Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Tedi2013-08-01 11:12:41 // 20492
Szó sincs bulvárosodásról, ezt én magam kérem ki magamnak is, mint hírszerkesztő, és az oldalnak is. Pusztán arról van szó, hogy ugyanúgy mennek a találgatások, híresztelések, pletykák az autóiparban is, csak épp nem Blikk színvonalon. Ez nem bulvár, véleményem szerint. Az éppen felröppenő infók mindegyikét én sem dolgozom fel, mert vagy nagyon meredek, vagy közepesen érdektelen. Inkább összefogom őket egy-egy nagyobb hírbe.

Igen, két éve hozta az elvárt eladási számokat a Giulietta, azóta meg gyönyörű mélyrepülésbe kezdett. Természetesen az, hogy alsó-közepes modell nélkül marad a márka ugyanolyan feltételezés (egy bizonyos logika mentén való gondolkodás végterméke, ha úgy tetszik), mint az, hogy bezárják egész Mirafiorit, vagy Cassinót. Ezért írok ilyeneket feltételes módban.

Én azt gondolom, hogy ezekről, még ha fékezett habzással is, de illik beszámolni egy ilyen oldalon, aztán majd mindenki szépen levonja a maga kis konzekvenciáit. Ezt semmiképpen nem nevezném bulvárosodásnak, és nem árulok el nagy titkot azzal, ha azt mondom, nem a hírek aloldal pörgeti az amore olvasottsági számlálóját. Csak szeretném, hogy az olvasók, akiket ezek a dolgok érdekelnek, képben legyenek. Nem hiába lett az Alfa Amore híroldala a legnagyobb Alfás híradatbázis.

És még valami. Tíz év alatt hozzászoktam, hogy az olaszok (meg úgy általában az autóipari hírszerzés) úgy működnek, hogy egyik nap A-t mondanak, másnap meg már nem is B-t, hanem Zs-t. Sőt a digók még arra is képesek, hogy színesre festik még az atyaúristent is, a végeredmény meg alsó hangon is csak szürkeárnyalatos. Újságíróként nekem nem tisztem ezt megítélni, de felhívhatom a figyelmet bizonyos ellentétes dolgokra, publicisztikát meg elég ritkán írok a véleményemről. Némi hírmagyarázat belefér, ezzel néha élek is.
Jimmi T.2013-07-31 18:46:46 // 20491
asszem az Alfa legnagyobb felvevőpiaca Olaszország.
Ott a szakszervezetek eléggé hangosak tudnak lenni ahhoz hogy az eladásokat még jobban a mélybe lökjék.
Ezzel akár azt is el tudják érni hogy Sergio Marchionne-t költöztessék el.
+ még a másik ál vagy rémhír mi szerint a kis és alsó közép modelljeinek gyártását megszüntetnék csak hab lenne a tortán.
az amore híre volt néhány hónapja hogy a Giulietta mekkora eladást produkált az első 2 évben.
most akkor miről beszélünk?
ki kapott napszúrást ?
az amore-nak is el kell bulvárosodni csak hogy fogyasszák ?
akkor most mi van ?
Liquid2013-07-31 18:18:50 // 20490
lesz olyan még :) Pl. a győri keksz is csak márkanév, lengyelek gyártják
GT Ɨ|ѯ2013-07-31 16:45:46 // 20489
Vágom,de azért a gyulai kolbászt ne pl Indiában gyártsák azért:-)))
Tedi2013-07-31 16:17:39 // 20488
Az. Bár olyan sok könnyet nem hullatnék az olasz gyártás miatt. Tényleg csak helyrajzi kérdés, hogy hol rakják össze az autókat.
A bátyám Apriliáját a hiroshimai üzemben szerelték össze. És ugyanúgy megy :) Mondjuk ez a példa kicsit sarkos, de az analógia gondolom érthető :)
GT Ɨ|ѯ2013-07-31 15:56:04 // 20487
Érdekes jövőkép.....:-(
Tedi2013-07-31 15:47:53 // 20486
Akiket érdekel: egy kis háttérsztori friss infóval arról, hogy hol gyárthatják az Alfákat a jövőben.
Jimmi T.2013-07-30 09:40:09 // 20485
Ezek meg totálkárosok ! precízséget (a cikk írásában ) ne várj tőlük! főleg ha nem szponzorálod meg őket !
droberto2013-07-29 23:46:25 // 20484
Persze, ez így van, de ha pl. az elmúlt tíz év modelljeit vesszük alapul, azoknál a lényeg a megjelenés előtt 1-1,5 évvel körvonalazódott. Legalább egy tanulmányt bemutattak.
Ezzel szemben most van egy Gloria, ami SZVSZ a valóságtól túl elrugaszkodott, és személy szerint nem is tetszik.
Szükség lenne egy parádés Designerre, aki fog tudni akkorát alkotni, mint a Guigiaro, vagy a De Silva.
Hogy lesz így meg 2016-ig a 9 új modell? Persze legyünk realisták, legyen csak hat-hét.
Ha a MiTo és a Giu FaceLift-jét is hozzávesszük a 4C-hez és a leendő Spiderhez, akkor két-három éven belül jönnie kéne a 159 és a 166 utódnak.
Hol vannak ezek?
Remélem a háttérbe azért már megy a Maserati motorok reszelése, az alváz tervezése, a Torsen-C vagy De Dion újragondolása, a beszállítók kiválasztása.
Tedi2013-07-29 22:26:37 // 20483
Ezek olaszok, konkrétumot akkor várj tőlük, amikor az első példány lejön a gyártósorról :D
GTPeti2013-07-29 21:51:17 // 20482
Ettől én is tartok egy kicsit. Legjobb lenne egy kapcsolható AWD, úgy, hgoy végre az első kerekek legyenek lekapcsolhatóak.
droberto2013-07-29 21:38:09 // 20481
MX5 féle Spider.
Nagyon benne vannak az olaszok ebben a Brand építési lázban.
Ideje lenne már végre eldönteni, hogy mi lesz a tömegmodellekkel. A kis-, és az alsó-középkategórát fel akarják számolni, de a közép és a nagy kategóriáról semmi hír.
Csak a negyedévente, egymásnak ellentmondó alvázzal és erőátvitellel kapcsolatos hírverések.
Lehetne már végre egy konkrétum!
.......................2013-07-23 15:34:16 // 20480
ha nincs tapadàs ,akkor nincs ESP vel sem,
az összes BMW s kollegàm panaszkodik ,hogy nem tud télen közlekedni kocsival,
aki beràg vesz X drive osat,
én meg ilyeneket nem tapasztalok,mert elsökerekes a Mito
szoval zsàkutca a Rear Wheel Drive szerintem
Saca2013-07-23 15:24:08 // 20479
Ezekkel a mai biztonsági elektronikákkal és egy kis józan ésszel szerintem vállalható az télen is.
.......................2013-07-23 14:59:33 // 20478
az szép,
télen mi lesz?
mert a ho esik a BMW ,LADA mind az àrokban
de igy megsporolhatjàk a korroziovédelmet,ugysem fog senki jégen hàtsokerekes alfàval csapatni
Abarai2013-07-20 23:46:54 // 20477
Marhaságnak hangzik. Lehet, hogy a nagyautó vagy akár a középkategóriás is hátul hajt majd, de a kisebbek biztosan nem.

