Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Kazes☻2019-09-09 15:48:09 // 22492
Ezt már Haleszék is elmondták korábban valamelyik videójukban, szvsz... ;)
GT Ɨ|ѯ2019-08-11 18:21:42 // 22490
Mild Hybrid Alfa Romeo Stelvio Spied On Test
oldrepublic2019-07-19 11:29:29 // 22489
Azt hiszem, erre vártak a fejlesztők a nagyobb ALFA modelleknél. Itt már sok hibrid elv beleférhet.

Sok hibrid megoldást tud majd támogatni ez a rendszer.

"az FCA (vagyis a Fiat-Chrysler konszern) is beadta igényét az újdonságra"
RomeoOne2019-06-14 12:45:23 // 22488
Ez a múlt heti Karotta Vlog, több topikba is beférne, de ide teszem: link

1:30-tól kb. villanyautós/nürburgring rekordos rész jön (Erőforrás alternatívák topik)

9:28-tól szól az FCA-ról (ez passzol ide)

10:17-től viszont mehetne a Tőzsde topikba is, meg lehet hallgatni, hogy egy a tőzsdén hogy tudnak rengeteg pénzt keresni részvényügyletekkel azok. Máshol is így csinálják ezt. Pl. mikor a Bitcoin annak idején 10ezer dollár fölé szúrt (és napokon belül elérte a 20ezret is), akkor a Winklevoss testvérek, akik anno a Facebook-tól kiperelt pénzt Bitcionba rakták (valószínűleg még valahol a pár száz dolláros árfolyam körül), elkezdték mondani ,hogy a Bitcoin megállíhatatlan, ki tudja hova fog még nőni az árfolyam. Mindenki beindult, egyből elkezdték venni a Bitcoin-t, ők pedig adták el nekik. Realizáltak egy hatalmas hasznot. Utána meg, ahogy megszűnt a hype, kiderült ,hogy nincs itt különösebb kereslet növekedés, bezuhant az árfolyam, és sokan buktak egy nagyot. Hát ilyen ez, ha valaki nem ért a tőzsdéhez :DDD
Tommi2019-06-10 22:20:19 // 22486
Valamelyik nap egy olasz alfás blogon azt olvastam, hogy esetleg a Hyundai lehet az új partner, ha már a Renault befuccsolt... Kíváncsi vagyok ez mennyire komoly hír...
droberto2019-06-06 11:45:41 // 22485
Sajnálom, kellene valami nagyon, de nem bánom, hogy nem jött össze, mert hiszem, hogy van ettől jobb megoldás is. Nem csípem a franciákat, bár tény, hogy egy német felvásárlásnál sokkal jobb lett volna. Bár ellenpéldaként ott a Lamborgini és a Ducati. (Csak hát a nemzeti szégyen)
Lassan körbeérnek, illetve már tényleg csak a a kínai tőke marad.
Nagy kár lenne, ha nem lenne semmi, mert nincsenek olasz modellek, nincs Lancia és nincsenek eladások.
Nagyon sajnálom ezt, hiszen az előző században több évtizeden keresztül a Fiat volt a világ legnagyobb gyártója, nagyon jó műszaki tartalommal és azzal a kis plusszal, amit mi annyira szeretünk az olasz járművekben, iparban. :(
RomeoOne2019-06-06 10:15:00 // 22483
Na akkor erről ennyit. A fő oldalról szerintem le is lehet venni a Fiat-Renault backstage adást...

Fiat Walks Away From Renault Talks, Blaming French State
RomeoOne2019-06-04 15:02:04 // 22482
Macron Is Salvini's Best Friend Really - Bloombrg

The French have started meddling on the Fiat-Renault deal. Despite Macron’s pro-European dreams, he usually reverts to the national interest.
Kazes☻2019-05-28 15:20:31 // 22481
Igen, részletes és még érthető is... az indok is. :)
RomeoOne2019-05-28 14:48:24 // 22480
Na itt egy jó alapos és hosszú gazdasági elemzés az FCA-Reanult egyesülésről. Ebben sztem benne van minden:

Két autógyártó rázta fel a világot: az egyik a túlélésért küzd, a másik taktikázhat
Giuntini2019-05-28 09:03:40 // 22479
Nagy szarban lehet az FCA... Autók nélkül nem is lehet részesedést szerezni.... Lehet hogy tényleg leválasztják az Alfát, és megy a kínaiaknak?
Béci Ɨ|ѯ2019-05-27 12:23:52 // 22478
RomeoOne2019-05-23 09:02:11 // 22477
Mondjuk ez azért durva, erről lehet tudni valami többet?

AVL HyPer 200 concept engine
RomeoOne2019-05-06 22:13:58 // 22476
Giuntini2019-04-19 20:26:25 // 22475
Ez csak az Alfa Club oldala. Ugyanolyan találgatások mennek ott is mint bárhol.
Giuntini2019-04-19 20:24:39 // 22474
Nem ezt írják! Elképzelhető hogy 2022-2023 környékére tolódik ki. Egyelőre 2021-re nincs realitása. De ezt az Alfánál nem lehet tudni...
RomeoOne2019-04-19 20:04:10 // 22473
Hírcsokor:

Alfa Romeo Giulia és Stelvio PHEV
Várhatóan 2021 közepén jönnek, 250 és 340 lóerős változatban lesznek elérhetőek. A 2.0T benzinmotorral lesznek párosítva a villanymotorok.

Magneti Marelli
Két héten belül eladják a japánoknak a céget.

Alfa Romeo GTV
2022-2023 környékén jöhet csak.
RomeoOne2019-04-16 22:08:46 // 22472
Azért valahova csak elköltenek rohadt sok pénzt azok, akik villany modellekkel állnak elő. És ennek csak kis része akkumulátor. Nagyobb része meg a programozók, akik az egyszerű kütyüből high-tech-et csinálnak. Na az a know-how, amire a Fiat is költhetné a pénzét.
Városi autójuk meg milyen van? Megnéztem, de nem tudok új Fiat 500e-t venni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-16 20:02:39 // 22471
Milyen fejlesztés? Az elektromos hajtáson nem sok fejleszteni való van. Össze kell vásárolni hozzá a kész elemeket. Az akkumulátorban van a fejlesztés, azt meg szerintem jól érzik a Fiatnál, hogy nem a Li-Ion-ba kell a penzt ölni. Azt megtette a Tesla, mindenki más már lemaradásban van. De az is látszik, hogy a Li-Ion nem megoldás hosszabb távon és nagyobb mennyiségben. Sok még a kérdőjel a villanyautózás körül. Jelenleg városba jó, mashova nem. Városi elektromos autójuk meg eddig is volt, és amivel kijöttek koncepció, az nagyon jó.
Kazes☻2019-04-16 19:22:14 // 22470
Az a popó... ! :)
GT Ɨ|ѯ2019-04-13 07:54:20 // 22469
Tonale ..salone del mobile Milano



10s:-)
RomeoOne2019-04-12 22:55:21 // 22468
Értem mire akarsz kilyukadni, de szerintem ez egy téves elképzelés. Hogy megvárják, míg kileng az inga, aztán mikor kezd normalizálódni, akkor ugranak be a villany iparba. Csakhogy addigra a többi már annyira előre lesz a fejlesztésben, meg a gyakorlatban ezen a területen, hogy esélye sem lesz az FCA-nak. Ez a Tesla-s dolog tűzoltás, amit R&D-re is költhetnének. Ez a pénz, amit a Teslába raknak fejlesztés helyett, olyan mint ha albérletet fizetsz a lakás törlesztő helyett. Az első kútba dobott pénz, a második esetben meg végül tiéd lesz, amiért fizetsz. Ha nem balf.szkodnának és már lenne legalább 2-3 hibridjük meg 1-2 full elektromosuk, akkor igazán versenyben lehetnének...
Kazes☻2019-04-12 22:37:14 // 22467
Szánsájnban...
is csodás! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-11 09:56:59 // 22466
Szerintem nem rossz húzás. A fejlesztés többen lenne, az eladási darabszámokat senki nem tudja garantálni, a Tesla meg pörög és van akkumulátor gyára. Kicsit azt jelzi, hogy nem annyira hisznek a Fiatnál a dicső elektromos jövőben. A jelenlegi akkumulátor technológia mellett legalábbis. Szerintem okos dolog a lítum akksi csatározásokból kimaradni, mert az egy erősen átmeneti megoldás. Építsenek gyárat ők is? Fizessenek ugyanennyit, vagy többet egy koreai vagy kínai akkumulátor gyártónak? Egy technológiáért, ami nem is új és hosszútávú jövője sincs? Maga az elektromos autó megépítése piskóta, nem ügy, technikailag nem igazán lehet lemaradni :- . Minden az akksik körül forog most.
Nekem szimpatikus a Fiat reális hozzáállása a témához. A kis városi autókat elektromosítja, az új koncepció autójuk is ez a kategória. Nem böszme suv-ba pakolnak nyolcszázmillió KW-os villanymotort értelmetlenül. A villanyhajtás jelenlegi terepe (ez így is marad jópár évig még) a város és a nem túl hosszú táv. Nekem az jön le, hogy emellett tették le a voksot, nem fognak közép kategóriás 500++ km-t igérgetős és soha meg nem futós "sportos utazóautót" fejleszteni feleslegesen.
Kazes☻2019-04-10 20:16:13 // 22465
RomeoOne2019-04-07 14:42:58 // 22464
Na ez durva! Nem nagyon lesz ezek szerint elektromos flottája a jövőben az FCA-nak? Elég kétségbeesett lépésnek tűnik.
Euró százmilliókat fizet a Fiat, hogy a flottájába kerüljenek a Tesla elektromos autói
GT Ɨ|ѯ2019-04-06 17:37:40 // 22463
GTV előzetes pletyka
Giuntini2019-03-29 21:14:25 // 22462
Hű de szép!
Kazes☻2019-03-29 20:07:35 // 22461
Új Gt?
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 11:11:35 // 22459
Remélem még nem volt: Tonale Concept
GT Ɨ|ѯ2019-03-27 19:55:39 // 22458
Alfa Romeo Tonale: a gyártási modell majdnem megegyezik a Genfi koncepcióval
GT Ɨ|ѯ2019-03-27 18:43:36 // 22457
ööööö....hát ez maradhat rajznak:-)
Tommi2019-03-27 14:27:54 // 22456
Elég szörnyen néz ki :)))
RomeoOne2019-03-26 21:33:45 // 22455
Béci Ɨ|ѯ2019-03-22 16:10:02 // 22454
Így van! ;-)
GT Ɨ|ѯ2019-03-21 18:21:26 // 22453
had vegyék-vigyék csak erősödjön meg a cég, addig meg Busso:-)
Kazes☻2019-03-21 09:15:48 // 22452
Szvsz teljesen jó! :)
Béci Ɨ|ѯ2019-03-21 08:31:10 // 22451
Sajnos most ez kell a népnek. Csak nehogy változzon a divat, mire egy csomó pénzt beleölnek a SUV-ok fejlesztésébe.
GT Ɨ|ѯ2019-03-21 07:17:13 // 22450
SUV-enírek a közerljövőben
GT Ɨ|ѯ2019-03-16 16:02:24 // 22449
Tonale te drága:-)

2020 Alfa Romeo Tonale SUV – price, specs and release date

nem is rossz árazás:-)
Kazes☻2019-03-16 13:53:15 // 22448
Na, ezért kár volt... : /
Viszont...
Stef2019-03-16 13:45:36 // 22447
Ez pontosan olyan "komoly intelligencia hiánnyal küzdő (korlátolt) birkafejű bunkó és begyepesedett" hozzászólás volt, csak épp a másik oldalról. Akkor miben is különbözünk?
Jóízlésben? Kultúrában?
Miért nem lehet elfogadni, hogy az Alfán túl is létezik világ? Akinek az Alfa tetszik, az itt van. Akinek nem tetszik, nincs itt. Miért kell ezt csinálni?!

Elnézést, nem kötekedni akartam! :)

Szép napot!

Pfffffff.
Tocsa2019-03-16 12:56:57 // 22446
Ezeket nem is vitatom! :)

Egyébként a németek olyan negatív kampányt folytatnak amilyet csak lehet az olasz autoipar ellen. Ennek is köszönhető a márka folyamatos lehúzása.
Látszik az is az utazóközönségen akiknek van pénzük a nevezett túlistenített német márkákra hogy elég komoly inteligencia hiánnyal küzdenek (korlátoltak) és mennek mint a birka a fejükbe súlykolt reklámok után. Itt Magyarországon főleg az újgazdag bunkók vesznek a nemes német márkákból meg a begyepesedett emberkék. Ez látszik az utakon való viselkedésből felelőtlen vezetésből notórikus szabály áthágásokból.
Attól pedig hogy valamit sokan vesznek még nem jelenti azt hogy jó is!

Na de az is tény hogy az Alfa nem kapott sosem olyan anyagi támogatást és figyelmet
mint a bajor márka. Olaszország mindig is szegényebb ország volt de ahhozképest még mindig élen vannak a stílusban és divatban a szépérzékük miatt. Az meg enyhe túlzás hogy golfkategória lenne az Alfa . Nem nevezném népautónak. Ne is legyen sosem az!

A lényeg hogy van egy csomó más márka is amihez lehet hasonlítgatni és kit érdekelnek a németek. :)

Elnézést nem kötekedni akartam! :)

Szép napot!
Jorjie2019-03-14 17:11:53 // 22445
Stef2019-03-13 15:20:10 // 22444
Korrekt!
Halesz2019-03-13 14:33:19 // 22443
Sajnos, amíg abból a "stílustalan szutyokból" olyan mennyiséget adnak el, hogy az FCA-nál álmodni sem mernek róla, addig bizony viszonyítási pont a 3er.

Ez pont ugyanaz, hogy a Giulietta pedig a nem véletlenül Golf-osztálynak becézett szegmensben versenyzett / versenyez...

Ráadásul pont a BMW és a Mercedes az, ahonnét az FCA felvállaltan vásárlókat akar átcsábítani - lásd például az amerikai reklámjaikat.

Alfa Rajongók vagyunk, de azért szeretünk objektívek maradni, követjük az autóipar történéseit, hogy tudjuk, mik a trendek, mit vesznek a vásárlók, mivel kell versenyeznie hőn szeretett márkánknak - különben semmi értelme.

Tonale: igen, szuper a formaterv, mi is így gondoljuk! Ugyanakkor ennek az autónak minél előbb a szalonokban a helye, reméljük, hogy jövőre Genfben már a szériaváltozatot mutatják be!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak