Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

GTPeti2014-10-20 22:34:33 // 20992
Ezt a képet csalódott olasz rajongók pont a Sprint név "elherdálása" végett hozták fel. :(
Kazes☻2014-10-20 22:24:33 // 20991
anemjó... :(
GTPeti2014-10-20 21:50:06 // 20990
Ja. Photoshop... :(
Kazes☻2014-10-20 21:44:33 // 20989

Ez már valami...? :)
Kazes☻2014-09-26 22:43:45 // 20988
Jól! Az elmúlt jó pár évben néztük már, hoztam ezt a képet, mint sorrendet, reméljük, hogy be is válik! :)
Kazes☻2014-09-26 20:27:06 // 20987
Most akkor ebből lesz valami felénk is...?!
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-24 16:11:26 // 20986
Egyébként szerintem ITT kell keresni, hogy vajon hogyan fog kinézni.
Nomeg ITT
Ha csak a koreai tervező munkáját nézzük (ha jól értelmeztem hogy ez az), még akár hihető is:

Buksi2014-09-23 06:46:39 // 20985
Itt-ott csiszolgatnának rjta és jó lenne ez. :-)
Buksi2014-09-23 06:45:56 // 20984
:-(((
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-22 16:58:25 // 20983
Hát ja..:-)
Egyébként annak idején a Giulietta-ról készült PS képek 2009 közepe körül már egészen közelítették a valóságot. A Giulia-ról túlnyomó többségében ilyen szigorú kinézetű PS képek készülnek, remélem ez is mind már a valós autót közelíti :-)
Béci Ɨ|ѯ2014-09-21 06:53:37 // 20982
Hát ennél feltétlenül jobb: :-)



Bertone Sport-UT 1997.
Grando2014-09-20 21:14:15 // 20981
Bár úgy lenne! De sajnos sosem fognak találkozni. Az i8 van, a Pandion meg nemhogy nincs, de nem is lesz. :(
Buksi2014-09-20 19:53:45 // 20980
Emelett elbújhat a BMW i8. ;-))
Inter156 (il mascalzone)2014-09-19 22:21:55 // 20979
GT Ɨ|ѯ2014-09-18 19:22:22 // 20978


csak PS, de ezzz igen:-)
VKG231!!! (156+75)2014-09-12 23:54:04 // 20977
Inkább a Bugatti szintjén, mert ugye akkoriban ott volt...
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 12:01:45 // 20975
Hát mi is a baj? :-)
Ha a mai napig olyan termékeket állítana elő, akkor kb a Maserati szintjén lenne. Nekünk meg sosem lenne Alfánk.
Másrészt meg szerintem örülnünk kéne, hogy a mai napig különleges (néha megosztó) autókat gyártanak és kész. Nem kéne abban a kényszerben gondolkodni, hogy BMW-vel vagy Audi-val összehasonlítható legyen bármilyen szinten is. Az Alfa addig különleges amíg ennyit bénáznak vele :-) Aztán már csak egy tucat autó lesz.
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 11:33:13 // 20974
Áhh király, köszi, akkor hagyom a francba a melót :-)
Alfa156SW2014-09-12 11:22:07 // 20973
sziasztok

159-es utódja mikorra várható?
VKG231!!! (156+75)2014-09-12 10:46:30 // 20972
Hmm, igazából azért az ortodox alfásoknak nem 90-ben van vége, hanem az Alfettával meg a suddal 72-nél... ;) Ott kurvultak el ezek végleg :D

(Ide még írtam egy kisregényt az autóiparról, de úgyis tudja mindenki :D)

Hasonlíts össze egy 0.9-es Mitot egy 8C2900B Lungoval és megérted, mi a baj az Alfával...

Hát nem a kasszasikert mondtam én sem (hogy senki nem olvassa itt el a dolgokat :D), hanem csak azt, hogy a V6-ot a halálig meg kellett volna tartani, hagyománytiszteletből.

A 2.4 kivezetésénél tudták már ők, hogy vége a dalnak...
Ferko2014-09-12 10:43:51 // 20971
:-)) Benne vagyok.:-))
Ha megnyerem az 5-ös , akkor kapsz egyet tőlem.:-))
Ferko2014-09-12 10:43:01 // 20970
A múltkor láttam egy 650.000 Km-es jtd fotót (166) és egy 350.000 km-eset is (facebook Alfás csoport). Megnyugtató volt. :-)
Én csak azt mondom, hogy amennyivel modernebb a 159, annyival több nyűgje is lehet/van. Nem feltétlen a motornak (bár kíváncsi vagyok a tartósságára), hanem a többi alkatrésznek. Én akkor is attól tartok, hogy a 159-ben lévő 2.4 már nem az a 2.4. Persze lehet, hogy tévedek (legyen úgy). De azért hozzáértővel is beszélgettem erről, hiszen ismersz: nem vagyok szaki.

De mondom még egyszer: a mérleg nyelve inkább arra billen, hogy beleülnék egy jó állapotúba, ha úgy alakulna. De ha választani kellene, akkor az 1.8 Tbi lenne a befutó.

Az én kormosom is autópályás inkább. Viszont nekem 3.000 fölött akkor pörög, amikor 160-170 a tempo. A gyakoribb a 130-140, ott meg 2500-2800 környékén van. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 10:31:42 // 20969
Egyébkeént meg mostmár várjuk már meg az új Giuliát, oszt' ha szép, akkor vegyünk olyat. Jövő tavaszig már csak meggazdagodunk valahogy :-D
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 10:29:32 // 20968
Jó az a 2.4-es motor is :-). Ahogy a korábbi jtd-kből szépen eltűnnek az egr szelepek, kat-ok, úgy fognak ezekből is a dpf-ek és szívócsőben lévő csappantyúk elkopni. Nincs ezekkel sem komoly baj. A sok km az sok km a régi és az új jtd-nek is. Én is úgy voltam, hogy fél millát elmegy. El hát, csak nem mindegy hogy hogy. 360e-nél csak zavart annyira a hangja, hogy bemértük azokat a porlasztókat. Működnek, persze, de már közük nincs a gyári tűréshez.. Persze ettől függetlenül az autó szalad. Húz, pörög, nem fogyaszt vészesen. Kb ennyit fog bírni a tied is, és egy normálisan használt 159 is elmegy eddig bonyodalmak nélkül. A használtautós választék jó részében szerintem simán benne is van már ennyi méter :-)
Efölött meg vagy nem zavarnak apróságok (mert lesznek ez biztos), vagy ráköltessz, vagy lecseréled. Persze nem mondom hogy pont 350-nél, mert számít a használat módja. Az enyém autópályás gép ami elvileg a legjobb a motornak. Viszont konstans 3000 fölött pörög, ami nagyobb befecskendezés számot jelent, ergo hamarabb kopik a porlasztó mint egy 6-os váltós pályázós jtd-ben.
Ferko2014-09-12 10:05:27 // 20967
Minden tekintetben? Hát nem biztos. No nekem is marhára tetszik, szó se róla, de én nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mennyit fognak bírni például a motorok a 159-ben?
Nyilván újabb és korszerűbb és sok-sok modernebb kütyü van benne, ami a 156-ban nincs, ám ez magában hordozza a szopóág kialakulásának veszélyét is.
Mindig elmondom, hogy én nem vagyok szaki. De hallottam hozzáértőtől, hogy bizony az a turbo már nem az a turbó, ami a 156-ban volt, az a 2.4 már nem az a 2.4, az elasztikus szíj egy nagy szopás, az ajtó eblaklehúzókkal is akad gond itt ott, mert hamar elhasználódik, stb stb.

Nagyon tetszik a 159, brutál szép, megy is, ha van benne rendes motor. De amennyi érv szólt mellette korábban (legalábbis nálam), most már annyi ellene is szól.
Ferko2014-09-12 09:57:21 // 20966
szerintem a 159 akkor lett volna sikeresebb ha kapott volna több 5..6 hengeres motort


Volt belőle 5 és 6 hengeres is.:-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-09-12 09:54:53 // 20965
Opel dízel? Nagy hiba lett volna ha még a jtd motorok sincsenek a fegyvertárban. Csak nézz szét itt az Amore-n. Az Alfák túlnyomó többségét már jtd motor hajtja. Változik a világ. A nagy köbcentis benzinesség még hordoz némi presztízst, de ez is kiveszőben van. A cégvezető, az ügyvéd és az orvos is beül a dízelbe, legfeljebb nekik 3 literes kell, nem 1.4-es.
Szóval nem hinném hogy bármilyen Busso V6-on alapuló benzinessel az egekig szárnyalt volna az Alfa. Benzines fronton pont azt tették ami a kor igénye, az 1.4 paletta mellé megépítették az 1.8 TBi-t, bár lehetett volna talán hamarabb.
Szerintem a 3l-es dízelt volt nagy hiba kihagyani a 159-ből, bár lehet hogy az sem vitte volna fel lényegesen az eladott darabszámot. Szóval lehet nem térült volna meg a fejlesztése.
A 2.4 kivezetésével én úgy érzem azért illett volna a 3l-est behozni mint opciót.

Egyébként az én véleményem az igazi Alfásról is kicsit eltér (most ezt nem célzottan neked szánom :-)).