Abba meg inkább nem is megyek bele, hogy az elmúlt pár évben hányszor találták ki újra a márkát - csak éppen új tömegmodellt nem toltak ki a gyárból. A 4C-ből nem fognak megélni. :(
Dömpi (il dottore)2013-07-17 22:46:31 // 20475
de mikor jön már a 159 és 166 utód???
raga2013-07-12 21:26:58 // 20474
Tedi2013-07-11 18:50:03 // 20473
Mehikóban :) Legalább is, ha költöznek, akkor az egyik lehetséges célpont Toluca, ott rakják most össze az amcsi 500-asokat is.
De azért nem eszik azt olyan forrón. Túl sok lovettát fizet be a Fiat az olasz államkasszába, és az egyik legnagyobb foglalkoztató, nem fogja hagyni a kormányzat, hogy csak úgy összepakoljon akár részben, akár egészben. Most öltek euromilliókat a meglévő gyárak fejlesztésére, szóval azért egyik napról a másikra nem fognak összecsomagolni.
Zoli19802013-07-11 16:51:27 // 20472
Akkor ezentúl hol is készülnek a jövő Alfái???
Kazes☻2013-06-30 16:42:26 // 20471
Hangocska... lehetne ilyen az összes Alfának. :)
Aky1662013-06-04 23:39:12 // 20470
Yeessss,végre,már alig vártam,hogy jöjjön 166 utód :)
mesa2013-05-29 18:50:50 // 20469
Így viszont összenyomva egy rakás sz erencsétlenség! :D
Abarai2013-05-26 18:52:34 // 20468
> Ja ez az általad fikázott Giulietta tartja a felszínen az alfát.

Mert más ugye nem nagyon van.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-26 15:27:11 // 20467
Ez nem csak duma :) Audiba dolgozom és tényleg ez van a "selejt alkatrészekkel" Már volt téma párszor ez itt a fórumon :D
Jimmi T.2013-05-26 15:08:53 // 20466
Kár hogy nem a Ladát választottam. Élvezhetném azt a rendkívüli modellinváziót ! Ja ez az általad fikázott Giulietta tartja a felszínen az alfát.
Alfa 166 Gyártott darabszám 72749 ,11 év alatt
Spider/Gtv Gyártott darabszám 74038, 10 év alatt.
Alfa Romeo Giulietta Gyártott darabszám ~ 140000 db az első két évben.
DavidS2013-05-26 13:33:54 // 20465
Elkepeszto gyenge menedzsment. A Ladatol mar elzavartak volna az egesz bagazst. Semmim otlet, hogy mit is kellene tenni ezzel a markaval. Nincs mar 166, spider, gt. Van valami mito meg ez a gulietta. Szegyen.
Buksi2013-05-26 13:16:09 // 20464
Ezt még nem hallottam, de nagyon jó duma! :-DDDD
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-26 13:14:41 // 20463
A seat mag a Skoda csak aért van hogy ami az Audikba meg a WW be már nem lehet beépíteni (selejt) alkatrészt azt ne keljen kidobni :)
GTPeti2013-05-26 12:26:18 // 20462
Ez a cikk a Seat-ról szól. Illetve nem csak arról...
Kazes☻2013-05-22 13:34:49 // 20461
Összeesküvés, mint szokott! :)


Minden esetre érdekes, hogy itt rögtön szellőztetik a márkákat, sőt egy másik cikkben a korábbi, '80-as évekre is visszautalva, mintegy lándzsára tűzve, vagy akár véreskardként, míg nem oly rég a bömös légzsák hiba miatti nem kevés visszahívásnál a japán beszállító volt 'csak' egyöntetűen a bűnös.
msd2013-05-22 13:29:46 // 20460
A szerencse a dologban, hogy darabszámra főként Maseratik érintettek, mert így valószínűleg mindenhol ez lesz a lehozott címben, talán kevésbé kapcsolják össze az Alfával a hírt az emberek. Meg amúgy sincs sok köze műszakilag a 8C-nek a 4C-hez.
Dévid2013-05-22 13:21:04 // 20459
Magyarországon ezzel nem lesz gond, az utak addigra kivégzik a kormányösszekötőt, mire elrohadna, és jó minőségűre lesz cserélve. :)
kapeka (Nagyvad)2013-05-22 13:16:29 // 20458
Lehet annak kapcsán, hogy a jövő (és a jelen) Alfáit még nehezebb lesz eladni, ha ilyen durva hibák jönnek ki rajtuk... :(
Kazes☻2013-05-22 13:11:42 // 20457
Igen sajnálatos...

de hogy' jön ez ide?! :)
droberto2013-05-22 09:51:28 // 20456
Megvadulnak a Maseratik - Az az átkozott korrózió. :((( Már megint...
Buksi2013-05-21 01:50:00 // 20455
Én bírnám! :-)
Abarai2013-05-20 21:23:43 // 20454
Scighera a '90-es évek végéről?
Inter156 (il mascalzone)2013-05-20 21:12:21 // 20453


Érdekes !
GTPeti2013-05-14 22:42:45 // 20452
"According to the CEO, there is absolutely no chance of Alfa Romeo ever being sold. Marchionne compared it to VAG selling Audi (which is a little optimistic)… In other words, it’s out of the question"
GTPeti2013-05-14 22:40:19 // 20451
Érdekes infók egy dél-afrikai rajongói oldal hírei között.
Kazes☻2013-05-09 21:11:14 // 20450
Ne haragudj, hogy megkérdem, de a topicok címét legalább elolvasod, vagy csak szórod mindenhová?!
Kazes☻2013-05-09 15:48:39 // 20449
Azért ne tessék úgy elbagatellizálni a dolgot! :)
frusciante2013-05-09 12:22:39 // 20448
Így elnézve ezt a Kamal-t kb. 10 perc volt megtervezni a suv-ot amiről lentebb a cikk szól... hát ez tényleg vicc... tulképp semmit nem csináltak vele... ezt én itthon is megcsinálom 1 perc alatt... fotoshop (vagy akár egy paint) nyújtás függőlegesen +120% és kész is...:D
GTPeti2013-05-09 11:44:27 // 20447
Gyerekek, ez az új VM Motori V6 blokk tényleg nem rossz. 6,3 alatt gyorsul 100-ra a Ghibli... (Reméljük a Jövőben Alfákban is viszont látjuk. :)
Kazes☻2013-05-09 08:45:55 // 20446
Abban egyetértünk, hogy jó lett volna korábban, de épphogy csak ismerve az anyagi oldalt is, nem csoda, hogy késik.

A Kamal úgy jó, ahogy van, viszont már annyira 'közkézen' forgó, hogy így nem jöhet ki. Muszáj átrajzolni. :)
Kazes☻2013-05-09 08:42:45 // 20445
Tényleg. Giulia is kell. Ha már megvette, miért ne használná?!
HátvédRomeo2013-05-09 00:04:59 // 20444
Nem itt nem az a baj, hogy Alfa Romeo SUV minek, mert egy jó kategória. Hanem azzal, hogy pöcsölnek vele már 1 év tizede, és egy markáns tradicionális ötletük nincs. Mert Egy Kájzler alapokra Alfa pajzsot rakni én is rá tudok rajzolni, ha jól felszívom a zöd taknyot az orromban. Itt az a baj, hogy Alfa ötlet óne. Volt Alfa teher autó is nagyon régen, szóval itt egy kategóriába való betörésnek semmi akadálya nem lenne egy hit hű Alfásnak se, ha saját kútfőből dolgoznának végre. Komolyan fekszik az asztal fiókomba egy Terepjáró terv már lassan 15 éve, komolyan eladom nekik, legalább egy hit hű Alfástól lesz, és nem kérdőjelezhető meg, hogy OFF márka van átszabva.

Béke!
msd2013-05-08 23:47:07 // 20443
Még úgy is nehéz lenyelni egy SUV szinten ízléstelen autót Alfa emblémával az orrán, hogy anyagialg megéri nekik, hát még ha jó esély van rá, hogy nem... szóval remélem nem jön. Ezt 2003-ban kellett volna.

Viszont ez a Kamal egész dögös kis autó lett volna, ha nem verik meg SUV arányokkal... :)

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak