frusciante2013-04-16 21:32:57 // 20398
Ezt már én is olvastam valahol... de szerintem, ha a Fiat akarta volna akkor már számtalanszor eladhatta volna az Alfát... nem tudom, h pontosan mikor is akart a cég csődbe menni, de akkor is azért vásárolta fel a Fiat, hogy olasz kezekben maradjon! Nem azért mert csak őket érdekelte... Hülyék lennének most meg eladni... Bár ugye minden a pénzről szól azért az olaszoknak elég nehéz lenne megmagyarázni, h mostantól a németeké az Alfa...
frusciante2013-04-16 21:20:06 // 20397
Azért az Italdesign és Giugiaro is tervezhetne még Alfát... ők is mentek a népautóhoz(Volkswagen) múltkoz néztem vki csinált interjút vele, mutatták neki az első Brera tanulmányt amit megrajzolt és látszott az arcán, h az Alfa közelebb áll a szívéhez, viszont amikor kérdezték arról, h fog e még velük dolgozni akkor mondta, h most kizárólag a népautónak rajzolhat!.... az ő elvesztése legalább akkora kár mint da Silváé.... :(
Jimmi T.2013-04-15 13:37:01 // 20396
más világ, más emberek. a puhapöcsü öltönyös pénzes irodista eddig is ülhetett volna designer olaszban ( Maserati ) mégse tette. egy pár másodvonalbeli formatervező nem váltja meg a világot, mert ahhoz magát az ódis filozófiát kellene megváltoztatni nem a köténylemezt meg az övvonalat .
GTPeti2013-04-15 13:14:10 // 20395
Ez akkor kezdődött, mikor Da Silva átment a VW-csoporthoz. Tényleg szomorú. :(
.......................2013-04-15 11:45:23 // 20394
na Ez kell a VW nek,
a design ,a stílusérzék,ami a germánokban egyáltalán nincs meg
a design ,a stílusérzék,ami a germánokban egyáltalán nincs meg
WarbiRunner (Gyuri)2013-04-15 11:20:56 // 20393
Miért? Akkor kell eladni valamit (gazdasági szemszögből), amikor ér is valamit. Mélyponton eladni balgaság, hacsak nem kényszereladás. Az újdonságokkal ,pozitív hírekkel, látszólagos nekibuzdulással megnövelték az értékét a márkának, most lecsekkolják hogy mennyit ér, és ha a befektetés megtérül, hát eladják. Főleg ha amúgy nem remélnek különösebb valódi hasznot a közeljövőben a márkától. Nem fognak "ezek" a márka történelmén és elvi kérdéseken gyötrődni. Pénz beszél.
Kazes☻2013-04-15 10:23:46 // 20392
Alfa-dizájnerek dolgoznak az új Audikon
Nem riogatni akarok, de ez szörnyű, ha valóban van benne valami. :(
Nem riogatni akarok, de ez szörnyű, ha valóban van benne valami. :(
GTPeti2013-04-11 15:45:06 // 20391
Az Alfa egyedül szerintem sem tudott volna túlélni. Az a szükséges rossz volt, hogy a Fiat vette meg. Én annyira nem is bántam, mert a Fiat is jó autókat csinált régen - az orosz acéltól eltekintve. Az egyik cikkben volt olyan mondat is, miszerint Marchionne úgymond licitáltat az Audival. Tudni akarják, mennyit érhet a márka. (Csak nehogy elcsábuljanak...)
msd2013-04-10 20:22:14 // 20390
Ez a gyakorlatban annyit jelentene, hogy egy Alfa pajzsot raknának a Golf orrára, lásd a "sportos, fiatalos" SEAT León. Hogy szárnyalna-e azt nem tudom, de az már nem Alfa lenne, az biztos. Tudom, hogy sokan így éreztek amikor a Fiat vette meg, de nem egy gyönyörű és sikeres modell született a Fiat alatt, az Amore tagok túlnyomó többsége is ebből az időszakból származó kocsiba szeretett bele, tehát csak megmaradt a varázs. Most pedig mintha megint felébredtek volna a tetszhalott állapotból, a 4C igazán nyálcsorgató lett. Nem tudom megítélni, hogy az elmúlt hónapokban bejelentett nagy terveknek mennyire van reaálitása, de legalábbis meglepő lenne, ha most adnák el.
Kazes☻2013-04-10 15:39:23 // 20389
Akkor tessék nekik megírni a dolgot, mi mind aláírjuk... ilyet többet ne halljunk!
... ja és, hogy Vigyázzanak magukra!!! :)))
... ja és, hogy Vigyázzanak magukra!!! :)))
Tedi2013-04-10 14:36:57 // 20388
Nekem ez így is sántít, azzal együtt, hogy a Seatos dologban egyetértek veled. A Fiatnak cash most nem nagyon kell, 1,4 milliárd eurós nyereségük volt tavaly, mondjuk ennek a jelentős része nyilván nem az európai autóiparból jött, hanem Brazíliából meg a Chryslertől. Szóval ez a cash dolog nekem nem áll össze. A Chrysler teljes megvásárlásához aprópénz az Alfa meg a Marelli. Többet veszítenek vele szerintem, mint amennyit nyernek.
GTPeti2013-04-10 14:24:54 // 20387
A "hova tenné" számomra nem kérdés. Alfákat gyártanának, amit Da Silva tervezne (ez jó). Az Alfának messze nagyobb kultusza van, mint a Seat-nak. Ez kell nekik...
A Seat sosem volt az Alfa konkurense, max azzá akarták tenni. Nem jött össze, most megpróbálják megszerezni az eredetit. (Már ha tényleg ez próbálják.)
A Seat sosem volt az Alfa konkurense, max azzá akarták tenni. Nem jött össze, most megpróbálják megszerezni az eredetit. (Már ha tényleg ez próbálják.)
Béci Ɨ|ѯ2013-04-10 14:23:47 // 20386
Meg miért öltek volna bele egy rahedli pénzt meg időt a 4C-be ha most eladják az egész márkát...
Tedi2013-04-10 14:22:26 // 20385
Nem látom túl sok értelmét, hogy pont most adják el, amikor a Maserral együtt éppen elkezdték az új modellek kidolgozását. És azt sem látom, hogy a VW hova tenné. A Seatot éppen most akarják eladni, merthogy veszteséges, mint állat, egy utolsó dobásuk van még az új Leonnal, meg Ibizával. Szóval nekem ez mindkét oldalról sántít.
GTPeti2013-04-10 14:20:34 // 20384
A Stern-nek azt mondták, hogy nincs alapja ezeknek a híreknek. Nagyon biztos azonban nem lennék ebben. :(
Itt is azt írják, hogy az Audi inkább a Marelli-t venné meg, ehhez a Fiat pénzhez jutna és folytathatná az Alfa rendbetételét.
Itt is azt írják, hogy az Audi inkább a Marelli-t venné meg, ehhez a Fiat pénzhez jutna és folytathatná az Alfa rendbetételét.
GTPeti2013-04-10 14:13:17 // 20383
A fenébe. Pedig múltkor Marchione ismét tagadta, hogy el akarják adni az Alfát. Bízom benne, hogy tényleg nem. Nem akarok én sem Golf-platformra épített Alfát... :((
Béci Ɨ|ѯ2013-04-10 14:11:34 // 20382
Az biztos, hogy több pénz jutna és a Lambo is szárnyal mióta megvették. De TSI motor egy Alfában... Golf padlólemezen? Hááát nem tudom.
Azt meg pláne nem értem, hogy hová pozícionálná be a márkát? Túl jó nem lehet, mert még a végén vevőt vinne el az Auditól. Olcsónak ott a Skoda meg a SEAT. Sportos Audi lenne, vagy mi?
Azt meg pláne nem értem, hogy hová pozícionálná be a márkát? Túl jó nem lehet, mert még a végén vevőt vinne el az Auditól. Olcsónak ott a Skoda meg a SEAT. Sportos Audi lenne, vagy mi?
.......................2013-04-10 14:09:14 // 20381
de a Vw sem arról híres ,hogy majt milliàrd eurót költ egy sportos màrkàra
Nézd meg a Seat ot, semmi külömbség egy vw hez képest
Nézd meg a Seat ot, semmi külömbség egy vw hez képest
pettinke2013-04-10 14:06:08 // 20380
ez egy furcsa dolog - az olaszoknál többen vannak, akik azt mondják, vegye csak meg a VW az Alfát, mert annál rosszabb, amit a Fiat csinált vele, nem lehet. elsorvasztották a portfoliót, nincsenek csúcs motorok, csak másodhegedűs lett az olcsó Fiatok mellett az Alfa, nem költenek rá.
ehhez képest a tőkeerős VW-anyacég tulajdonában szárnyalhatna a márka.
(kint NAGYON utálják a Fiatot és Agnellit az Alfa bekebelezése miatt)
ehhez képest a tőkeerős VW-anyacég tulajdonában szárnyalhatna a márka.
(kint NAGYON utálják a Fiatot és Agnellit az Alfa bekebelezése miatt)
.......................2013-04-10 12:10:12 // 20379
Neeee,
nem akarok egyen VW müszaki alapokra épülö Alfát látni,
akkor inkább menjen csödbe a márka..
nem akarok egyen VW müszaki alapokra épülö Alfát látni,
akkor inkább menjen csödbe a márka..
Béci Ɨ|ѯ2013-04-10 11:52:31 // 20378
Ajjaj... Csak ezt ne... :(
WarbiRunner (Gyuri)2013-04-10 11:41:26 // 20377
:-) és nálm +t
.......................2013-04-10 11:39:56 // 20376
..n.
WarbiRunner (Gyuri)2013-04-10 11:34:02 // 20375
Ajjajj... it már nem a múzeum a kérdés lassan..
GTVili2013-04-06 13:12:14 // 20374
Legalább lesz értelme a faceliftnek pár év múlva.....
Vagy lesz min melózni az aftremarket gyártóknak....
Vagy lesz min melózni az aftremarket gyártóknak....
mendieta62013-04-06 12:49:55 // 20373
Gyönyörű autó a 4C.De mèrt kellet ràtenni ezt a póklámpát!?Lemerem fogadni hogy emiatt kevesebben veszik.Normál lámpával tökéletes autó lenne.Remélem hamar rájönnek
a gyárba.
a gyárba.
GT Ɨ|ѯ2013-03-30 13:11:39 // 20372
Én is, se címe,se téma:-))))
Piritu - 1.000.0002013-03-29 11:05:03 // 20370
Ezt hol látni az oldalon?
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-29 10:44:10 // 20369
Megcselekedtem amit megkövetelt....:-)
SKrisz2013-03-29 10:11:17 // 20367
Ati772013-03-28 21:18:45 // 20362
Csatlakoztam! :) Megjött a Ze-mil is .:))
Szerepel a bakancslistámom az Alfa -múzeum.
Szerepel a bakancslistámom az Alfa -múzeum.
Piritu - 1.000.0002013-03-28 20:19:23 // 20360
googli jó barát :-)
Nekem nem jött semmi, vagy az Amorés cím nem él...
Nekem nem jött semmi, vagy az Amorés cím nem él...
Inter156 (il mascalzone)2013-03-28 19:58:17 // 20359
Szép hosszú olasz mailt kaptam!
Gondba vagyok a fordítással,de se baj :-)
Gondba vagyok a fordítással,de se baj :-)
Piritu - 1.000.0002013-03-28 19:37:18 // 20358
Inter156 (il mascalzone)2013-03-28 19:33:20 // 20357
Intézve :-)
GTPeti2013-03-28 18:59:26 // 20355
Srácok, légyszi ezt a petíciót írjátok alá, hogy újra kinyisson az Alfa-múzeum. Thx!
GTPeti2013-03-25 21:31:11 // 20354
Hűha, most látom, hogy ezt a Giu SUV-ot itt próbálgatják a szomszédban (FN=Friedrichshafen). Nem kérdés: ZF hajtáslánc lesz akkor benne.
GTPeti2013-03-23 22:23:15 // 20353
Pont ilyen méretű maszkírozott SUV-okat láttam ma az Autobahn-on. De azok inkább valami Merik lehettek. Nyomták nekik rendesen... (Egy CLA követte őket.)
GTPeti2013-03-23 21:31:07 // 20352
GTPeti2013-03-23 20:39:35 // 20350
A kérdés szerintem inkább az, hogy áldoznak-e annyit a comeback ütőssé tételére. (Mert a LED-es lámpák még mindig drágának számítanak az autóiparban. Hiába, egy 20centes villanykörtét nehéz árban alulmúlni. Az reményre ad okot, hogy az Alfa sok ilyen rendhagyó dolgot elkövetett már eddig, úgyhogy tőlük ez akár még ki is tellene. És a Jóisten tartsa meg a jó szokásukat! :)
GTPeti2013-03-23 20:29:59 // 20349
"Kizárt, hogy az a csík, vagy valami hozzá hasonló szabályosan megvalósítható."
Pedig az. Lásd Audik első LED-es fényszórója (könnyen felismerhető a visszapillantóban, mert tényleg egy ledsor a fényszóró. És ott van a Bangle 7er hátsólámpája, az összekötő ledsorral. Ha nagyon akarják megcsinálhatják. (Max. véletlenül egy-két TÜV/EU hivatalnok Itáliában nyaral a bemutatás évében. :)
Pedig az. Lásd Audik első LED-es fényszórója (könnyen felismerhető a visszapillantóban, mert tényleg egy ledsor a fényszóró. És ott van a Bangle 7er hátsólámpája, az összekötő ledsorral. Ha nagyon akarják megcsinálhatják. (Max. véletlenül egy-két TÜV/EU hivatalnok Itáliában nyaral a bemutatás évében. :)