GT Ɨ|ѯ2019-02-26 07:10:19 // 22392
Kicsit sok/k/ a matricázása, főleg majd ekkora adag pénzért...:-)
Giuntini2019-02-25 21:11:42 // 22391
Nekem sem igazán tetszik! A németek szoktak ilyen bazári dolgokat csinálni. Egy piros vagy egy fekete QV nálam ezerszer jobban jön be!
Kazes☻2019-02-25 21:03:21 // 22390
Már olvastam... nekem tecc! :)
Halesz2019-02-25 21:02:23 // 22389
Piritu - 1.000.0002019-02-24 21:52:42 // 22388
"csináltak egy Giulietta MY 2019-et" - a csak 120 lovasban létező Giuliettát érted ez alatt? Ez azért egy kicsit kevés...
Piritu - 1.000.0002019-02-24 21:45:24 // 22387
"Megint egy hágóról nevezik el?" - én eddig 147 hágóról tudok Olaszországban, van választék :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-24 11:04:00 // 22386
Ha van egy kis önirónia hajlamuk, akkor mondjuk Calcata.. autó névnek persze ez sem igazi :-DD
Giuntini2019-02-24 10:40:37 // 22385
Lehet hogy nem is hágóról neveznék el, hanem egy másik híres és kanyargós útról munt Gardesana vagy, Amalfitana.
Halesz2019-02-24 01:24:27 // 22384
Nekem az elég németes :)
Halesz2019-02-22 22:50:49 // 22382
Szerintem mivel csináltak egy Giulietta MY 2019-et, nem fognak most Genfben egy új Giuliettát bemutatni. Hülyén venné ki magát, ezzel még kihúzzák szerintem ezt az évet.
A kis SUV az én tippem szerint is inkább az 500X/Renegade hajtására épül majd, ez lenne ésszerűbb, olcsóbb. Ez ellen viszont az szól, hogy alapból elsőkerék-hajtású...
Ha nagyon maradni akarnak a prémium vonaton, akkor a Giulia/Stelvo Giorgio padlólemezét illene használniuk...
Sokkal izgalmasabb téma: mi lesz vajon a C-SUV neve? Megint egy hágóról nevezik el?
A kis SUV az én tippem szerint is inkább az 500X/Renegade hajtására épül majd, ez lenne ésszerűbb, olcsóbb. Ez ellen viszont az szól, hogy alapból elsőkerék-hajtású...
Ha nagyon maradni akarnak a prémium vonaton, akkor a Giulia/Stelvo Giorgio padlólemezét illene használniuk...
Sokkal izgalmasabb téma: mi lesz vajon a C-SUV neve? Megint egy hágóról nevezik el?
Halesz2019-02-22 22:39:59 // 22381
A cikk elején lévő nagy fotón egy 4C van :)
Tommi2019-02-22 12:18:51 // 22380
Padlólemez* és műszaki alapok tekintetében igen, de elég nehéz összetéveszteni a kettőt :)))
*ugyanerre épül a MiTo, a Punto, a Corsa, a Compass, az 500 X és L is
*ugyanerre épül a MiTo, a Punto, a Corsa, a Compass, az 500 X és L is
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-22 09:56:01 // 22379
Ha csak az emailt értelmezem és kihagyom az újságírói körítést, akkor ez biztos nem egy széria modell lesz. Gondolom előhúznak egy mild hibrid hajtást a fiókból, és beleteszik valamibe ami divatos és jól néz ki . Még egy szép nevet is adnak neki. Ez az én tippem :-)
A Giulietta frissítés ettől még lehet. Mondjuk lecserélik az orrát és belerakják a Giulia infotainment rendszerét, hogy pár évig eladható legyen még. Tipp 2. :-)
A Giulietta frissítés ettől még lehet. Mondjuk lecserélik az orrát és belerakják a Giulia infotainment rendszerét, hogy pár évig eladható legyen még. Tipp 2. :-)
Piritu - 1.000.0002019-02-21 22:43:41 // 22378
A Renegade nem egy Fiat 500?
Tommi2019-02-21 22:32:25 // 22377
A kép a cikk elején nem az új modell fotója :)
A pletykák szerint a Jeep Renegade műszaki alapjaira épülő kis SUV jön a Stelvio alá.
A pletykák szerint a Jeep Renegade műszaki alapjaira épülő kis SUV jön a Stelvio alá.
Kazes☻2019-02-20 22:45:53 // 22376
Miért... az úgysem lesz rögtön polcon! :)
oldrepublic2019-02-20 22:44:00 // 22375
Ha egy dögösített Giulietta lesz, akkor megöl a párom!!! :-O
Kazes☻2019-02-20 22:27:25 // 22374
Haleszék azt mondták, hogy csak egy kicsit módosított Giulietta lesz... de majdcsak kiderül! :)
oldrepublic2019-02-20 22:15:55 // 22373
A kép a cikk elején már az új modell fotója? Az egy elsőkerekes platform!
Tommi2019-02-20 21:54:48 // 22372
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-14 20:20:33 // 22371
Ilyen is van :-) Sőt ki tudja..
Más területeken is hasonló a helyzet. Ipari tudásban fejlődnek talán a leggyorsabban. Egyébként fura gondolkodásúak, semmiképp sem innovatív észjárásúak. Viszont mint a hangyák, ha rászállnak egy témára, egyszer csak meglesz a megoldás. Véletlenül, addig próbálják másolgatni hogy összejön , vagy épp addig csesztetnek egy európai hozzáértőt (talán ki is fizetik). :-) Ez is változgat, az utóbbi időben találkoztam ijesztően értelmes kínai kutatóval is :-) Sokan vannak, százalékosan ha ugyanannyi zseni van köztük mint nálunk, az darabra nagyon sok. És lassan előszedik, kinevelik őket.
Más területeken is hasonló a helyzet. Ipari tudásban fejlődnek talán a leggyorsabban. Egyébként fura gondolkodásúak, semmiképp sem innovatív észjárásúak. Viszont mint a hangyák, ha rászállnak egy témára, egyszer csak meglesz a megoldás. Véletlenül, addig próbálják másolgatni hogy összejön , vagy épp addig csesztetnek egy európai hozzáértőt (talán ki is fizetik). :-) Ez is változgat, az utóbbi időben találkoztam ijesztően értelmes kínai kutatóval is :-) Sokan vannak, százalékosan ha ugyanannyi zseni van köztük mint nálunk, az darabra nagyon sok. És lassan előszedik, kinevelik őket.
Giuntini2019-02-14 20:06:31 // 22370
Bocs, de teljesen félreértesz! Belemagyarázol a dolgokba olyanokat, amiket én nem állítottam! Cassino, Pomigliano d'Arco, vagy Torino, a Fiat gyárai, mert Alfa Romeo gyár nincs! Tehát a kínaiaknak gyárakat kellene építeni Olaszországban, mert az Alfákat csak gyártósorokon gyártják, és nem Alfa Romeo gyárban. Tehát a kínaiaknak új gyárakat kellene felépíteniük OLASZORSZÁGBAN!
A második, hogy Te is mondtad, Olaszország nemzeti büszkesége az Alfa Romeo. Bocs, de én nagyon jól ismerem az olaszokat, és a mentalitásukat. Nem fogják eladni sohasem az Alfa Romeo márkát! Én ezt borítékolom neked. Annak idején a Ferrariért bejelentkezett a Ford, és Enzo Ferrari csak megvezette őket. Már ott voltak az amcsik, hogy mindent leltárba vegyenek, ott volt a Ford egész könyvelése, és Ferrari egy pillanat alatt kizavarta őket. Sohasem fogják eladni az Alfa Romeót, és a Ferrarit. A Maseratiról előbb lemondanak mint az Alfa Romeóról! A Lambót eladták, mert sohasem volt annyira nemzeti kincs a szemükben. Olyanokról vitatkozunk, amiről nincs konkrétum. A kínaiak szeretnék megvenni az Alfát, és a Maseratit. Lehet hogy részesedést vesznek benne, de hogy komplettül az Alfát nem adják el, abban biztos vagyok. Az FCA részvényeinek jó részét az Agnelli család birtokolja. Ők nem fogják engedni. Alfa Romeo gyár nincs már, de szimbolikus jelentése még a mai napig nagyon erős az olaszoknál. Az Alfa Romeo mindig olasz tulajdonban marad! Ebben én biztos vagyok!
A második, hogy Te is mondtad, Olaszország nemzeti büszkesége az Alfa Romeo. Bocs, de én nagyon jól ismerem az olaszokat, és a mentalitásukat. Nem fogják eladni sohasem az Alfa Romeo márkát! Én ezt borítékolom neked. Annak idején a Ferrariért bejelentkezett a Ford, és Enzo Ferrari csak megvezette őket. Már ott voltak az amcsik, hogy mindent leltárba vegyenek, ott volt a Ford egész könyvelése, és Ferrari egy pillanat alatt kizavarta őket. Sohasem fogják eladni az Alfa Romeót, és a Ferrarit. A Maseratiról előbb lemondanak mint az Alfa Romeóról! A Lambót eladták, mert sohasem volt annyira nemzeti kincs a szemükben. Olyanokról vitatkozunk, amiről nincs konkrétum. A kínaiak szeretnék megvenni az Alfát, és a Maseratit. Lehet hogy részesedést vesznek benne, de hogy komplettül az Alfát nem adják el, abban biztos vagyok. Az FCA részvényeinek jó részét az Agnelli család birtokolja. Ők nem fogják engedni. Alfa Romeo gyár nincs már, de szimbolikus jelentése még a mai napig nagyon erős az olaszoknál. Az Alfa Romeo mindig olasz tulajdonban marad! Ebben én biztos vagyok!
Kazes☻2019-02-14 19:24:25 // 22369
Na, ja... visszanyal a fagyi! : /
tdemeter2019-02-14 19:01:52 // 22368
Ritka dolog, de egyet kell értsek veled :)
Nekem van egy barátom, aki agykutató. Nagyon komoly nemzetközileg elismert tudással. Nemrég meghívták kínába előadást tartani. Azt mesélte, hogy a helyzet a következő: Iszonyú sok pénz van és sorra építik a különböző kutatóközpontokat, egyetemeket, ahol a témában lehetne haladni, de nincs hozzá tudás, konkrétan az sincs meg, hogy mit is kéne kutatni vagy milyen irányba érdemes továbbmenni. Nincs meg a know-how.
Szerintem itt is pont ez a helyzet és a következő években sorra létrejönnek majd ezek a tranzakciók és kína mindenbe belefolyik majd.
Nekem van egy barátom, aki agykutató. Nagyon komoly nemzetközileg elismert tudással. Nemrég meghívták kínába előadást tartani. Azt mesélte, hogy a helyzet a következő: Iszonyú sok pénz van és sorra építik a különböző kutatóközpontokat, egyetemeket, ahol a témában lehetne haladni, de nincs hozzá tudás, konkrétan az sincs meg, hogy mit is kéne kutatni vagy milyen irányba érdemes továbbmenni. Nincs meg a know-how.
Szerintem itt is pont ez a helyzet és a következő években sorra létrejönnek majd ezek a tranzakciók és kína mindenbe belefolyik majd.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-14 18:28:12 // 22367
Nem csak az elsődleges haszonra utaznak. A know-how is kell nekik nagyon. Mindent begyűjtenek. Minden ötletbe, kicsitől a nagyig pénzt raknak. Ha megvennék az Alfát, Masert, a márkanéven kívül kéne nekik a tudás ami mögötte van. Látom esélyét, hogy valamelyik kínai cég ráharap, mert olcsón vehet luxus/sport márkát (itt a Maseratira gondolok inkább :-)) Ezzel a know-how meg volna, tolnak egy kis pénzt az amúgy olaszoknál hagyott fejlesztő központba (miért vinnék el?), küldenének néhány kis kínait tanulni, aztán pár év és meglepő dolgok születnének. Igen, Olasz fejlesztésű Kínai Maserek és Alfák, aztán meglepő módon ügyesedő futóművű BYD-k...
Tedi2019-02-14 18:26:04 // 22366
Teljesen egyetértek veled. Pont.
tdemeter2019-02-14 18:11:28 // 22365
Hogy érted ezt? Szerinted kivinnék kínába az olasz nemzetet szimbolizáló márkát gyártani? A skodát sem vitték el Csehorszából,csak mert megvették a németek. Hát a dáchiát ? Azt is hagyták romániában. Ezek mind mind nemzeti büszkeségek az adott országban, el is adnak belőle rengeteget helyben emiatt.
Szerintem teljesen félreértelmezed ezt. Az ilyen felvásárlások egyáltalán nem erről szólnak. A pénzről és a tőkéről szól (ami nincs elég most az olaszoknak).
Kínának nincsenek bejáratott autómárkái márkái szerte a világon, mert az európai márkák foggal-körömmel harcoltak ezidáig az ellen, hogy bejöhessenek és megteremtsék az "olcsó kínai" autók piacát, amivel mindenkinek odavertek volna.
Pénzük viszont van rengeteg és így nyomulnak előre. Nem brandet teremtenek, hanem brandet vásárolnak és új piacokat szereznek meg vele.
Én egyébként a volvokat azóta látom meg az utcán, amióta kínai pénzből tud fejleszteni.
Egy dolgot fognak csak elvinni az országból, az autógyártás utáni haszon nagy részét.
Szerintem teljesen félreértelmezed ezt. Az ilyen felvásárlások egyáltalán nem erről szólnak. A pénzről és a tőkéről szól (ami nincs elég most az olaszoknak).
Kínának nincsenek bejáratott autómárkái márkái szerte a világon, mert az európai márkák foggal-körömmel harcoltak ezidáig az ellen, hogy bejöhessenek és megteremtsék az "olcsó kínai" autók piacát, amivel mindenkinek odavertek volna.
Pénzük viszont van rengeteg és így nyomulnak előre. Nem brandet teremtenek, hanem brandet vásárolnak és új piacokat szereznek meg vele.
Én egyébként a volvokat azóta látom meg az utcán, amióta kínai pénzből tud fejleszteni.
Egy dolgot fognak csak elvinni az országból, az autógyártás utáni haszon nagy részét.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-14 14:46:08 // 22364
hát a legtöbb made in china :DDD
Kócosw2019-02-14 14:31:24 // 22363
es az alkatreszek a Guliaban es a Stelvioban se azok? ?? ha azt mondod hogy nem sirni fogok :) :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-14 14:20:47 // 22362
az FCA a tulajdonos ami részvény társaság ... már most sem olasz tulajdon egészében... akkor miről beszélgetünk
Giuntini2019-02-14 14:16:56 // 22361
Miért? Mert az összes gyártósort le kellene szerelni, mert mind Fiat gyár. Olyan, hogy Alfa Romeo üzem, már nincs! A Forma 1-ben a támogatók nem egy kínai ceget akarnak támogatni, hanem egy olasz brand-et. A Ferrari technika sem egy kínai céghez érkezne. Mindent el kellene dobniuk. Akárki akármit mond, az Alfa Romeo többé nem lenne ugyanaz!
tdemeter2019-02-14 12:11:34 // 22360
Osztom
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-14 11:46:40 // 22359
őszintén, nekem teljesen mind1 ki a tulaj ... csak tolják kifelé a típusokat
tdemeter2019-02-14 11:35:53 // 22358
De miért lenne az?
Giuntini2019-02-14 11:22:52 // 22357
Borítékolom, hogy az Alfa Romeót nem adják el a kínaiaknak! Őrültség lenne!
Halesz2019-02-14 11:12:04 // 22356
Sziasztok!
A kici kínai óccó témában csináltunk egy véleményvideót Tedivel. Örülnénk, ha a YouTube videó alatt is kommentelnétek, nagyon kíváncsiak vagyunk a véleményetekre!
https://youtu.be/OO14SziMQUM
A kici kínai óccó témában csináltunk egy véleményvideót Tedivel. Örülnénk, ha a YouTube videó alatt is kommentelnétek, nagyon kíváncsiak vagyunk a véleményetekre!
https://youtu.be/OO14SziMQUM
MEO2019-02-12 21:19:11 // 22355
Időnként az az érzésem, hogy a totalcarosok önként és vígan dalolva àsnàk ki au FCA sirhelyet!
RomeoOne2019-02-12 20:23:40 // 22354
Ki akarják véreztetni az FCA-t, úgy tűnik.
Kazes☻2019-02-12 18:37:08 // 22353
Köszi, közben már Haleszék is megírták a tutit. :)
GT Ɨ|ѯ2019-02-12 18:12:53 // 22352
Béci Ɨ|ѯ2019-02-12 13:54:31 // 22351
Azért lássuk be, hogy a Lamborghini más ligában játszik, mint az Alfa. Kicsit más a vásárlóközönsége. Ott meg lehet csinálni, hogy kvázi egyedi autókat készítenek, mert bármennyiért el tudják adni. Ha meg szigorúan vesszük, akkor lambókban is van audi motor.
Az Alfa jó brand, de inkább mindennapi autókat gyárt. Itt a cél inkább a mennyiség eladása. Egy jóval nagyobb piacon, jóval több versenytárssal.
Ha a Volvo és az Alfa a kínaiak által összebútorozik, akkor várhatóan egy technikát fognak majd alkalmazni a jövőben. És akkor búcsút mondhatunk a Ferrari technikának.
Az Alfa jó brand, de inkább mindennapi autókat gyárt. Itt a cél inkább a mennyiség eladása. Egy jóval nagyobb piacon, jóval több versenytárssal.
Ha a Volvo és az Alfa a kínaiak által összebútorozik, akkor várhatóan egy technikát fognak majd alkalmazni a jövőben. És akkor búcsút mondhatunk a Ferrari technikának.
tdemeter2019-02-12 12:18:34 // 22350
A lambó is egy céggel van az audival, mégsincs rányomva 4 db karika. Szerintem a cél ezeknél a felvásárlásoknál nem az egyforma autók gyártása, hanem a minél többféle igény kiszolgálása.Lásd RAM, jeep a fiatnál, nem hasonlít csak magára.
Béci Ɨ|ѯ2019-02-12 12:18:00 // 22349
Így legyen! :)
Giuntini2019-02-12 12:17:09 // 22348
A Lamborghini az más tészta. Azt az olaszok sohasem érezték annyira magukénak....
Giuntini2019-02-12 12:15:50 // 22347
Egyébként olvastam olasz oldalakon, ez mind csak lebegtetés. Olyan, mintha emelni szeretnék az ázsióját a két prémium, jobban mondva a prémium, és a luxus márkának. Ez olyan, mint pár évvel ezelőtt a VW esetében. Senki nem mondta azt, hogy az Alfa eladó, csak a VW szerette volna megvenni. Most meg a kínaiak szeretnék megvenni. És ez nem ugyanaz, mintha eladó lenne. A Ferrarit is mindenki szerette volna megvenni, annak idején az amerikaiak is, aztán hoppá, maradt olasz tulajdon. Én nagyon jól ismerem az olaszokat, van bennük egy olyan nemzeti büszkeség, hogy megtartsák. Ha az Alfát eladnák, akkor azt jelentené, mindent már eladtak. Ez olyan lenne, mintha a Versacét eladnák a kínaiaknak.
Béci Ɨ|ѯ2019-02-12 11:46:30 // 22346
Egyetértünk, ahogy lejjebb is írtam. Szerintem se tenne jót az Alfának, ha a Volvo-val egy cégben lenne.
Giuntini2019-02-12 11:35:55 // 22345
Igen, csak akkor elmaradnának olyan dolgok, hogy a Ferrari fogja a kezét az Alfának, mint például a QV esetében, vagy az új hibrid technológiában.
Béci Ɨ|ѯ2019-02-12 11:25:26 // 22344
Sajnos a Giulia és a Stelvio eladásai sem hozzák a várt számokat. A beharangozott 5 éves tervből meg egyelőre csak annyi látszik, hogy csúszik. Annyira nem rózsás sajnos az Alfa helyzete. Szerintem simán benne van pakliban, hogy a Marchionne utáni új vezetés gondolkodik az eladásán.
Giuntini2019-02-12 11:03:17 // 22343
De szerintem ez mind csak ha... Nem fog megválni az FCA az Alfától, mikor most beindult a szekér, pénzt ölnek a Forma 1-be. Ez mind ellentétes lenne azzal ha szándékukban állna eladni. Akkor egyedül tényleg a Ferrari maradna meg.