyetlen célja a tulajdonát képező Alfa lejáratása. :)
BeeGee2010-10-12 21:33:13 // 16530
"De mondjuk nem akarja."
De, szerintem igen.
De, szerintem igen.
GTPeti2010-10-12 21:32:11 // 16529
"Ha már a Fiat megfojtani akarja..."
De mondjuk nem akarja.
De mondjuk nem akarja.
BeeGee2010-10-12 21:31:16 // 16528
Attól hogy Insighniák és Astrák előbb vannak ott Buicként, még nem jelenti azt hogy fejlettebbek is (csak nálunk, de mi sehol sem vagyunk referencia :) ), vica versa megvan a különbség.
Kínának, mint önálló autógyártónak még nem sok szép referenciáját láttam. Lehet, hogy kütyüben jók, de melyik autóipari referenciájuk jó, ami önálló? Az MG (Modern Gentleman), vagy a kiejthetetlen nevű másolatok? Pár éve ment a para, hogy jön Kína Európába. Azóta sem érkezett egy hajó sem. Biztos megvan az oka..
Részemről inkább a 100+ év tapasztalattal germánoknak, mint 5 év rutinnal rendelkező kínaiaknak adnám az Alfát. Ha már a Fiat megfojtani akarja..
Kínának, mint önálló autógyártónak még nem sok szép referenciáját láttam. Lehet, hogy kütyüben jók, de melyik autóipari referenciájuk jó, ami önálló? Az MG (Modern Gentleman), vagy a kiejthetetlen nevű másolatok? Pár éve ment a para, hogy jön Kína Európába. Azóta sem érkezett egy hajó sem. Biztos megvan az oka..
Részemről inkább a 100+ év tapasztalattal germánoknak, mint 5 év rutinnal rendelkező kínaiaknak adnám az Alfát. Ha már a Fiat megfojtani akarja..
GTPeti2010-10-12 20:31:21 // 16527
Ha kihoznak egy ilyet, ráállok egy 159 elsőrész átépítőkit gyártására.
Tommi2010-10-12 20:30:04 // 16526
Háöizé... Szerintem nem kéne :)
Grando2010-10-12 20:18:36 // 16525
De akkor gondolom az is kolbászból. :DDD
Buksi2010-10-12 20:01:37 // 16524
Első ránézésre nem csúnya! :-)
Balázs156SW2010-10-12 19:58:49 // 16523
Kerítés a telken van. Kínában fal van.
Grando2010-10-12 19:35:14 // 16522
Kerítés volt? :)))
GT Ɨ|ѯ2010-10-12 19:25:16 // 16521
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-12 17:59:16 // 16520
Az sehogy, de az biztos, hogy amikor nálunk még csak az újságírók nyálazták az Insigniát, itt már szaladgéltak vele Buick márkanév alatt, ugyanígy az új Astrából szintén Buick-ként láttam már annyit, hogy szinte unom :-) Érdekes autók vannak itt nagyon. Rengeteg sedanosított kis és alsóközepes, nálunk 5-ajtósként árult autó van. A legfurább talán az új Fiesta volt lépcsős háttal. De Polo is volt, egész minipasszát kinézetű :-)
De a legmegdöbbentőbb offos verda számomra a vezetéknélküli trolibusz volt. Akksiról megy a megállók közt. A megállók felett val egy dokkoló sín, és a ki-be szállás idejére felnyomja az áramszedőt, és tölt. Szerintem negyon ügyes.
OFF a magyar városvezetőket meg egy kényszer tömegközlekedés túrára ítélném Shanghaiban, hogy megtudják, hogy milyen egy működő rendszer. Egyszerűen fantasztikusan logikus és használható. Ja, és 1 év alatt irgalmatlan mennyiségű (100km?) metróvonalat idekapartak, itt úgylátszik könnyen szalad a fúrópajzs. Brutál sci-fi ez ami itt van.
De a legmegdöbbentőbb offos verda számomra a vezetéknélküli trolibusz volt. Akksiról megy a megállók közt. A megállók felett val egy dokkoló sín, és a ki-be szállás idejére felnyomja az áramszedőt, és tölt. Szerintem negyon ügyes.
OFF a magyar városvezetőket meg egy kényszer tömegközlekedés túrára ítélném Shanghaiban, hogy megtudják, hogy milyen egy működő rendszer. Egyszerűen fantasztikusan logikus és használható. Ja, és 1 év alatt irgalmatlan mennyiségű (100km?) metróvonalat idekapartak, itt úgylátszik könnyen szalad a fúrópajzs. Brutál sci-fi ez ami itt van.
Balázs156SW2010-10-12 17:30:34 // 16519
Nekem is volt kint barátom ugyanezt mondta. A 159 kínai összeszerelése hogy áll? Egyidőben ez téma volt...
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-12 17:03:51 // 16518
Ez így van. Itt a nagyvárosban se csóróság, se gagyi. Annyit mondok, hogy van szégyellni valónk bőven.
Tudnak bármit gyártani, és ők itt nem használják a gagyit.
A mai kínai termékek megítéléséről pedig egyrészt a régi kínai termékek és az európai gagyirendelők tehetnek. Itt a leglepusztultabb utcában is szép, igényes, legfeljebb nem a legjobb anyagból való árut kapod.
Tudnak bármit gyártani, és ők itt nem használják a gagyit.
A mai kínai termékek megítéléséről pedig egyrészt a régi kínai termékek és az európai gagyirendelők tehetnek. Itt a leglepusztultabb utcában is szép, igényes, legfeljebb nem a legjobb anyagból való árut kapod.
Tommi2010-10-12 16:23:42 // 16517
Az én olvasatomban az OFF autó azt jelenti, hogy nem olasz. De lehet én gondolom rosszul... :)
Kazes☻2010-10-12 15:58:11 // 16516
"Mert az off-os verdák topic nem igazán alkalmas erre" - ezt nem igazán értem. Miért nem találod alkalmasnak az offos autókat, a felsoroltakkal együtt az offos topicba (ill. a topicot ezek számára), hiszen offosak, akármennyire olaszok?! :)
Szerintem fölös, de ez csak az én véleményem. :)
Szerintem fölös, de ez csak az én véleményem. :)
Tommi2010-10-12 15:20:53 // 16514
Ennyi erővel a Juliska sem, ami szintén gyakori szereplő itt, na de mindegy... :)
Ha már szóba került: több embertől hallottam már, hogy jó lenne egy olaszautós topic is, ahová mehetne a Fiat, Lancia, Lambo, Maserati, Ferrari meg minden, ami olasz és nem Alfa. Mert az off-os verdák topic nem igazán alkalmas erre, ez a topic szintén nem. Hm?
Ha már szóba került: több embertől hallottam már, hogy jó lenne egy olaszautós topic is, ahová mehetne a Fiat, Lancia, Lambo, Maserati, Ferrari meg minden, ami olasz és nem Alfa. Mert az off-os verdák topic nem igazán alkalmas erre, ez a topic szintén nem. Hm?
BeeGee2010-10-12 14:43:08 // 16513
MiTo már nem jövő alfája, van saját topicja, ahová szintén betetted :)
Tommi2010-10-12 14:26:29 // 16512
Tudom, hogy melyik topicba linkeltem, nem ment mellé. Egyébként miért volt itt off? :)
BeeGee2010-10-12 13:42:21 // 16511
Igen, véletlen lehetett, de rossz topicba linkelted :)
Tommi2010-10-12 13:36:29 // 16510
Milyen érdekes, valahogy eltűnt az előbbi hozzászólásom... :)
GTPeti2010-10-11 17:36:22 // 16508
Nemtom, erre mifelénk nincs olyan sok FL-es autó, pedig itt van a szomszédban. Olykor látni egyet-egyet. Ez a piros audis is biztos ottlakó, és nem egy keleti "vállalkozó". :)
Tommi2010-10-11 13:17:29 // 16506
Érdekes, hogy fél Európa FL rendszámú autókkal jár, pedig az csak egy pici városállam :)))))))))))))))))))))))
Tom122010-10-11 13:02:02 // 16505
Tudnak ők, ha akarnak. :-)
A másik baj, hogy Európába sok "üzletember" /min. 70%/ csak az "alja árut importálja", mert fillérekért megkapja és reméli, hogy így még nagyobbat tud majd szakítani rajta, aztán már mindegy, hogy a gumi nem tapad, a cipő szétesik, a gyereknek meg fennakad a szeme a mérgező műanyagjátéktól... :-/
Tulajdonképpen Kína hírnevét rontják - mert van mivel - talán az expoprtra szánt minőség ellenőrzése körül van gond, de millió más dolog is közrejátszhat...
A másik baj, hogy Európába sok "üzletember" /min. 70%/ csak az "alja árut importálja", mert fillérekért megkapja és reméli, hogy így még nagyobbat tud majd szakítani rajta, aztán már mindegy, hogy a gumi nem tapad, a cipő szétesik, a gyereknek meg fennakad a szeme a mérgező műanyagjátéktól... :-/
Tulajdonképpen Kína hírnevét rontják - mert van mivel - talán az expoprtra szánt minőség ellenőrzése körül van gond, de millió más dolog is közrejátszhat...
mesa2010-10-11 12:29:34 // 16504
Ne sorold, én már sok sikert kívántam a kínai kocsidhoz! :))
Neked való.
Neked való.
GTPeti2010-10-10 19:25:43 // 16503
Kínai áruból olyat kapsz, amilyet választasz/megfizetsz. Ha körbenézek otthon elég sok kínából származó műszaki cikkem van és köszönik szépen működnek.
(A sarokcsiszolóm pl. "holland" Ferm, 3 év garanciával. Made in China.)
(A sarokcsiszolóm pl. "holland" Ferm, 3 év garanciával. Made in China.)
Kriszo2010-10-10 19:08:11 // 16502
Az egy dolog hogy mi van ott meg mi van itt..))
Ne mondd már hogy itthon olyan jó kínai cuccokat kapni.)))MIkor beindítod a flexet és 2 perc után leég..Mikor a sok piacos megveszi a pipás cipőt mert az olyan mint az eredeti aztán félórás séta után széthullik a lábadon..)
Frankón hazavágták a könnyűipart nálunk is az tény..És ezt nem lehet megmagyarázni a szálloda harmadik emeletéről.)
Ne mondd már hogy itthon olyan jó kínai cuccokat kapni.)))MIkor beindítod a flexet és 2 perc után leég..Mikor a sok piacos megveszi a pipás cipőt mert az olyan mint az eredeti aztán félórás séta után széthullik a lábadon..)
Frankón hazavágták a könnyűipart nálunk is az tény..És ezt nem lehet megmagyarázni a szálloda harmadik emeletéről.)
GTPeti2010-10-10 19:06:43 // 16501
Ááá... ez ott és akkor tényleg nem zavart senkit. És ezt most komolyan mondom. Liechtenstein egy nyári vasárnap délután szinte teljesen kihalt.
Piritu - 1.000.0002010-10-10 19:00:37 // 16500
amint látom, arrafelé se nagyon tudnak beállni az ódisok a parkolóhelyre. Úgy látszik ez nem csak magyar betegség, a rutinvizsgát ott is kihagyják :-DD
GTPeti2010-10-10 18:54:06 // 16499
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-10 17:37:46 // 16498
Hát biztosan jobban tudod... én épp egy shanghaji szálloda ablakából nézam a 3-madik emelet magasságába emelt "elevated roadon" guruló autókat. És valahogy nem esnek szét. Ugyanazzal az automatás 1.8-as Focussal furikáznak naponta mint tavaly, és még működik. Felszereltségét tekintve ilyet még Focusban nem is láttam. Bézsbőr, tetőablak, 4 el ablak, automata váltó (ez itt természetes) stb stb. Ja, és itt gyártják. Tudom hogy néz ki egy Focus, faternak az van. Ez itt minimum olyan minőségű, és egyértelműen csendesebb. De biztos láttad már az Expot is...vagy nem, mert akkor nem ez lenne a véleményed Kínáról. Kicsit elléptek....
Van saját know-how juk, készülnek jó termékek. Van olyan tömegközlekedésük amiről mi álmodni sem merünk. 1 év alatt felhúztak egy komplett repteret csak az expo miatt. Soroljam :-)
Van saját know-how juk, készülnek jó termékek. Van olyan tömegközlekedésük amiről mi álmodni sem merünk. 1 év alatt felhúztak egy komplett repteret csak az expo miatt. Soroljam :-)
Kazes☻2010-10-10 14:01:31 // 16497
Erre is mondják, hogy németes precizitás? :)))
GT Ɨ|ѯ2010-10-09 18:34:54 // 16496
Jellemző, dojcs minőség...:-DDDDDDDDDDDDD
Tom122010-10-09 17:07:01 // 16495
Nagyon "izgi" ez is...:-))
Egyébként nemrég láttam egy pár hetes /a rendszám szerint/ "Ernyócat", bepárásodott bal első lámpával - ennyit a hírhedt precizitásról.
Egyébként nemrég láttam egy pár hetes /a rendszám szerint/ "Ernyócat", bepárásodott bal első lámpával - ennyit a hírhedt precizitásról.
Tom122010-10-09 17:03:16 // 16494
Pedig pont az "alaphoz" nem kéne nyúlni, főleg a 8C-nél...
GTPeti2010-10-09 17:02:24 // 16493
Drop the gun...
Most írtam volna, hogy bocs az OFF-ért, de nem írom, hiszen maga a VW-mondta, hogy a 8C utódja R8 alapú lesz.
(Ennyit még hozzátennék: Sajnos.)
Most írtam volna, hogy bocs az OFF-ért, de nem írom, hiszen maga a VW-mondta, hogy a 8C utódja R8 alapú lesz.
(Ennyit még hozzátennék: Sajnos.)