Miért is az az igazi Alfás akinél 1990 körül végződik az Alfa Romeo?
Ez olyan mintha egy könyvet olvasnál és amikor a főhős rabságba kerül, onnantól nem vagy hajlandó végig olvasni. Aztán ha szóba kerül, mindig rajongsz a történetért de csak addig a bizonyos részig :-) A többi sz@r, a vége nem is érdekel.
VKG231!!! (156+75)2014-09-12 07:50:36 // 20964
Hát hogy az sose romlik eeeeel... (=szerintem is hülyeség, a Lotus kiváló példa, a 4C pedig jobb az Elise-nél)
VKG231!!! (156+75)2014-09-12 07:49:59 // 20963
No ugye ;) Hát figyelj, inkább a gm házasságnak köszönhető ez az egész benzinmotor-kálvária. Legalábbis ami innen tudható. A saját oldalamról nem bántam volna, ha ők adják a dízeleket, mi pedig a benzineseket, de fordítva történt...


Hát izé, szerintem nyugodtan gyárthatnának SZ-RZ-t is, pedig az már bőven nem az igazi Alfa ha igazi Alfásként nézzük. Persze ha menne mellette a Giulia Sprint is, akkor nem lenne kérdés, hogy melyiket választanám, de a 6C 2500 abszolút tökéletes lenne. A 33 sem lenne rossz, csak az nagyon szűk :D

Bár szerintem a Duettot is bármeddig gyárthatnák :P
Tommi2014-09-12 00:42:10 // 20962
Toyota, és? Mennyivel tud kevesebbet, mint egy 4C nagyjából hasonló áron? Mégse húzza senki a száját, hogy csak egy szar "sornégyes". Nincs ezer kiló egyik autó sem, egy V6-ossal egész kicsit elszaladt volna a súly, ami egyiknél sem volt cél.
Tommi2014-09-12 00:40:44 // 20961
Igen, kellett volna egy saját modern V6-os a hulladék Holden helyett és nem hiszem, hogy ne lett volna pénz-fegyver-paripa hozzá, hogy megalkossák :)

Azért hülyealfásként se legyünk szemellenzősek... ;) Ha a hardcore fanok kedvéért gyártana az Alfa autót, akkor még mindig 6C 2500 Villa d'Este meg 33 futna az utakon, mert "bezzeg az jobb volt", ennyire ne legyünk elvakultak :)
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 23:35:13 // 20960
Az MEGBÍZHATÓ MERT TOYOTA!!! :D
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 23:34:51 // 20959
Ez így van, én csak példaként hoztam fel a 20VT-vel szemben, hogy volt nekünk saját durvántúrós kétliteres motorunk, ugye a 20VT sincs már.

Egyébként az én szerény véleményem az, hogy a Busso V6-ot akkor is meg kellett volna tartani, ha az Alfa belegebed a modernizálásba. De én hülyealfásként nyilatkozom, az optimális egy háromhengeres triturbós ezerkettes motor lenne hibriddel.
Vagy üzemanyagcellával.
Vagy vitorlával, amit hárfát pengető angyalok lehelete hajt...
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 23:30:57 // 20958
Alfásikum... :D
Tommi2014-09-11 19:51:55 // 20957
Miért, pl egy Lotusba milyen motor van és mennyibe kerül? Vagy az más? ;)
Tommi2014-09-11 19:51:04 // 20956
A V6 TB szép meg jó meg minden, de mai technikai mércével nézve már egy elavult konstrukció, ami egyszerűen nem képes labdába rúgni a piacon és óriási hiba lett volna beletenni a 159-be. Lehet, hogy a "régi" alfások szeme könnybe lábad a hangja és a teljesítménye miatt, de ebből meg ugye nem lehet megélni :)
Tedi2014-09-11 19:19:48 // 20955
Csokis pálinka? :))
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 18:35:54 // 20954
Tééényleeeeeeg? De jó! Hogy intéztétek el? :DDD
Amúgy lehetne most is valami meglepi, mint a Mitonál anno... De most pl csokiból! :D
Vagy pálinkából.
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 18:31:19 // 20953
ÚÚú váááá na most megeszlek vacsorára :DDD

Jó, nekem random aresei v6 hang bejövős, szóval nemérdekel... :D AC-kor egy 166 2.5 V6 odalépett mögöttem, és ugyan én is leforgattam az enyémet, dehát az egyszerűen leírhatatlan... Áhh...
Tedi2014-09-11 18:20:46 // 20952
Na, azért ne szóld le azt a 20V Turbót, megvan annak is a maga bája :) Őszintén szólva nekem picit jobban is tetszik, mint a V6 TB hangja. Jöhetnek a kövek :D
Halesz2014-09-11 15:37:44 // 20951
Persze, AlfaCityben mutatják majd be :))))
.......................2014-09-11 14:54:16 // 20950
nekem egy prémium felsökat márkában egyszerüen kevés a 4 henger
mert mindenben az van ,még a Pandában is
ezért nem fogok soha 15 millát adni egy 4C ért ,mert csak 4 hengeres
"kommersz" motorhang
Jimmi T.2014-09-11 13:07:37 // 20949
"a német tökéletesség" az a dolog amit másod és harmad generációs német-törökök,szerbek bosnyákok és más egyéb rabszolgák valósítanak meg ? illetve + mexikóiak, amik és kínaiak.
VKG231!!! (156+75)2014-09-11 12:46:58 // 20948
Hogy mi van?

"egyszerüen túl kevés henger van a 159 ben

a BMW pl most csinál kétturbós 4 hengeres dieselt az 5 ös be"
Most akkor sok, vagy kevés, vagy kinek micsoda ez a micsoda itten?


Minek ehhez a 20VT-t emlegetni? Milliószor karakteresebb a V6TB, 12 szeleppel 200 lóval... Ja és az egy Alfa motor volt legalább.
Egyébként hallottál már 4C-t? Annál többet négyhengeres motorhangból nem lehet kihozni, ez 100%.
.......................2014-09-11 10:14:35 // 20947
én nem így látom:
egyszerüen túl kevés henger van a 159 ben

a BMW pl most csinál kétturbós 4 hengeres dieselt az 5 ös be,mert egyszerüen a vásárlók nem akceptálják a felsöbb kategóriákban a kevés hengeres motorokat

szerintem a 159 akkor lett volna sikeresebb ha kapott volna több 5..6 hengeres motort

az 1,8 TBi meg mi? 200 ló ,minek ,miért nem euro 5 ösítettték a Fiat Coupe 20V turbót
az egy karakter Volt ,de ez a Tbi csak egy 4 hengeres átlagos

a V6 jtdm csak álom maradt,pedig az lett volna a nagyon ütös
Kau2014-09-11 10:03:45 // 20946
Nem lehet véletlen. Szerintem ezek már egyeztettek veletek és megtudták az új Alfacity időpontját! :))
Szóval akkor június 24 - Alfacity??? :)))
Giuntini2014-09-11 09:35:47 // 20945
Szerintem is a mostani Alfák minősége fényévekkel jobb az előzőeknél. A 159 viszonylagos sikertelensége másban keresendő. Hiszen minden megvolt benne, gyönyörű forma, a minőség érzet is bármikor felveszi a versenyt a német konkurenciával. A probléma mindig a nagyfokú árvesztéssel volt, emellett a 159 esetében valódi prémium árakkal kalkuláltak. Egyszerűen nem lehet a BMW, MB, Audi árban adni egy Alfát, mert bukásra van ítélve, még ha százszor jobb is. Pedig az Alfa Romeo valóban prémium autó, márcsak a történelme, egyedisége, szépsége, sportsikerei révén. Sajnos az emberek mentalitását nem lehet megváltoztatni. Olyan erős megint a német tökéletességbe vetett hit, hogy az szerintem ismét veszélyes méretűvé válik.
ValeRossi462014-09-11 08:20:15 // 20944
Az üléssel kapcsolatban egyet kell,hogy értsek! Most vett 147-es ülése fenomenális. Azt kell hogy mondjam,talán a 159es ülésénél is jobb. Persze más kategória :) De miután mind kettő van,tudok különbséget tenni....
Tommi2014-09-10 23:14:56 // 20943
Jelentem az ülés sokkal jobb volt a 147-ben, a Giuliettáé kissé "puhány" és nem egy olyan sportos, határozott ülőalkalmatosság, mint amilyet egy Alfától elvár az ember :))) Egyébként egyetértek, mérföldekkel jobb, minőségibb, egyszerűen változnak az idők, haladni kell a korral. Az mondjuk vicces, hogy egy nyamvadt 6 hengeres motor nincs hozzá, a QV is csak "sornégy". Persze nem rossz motor, de hang, élmény és presztízs szempontjából nem lenne (nem lett volna) rossz, még egy nyamvadt Golfban is akad ennél több hengeres benzines...

Egy MiTo és egy Giulietta nonszensz kínálat a mai piacon. Kb tíz éve jött a Kamal tanulmány, már akkor piacra kellett volna dobni. Nincs kabrió, nincs kupé, nincs Gran Turismo, szégyen... Remélem a nagy újítási-átalakítási hullám hozadékaként kicsit életet lehelnek az Alfába is. Pl Montezuzmónak tökéletes feladat lenne, a Ferrariból is aranytojást tojó tyúkot csinált, azért a 80-as években minőségileg és mennyiségileg sem állt a helyzet magaslatán a Ferrari és neki köszönhető a fellendülés és a pozitív eredmények.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak