Giuntini2014-09-10 22:17:17 // 20942
Azért nem teljesen értek veled egyet. Azért a 159 minden tekintetben jobb autó volt a 156-nál. És ha a formáját nézzük, hát ebben csúcsosodott ki a az előd formaterve. A nagy baj nála az igazán ütős benzinmotorok hiánya. A GTA-t csak ígérgették. A Giulietta is azért mindenben jobb a 147-nél. A probléma az új típusok hiánya.
Tedi2014-09-10 21:50:50 // 20941
Igen, mert ott elfelejtettem átírni :) idáig :)
pettinke2014-09-10 20:17:38 // 20940
én a leadben is júliust látok...
Tedi2014-09-10 20:14:21 // 20939
Igen, közben megváltoztattam az URL linket, mert mindenhol következetesen júliust írtam június helyett :D
GT Ɨ|ѯ2014-09-10 19:58:28 // 20938
AC 15-re szervezhetitek is a pulóveressel:-)
Piritu - 1.000.0002014-09-10 18:50:28 // 20937
Ez a jó :-))
Piritu - 1.000.0002014-09-10 18:49:03 // 20936
"A kért oldal nem található.
Valószínűleg elgépelted az URL-t, de az is lehet, hogy mi szúrtunk el valamit."
Valószínűleg elgépelted az URL-t, de az is lehet, hogy mi szúrtunk el valamit."
Grando2014-09-10 17:28:08 // 20935
Nem is ez az érdekes, hanem hogy ki hiszi még el? :D
Halesz2014-09-10 17:18:31 // 20934
el sem hiszem, hogy belátható közelségbe került egy új modell... :)
Tedi2014-09-10 17:06:37 // 20933
Szokatlan lépés az Alfától, de bejelentették, hogy napra pontosan mikor jön az első új modell.
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-09 14:43:41 // 20932
A forma tényleg az, nem vagyok képben a Fiat modellekkel :-)
Ellenben egy homályos pont van a dologban. A spy shot 2014 áprilisi a cikk szerint. A Viaggiot már nagyjából 2012-ben leleplezték.
Ellenben egy homályos pont van a dologban. A spy shot 2014 áprilisi a cikk szerint. A Viaggiot már nagyjából 2012-ben leleplezték.
Abarai2014-09-08 09:23:54 // 20931
Minden bizonnyal az lesz a végleges kormány. Gyász...
Jimmi T.2014-09-08 08:32:51 // 20930
Igen . Azt hiszem így már látom a sötétségből kivezető utat.
HátvédRomeo2014-09-07 22:25:47 // 20929
a és az a kormánykerék egy okádék egy Alfában. A Jeep-be kellett volna hagyni, a nagypofájú bűnöző alkatok díjazzák azt a sz@rt.
HátvédRomeo2014-09-07 22:12:41 // 20928
Én Ferkóval értek egyet.
Ekkora f@szfej irányítása sose volt az Alfának, mint kb 5-10 éve. Valami irdtatlan idióták ülnek a bársony székekben. Olyan tanulmányok és tervek vannak kb 10 éve, hogy ha végig vinnék, lemosnának mindenkit a piacon. De mindig megy a filléezés a magyarázkodás a butaság. Az Alfa Ősei forognak a sírjukban az elmúlt 10 éven. A 156 és 166 óta amik díjakat hoztak el sorba, semmi okosság. Komolyan a kasztni megnyomott közelről látható elemsérült 166-om úgy nézik a városban mint valami Ferrari lenne. Mert a hibák ellenére is egy arcátlanul szép autó a 166.
A belépő 2.0 TS motor pedig akinek alul motorizált annak legyen az, de hogy 1-ben amíg el nem húzom a 2-őt addig forog az első kerék páros mint állat. Szóval van itt erő azért. Hát akkor a V6-osok, meg a 175 lovas dízelek.
Ebből kiokulva nem bírnak már mióta utódot piacra dobni, szaroznak egyszer Kájzler padlólemezzel, aztán hallottam SAAB-ost meg majd gyün a BieMWé, meg az apjuk F@szát. Csodálkoznak az elpártoláson, és az igazi kemény mag és kispénzű új rajongók, veszik a Mito-ot meg Gulit, meg a régebbi használt modelleket.
Ha nem lenne ekkora rajongó tábor és elkötelezett feltétel nélküli márka klubos és új rajongói táborok, akkor lassan egy KRAZ-t is jobban becsülnének és tisztelnének a világban. Ez az én véleményem.
Ekkora f@szfej irányítása sose volt az Alfának, mint kb 5-10 éve. Valami irdtatlan idióták ülnek a bársony székekben. Olyan tanulmányok és tervek vannak kb 10 éve, hogy ha végig vinnék, lemosnának mindenkit a piacon. De mindig megy a filléezés a magyarázkodás a butaság. Az Alfa Ősei forognak a sírjukban az elmúlt 10 éven. A 156 és 166 óta amik díjakat hoztak el sorba, semmi okosság. Komolyan a kasztni megnyomott közelről látható elemsérült 166-om úgy nézik a városban mint valami Ferrari lenne. Mert a hibák ellenére is egy arcátlanul szép autó a 166.
A belépő 2.0 TS motor pedig akinek alul motorizált annak legyen az, de hogy 1-ben amíg el nem húzom a 2-őt addig forog az első kerék páros mint állat. Szóval van itt erő azért. Hát akkor a V6-osok, meg a 175 lovas dízelek.
Ebből kiokulva nem bírnak már mióta utódot piacra dobni, szaroznak egyszer Kájzler padlólemezzel, aztán hallottam SAAB-ost meg majd gyün a BieMWé, meg az apjuk F@szát. Csodálkoznak az elpártoláson, és az igazi kemény mag és kispénzű új rajongók, veszik a Mito-ot meg Gulit, meg a régebbi használt modelleket.
Ha nem lenne ekkora rajongó tábor és elkötelezett feltétel nélküli márka klubos és új rajongói táborok, akkor lassan egy KRAZ-t is jobban becsülnének és tisztelnének a világban. Ez az én véleményem.
Piritu - 1.000.0002014-09-04 20:46:04 // 20927
Nekem viszont egy Alfa feliratú jönne be :-P
Kazes☻2014-09-04 20:35:26 // 20926
Na, de ez így is maradhatna...
Kazes☻2014-09-04 20:12:22 // 20924
Valóban sajnálatos... ,de a Fiatnak minek is spider...?!
Piritu - 1.000.0002014-09-04 19:57:54 // 20923
Hmm, a Mazda/Fiat Spiderről "amonnan" már vannak infók. Kár, hogy NEM Alfa lesz :-(((
BeeGee2014-09-02 08:51:03 // 20922
" Persze addigra sokan elpártolnak az Alfától, mert beleunnak a várakozásba."
Ettől szerintem nem kell félni, mert már beleuntak. A nagy piacokon már lecserélték a 6-8 éves 159eket valami másra, a MiTóba meg a Giuba új generáció ült be.
A Maseratiból kiindulva azért van remény ezen fordítani. Csak tényleg fejezzenek már be valamit..
Ettől szerintem nem kell félni, mert már beleuntak. A nagy piacokon már lecserélték a 6-8 éves 159eket valami másra, a MiTóba meg a Giuba új generáció ült be.
A Maseratiból kiindulva azért van remény ezen fordítani. Csak tényleg fejezzenek már be valamit..
Ferko2014-09-01 21:29:46 // 20921
Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből? 3 új modell, jól hangzik. De már most is késő lenne attól tartok és talán kevés is. Évek óta megy az ígérgetés, hogy na majd most, na majd jövőre vagy majd azután, aztán meg nincs semmi.
Azt gondolom, hogy a 2016-ból inkább 2018 lesz, de hogy 2017 az biztos (legalább is az eddigiekből kiindulva). Persze addigra sokan elpártolnak az Alfától, mert beleunnak a várakozásba.
Egy Mitoval és Giuliettával nem lehet talpon maradni. 159, 166 utód meg nincs; és akkor még nem beszéltünk a többi kategóriáról. Már ennek is örülni lehetne persze, miközben egy Audinál vagy BMW-nél tízen x modell közül lehet választani. No meg persze a motor paletta......
Persze mindennek van jó oldala: legalább nem tucat autó.
Azt gondolom, hogy a 2016-ból inkább 2018 lesz, de hogy 2017 az biztos (legalább is az eddigiekből kiindulva). Persze addigra sokan elpártolnak az Alfától, mert beleunnak a várakozásba.
Egy Mitoval és Giuliettával nem lehet talpon maradni. 159, 166 utód meg nincs; és akkor még nem beszéltünk a többi kategóriáról. Már ennek is örülni lehetne persze, miközben egy Audinál vagy BMW-nél tízen x modell közül lehet választani. No meg persze a motor paletta......
Persze mindennek van jó oldala: legalább nem tucat autó.
VKG231!!! (156+75)2014-09-01 16:49:07 // 20920
Na jó, egyebassza... :D
Tedi2014-09-01 16:44:20 // 20919
Nem hiszem, szerintem Maser blokkból csinálják. vagy az FTP fejleszt egy tök újat. Nem tudom.
Szerintem az elég biztos, hogy Modenában hegesztik a cuccost, hm? :)
Szerintem az elég biztos, hogy Modenában hegesztik a cuccost, hm? :)
VKG231!!! (156+75)2014-09-01 16:41:01 // 20918
A) Basszus, most már mindenki tudja a nevemet :( :D
B) Biztató, bár az a 2.2 négyhenger reméljük nem a megmaradt GM-készletből van :DD
Örülünk-örülünk, de legyenek ezek a dolgok biztosak mááár...
B) Biztató, bár az a 2.2 négyhenger reméljük nem a megmaradt GM-készletből van :DD
Örülünk-örülünk, de legyenek ezek a dolgok biztosak mááár...
Tedi2014-09-01 15:58:20 // 20917
Tedi2014-09-01 15:53:28 // 20916
Erről kiderült idő közben, hogy egy Fiat modell, asszem talán a Viaggio.
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-30 14:47:11 // 20915
Vagy legalább visszaérkezés oda ahol már volt valaha..
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-30 14:46:36 // 20914
Na ja, de a Giulietta per pill a legnagyobb hétköznapi széria gép, és ugye a 147 is #lk volt. Szóval előrelépés van :-)
GTPeti2014-08-30 14:13:47 // 20913
A Giulietta tényleg Mac, de az normális is, hogy a kisebb modellek nem kapják meg a nagyobbaknak fenntartott komplikáltabb futóművet. Legalábbis ebben reménykedem.
GTPeti2014-08-30 14:05:47 // 20912
Ez szerintem egy Quattroporte kasztni a Giu alvázára barkácsolva. Ha jól emlékszem akkoriban még nem volt Ghibli, így sok választásuk nem is lett volna.
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-30 14:05:39 // 20911
6. a Giulietta szerinem macpherson. Vagy én vagyok eltévedve. Szóval az irány nem volt egyértelmű.
10. :-D Meg a két engine stop gomb. Ha rájön a hiszti, gyorsan ki lehet ütni mielőtt törni zúzni toporzékolni kezd :-)
Egyébként még egy megfigyelés, a másik oldalon van a tanknyílás. Nemááá :-)
10. :-D Meg a két engine stop gomb. Ha rájön a hiszti, gyorsan ki lehet ütni mielőtt törni zúzni toporzékolni kezd :-)
Egyébként még egy megfigyelés, a másik oldalon van a tanknyílás. Nemááá :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-30 13:57:25 // 20910
Ez volt már? Kevésbé tűnik merésznek. Nem egy részletgazdag fotó, de kb egy GT és egy 156 berlina keverékének tűnik így elsőre. Ami mondjuk épp nem lenne baj.
Giuntini2014-08-30 13:11:11 // 20909
Nagyon jól néz ki, és végre valahára lesznek bele illő benzin motorok. Karakteres, bár sajnálom hogy a 159 lámpáit elhagyják. Bár az is igaz, hogy az a formaterv egyszer volt, és megismételhetetlen.
GTPeti2014-08-30 12:08:52 // 20908
Pár reply ezekhez:
6. Még jó, hogy KKL van elöl. Másmilyennel meg sem venném. :)
10. A rózsaszín madzag nem azért van, mert Júlia? :)
6. Még jó, hogy KKL van elöl. Másmilyennel meg sem venném. :)
10. A rózsaszín madzag nem azért van, mert Júlia? :)
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-29 18:21:06 // 20907
És ha már ennyi időm van itt egyedül a világvégén (haza akarook mennni :-)) megnézegettem kicsit alaposabban a fotókat itt.
Elvonatkoztatva a formától és a toldozott foldozott kinézettől, pár dolog:
1. azok a fékek elöl-hátul elég méretesek, konkrétan nem férne fel egy számmal kisebb felni.
2. hátul két igazinak tűnő kipufogóvég van
3. viszont egy dobból ered a két vég, tehát nem V6-ra tippelnék, szerintem 1.8 TBi a'la 4C, de lehet 1.4 multilevegő is. A dízeleknek (2.0) nem ilyen a hátsó dob.
4. elég kicsi az a dob hátul...de ez még nem jelent semmit
5. a hűtő ha nem is a Maser bódé elejében van, de így is szép hosszú orrot vizionál
6. az bizony elöl nem gólyaláb. Kettős keresztlengőkar (#lengőkar). :-)
7. egy szép masszív keret sejlik fel az orrában. Elöl keresztben jó vaskos (alumínium?) merevítő megy a hűtők előtt, és oldalról is kilátszik a kerekek mögül lent. mint valami segédkeret
8. Hátul a kipuf mögött kilátszik pár csavar, nem egy lengőkar van ott se, szintén valami keretnek látszik.
9. Hátul látszik, hogy keresztben már eleve össze lett nyomva a Maser, és még ettől is bentebb lesz a széle vagy 5-5 centivel.
10. az orrnézeten alul látszó hűtő nem tűnik sehogy sem intercoolernek (az 1.4tbi-n ott van ugye). A dízelt a kipuf miatt nem gondolom, viszont hol az intercooler? Szívó benzin, 4 henger?
10. az a rózsaszín madzag ha a csomagtér nyitó, az kéész. szériába vele :-)
Elvonatkoztatva a formától és a toldozott foldozott kinézettől, pár dolog:
1. azok a fékek elöl-hátul elég méretesek, konkrétan nem férne fel egy számmal kisebb felni.
2. hátul két igazinak tűnő kipufogóvég van
3. viszont egy dobból ered a két vég, tehát nem V6-ra tippelnék, szerintem 1.8 TBi a'la 4C, de lehet 1.4 multilevegő is. A dízeleknek (2.0) nem ilyen a hátsó dob.
4. elég kicsi az a dob hátul...de ez még nem jelent semmit
5. a hűtő ha nem is a Maser bódé elejében van, de így is szép hosszú orrot vizionál
6. az bizony elöl nem gólyaláb. Kettős keresztlengőkar (#lengőkar). :-)
7. egy szép masszív keret sejlik fel az orrában. Elöl keresztben jó vaskos (alumínium?) merevítő megy a hűtők előtt, és oldalról is kilátszik a kerekek mögül lent. mint valami segédkeret
8. Hátul a kipuf mögött kilátszik pár csavar, nem egy lengőkar van ott se, szintén valami keretnek látszik.
9. Hátul látszik, hogy keresztben már eleve össze lett nyomva a Maser, és még ettől is bentebb lesz a széle vagy 5-5 centivel.
10. az orrnézeten alul látszó hűtő nem tűnik sehogy sem intercoolernek (az 1.4tbi-n ott van ugye). A dízelt a kipuf miatt nem gondolom, viszont hol az intercooler? Szívó benzin, 4 henger?
10. az a rózsaszín madzag ha a csomagtér nyitó, az kéész. szériába vele :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-29 17:24:16 // 20906
Amúgy ha már Mazda 6. Ők nem merték megcsinálni.
Eszméletlenül szép tanulmány, mégis az aktuális 6-os csak nyomokban hordozza. Ha megnézzük azt a Ghibli/Giulia formát, azért hasonlít.
Nagyon ütős forma. Az Alfa múltja és főleg Brera után kicsit halványan reménykedek... hogy vannak olyan őrültek hogy bevállalnak egy ilyen radikális design-t. Egyen autóval itt már nem látok esélyt, lassan eljutunk oda, hogy még az Alfások egy jó részének se kéne. Az Alfa legyen olyan ami tényleg az érzelmekre hat. Ésszerű Alfán fölösleges egy percet is dolgozni :-)
Eszméletlenül szép tanulmány, mégis az aktuális 6-os csak nyomokban hordozza. Ha megnézzük azt a Ghibli/Giulia formát, azért hasonlít.
Nagyon ütős forma. Az Alfa múltja és főleg Brera után kicsit halványan reménykedek... hogy vannak olyan őrültek hogy bevállalnak egy ilyen radikális design-t. Egyen autóval itt már nem látok esélyt, lassan eljutunk oda, hogy még az Alfások egy jó részének se kéne. Az Alfa legyen olyan ami tényleg az érzelmekre hat. Ésszerű Alfán fölösleges egy percet is dolgozni :-)
.......................2014-08-29 17:09:44 // 20905
M6 bömbölő felni,?
alfán?
egyébként végre egy vagányan kinéző rajz
alfán?
egyébként végre egy vagányan kinéző rajz
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-29 17:05:51 // 20904
Kinek hogy :-) Nekem SW nem kell. Nekem a "álkupésedan" jön be full felnyíló kvázi 5. ajtóval, csak sajna nem divat. Még a Volvo s60-at is elbaltázták, pedig a forma nagyon adná az egyben, üveggel együtt nyíló csomagteret. Sőt, az előző Macuda 6-nak volt ilyen, aztán mostmár azt is elrontották. Nekem bejött ez a megoldás, és egyszerűen idegenkedek a kombitól, nem tetszenek. Ha kis cucc de sok, lehajtom az űlést. Ha nagy cucc, én nem gyömöszölöm bele semmilyen autóba, felszerelhető horog, aztán hajrá :-)
Szóval titkos reményem, hogy a kupészerű forma kap valami egyben felnyíló, vagy legalább NAGY csomagtérajtót :-D
Szóval titkos reményem, hogy a kupészerű forma kap valami egyben felnyíló, vagy legalább NAGY csomagtérajtót :-D
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-29 16:14:53 // 20902
Hát még ez is csak render. Az már látható, hogy rövidebb és keskenyebb is lesz ennél a (Maseratiból átalakított) elképzelésnél. De tetszene valami hasonló :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-29 16:08:30 // 20901
Egyetértek a gondolattal. Ilyen területen dolgozok (technológia fejlesztés). Egy fejlesztés eszméletlenül költséges, és bizonytalan a kimenetele. Ha optimális esetben kevés faragással összejön az még alkalmatlan terméknek, még kis sorozatúnak is. Ezután jön az egész termékfejlesztés, ami egy lépéssel talán kevesebb költség. A mi szintünkön az, az autóiparban lehet pont hogy több a törés és egyéb tesztek miatt. Aztán ha kész, fel kell készíteni a gyártósort.
És a végére kiderül hogy mégsem az elektromos verda a nyerő, akkor eszméletlen bukta az egész.
Elég ha csak az elektromos hajtás összeszerelésre állított gyártósorra gondolunk, nomeg az egész technológiához szükséges szakmai gárdára. nyilván nem a benzinmotor részleg áll neki villamos hajtást tervezni, erre megfelelő emberek kellenek, tapasztalattal.
Egy módon el tudom képzelni, de az sem lesz tömegautó elsőre az biztos. Felkarolnak egy lelkes egyetemi fejlesztő csapatot, nyerenek rá állami támogatást, aztán szakmai kiállításokon mutogatják a prototípust, amiből még kilóg a hosszabbító :-)
És a végére kiderül hogy mégsem az elektromos verda a nyerő, akkor eszméletlen bukta az egész.
Elég ha csak az elektromos hajtás összeszerelésre állított gyártósorra gondolunk, nomeg az egész technológiához szükséges szakmai gárdára. nyilván nem a benzinmotor részleg áll neki villamos hajtást tervezni, erre megfelelő emberek kellenek, tapasztalattal.
Egy módon el tudom képzelni, de az sem lesz tömegautó elsőre az biztos. Felkarolnak egy lelkes egyetemi fejlesztő csapatot, nyerenek rá állami támogatást, aztán szakmai kiállításokon mutogatják a prototípust, amiből még kilóg a hosszabbító :-)
GTPeti2014-08-29 15:59:51 // 20900
Tedi2014-08-29 14:54:23 // 20899
Ez azt feltételezi, hogy az autóipar kb. eldöntötte, hogy az elektro az út. De erre semmilyen garancia nincs. Még annyi sem, ami a még vállalható üzleti kockázatba belefér. Erre jó a hibrid. Áthidaló megoldás.
.......................2014-08-29 09:06:07 // 20898
Pont,hogy az elektro lenne az út,a chrysler meg tudná venni az akkukat,a futómű megy hajtás jönne az alfától,az usa piacon kapkodnának egy csúcstechnkás alfa után(a tesla is fogy rendesen)
Akkut meg meg kell venni a japánoktól ,ahogy a Bmw is tette,
Európában alfa csak egy ütős diesel technikával érhetne el sikereket,de erről egyáltalán nem hallani hogy triturbó diesel lesz,vagy Add blue s
(Pedig a Mito hoz is ígérték a biturbo jtdm et,aztán,most nincs)
Akkut meg meg kell venni a japánoktól ,ahogy a Bmw is tette,
Európában alfa csak egy ütős diesel technikával érhetne el sikereket,de erről egyáltalán nem hallani hogy triturbó diesel lesz,vagy Add blue s
(Pedig a Mito hoz is ígérték a biturbo jtdm et,aztán,most nincs)
Tedi2014-08-29 07:50:20 // 20897
Mintha az olyan kurva egyszerű lenne és pikk-pakk meglenne :D
Megvenni egy márkát nem ugyanaz, mint kifejleszteni egy úttörő technológiát. Egyrészt utóbbiról nem tudni, hogy valóban az lesz-e, főleg most, másrészt pedig pont emiatt sokkal bizonytalanabb is. Meg sokkal-sokkal több pénzbe és időbe telik. Röviden: sokkal nagyobb rizikófaktor, amit nem csak a Fiat, de szemmel láthatólag egy VW-konszern sem mer bevállalni, pedig ott aztán van lovetta gazdagon.
Megvenni egy márkát nem ugyanaz, mint kifejleszteni egy úttörő technológiát. Egyrészt utóbbiról nem tudni, hogy valóban az lesz-e, főleg most, másrészt pedig pont emiatt sokkal bizonytalanabb is. Meg sokkal-sokkal több pénzbe és időbe telik. Röviden: sokkal nagyobb rizikófaktor, amit nem csak a Fiat, de szemmel láthatólag egy VW-konszern sem mer bevállalni, pedig ott aztán van lovetta gazdagon.
.......................2014-08-29 07:44:35 // 20896
Na itt jön a képbe a pulóveres ,csináljon pénzt,ott a Chryslert ,a Fiat abba nem rokkant bele,hogy megvesz egy hatalmas ami márkát?
egy high techbe fejlesztésbe meg igen ,nemár
egy high techbe fejlesztésbe meg igen ,nemár
GTPeti2014-08-28 23:24:35 // 20895
Hogy nem ő róla nevezték el a tortát, az tuti. :)))
Dömpi (il dottore)2014-08-28 22:26:09 // 20894
olyanokat írsz! Meg kellet nézzem a guglin, hogy ki a f. az a Zacher Gábor!
Grando2014-08-28 22:14:40 // 20893
Dobd csak be nyugodtan, ne vacilálj! Csak aztán nehogy a Zacher Gábor ébresszen! :D