Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

WarbiRunner (Gyuri)2019-10-26 21:42:38 // 22579
Amúgy meg ez már az az összeg, ahol játszani belefér egy SZ Coupe is. Egy használós 60e EUR-ért. És még csak egy jól felszerelt Veloce árát költöttük el valamire, ami szintén műszaki csoda, érték, és minden bizonnyal jó móka :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-26 21:17:00 // 22578
Nekem a 159 választotta ketté örökre :-) Semmi, de semmi köze a vezetési élménynek az erőhöz, gyorsuláshoz. Nyilván mindenkinek más jelenti az élményt. Aki csak gyorsabb akar lenni, annak lóerő kell.. aki játszani akar, pláne közúton, annak semmi szüksége a végtelen számú lóerőre. Én értem a miatasokat, értem Csikóst az öreg romjaival, értem az e36-ot mai napig nyúzókat. Mind jót játszanak/játszunk nap mint nap, míg mások presztízsből 'lenyomják' egymást az úton erőből, és itt vége is a lehetőségeknek. Nincs hol játszani.
RomeoOne2019-10-26 21:07:41 // 22577
De hogy töredékéből veszel ugyanannyira igazi vezetési élményt, az is biztos.. Csak nem lesz olyan gyors.

Nálam ez nem válik ketté. Ha nem gyors, akkor oda az élmény nagy része. Vezettem nemrég az ajnározott MX-5-öt. Vártam, hogy na mi az a nagy élmény. Igazából annyi maradt meg legjobban az egészből, hogy miért nem történik semmi, amikor taposom a gázpedált? Egyébként tényleg nagyon simán elfordult a kanyarokban...
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-26 20:29:48 // 22576
Ma lehet hogy etalon a sok steril unalom közt De hogy töredékéből veszel ugyanannyira igazi vezetési élményt, az is biztos.. Csak nem lesz olyan gyors. :-) Hogy lesz e ilyen, vagy jobb, azt meg nem tudhatjuk. Lehet hogy egy jó villanyautó egyszercsak jobb és gyorsabb is lesz. Ki tudja :-)
Kazes☻2019-10-26 20:06:58 // 22574
Ez a ki kire akarja ráerőltetni dolog nem stimmel... főleg manapság, no meg a jogi verzió... ejjj... : /
RomeoOne2019-10-26 19:44:16 // 22573
Fel kell törni a malacperselyt és szaladni egy kereskedésbe. Összeraktak most 5 milliárd eurobol egy olyan kocsit, ami legjobb a kategóriájában vezetési élményt/sportosságot tekintve. A Giulia egy műszaki remekmű. Nem lesz már ilyen több. Még most itt a lehetőség :)
VKG699!!! (4x156+75)2019-10-26 19:37:12 // 22572
Azt amúgy nem tudtam, hogy Thaiföldön (Rayongban) is gyártották az ázsiai piacra, de érdekes tény...
VKG699!!! (4x156+75)2019-10-26 19:35:45 // 22571
700 ezer lesz a 156, bocsi. És elvileg persze 2007-ig gyártották, de 2004-ig volt látható érdemben.
VKG699!!! (4x156+75)2019-10-26 19:32:20 // 22570
A darabszám önmagában is töredéke a réginek.
Ami utoljára jól fogyott, az a 156 volt, el is adtak belőle valami 900 ezret... (98-2004 közt, egy típusból)

De se előtte (talán a Sud-33), se utána semmi érdemi, amíg a semmiextra béemvékből a 100 ezres évi darabszám egy típus elkaszálását jelenti (!!!!), addig mi az évi 100 ezret nem tudjuk összekalapálni a fiat vezényletével.

A 2021-es tervben anno szereplő 400 ezer már láthatóvá tenné a márkát, de ez... ez?
Irtó szomorú, de ez egy kis darabszámú márka, és mindig is az volt, törekvések ide vagy oda. Ameddig eladtak évi 1 millió fiatot, addig el is bírta a konszern (szvsz), de most van 500-as, meg 500-as... az sem fog örökké tartani. Persze biztos nagy rajta a profitráta :)))
De ez akkor is a csődbe viszi az olasz autógyártást, a lancia volt az első nagy (az autobianchi sosem volt nagy), az alfa a következő és bukni fog a fiat is, viszi magával a maseratit, pedig az jól fogy a kínai piacon nagyon. Nem véletlen talán, hogy a Ferrarit anyagilag függetleníteni akarják, legalább az írmagja maradjon meg...

(Ha 2 év után emellé otthagyják a forma1-et, az meg a világ szégyene lesz, tipikus vicc autógyár hozzáállás, hogy 2 év már elég a sikerhez. Egy ilyen mezőnyben ehhez n+1 euro és n+1 szakember kell EGYETLEN dobogóhoz. Lásd renault... honda?!? Nem offolok...)
RomeoOne2019-10-26 19:08:55 // 22569
Amúgy itt a hang az tényleg nagyon félrement, de ezt már jelezték a youtube-on is :D
RomeoOne2019-10-26 19:07:43 // 22568
Bemásolom ide is, amit a video alá már beírtam:

"Amit Halesz mond, az tényleg alapvetően elterjedt gondolat. Azonban ebben Karottával értek egyet és még ki is egészíteném.
Alapvetően téves gondolatnak tartom, hogy a cégek (legyen az akármilyen nagy is) határoznák meg az emberek vágyait. Ez rengeteg tévhitet szül, összeesküvések épülnek erre a gondolatmenetre és ha ezt elfogadjuk, az akadályozza, hogy jobban érthessük, hogy is működik ez az egész. Ezzel be is zárul az ördögi kör.
Nem a cégek határozzák meg, hogy mit akarnak az emberek. A cégek csak nagyon szeretnék kitalálni, hogy mit akarnak az emberek. Ez nem könnyű persze, mert az emberek maguk sem szokták tudni, hogy mit akarnak, csak mikor megkapják, akkor a homlokukra csapnak, hogy "na igen, ez kellett nekem".

Amíg az autózás nem volt ennyire elterjedt és elérhető, addig csak azok vettek autót, akiket ez érdekelt annyira, hogy költsenek rá (végülis ők voltak az "autó rajongók"). Náluk persze többet nyomott a latban, hogy az autó vezetési élményt is nyújtson.
Azzal, hogy az autók mindenki számára elérhetőek lettek és a helyváltoztatás funkcióját az autóval töltjük be (tehát olyan alapvető igény lett, mint mondjuk az elektromosság) máshova tolódott a hangsúly. Az emberek helyváltoztatásra használják, tehát ennek az igénynek kell minél jobban megfelelnie. Ahogy Karotta is mondta, dugóban munkába/ból ingázni az nem vezetési élmény. Oda más kell.
Régen kisebb városok voltak kevesebb autóval, több lakatlan területen futó úttal. Manapság nagy, zsúfolt városok vannak, autóval ingázó tömegekkel... Ehhez a felhasználáshoz máshogy kell szabni a termékeket. De nem az autógyártók találták ki, hogy most már ez kell. Csak a vásárlók igényét próbálják kielégíteni.

Ugyanez van a SUV-val is. Nem az autógyártók találták ki, hogy "mostantól SUV-okat gyártunk és ezt lenyomjuk a vásárlók torkán". Ha valaki követte az elmúlt egy-másfél évtizedet, akkor láthatta, hogy a legtöbb autógyártó épphogy próbált ellenállni ennek a trendnek és keresztbe feküdni amíg lehetett. De a népnek ez kellett, ezt veszik, nem tehettek mást, piacra kellett dobnia mindenkinek ilyen modelleket, akik túl akartak élni.

Nem ismerem a konkrét számokat, de nem biztos, hogy kevesebb autót ad el az Alfa, mint régen. Sőt... Csak a torta lett sokkal nagyobb, az Alfa meg nem növelte, még csak szinten sem tartotta a részarányát. Az, amit most az Alfa autói képviselnek, a vezetés élményét, lehet, hogy nem keresi kevesebb ember. Csak mivel az autóvásárlók körébe belépett egy hatalmas tömeg, akit ez nem érdekel, így az arányuk nagyon lecsökkent."
Zolibácsi2019-10-26 17:03:16 // 22567
Vezetve a Gt-t és a giuliettat is (vagy mondhatnam a 159 - t) kontrasztos nagyon a GT annyival több visszajelzést ad, több ingert, nyersebb mint a másik kettő. De talán vezetni a Gt-t a legnagyobb élmény. De hosszútávon a giulietta az igazi all-rounder.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-26 16:46:57 // 22566
A szerviz ajánlatról (futóműben minden cserés) eszembe jutottál.
Giuntini2019-10-26 16:24:47 // 22565
De abban is igaza van Karottának, hogy ez a név akkora, és olyan jól cseng, hogy a név nem tűnhet el...
Szerintem egyszer a nép meg fogja unni ezt a steril világot.
Érdekes volt hallani a szerviz árajánlatát.... Én is hallottam már ilyet:(
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-26 15:35:50 // 22564
Amikor azt látjuk, hogy Alfás cartársak régebbi modellekbe ülnek vissza Alfázni akkor lehet hogy baj van, nem? Látjuk egy ideje. Már a 159-es idejében sem volt normális modellpaletta, és azóta sincs. Ennek lassan tényleg itt a vége sajnos :-( A Giulietta- MiTo még talán több embert elért, de most hiába van itt a Giulia és a Stelvio, nincs vásárlóközönsége. Az emberek nem ilyen autókat vesznek. Én Alfásként sem tudom megindokolni egyiket sem. Közben nagyon igaza van Karottának, hogy az autózás közlekedéssé silányodott, nincs benne igazán élmény. Nincs is hol élménykedni. Közben az élményautónak szánt valamik egyre erősebbek, sterilebbek, feleslegesebbek, kihasználhatatlanok. Hiába tudják, ha 200-zal tudják. Értelmetlen.
3 év kellett, én elfogadtam, hogy mai mércével egy 159 még ad valamit a vezetésből, de már vigyáz ránk eléggé.. Valódi vezetési élményt pedig csak régi autótól fogok kapni, esetleg egyszer valami kapuzárási pánikos állapotban valami épített versenyautótól :-)
VKG699!!! (4x156+75)2019-10-26 11:46:28 // 22563
Nincs ebben semmi meglepő :( Sajnos...
Zolibácsi2019-10-26 11:38:59 // 22562
Reflectálva a Karottás backstage videóra, enyhe arcul csapás, hogy egy autós újságíró is már ezt látja, hogy az Alfa Romeonak vége. Amit igazából mi is tudunk, érzünk csak nem mondjuk ki és nem hisszük el, mert hiszünk abban hogy még van vissza út.
GT Ɨ|ѯ2019-10-16 20:28:30 // 22561
Ez nagy kapufa:-(
VKG699!!! (4x156+75)2019-10-16 17:16:02 // 22560
Ez a hozzáértés csimborasszója...

Remélhetőleg egy modern verzióba az eredeti 2.6-literes V8-asa is belekerülhet valahogy, esetleg egy villanymotor segítségével.

Igen, Spicával :D
Kazes☻2019-10-16 17:13:47 // 22559
Valóban megdöbbentő... ellenben nem szép... szvsz.
zee2019-10-16 17:05:49 // 22558
GT Ɨ|ѯ2019-10-13 18:00:13 // 22557
öö,izé hát nem kellett sokat:-)))
Kócosw2019-10-13 17:53:39 // 22556
tudnam ki mantrázta tele a fejem ezze. 😁
GT Ɨ|ѯ2019-10-13 16:31:57 // 22555
Nem vagy / szerencsére / egyedül ezzel:-)
Kócosw2019-10-12 06:25:02 // 22554
én meg inkabb vettem egy V6 GT - t minden tapogatos, meg komolyabb elektromos snikk snakk nélkül. Én is a kihalo felben lévő oldschool mókus vagyok aki még a vezetés élménye miatt vesz egy autót. Minden masra ott vannak a számítógépes játékok.
tdemeter2019-10-11 22:29:53 // 22553
Így igen kívánatos a vas :)
Kazes☻2019-10-11 20:23:33 // 22552
Így is guszti...! :)
tdemeter2019-10-11 10:13:25 // 22550
Igen, innen nézve nagyon szép, márpedig az arányokhoz iszonyúan értenek az olaszok, szóval azzal nem lesz baj!
Egyébként szerintem a fotók pont egy ilyen prototípus hatását keltik és pont azért nem a legszebb, hogy el lehessen dönteni, hogy a "legrondább" is elég jó-e, vagy sem?
Nyilván nem csak olyan pirosban árúlják majd, lesz csomó szín, felni.gumi, stb. Ezeket is ki kel próbálni.. Szóval én biztos vagyok benne, hogy ha direkt akarták volna szivárogtatni, akkor nem ilyen kombóval csinálják, mert ezzel inkább átlag autó érzését keltik.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-11 10:11:13 // 22549
Az AlVolante azt írja, hogy potenciális vevőknek tartott bemutatón készült fotók. Sose hallottam ezt a klinikai tesztelés kifejezést, de legalább most már tudom, hogy kb mi az. Érdekes cikket is találtam erről, elég jól mutatja, hogy egy kép alapján mennyire mások a benyomások, mint a valós autót vagy VR szemüveges virtuális modellt látva.

Szóval ezért van erre szükség. Érdekes játék :-) Hogy kik lehetnek azok a potenciális vevők, ki tudja. Lehet ilyenre jelentkezni?
Egyébként gondolom aláírnak mindenféle titoktartásit akik ott lehetnek, szóval biztos nem engedéllyel készült fotó. Az eredetit nem tudjuk milyen felbontású volt, de ezek nem túl nagy felbontásúak. Ki tudja mivel készültek. Fényképezős tollal, szemüveggel, csokornyakkendővel.. XD
Halesz2019-10-11 08:02:57 // 22548
Ha ezek az arányok megmaradnak, akkor tök jó:

https://www.instagram.com/p/Bun9Q_HliYG/

Nézzétek meg, az ezüst autóról készült képek nem zárják ki, hogy a forma, a cápaorr, a hátsó szögek változtak volna, egyszerűen csak rossz szögből készültek a képek.
Halesz2019-10-11 07:58:45 // 22547
Igen, én sosem értettem az ilyen képek készítőit... mi a céljuk? Tegyük félre azt az elméletet, hogy a gyár így szivárogtat és teszteli a közvéleményt, szerintem itt nem ez történt.

Itt valaki sztorit akart, viszont érthetetlen, hogy ha autóbuzi, akkor miért szar fotókat csinál? Csak erre volt ideje? Nem hiszem, mert be vannak állítva a képek, egy előlről, egy oldalról és egy hátulról. Ehhez körbe kell járni az autót. Tehát csinálhatott volna jobbakat is.

És senki nincs a teremben? Lehet az egyik technikus, vagy a személyzet tagja, aki tologatta az autókat?

Az Alfattitude oldalon jelentek meg először a képek, ahonnét kb fél órával később le is kerültek. Írtam nekik, megkérdeztem mi történt, állítólag az FCA szedette le velük, megkérték őket, hogy töröljék. Mondjuk nem tudom mit gondoltak, addigra fent volt már az összes autós portálon...

Nekem még az sem stimmel, hogy miért ezüst ez az autó? Miért nem piros színben tesztelik a véleményeket?

És mi az a többi kocsi a háttérben? Azok ráadásul nem is olasz vonalnak tűnnek... Szóval egyáltalán: hol készülhettek ezek a fotók?
RomeoOne2019-10-10 23:27:07 // 22546
Egyébként kíváncsi lennék, hogy tőlünk nyugatabbra, ahol tényleg meg is veszik ezeket a kocsikat, ott is élnek-e ezek a sztereotípiák, hogy ez olasz, ezért ilyen meg olyan vagy ott kicsit több ésszel élnek az emberek?
RomeoOne2019-10-10 23:25:20 // 22545
Ilyen erővel akkor el is jutottunk a másik dilemmához. Nem mindegy, hogy milyen lesz? Úgysem veszik meg, mert olasz és rossz sztereotípiák társulnak hozzá. End of story.
liusz2019-10-10 22:49:11 // 22544
Ezek az amatőr beállítású közeli képek torzítják a teret meg az arányokat. Biztos vagyok benne , hogy élőben ütős és most sem tévedtek. A cápaorrot sem Münchenben rajzolták meg először. GiuliettaSS, Giulietta Spider , no és persze a Giulia Sprint , amit bevallottan meg akarnak idézni a Tonale dizájnban ilyenek voltak. Szerintem jó lesz, annak ellenėre mondom, hogy abszolút kupé és szedán párti régivonalas vagyok.
Liquid2019-10-10 22:26:48 // 22543
azért fogynak mert "megbízható japán cucc" és ami még fontosabb, szívó benzin.
Após is ezek miatt kötött ki a CX5-nél.
RomeoOne2019-10-10 19:14:02 // 22542
Fogynak is rendesen :)
Balázs156SW2019-10-10 17:02:47 // 22541
Az összes Mazda SUV ilyen. (cápaorr)
RomeoOne2019-10-10 16:46:15 // 22540
A cápaorr megmaradt, nekem az tetszik (ie. hogy a front rész felső része tovább nyúlik az alsónál).
Az extravagáns első lámpák meg egyértelmű volt, hogy nem maradhatnak úgy, mert abból nem lehet hagyományos izzós változatot csinálni.
tdemeter2019-10-10 15:22:06 // 22539
Nekem sem egyértelmű valahogy a design, de nekem van egy olyan elméletem, hogy a Giulietta sem néz jól ki képen, miközben élőben iszonyúan jó.
Az egész orr olyan túlgondoltnak tűnik, holott valahogy mindenki a letisztult formák felé megy most. Aki azt írta, hogy megosztó, azzal értek egyet.
Persze volt már párszor, amikor az Alfa olyan formát alkotott, ami csak évekkel később ért meg.
A hátulja nagyon szép,oldalról szerintem átlagos.
A színek és a körítés sokat számít majd a végeredményben, a műszaki felszereltség meg rengeteget.
Reméljük fasza lesz!
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-10 14:31:04 // 22538
Ezt mondom én is :-) Nekem nem kell, hogy tetsszen, mert én úgysem veszek ilyet. Vagy nem valószínű. Viszont akinek bejön ez a suv téma, az vegyen csak Alfát, minél többen. Ha ehhez ilyen formájú autó kell, akkor legyen ilyen. Attól még villogok majd nekik az úton :-)
VKG699!!! (4x156+75)2019-10-10 11:04:21 // 22537
Egyáltalán nem kommersz, tök egyedi mindenhol szerintem.

Sose vennék, de attól még ez egy tisztességes próbálkozás, és persze magas, de nem 12 egy tucat.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-10 10:53:15 // 22536
élőben kell látni addig nem is mondok semmit képről nem igazán jön át, mint ahogy a Giulia vagy a Stelvio sem...
RomeoOne2019-10-10 10:15:58 // 22535
Nem annak kell megfelelniük, akik amúgy sem vennének SUV-ot. Remélhetőleg ezt megtanulja az Alfa is. Akik itt, meg fb-n is húzzák rá a szájukat, azok 99%-ban amúgy sem vennének SUV-ot. Akkor mennyire releváns a véleményük arra vonatkozóan, hogy milyennek is kéne lennie? Olyan legyen, hogy aki ilyesmi autót tervez venni, annak bejöjjön.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-10 09:56:10 // 22534
Nekem mint Alfásnak nem tetszik, furák az arányai is. Viszont két ismerős, barát is átlinkelte nekem, hogy mennyire jól néz ki, és kéne nekik. Szóval lehet hogy eladási darabszám szempontból jól van ez így. Ha nagyon extravagánsra gyúrják, drága lesz és sose készül el. Így ebben a formában lehet hogy Giulietta, vagy kis Jeep alapokon elsőkerék hajtással hamar a szalonokban lehet. Ebből el kell adni gyorsan sokat :-) Ha jó lesz az ára, szerintem sokan rákattannak. Szóval én már csak azért szurkolok, nehogy túl árazzák. Ne a bmw-től akarjanak vele vevőt elcsábítani, hanem pl a Mazdától, Seattól.
Balázs156SW2019-10-10 06:21:51 // 22533
Tonale formaterve? Minimum megosztó. Ebben a szegmensben nagyot kell ütnie, mert a konkurencia gépei is kimondottan jól néznek ki. Mazda, sőt még a németek, koreaiak közül is néhány. A kép alapján lehetne akár 5 éves formaterv is, sajnos a vagányságot a kommerszre cserélték..
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 21:12:39 // 22532
Persze a dáliában.. tudod hogy nem :-) Nem érkezett még meg, de ha megérkezik sem rohanok kipróbálni. :-)
Az ottóhoz meg nyúl vagyok még mindig. Nem merem, túl rosszhírű céda az..
Kazes☻2019-10-09 21:00:20 // 22531
Dáliában?! Abszolúte... rokonynak megjött már, kipróbáltad?


Akkor hajrá az otto... de nem ám a Tóth Ottó! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 20:42:34 // 22530
Lett volna benne ráció, nem? A kérdés itt mindig az, hogy érzelem vagy értelem? A mai világban logikus lépés A-ból B-be nyugodtan, tömegbe belesimulva, egérmozit tapizva kipihent idegrendszerrel eljutni, kifelé jelképesen mutatva a környezettudatos, ezt is megtehetem képet. A valódi énem inkább egy v8 ottocilindri-vel rajzolgatna az aszfaltra, nem 90 talján bányalóval (bár ez utóbbit is piszokul élvezi). Mi a jó döntés? :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak