
Béci Ɨ|ѯ2014-11-18 17:16:42 // 20998
Balázs156SW2014-10-25 19:21:45 // 20997
Hát ez tragédia. Lassan kéne egy formatervezőt igazolniuk a Mazdától.
Xixo2014-10-24 23:11:53 // 20996
Mert másnál nincs ennyi idő erre, a golfból lejött azóta három széria...
GTPeti2014-10-24 20:38:42 // 20995
Szerintem a világon nem készült még tervezett autóhoz annyi fotosop, mint a mi Júliánkhoz. :)
Dömpi (il dottore)2014-10-24 19:38:06 // 20994
Hát ez egy fos! Remélem, még hasonló sem lesz!
Az eleje kifejezetten golfos - a lámpái legalább is.
Az eleje kifejezetten golfos - a lámpái legalább is.
Kazes☻2014-10-24 19:28:04 // 20993
Ilyen formával sikeres lehetne az Alfa 159 utódja... hát nekem ezt még emésztenem kellene egy kicsit, így hirtelen... de még dolgozhatnak rajta... vagy teljesen más lesz. :)
GTPeti2014-10-20 22:34:33 // 20992
Ezt a képet csalódott olasz rajongók pont a Sprint név "elherdálása" végett hozták fel. :(
GTPeti2014-10-20 21:50:06 // 20990
Ja. Photoshop... :(
Kazes☻2014-10-20 21:44:33 // 20989

Ez már valami...? :)
Kazes☻2014-09-26 22:43:45 // 20988
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-24 16:11:26 // 20986
Buksi2014-09-23 06:46:39 // 20985
Itt-ott csiszolgatnának rjta és jó lenne ez. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-22 16:58:25 // 20983
Hát ja..:-)
Egyébként annak idején a Giulietta-ról készült PS képek 2009 közepe körül már egészen közelítették a valóságot. A Giulia-ról túlnyomó többségében ilyen szigorú kinézetű PS képek készülnek, remélem ez is mind már a valós autót közelíti :-)
Egyébként annak idején a Giulietta-ról készült PS képek 2009 közepe körül már egészen közelítették a valóságot. A Giulia-ról túlnyomó többségében ilyen szigorú kinézetű PS képek készülnek, remélem ez is mind már a valós autót közelíti :-)
Béci Ɨ|ѯ2014-09-21 06:53:37 // 20982
Grando2014-09-20 21:14:15 // 20981
Bár úgy lenne! De sajnos sosem fognak találkozni. Az i8 van, a Pandion meg nemhogy nincs, de nem is lesz. :(
Buksi2014-09-20 19:53:45 // 20980
Emelett elbújhat a BMW i8. ;-))
Inter156 (il mascalzone)2014-09-19 22:21:55 // 20979
GT Ɨ|ѯ2014-09-18 19:22:22 // 20978
VKG231!!! (156+75)2014-09-12 23:54:04 // 20977
Inkább a Bugatti szintjén, mert ugye akkoriban ott volt...
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 12:09:57 // 20976
Júni 24 :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 12:01:45 // 20975
Hát mi is a baj? :-)
Ha a mai napig olyan termékeket állítana elő, akkor kb a Maserati szintjén lenne. Nekünk meg sosem lenne Alfánk.
Másrészt meg szerintem örülnünk kéne, hogy a mai napig különleges (néha megosztó) autókat gyártanak és kész. Nem kéne abban a kényszerben gondolkodni, hogy BMW-vel vagy Audi-val összehasonlítható legyen bármilyen szinten is. Az Alfa addig különleges amíg ennyit bénáznak vele :-) Aztán már csak egy tucat autó lesz.
Ha a mai napig olyan termékeket állítana elő, akkor kb a Maserati szintjén lenne. Nekünk meg sosem lenne Alfánk.
Másrészt meg szerintem örülnünk kéne, hogy a mai napig különleges (néha megosztó) autókat gyártanak és kész. Nem kéne abban a kényszerben gondolkodni, hogy BMW-vel vagy Audi-val összehasonlítható legyen bármilyen szinten is. Az Alfa addig különleges amíg ennyit bénáznak vele :-) Aztán már csak egy tucat autó lesz.
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 11:33:13 // 20974
Áhh király, köszi, akkor hagyom a francba a melót :-)
Alfa156SW2014-09-12 11:22:07 // 20973
sziasztok
159-es utódja mikorra várható?
159-es utódja mikorra várható?
VKG231!!! (156+75)2014-09-12 10:46:30 // 20972
Hmm, igazából azért az ortodox alfásoknak nem 90-ben van vége, hanem az Alfettával meg a suddal 72-nél... ;) Ott kurvultak el ezek végleg :D
(Ide még írtam egy kisregényt az autóiparról, de úgyis tudja mindenki :D)
Hasonlíts össze egy 0.9-es Mitot egy 8C2900B Lungoval és megérted, mi a baj az Alfával...
Hát nem a kasszasikert mondtam én sem (hogy senki nem olvassa itt el a dolgokat :D), hanem csak azt, hogy a V6-ot a halálig meg kellett volna tartani, hagyománytiszteletből.
A 2.4 kivezetésénél tudták már ők, hogy vége a dalnak...
(Ide még írtam egy kisregényt az autóiparról, de úgyis tudja mindenki :D)
Hasonlíts össze egy 0.9-es Mitot egy 8C2900B Lungoval és megérted, mi a baj az Alfával...
Hát nem a kasszasikert mondtam én sem (hogy senki nem olvassa itt el a dolgokat :D), hanem csak azt, hogy a V6-ot a halálig meg kellett volna tartani, hagyománytiszteletből.
A 2.4 kivezetésénél tudták már ők, hogy vége a dalnak...
Ferko2014-09-12 10:43:51 // 20971
:-)) Benne vagyok.:-))
Ha megnyerem az 5-ös , akkor kapsz egyet tőlem.:-))
Ha megnyerem az 5-ös , akkor kapsz egyet tőlem.:-))
Ferko2014-09-12 10:43:01 // 20970
A múltkor láttam egy 650.000 Km-es jtd fotót (166) és egy 350.000 km-eset is (facebook Alfás csoport). Megnyugtató volt. :-)
Én csak azt mondom, hogy amennyivel modernebb a 159, annyival több nyűgje is lehet/van. Nem feltétlen a motornak (bár kíváncsi vagyok a tartósságára), hanem a többi alkatrésznek. Én akkor is attól tartok, hogy a 159-ben lévő 2.4 már nem az a 2.4. Persze lehet, hogy tévedek (legyen úgy). De azért hozzáértővel is beszélgettem erről, hiszen ismersz: nem vagyok szaki.
De mondom még egyszer: a mérleg nyelve inkább arra billen, hogy beleülnék egy jó állapotúba, ha úgy alakulna. De ha választani kellene, akkor az 1.8 Tbi lenne a befutó.
Az én kormosom is autópályás inkább. Viszont nekem 3.000 fölött akkor pörög, amikor 160-170 a tempo. A gyakoribb a 130-140, ott meg 2500-2800 környékén van. :-)
Én csak azt mondom, hogy amennyivel modernebb a 159, annyival több nyűgje is lehet/van. Nem feltétlen a motornak (bár kíváncsi vagyok a tartósságára), hanem a többi alkatrésznek. Én akkor is attól tartok, hogy a 159-ben lévő 2.4 már nem az a 2.4. Persze lehet, hogy tévedek (legyen úgy). De azért hozzáértővel is beszélgettem erről, hiszen ismersz: nem vagyok szaki.
De mondom még egyszer: a mérleg nyelve inkább arra billen, hogy beleülnék egy jó állapotúba, ha úgy alakulna. De ha választani kellene, akkor az 1.8 Tbi lenne a befutó.
Az én kormosom is autópályás inkább. Viszont nekem 3.000 fölött akkor pörög, amikor 160-170 a tempo. A gyakoribb a 130-140, ott meg 2500-2800 környékén van. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 10:31:42 // 20969
Egyébkeént meg mostmár várjuk már meg az új Giuliát, oszt' ha szép, akkor vegyünk olyat. Jövő tavaszig már csak meggazdagodunk valahogy :-D
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 10:29:32 // 20968
Jó az a 2.4-es motor is :-). Ahogy a korábbi jtd-kből szépen eltűnnek az egr szelepek, kat-ok, úgy fognak ezekből is a dpf-ek és szívócsőben lévő csappantyúk elkopni. Nincs ezekkel sem komoly baj. A sok km az sok km a régi és az új jtd-nek is. Én is úgy voltam, hogy fél millát elmegy. El hát, csak nem mindegy hogy hogy. 360e-nél csak zavart annyira a hangja, hogy bemértük azokat a porlasztókat. Működnek, persze, de már közük nincs a gyári tűréshez.. Persze ettől függetlenül az autó szalad. Húz, pörög, nem fogyaszt vészesen. Kb ennyit fog bírni a tied is, és egy normálisan használt 159 is elmegy eddig bonyodalmak nélkül. A használtautós választék jó részében szerintem simán benne is van már ennyi méter :-)
Efölött meg vagy nem zavarnak apróságok (mert lesznek ez biztos), vagy ráköltessz, vagy lecseréled. Persze nem mondom hogy pont 350-nél, mert számít a használat módja. Az enyém autópályás gép ami elvileg a legjobb a motornak. Viszont konstans 3000 fölött pörög, ami nagyobb befecskendezés számot jelent, ergo hamarabb kopik a porlasztó mint egy 6-os váltós pályázós jtd-ben.
Efölött meg vagy nem zavarnak apróságok (mert lesznek ez biztos), vagy ráköltessz, vagy lecseréled. Persze nem mondom hogy pont 350-nél, mert számít a használat módja. Az enyém autópályás gép ami elvileg a legjobb a motornak. Viszont konstans 3000 fölött pörög, ami nagyobb befecskendezés számot jelent, ergo hamarabb kopik a porlasztó mint egy 6-os váltós pályázós jtd-ben.
Ferko2014-09-12 10:05:27 // 20967
Minden tekintetben? Hát nem biztos. No nekem is marhára tetszik, szó se róla, de én nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mennyit fognak bírni például a motorok a 159-ben?
Nyilván újabb és korszerűbb és sok-sok modernebb kütyü van benne, ami a 156-ban nincs, ám ez magában hordozza a szopóág kialakulásának veszélyét is.
Mindig elmondom, hogy én nem vagyok szaki. De hallottam hozzáértőtől, hogy bizony az a turbo már nem az a turbó, ami a 156-ban volt, az a 2.4 már nem az a 2.4, az elasztikus szíj egy nagy szopás, az ajtó eblaklehúzókkal is akad gond itt ott, mert hamar elhasználódik, stb stb.
Nagyon tetszik a 159, brutál szép, megy is, ha van benne rendes motor. De amennyi érv szólt mellette korábban (legalábbis nálam), most már annyi ellene is szól.
Nyilván újabb és korszerűbb és sok-sok modernebb kütyü van benne, ami a 156-ban nincs, ám ez magában hordozza a szopóág kialakulásának veszélyét is.
Mindig elmondom, hogy én nem vagyok szaki. De hallottam hozzáértőtől, hogy bizony az a turbo már nem az a turbó, ami a 156-ban volt, az a 2.4 már nem az a 2.4, az elasztikus szíj egy nagy szopás, az ajtó eblaklehúzókkal is akad gond itt ott, mert hamar elhasználódik, stb stb.
Nagyon tetszik a 159, brutál szép, megy is, ha van benne rendes motor. De amennyi érv szólt mellette korábban (legalábbis nálam), most már annyi ellene is szól.
Ferko2014-09-12 09:57:21 // 20966
szerintem a 159 akkor lett volna sikeresebb ha kapott volna több 5..6 hengeres motort
Volt belőle 5 és 6 hengeres is.:-)
Volt belőle 5 és 6 hengeres is.:-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 09:54:53 // 20965
Opel dízel? Nagy hiba lett volna ha még a jtd motorok sincsenek a fegyvertárban. Csak nézz szét itt az Amore-n. Az Alfák túlnyomó többségét már jtd motor hajtja. Változik a világ. A nagy köbcentis benzinesség még hordoz némi presztízst, de ez is kiveszőben van. A cégvezető, az ügyvéd és az orvos is beül a dízelbe, legfeljebb nekik 3 literes kell, nem 1.4-es.
Szóval nem hinném hogy bármilyen Busso V6-on alapuló benzinessel az egekig szárnyalt volna az Alfa. Benzines fronton pont azt tették ami a kor igénye, az 1.4 paletta mellé megépítették az 1.8 TBi-t, bár lehetett volna talán hamarabb.
Szerintem a 3l-es dízelt volt nagy hiba kihagyani a 159-ből, bár lehet hogy az sem vitte volna fel lényegesen az eladott darabszámot. Szóval lehet nem térült volna meg a fejlesztése.
A 2.4 kivezetésével én úgy érzem azért illett volna a 3l-est behozni mint opciót.
Egyébként az én véleményem az igazi Alfásról is kicsit eltér (most ezt nem célzottan neked szánom :-)).
Miért is az az igazi Alfás akinél 1990 körül végződik az Alfa Romeo?
Ez olyan mintha egy könyvet olvasnál és amikor a főhős rabságba kerül, onnantól nem vagy hajlandó végig olvasni. Aztán ha szóba kerül, mindig rajongsz a történetért de csak addig a bizonyos részig :-) A többi sz@r, a vége nem is érdekel.
Szóval nem hinném hogy bármilyen Busso V6-on alapuló benzinessel az egekig szárnyalt volna az Alfa. Benzines fronton pont azt tették ami a kor igénye, az 1.4 paletta mellé megépítették az 1.8 TBi-t, bár lehetett volna talán hamarabb.
Szerintem a 3l-es dízelt volt nagy hiba kihagyani a 159-ből, bár lehet hogy az sem vitte volna fel lényegesen az eladott darabszámot. Szóval lehet nem térült volna meg a fejlesztése.
A 2.4 kivezetésével én úgy érzem azért illett volna a 3l-est behozni mint opciót.
Egyébként az én véleményem az igazi Alfásról is kicsit eltér (most ezt nem célzottan neked szánom :-)).
Miért is az az igazi Alfás akinél 1990 körül végződik az Alfa Romeo?
Ez olyan mintha egy könyvet olvasnál és amikor a főhős rabságba kerül, onnantól nem vagy hajlandó végig olvasni. Aztán ha szóba kerül, mindig rajongsz a történetért de csak addig a bizonyos részig :-) A többi sz@r, a vége nem is érdekel.
VKG231!!! (156+75)2014-09-12 07:50:36 // 20964
Hát hogy az sose romlik eeeeel... (=szerintem is hülyeség, a Lotus kiváló példa, a 4C pedig jobb az Elise-nél)
VKG231!!! (156+75)2014-09-12 07:49:59 // 20963
No ugye ;) Hát figyelj, inkább a gm házasságnak köszönhető ez az egész benzinmotor-kálvária. Legalábbis ami innen tudható. A saját oldalamról nem bántam volna, ha ők adják a dízeleket, mi pedig a benzineseket, de fordítva történt...
Hát izé, szerintem nyugodtan gyárthatnának SZ-RZ-t is, pedig az már bőven nem az igazi Alfa ha igazi Alfásként nézzük. Persze ha menne mellette a Giulia Sprint is, akkor nem lenne kérdés, hogy melyiket választanám, de a 6C 2500 abszolút tökéletes lenne. A 33 sem lenne rossz, csak az nagyon szűk :D
Bár szerintem a Duettot is bármeddig gyárthatnák :P
Hát izé, szerintem nyugodtan gyárthatnának SZ-RZ-t is, pedig az már bőven nem az igazi Alfa ha igazi Alfásként nézzük. Persze ha menne mellette a Giulia Sprint is, akkor nem lenne kérdés, hogy melyiket választanám, de a 6C 2500 abszolút tökéletes lenne. A 33 sem lenne rossz, csak az nagyon szűk :D
Bár szerintem a Duettot is bármeddig gyárthatnák :P
Tommi2014-09-12 00:42:10 // 20962
Toyota, és? Mennyivel tud kevesebbet, mint egy 4C nagyjából hasonló áron? Mégse húzza senki a száját, hogy csak egy szar "sornégyes". Nincs ezer kiló egyik autó sem, egy V6-ossal egész kicsit elszaladt volna a súly, ami egyiknél sem volt cél.
Tommi2014-09-12 00:40:44 // 20961
Igen, kellett volna egy saját modern V6-os a hulladék Holden helyett és nem hiszem, hogy ne lett volna pénz-fegyver-paripa hozzá, hogy megalkossák :)
Azért hülyealfásként se legyünk szemellenzősek... ;) Ha a hardcore fanok kedvéért gyártana az Alfa autót, akkor még mindig 6C 2500 Villa d'Este meg 33 futna az utakon, mert "bezzeg az jobb volt", ennyire ne legyünk elvakultak :)
Azért hülyealfásként se legyünk szemellenzősek... ;) Ha a hardcore fanok kedvéért gyártana az Alfa autót, akkor még mindig 6C 2500 Villa d'Este meg 33 futna az utakon, mert "bezzeg az jobb volt", ennyire ne legyünk elvakultak :)
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 23:35:13 // 20960
Az MEGBÍZHATÓ MERT TOYOTA!!! :D
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 23:34:51 // 20959
Ez így van, én csak példaként hoztam fel a 20VT-vel szemben, hogy volt nekünk saját durvántúrós kétliteres motorunk, ugye a 20VT sincs már.
Egyébként az én szerény véleményem az, hogy a Busso V6-ot akkor is meg kellett volna tartani, ha az Alfa belegebed a modernizálásba. De én hülyealfásként nyilatkozom, az optimális egy háromhengeres triturbós ezerkettes motor lenne hibriddel.
Vagy üzemanyagcellával.
Vagy vitorlával, amit hárfát pengető angyalok lehelete hajt...
Egyébként az én szerény véleményem az, hogy a Busso V6-ot akkor is meg kellett volna tartani, ha az Alfa belegebed a modernizálásba. De én hülyealfásként nyilatkozom, az optimális egy háromhengeres triturbós ezerkettes motor lenne hibriddel.
Vagy üzemanyagcellával.
Vagy vitorlával, amit hárfát pengető angyalok lehelete hajt...
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 23:30:57 // 20958
Alfásikum... :D
Tommi2014-09-11 19:51:55 // 20957
Miért, pl egy Lotusba milyen motor van és mennyibe kerül? Vagy az más? ;)
Tommi2014-09-11 19:51:04 // 20956
A V6 TB szép meg jó meg minden, de mai technikai mércével nézve már egy elavult konstrukció, ami egyszerűen nem képes labdába rúgni a piacon és óriási hiba lett volna beletenni a 159-be. Lehet, hogy a "régi" alfások szeme könnybe lábad a hangja és a teljesítménye miatt, de ebből meg ugye nem lehet megélni :)
Tedi2014-09-11 19:19:48 // 20955
Csokis pálinka? :))
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 18:35:54 // 20954
Tééényleeeeeeg? De jó! Hogy intéztétek el? :DDD
Amúgy lehetne most is valami meglepi, mint a Mitonál anno... De most pl csokiból! :D
Vagy pálinkából.
Amúgy lehetne most is valami meglepi, mint a Mitonál anno... De most pl csokiból! :D
Vagy pálinkából.
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 18:31:19 // 20953
ÚÚú váááá na most megeszlek vacsorára :DDD
Jó, nekem random aresei v6 hang bejövős, szóval nemérdekel... :D AC-kor egy 166 2.5 V6 odalépett mögöttem, és ugyan én is leforgattam az enyémet, dehát az egyszerűen leírhatatlan... Áhh...
Jó, nekem random aresei v6 hang bejövős, szóval nemérdekel... :D AC-kor egy 166 2.5 V6 odalépett mögöttem, és ugyan én is leforgattam az enyémet, dehát az egyszerűen leírhatatlan... Áhh...
Tedi2014-09-11 18:20:46 // 20952
Na, azért ne szóld le azt a 20V Turbót, megvan annak is a maga bája :) Őszintén szólva nekem picit jobban is tetszik, mint a V6 TB hangja. Jöhetnek a kövek :D
Halesz2014-09-11 15:37:44 // 20951
Persze, AlfaCityben mutatják majd be :))))
.......................2014-09-11 14:54:16 // 20950
nekem egy prémium felsökat márkában egyszerüen kevés a 4 henger
mert mindenben az van ,még a Pandában is
ezért nem fogok soha 15 millát adni egy 4C ért ,mert csak 4 hengeres
"kommersz" motorhang
mert mindenben az van ,még a Pandában is
ezért nem fogok soha 15 millát adni egy 4C ért ,mert csak 4 hengeres
"kommersz" motorhang
Jimmi T.2014-09-11 13:07:37 // 20949
"a német tökéletesség" az a dolog amit másod és harmad generációs német-törökök,szerbek bosnyákok és más egyéb rabszolgák valósítanak meg ? illetve + mexikóiak, amik és kínaiak.