Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

mesa2010-10-24 22:41:37 // 16642
Rossz ajtón kopogtatsz, ami akkor sem nyílik meg, ha rúgdalni kezded xD
Kazes☻2010-10-24 22:34:32 // 16641
De egyszerűbb, ha az offosba átviszed a témát. Bocs. :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-24 22:03:08 // 16640
Figyelj, nyomj egy csevegés ki gombot. Vagy majd kérünk egy "őfelsége mesa ne lássa" gombot, nehogy belegázoljunk megint a kis világodba...
mesa2010-10-24 20:31:35 // 16639
OFF az a taxis trágya a Volkswagen Santana (VW PAssat B2 alapú)
mesa2010-10-24 20:27:59 // 16638
Köszönjük szépen a Kínai kommunista rezsim lehetséges üzleti jövőjének ismertetőjét

Nagyszerű olvasmány A jövő Alfái topikban
Csak marhára unom már
GTPeti2010-10-24 19:01:21 // 16637
Ez az autó számomra egy bizonyíték arra, hogy adott esetben nem kell ész nélkül "évente" kidobni a bevált technikát.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-24 18:57:45 // 16636
A kiscsaj mögött ott van egy, ebből van milliónyi :-) Volt esély, hoyg valamelyik képen lesz, és tényleg :-)



OFF bezárva :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-24 18:38:15 // 16634
Megvan, Santana :-) 1980-as Passzát csak limóban és fészliftelve :-))
GTPeti2010-10-24 18:29:15 // 16633
Poló2010-10-24 18:01:40 // 16632
Nagy vörös zászló a nevük, kínaiul nem tudom.
Amúgy még mindig elég sokat gyártunk Kínának.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-24 17:51:51 // 16631
Annak az autónak már kész kéne lenni...a "van"-ra lehet építeni, a "majd lesz"-re nem. Minél jobban tolódik, annál kisebb esélyt látok a márka túlélésére.
Ha januárban bejelentik, és automatával, V6-tal elérhető lesz, akkor azt mondom megnyugodtam, van esély. De inkább látom realitását, hogy 2012-ben kihozzák 1.4 m-air motorral, ami addigra semekkorát nem fog durranni, az amcsiknál sem, itt sem.
Bár ne így lenne, de sajnos nem tudom pozitívan látni a jövőt annak fényében ami handabandázás és szerencsétlenkedés most megy.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-24 17:45:29 // 16630
A VW-nek Amerika legalább annyira nehéz ügy, mint a Fiat-nak. Viszont Kína az övék...illetve volt az övék, mert a GM baromira beerősített, pont a hagyományosan amcsi márkanevek erősítésével. Távolkelet elég amerikautánzó, (közben európai életmódról álmodnak) így a Shevi, és Buick márkanevek láthatóan jól mennek. Régen a VW ott a mindent vivő volt, a taxik jórészt mai napig régi VW-k. A nevük eszembe nem jut, pedig Európában is volt ilyen, a régi 100-as Audi tesója. Ezt fészliftelgették a végtelenségig. Ford Focus is van szép számmal, de még Citroeneket is lehet látni, főleg c4-est, vagy 307-es pug-ot citrom jelvénnyel. Ami viszont nincs, az a Fiat...láttam egy darab Albea-t egy hét alatt és slussz. Amerikában hasonlóan rossz a helyzet, a Fiat nincs jelen Európán kívül.
Látszik az igyekezet, rengeteg Bravo reklámot láttam különböző újságokban, meglátjuk lesz e eredménye. Egy dologban valószínűnek tartom, hogy eleve mellényúltak, az USA-ban is és Kínában is az autó még mindíg limuzin. Van már sok ferdehátú is, de az igazán menő kocsi lépcsőshátú. Nem került volna nagy energiába tanulmányozni a célpiacokat, ennyi kb egy hét kinttartózkodás alapján lejön bárkinek. Nem véletlen, hogy még a Fiesta is létezik limóként, és a C4-es (ott C quattre csak így olaszosan...) is. Bravo valyon miért nem?
Tom122010-10-24 07:42:44 // 16629
A VW-nek sem olyan egyszerű a helyzete, nemrég olvastam valahol. Nem linkelek, mert nem emlékszekm, pontosan hol /valami rövid hírekben, külföldi oldalon/, de nem hazudok.:-))
A Porscheval valami megoldatlan jogi gondok /részvények, stb/, amik talán csak 2015-re oldódnak meg, meg az amerikai "térhódítás" sem úgy megy, ahogy tervezték...

...ha ezt jobban megoldják az olaszok, miért ne? Hajrá! ;-)
Kazes☻2010-10-23 22:41:09 // 16628
Passz, de inkább abból akarják felhasználni a nagy padlót a nagy hátsós kategóriában. :)
Gerion2010-10-23 20:54:32 // 16627
Legyen sikeres a Giulietta, és jöjjön be a Chrysler-buli az olaszoknak, akkor nem lesz gond az Alfaval. Ha viszont nem tudnak nagyobb piacot fogni, akkor bármit nyilatkoznak most, az csak optimista reménykedés marad.

Tud valaki arról, hogy 2011-12 körül fog-e végül jönni az ígért Giulia modell? Vagy a Chrysler fúzió miatt ezt most jegelik/átgondolják?
GT Ɨ|ѯ2010-10-23 13:10:01 // 16626
A rolót nem kell lehúzni, a Crysler-rel jó dolgok lesznek ( remélem:-)
Kazes☻2010-10-22 19:40:19 // 16625
Hajrá! :)
"Az olasz vezető ugyanakkor elengedhetetlennek tartja az Alfát mint prémium márkát a Fiart-konszern hosszú távú fennmaradásához. "
Tom122010-10-22 19:05:43 // 16624
Pontosabban ITT. :-)
Tom122010-10-22 19:02:13 // 16622
Én is olvastam...
...még...
Satti2010-10-22 17:13:05 // 16621
A Fiat nem adja el az Alfát a Volkswagennek klikk
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-21 06:43:14 // 16620
Ugyan...az internet korában mindenki ért mindenhez, tudod..:-) A tévében, rádióban is előfordul nemegyszer, hogy netről túrt "ócska" híreket ollóznak be, mert híréhínség van állítólag. Mondjuk én megvolnék a "Hongkongban elpusztult a klónozott 8 fejű kecske" jellegű sz.rok nélkül :-) A másik, hogy amit látsz, hallassz sem megbízható hír soha. Vagy nettó hülyeséget mondanak mert tökmindegy, vagy ott áll mögötte a politika és azt hallod amit akarnak, hogy hallj. Nem is nézek híreket egy ideje, lesújtó véleményem van az egészről. Meg egyáltalán tv-t is alig, de már ignoráltam az origo/index/stb hírportálokat is.
Ha meg csak abból indulok ki amit saját szakmámban szakmaiatlanságokat találok a neten, akkor meg azt javaslom ne idegeld magad, tele van a világ önjelölt újságírókkal, hírszerkesztőkkel, mérnökökkel, tudósokkal...ez van :-)
Speed2010-10-21 01:26:56 // 16619
Könyörgöm, nem azt néztem hogy ki tud ilyen filmet összerittyenteni, hanem úgy értettem, hogy nem lenne rossz egy hasonló Alfa. Nem is az érdekelt hogy a média miket ír. Annyira nem vagyok hülye, hogy ezt komolyan vegyem. Kár felb@sznod magad ezen. De tény hogy az utóbbi időben nem nagyon látni nagy fejlődést. A 8C-n kívűl mit tud felmutatni az Alfa a felső kategóriában? Nálam még mindig a Diva az etalon, (bár töredelmessen bevallom nem tudnám megvenni) ha gyártanák is. Ez a hátránya annak hogy a FIAT bekebelezte. Nem lehet konkurencia cégen belűl. A Lancia is ellaposodott. Nincsnem már Integrale-k, Nincs igazán sportkocsi. Ha az Alfa előrukkolna egy V8-as elérhető árú sportautóval, azért mindenki szíve megdobbana. Szerintem.
GTPeti2010-10-20 21:28:10 // 16618
Még ha ez csak egy rajongó vágyakozása is. Átsiklunk felette, hogy a forma eléggé rendben van és erről szól ez az egész. Azzal, hogy boldog-boldogtalan ír erről, csak megpróbálják "a gyárat jobb belátásra bírni".
mesa2010-10-20 20:01:40 // 16617
A legszebb mégis csak az, hogy egy firkász kitalál hozzá egy sztorit, generál adatokat, majd ezt szépen a többiek is átveszik és publikálják, mint tényt :)
BeeGee2010-10-20 17:37:35 // 16616
Én azt nem értem, hogy ezek a médiumok miért hiszik azt, hogy ez az Idecore valami designcég? A minőségből kiindulva egy 3d-s nicknév. Nem furi nekik, hogy a gugli egy fia találatot nem ad rá ezen a poston kívül.. De azt tudják, hogy a kis bob milyen motort álmodott bele. Bocs, de ez szakmaiatlanság felb@sz..
SD egy hét alatt szebb videót rittyent, mint ez a "világhír"..
mesa2010-10-20 15:30:03 // 16615
Továbbra is tartom #16604 :)
Speed2010-10-20 15:23:03 // 16614
Hmm. Nel lenne rossz.
http://www.motorsportal.hu/sebessegmagazin/premier/idecore-alfa-romeo-monza-v8-egy-lehetseges-jovokep-c36915.html
GTPeti2010-10-19 15:09:40 // 16613
"minden háttértudás nélkül ontja a tudást."
Igazad van... és főleg érvek nélkül.
BeeGee2010-10-19 15:09:00 // 16612
Szerintem nem fogják elkapkodni, nem egy harry plotter bestseller :)
mesa2010-10-19 15:07:16 // 16611
Nem felejtettem el még a könyvet, amit ajánlottál! ;-)
BeeGee2010-10-19 15:02:39 // 16610
Visszatérve a cikkhez, ahogy megjósolták hogy maximum 10 nagy autógyár marad fent a világon (70es évek, Agnelli) a mostani jóslat a moduláris autóépítésről szól. Már most is csinálják mindenhol, és a vw különösen eminens benne és a Fiat is ide fog jutni, ha túléli a Chrysler frigyet.
A cikkben azt is említi, amit régebben hangoztattam itt, miszerint a világautó koncepció nem életképes. Sose volt az, nem is lesz már, a Fiatnak sem fog sikerülni. Hozzáteszem, sajnálni fogom.
mesa2010-10-19 15:02:25 // 16609
WC-n olvastam az újságban a Nissan Juke-ról (egyébként tele van vele az elektronikus média). Az ugye csak egy átcímkézett Renault... Az hogy hogy néz ki, szép vagy sem, egy dolog. DE VAN! Sőt, egyből 190 lóerős modell is rendelhető. Nem csak ígérik, mint az átcímkézett Fiat a Mito GTA-t
BeeGee2010-10-19 14:56:43 // 16608
A kulturálatlant nem neked címeztem :)
És nem is szó szerint értendő, hanem a kulturált vita ellenkezője, mikor valaki szemellenzősen, minden háttértudás nélkül ontja a tudást.
GTPeti2010-10-19 14:49:33 // 16607
A véleményem legrosszabb esetben is provokatív volt - amiért elnézést kérek -, de semmi esetre sem kultúrálatlan.
BeeGee2010-10-19 14:39:20 // 16606
Szerintem ebben nem sokan kételkedtek a vw pártolók közül. Ugyanúgy, ahogy most átcímkézett fiat és a jövőben átcímkézett dodge lesz az Alfa.

Viszont, jó lenne, ha vw fan gúnynevezést abbahagynád, Téged sem hív senki "hagyjuk veszni az Alfát" fannak vagy "kínai" fannak.
Vannak vélemények, táborok, miért nem lehet kulturáltan véleményt cserélni..?
GTPeti2010-10-19 14:25:12 // 16605
A VW-fanoknak egy cikk. Illetve azoknak akik kételkedtek abban, hogy az Alfa by VW nem átcímkézett VW lenne.
mesa2010-10-18 19:04:50 // 16604
Propelleres logóval elmenne akár BMW-nek is :)
GTPeti2010-10-18 18:59:36 // 16603
Úgy van, druszám! :)
GT Ɨ|ѯ2010-10-18 18:56:17 // 16602
de még idén!:-))
GTPeti2010-10-18 15:32:28 // 16601
Gyártásba vele! B)
Grando2010-10-18 15:07:09 // 16600
Ebben ne legyél olyan biztos. :(((
Atesz19872010-10-18 15:00:52 // 16599
Nekem bejön. Karakteresebb, mint a giulietta...
BeeGee2010-10-18 14:52:04 // 16598
Igényes.. :)

Teenager dream..
raga2010-10-18 14:49:15 // 16597
GTPeti2010-10-18 12:11:46 // 16596
A Németo-Ausztria-Magyaro. szakaszon... Ez mindenképpen katasztrofális arány.
GTPeti2010-10-18 12:10:48 // 16595
Nem újdonság: egyetértek. :) Ügyes a Saab, hogy ilyen ötletekkel is próbálja felhívni magára a figyelmet. Be fog jönni nekik.
kando.2010-10-18 12:05:54 // 16594
Germániában nem csodálom :P

Menjél le olaszba, ott talán több Alfát látsz :D
GTPeti2010-10-18 10:55:37 // 16593
(VW-ból kb. ennyit láttam. :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak