Őszintén nem értem mi ez a nyavalygás, szerintem tök jó, hogy végre valaki összeállt az FCA-val, mert ezzel kapott egy esélyt a túlélésre.
Mégis mi lett volna ennél jobb? Ha mondjuk valamelyik német vette volna meg? Vagy kína? Az miért jobb?
Így legalább európai tud maradni, attól nem kell félni, hogy a saját identitását köpné szembe.
Az eddig olvasott összes általam olvasott összefoglaló mind azt emeli ki, hogy az akvizíció mindkét fél számára a túlélésről szól, vagyis nem arról , hogy az fca peugeotot, a citroen meg fiatot akarna gyártani. Mindkettő a saját márkáit szeretné megtartani, ehhez akarja realizálni a kiadásokat, fejlesztéseket. Így abban is biztos vagyok, hogy az FCA-nak fontos márkákat nem fogják beszántani sohasem, csak a gyártást fogják realizálni épp úgy mint pl a renault-nissan házasságnál tették. És milyen jól tették, egyiket sem akarják most bezárni...
És, hogy ez másnak is mennyire tetszett, elég csak ránézni az fca részvényeire.
Úgy tűnik, hogy nagyon.
Minden ilyen először a részvényesek érdekeiről szól és csak ezt követik a további érdekek. Ha pedig a részvényesek boldogok,az mindenkinek jó.
Érdemes elgondolkozni rajta, hogy mit is gondolunk ma egy Alfa Rómeónak, milyen is az, mitől is az ?
- Sportos
- Iszonyúan jó formájú, szép, kívánós
- Jó motor
- jó hang
- jó váltó
- jó vezetési élmény
- v6, v4, dízel, benya
És mi az amit nem gondolunk róla?
- Önvezetés
- Komoly központi, mindent uraló UI amin keresztül minden elérhető szenvedés nélkül
- Elektromos hajtás
- Gyorstöltés
- Autómatikus ki és be parkolás
- Internetes szoftverfrissítés
És mi az amire nem lesz szükség egy Alfa Romeóban 10 év múlva?
- Váltó
- Belsőégésű motor
- Kenőolajok
- Hűtővíz (talán az mégis)
- Önindító
- EGR szelep
- Részecskeszűrő
- Nagynyomású szivattyú
- Injektorok
- Levegőszűrő
- Gyújtásrendszer
- stb
Majdnem semmire sem lesz szükség abból, amit ma Alfa Rómeónak ismerünk és ami ezt a céget idáig vitte a történelem során.
Nagyon leegyszerűsítve azt mondhatnám, hogy a részvényesek számára, akik pénzelik a céget jelenlegi értékét tekintve az AR nem több mint egy jó nevű brand, egy fantasztikus külső-belsőt tervezni képes designer brigádbó állól, legendás vezetési élményt fejleszteni képes mérnökcsapat.
Ennyi tud vele invesztálni a tulajdonosa a jövőbe.
A közeli jövőt tekintve nem kell nagy ész hozzá, hogy belássuk, hogy amit eddig mi AR-nek hívtunk annak ebben a formában a tegnapi nappal vége lett.
És mi következik ebből? Senkinek sem lesz előbb utóbb motorgyártó részlege, mert minek? Elküldenek majd egy rahedli embert, egy csomó másikat pedig átképeznek, a telefonok történetéhez hasonlóan a "Hardver" helyett a "Szoftver" válik fontosabbá.
De ez épp úgy igaz az összes többi brandre mint úgy az FCA és a Peugeot részéről egyaránt.
És ez az ami szerintem egyáltalán nem baj.
Elképedek amikor egyesek azt írják itt az oldalon, hogy a SUV-ok tehetnek mindenről, mert az egészet csak az autógyárak találták ki, hogy azzal jól szétkeressék magukat, de közben azt elfelejtik, hogy az, hogy 2019-ben még mindig a belső égésű motorok vannak, amelyeket siratjátok épp úgy az autógyárak érdeke volt ezidáig. Az miért nem baj? Csak mert ezt szoktad meg? Azért szar a suv is, mert nem azt szoktad meg.
Apám, aki 72 éves a minap - életében először - beszállt a giuliámba, hogy elvigyem magammal valahová. Két ember kellett hozzá, hogy ez sikerüljön neki, annyira fáj a dereka lefeküdni egy ilyen autóba. A kis SUV-jába viszont egymaga is be tud szálin.
Őt szerintem nem kellett átverni hozzá, hogy ezt az autót válassza, egyszerűen praktikusabb volt neki, mint az alacsony sedan.
Az van, hogy a világ változik, a trendek változnak, csak mi emberek vagyunk képtelenek rá. Ezt követik az autógyártók, ez történik most is, és ezért kezdett el a kedvenc márkánk is borzasztó suvokat gyártani, hogy az elvárásoknak meg tudjanak felelni. Ezért lesznek a végén elektromos autók is, az is egy elvárás valakitől valakinek.
A következő hónapokban rengeteg történés lesz majd a témában, más gyárak is egyesülni fognak, mert különben meghalnak, jönnek majd a nagy bejelentések.
És nem, nem fog bezárni az Alfa, akkor sem, ha most visszavontak pár modellt. Áttervezik majd ezeket, vagy lehet teljesen újakat csinálnak, de eladhatatlan rétegmodelleket most biztosan nem dobnak piacra, mert nem ezt keresi a nép.De ez nem jelenti azt, hogy sohasem lesz többé ilyen. A giuletta is sok évig ment, mire jött a Giulia, tehát nem tettek le a fejlesztésekről. Mert ahhoz mindig pénz kell, az meg most van a legkevesebb...
Én azt mondom, hogy a jövő elkezdődött és ez egyáltalán nem baj. A fejlődésre szükség van, ez a túlélés egyetlen záloga. Aki pedig nem tud fejlődni, az nézzen magába és gondolja át, hogy ez miért van így.
Én a magam részéről azt is gondolom, hogy egy éve, amikor elterveztem, hogy veszek egy Giuliát pontosan a piaci folyamatoknak megfelelően döntöttem: Arra a következő 10 évre készültem fel, amelyben bármi történhet. Átalakul az autózás, a régi szemléletek megváltoznak, 100 éves dogmák dőlnek majd meg egy csapásra.
Én azt tervezem, hogy a következő 10 évet, - amíg el nem jön az új világ - a seggem alatt egy meghatározó, fantasztikus vezetési élményt adó, minden szempontból ízig vérig Alfa Romeóval töltöm, amely segít majd emlékezni milyen is volt ez a világ.
Ugyanezt javaslom mindenkinek, aki csak fontolgatja, hogy beruház még egy utolsó, igazi benzines autóra, mert ebben biztosan nem csalódik majd.
tdemeter2019-11-01 18:19:54 // 22696
Giuntini2019-11-01 17:39:54 // 22695
Én tudom! A SUV!!!! Előadják , hogy ez milyen kurva jó! Zöld rendszámú Mergák, meg Béjemvék! A 20 km-es hatótávolságukkal. A tököm tele van velük! A Stelvio tényleg jó, de nem azért mert elektromos!
Lambo Urus, Ferrari, Maserati és még a jó ég tudja mik... De könyörgöm, ezek sportautogyárak! Ezekből 20-30 évvel ezelőtt igazo férfiak szálltak ki! Mit csinál a világ ezekkel.a márkákkal...
250 GT Lusso, Ghibli, Miura, Montreal, 33 Stradale... Most meg suvokat vagyunk kényszerülve gyártani? Az a lényeg mekkora tablet van az autóban? Elhányom magam!
Lambo Urus, Ferrari, Maserati és még a jó ég tudja mik... De könyörgöm, ezek sportautogyárak! Ezekből 20-30 évvel ezelőtt igazo férfiak szálltak ki! Mit csinál a világ ezekkel.a márkákkal...
250 GT Lusso, Ghibli, Miura, Montreal, 33 Stradale... Most meg suvokat vagyunk kényszerülve gyártani? Az a lényeg mekkora tablet van az autóban? Elhányom magam!
Kazes☻2019-11-01 16:54:19 // 22694
Tudod, melyik a legkárosabb autófajta?
A suvokhoz...
A suvokhoz...
RomeoOne2019-11-01 16:38:40 // 22693
És utána jött a facelift?
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 16:34:56 // 22692
156-an is volt MY2001 :)
RomeoOne2019-11-01 16:21:59 // 22691
FYI
Euro Car Segment
Euro Car Segment
RomeoOne2019-11-01 16:20:00 // 22690
A Tonale az C-SUV, a B-SUV az valami új
mesa2019-11-01 15:46:06 // 22689
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 15:23:15 // 22688
jah pl a Citroen is a PSA konszern része 4 személyautó modelljük van igazából amiből 2 SUV, egy belépő személyautó és egy egyterű a többi eltűnt senkinek nem kell (kombi, limuzin)
Kazes☻2019-11-01 15:08:43 // 22687
Ez még nem zárja ki... szvsz.
Zolibácsi2019-11-01 15:08:13 // 22686
remélem nincs igazad
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 15:05:23 // 22685
szerintem itt a vége a márkának... inkább adták volna el külön a kínaiaknak ....
Kazes☻2019-11-01 14:50:13 // 22684
Így van, nyomják csak ami eladható... csak maradjon az Alfa pajzs! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-01 14:28:21 // 22683
Nem vonom kétségbe, de ami eladható az a kamu suv. Lehet az én ismeretségi köröm ilyen, de 10 milla már a többségnek fájdalomküszöb. 6-8ért viszont még örömmel ülnek tabletes, kulcsnélkülis, parasztvakítós magas hasú, sokatpittyegő vesekőleszedő kisautóba. Az Alfa Romeonak két választása van. Alfa maradni és autókat gyártani, közben reménykedni, hogy divatba jön újra a valódi autó. Elég kis összegben fogadna ma bárki erre. Vagy.. ilyen izéket gyártani, eladni, profitot termelni, még több izét gyártani, még többet eladni.
A Giorgio platform olyan lesz, mint anno a 75. Akkor a Fiat jött, racionalizált, platform stratégia lett. Én mondjuk kedvelem annak a korszaknak az elejét is, de biztos csak azért, mert az ifjúságommal esik egybe az időszak :-) Aztán ami jött, már nem annyira a kedvencem.
Most jött a PSA, racionalizálás, még átfogóbb platform stratégia, kezdődik ugyanaz újra. :-)
A Giorgio platform olyan lesz, mint anno a 75. Akkor a Fiat jött, racionalizált, platform stratégia lett. Én mondjuk kedvelem annak a korszaknak az elejét is, de biztos csak azért, mert az ifjúságommal esik egybe az időszak :-) Aztán ami jött, már nem annyira a kedvencem.
Most jött a PSA, racionalizálás, még átfogóbb platform stratégia, kezdődik ugyanaz újra. :-)
Kazes☻2019-11-01 13:59:25 // 22682
Ha már a Tonale kész, mire kell várni '21-ig?!
Elkaszálták a sportautókat, csak SUV-k érkeznek az Alfához
Elkaszálták a sportautókat, csak SUV-k érkeznek az Alfához
Giuntini2019-11-01 13:00:04 // 22681
Az Alfa Romeo tradícióit nézve ez a vég. Kupé és spider nélkül soha nem volt Alfa Romeo!
Vályi szavait idézve átmennek "közlekedő edény" gyártóvá, ejjjj....
Vályi szavait idézve átmennek "közlekedő edény" gyártóvá, ejjjj....
RomeoOne2019-11-01 12:37:43 // 22680
Mondjuk amit nem értek, ezek szerint 2021-ben jön a Stelvio és Giulia facelift és ez nem FL, ami most van? :D
RomeoOne2019-11-01 12:33:37 // 22679
Erre a Vályis mondásra céloztam :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 12:26:05 // 22678
A teszteken még is jobb egy csomó suvnál a tesztpályán ja és még megy is... ergo ez sport suv... a legjobb :)))
RomeoOne2019-11-01 12:21:56 // 22677
Tied az igazi kamu SUV, mert az egy kombi Giulia kicsit hosszabb rugókkal :P
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 12:16:54 // 22676
A kamu suvok lehet ilyenek... megnézném melyik rossz úton vagy gyorsabb, mint én :)))
RomeoOne2019-11-01 12:16:22 // 22675
A legszebb az lesz, hogy már mire kihozzák a sok SUV-ot, addigra már nem azt fogják venni az embereket. Szeretném érteni, hogy mi történik, egyszerűen nehéz elfogadni, hogy annyi a magyarázat, hogy ezek tényleg ennyire balfaszok :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-01 11:35:55 // 22674
Most őszintén.. ezt lehet eladni. Látod, hogy széllel szembe pisilve gyárbezárás lesz a vége. Csak eszem a szívüket mindig későn kapcsolnak. :-) A hatszázféle hibrid suvnak már a szalonokban kéne állni egymás hegyén hátán míg eladhatók. Minden divatnak vége van egyszer , ez is eltűnik a süllyesztőben ahogy jött. Az emberek leginkább kipróbálás nélkül vesznek autót, aktuális divat szerint. Ahogy nézem, kezd átérni, hogy frankók ezek a suvok, csak bűn kényelmetlen a rugózásuk. Egyre több ismerőstől hallom. Aknek suv-ja van is beismeri. Az, hogy a Ti-vel gyorsabb vagyok rossz úton, mint a CX-3, valamit elárul az egész értelméről. Nem, nem a motorerő miatt. A vacak úton én 70-80-nal kényelmesen gurultam, annyira vacaknak sem érződött. A CX-3 lassított, mert vergődött össze vissza a futóműve.
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 11:23:32 // 22673
Remek... :-)
Reméljük, lesz még 6 féle, csak FWD hibrid, ha jól sikerülnek akkor egyenesen át lehet ültetni a prius vagy a hibrid camry technikáját, jó kis bégető 120 lovas suv alfák. Juhú, kurvajó.
Várom a kupésított suvokat hibrid 3 hengeres ezres motorokkal is!
Ja várjál, nem is.
Reméljük, lesz még 6 féle, csak FWD hibrid, ha jól sikerülnek akkor egyenesen át lehet ültetni a prius vagy a hibrid camry technikáját, jó kis bégető 120 lovas suv alfák. Juhú, kurvajó.
Várom a kupésított suvokat hibrid 3 hengeres ezres motorokkal is!
Ja várjál, nem is.
RomeoOne2019-11-01 11:04:51 // 22672
Zolibácsi2019-10-31 12:32:09 // 22671
Én a komplett Fiat palettát be aldoznam egy közös Fiat Peugeot palettara, ha az pénzt termelnek végre.
Tipo jo-jo, de mégsem elg jó
500 talán ebben van még erő. De az összes al változat szűk retegmodel
Panda, szintén szűk retegmodel és az 500 és a panda egymástól viszi a vásárlókat.
Doblo haaat megérett egy rancfelvarrasra azaz újra rajzolásban
Nem jut eszembe mik vannak még, szóval tegyek csak össze ami jó
Tipo jo-jo, de mégsem elg jó
500 talán ebben van még erő. De az összes al változat szűk retegmodel
Panda, szintén szűk retegmodel és az 500 és a panda egymástól viszi a vásárlókat.
Doblo haaat megérett egy rancfelvarrasra azaz újra rajzolásban
Nem jut eszembe mik vannak még, szóval tegyek csak össze ami jó
Giuntini2019-10-31 11:29:18 // 22670
Azért én ezt nem látom ennyire sötéten! Ott van a Jeep, nem lesz belőle Peugeot Crossover! Vagy elsőkerekes Maserati is lesz? Nem hiszem! Szerintem a Maseratihoz, a Jeephez, és az Alfához nem engednek nyúlni. Sem Peugeot vagy Opel motorok nem lesznek az Alfában.
Nem mondom, hogy nem járnánk jobban ha a Masert és az Alfát leválasztanák, és eladnák a kínaiaknak. De ez a jövő zenéje...
Nem mondom, hogy nem járnánk jobban ha a Masert és az Alfát leválasztanák, és eladnák a kínaiaknak. De ez a jövő zenéje...
RomeoOne2019-10-31 11:24:55 // 22669
Ha már egy valag pénzből megcsinálták a Giorgio platformot, most már hátha hasznosítják...
VKG231!!! (156+75)2019-10-31 11:08:31 // 22668
Szuper akkor jöhet az Insignia platformos elsőkerekes Giulia utód, alfa crossland x, egyebek.
Na, ha megmarad az alfa (kis esélyt látok rá), akkor eladják. Remélem a bmwnek vagy a vagnak, hogy a maradék szeretetet is kiirtsák belőle... de inkább kasza lesz itt végleges.
Na, ha megmarad az alfa (kis esélyt látok rá), akkor eladják. Remélem a bmwnek vagy a vagnak, hogy a maradék szeretetet is kiirtsák belőle... de inkább kasza lesz itt végleges.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-31 11:02:08 // 22667
Mert ezek annyira számítanak. Pont ez a gond, ez hajszolja az autózást a hülyeségbe :-)
Van egy villanyfoteled és egy versenyautód. Nem rohadtul mindegy, hogy melyik hány másodperc alatt megy végig bárhol? A villanyfoteltől kényelmet (és mindenkit legyorsulást) vársz, a versenyautótól izgalmat, adrenalint (és mindenkit legyorsulást). Akinek a zárójeles számít, az nézegessen videókat :-D
Kimész egy gokart pályára, 6 lóerővel nagyot autózol, vigyorog a fejed. Mi a töknek ehhez 400 meg 500? Minek ez a farokméregetés? Ezen fog eldőlni, hogy a villanyhajtás e a jobb? Legyen az a jobb, érdekel? Egyelőre nem érdekel. Tudom hogy akarják, hogy érdekeljen, ezért ez a sok feszengés körülötte.
A Teslanál ezerszer jobban figyelek a Mazdára, hogy vajon tényleg ki merik e hozni a sorhatos hátulhajtós platformot. És figyelem az alap Giulia-kat, és nagyjából ennyi. A mai autógyártás identitási zavarban (és valójában ipari válságban) küzd, reméljük hamar kiheveri.
Van egy villanyfoteled és egy versenyautód. Nem rohadtul mindegy, hogy melyik hány másodperc alatt megy végig bárhol? A villanyfoteltől kényelmet (és mindenkit legyorsulást) vársz, a versenyautótól izgalmat, adrenalint (és mindenkit legyorsulást). Akinek a zárójeles számít, az nézegessen videókat :-D
Kimész egy gokart pályára, 6 lóerővel nagyot autózol, vigyorog a fejed. Mi a töknek ehhez 400 meg 500? Minek ez a farokméregetés? Ezen fog eldőlni, hogy a villanyhajtás e a jobb? Legyen az a jobb, érdekel? Egyelőre nem érdekel. Tudom hogy akarják, hogy érdekeljen, ezért ez a sok feszengés körülötte.
A Teslanál ezerszer jobban figyelek a Mazdára, hogy vajon tényleg ki merik e hozni a sorhatos hátulhajtós platformot. És figyelem az alap Giulia-kat, és nagyjából ennyi. A mai autógyártás identitási zavarban (és valójában ipari válságban) küzd, reméljük hamar kiheveri.
RomeoOne2019-10-31 10:20:29 // 22666
Mondjuk ezt sztem simán elcsalták az olaszok :DDD
Indulásnál mindenképp többet kellett volna kapnia a Q-nak. Egy Stelvio Q is elmegy a Giuliától az elején az összkerék miatt. összkerék-villany biztos, hogy elmegy tőle sokkal jobban az elején. 400-on nem is tudja befogni sztem. 800-on sztem már menne neki, a Top Gear video sem győzött meg. De ennél az olasznál is nagyon kilóg a lóláb :DDD
Indulásnál mindenképp többet kellett volna kapnia a Q-nak. Egy Stelvio Q is elmegy a Giuliától az elején az összkerék miatt. összkerék-villany biztos, hogy elmegy tőle sokkal jobban az elején. 400-on nem is tudja befogni sztem. 800-on sztem már menne neki, a Top Gear video sem győzött meg. De ennél az olasznál is nagyon kilóg a lóláb :DDD
Jorjie2019-10-31 10:08:23 // 22665
Meg is verte kemény 56 századdal a világmegváltó Tesla a Q-t :-D
G-MANN🍀2019-10-31 10:01:15 // 22664
https://www.youtube.com/watch?v=fVTvrzwjmZ8
Alfa Giulia QV vs Tesla 3, 11,9 vs 12s.... :-) és ha hosszabb lenne a pálya... :-)
Alfa Giulia QV vs Tesla 3, 11,9 vs 12s.... :-) és ha hosszabb lenne a pálya... :-)
RomeoOne2019-10-31 09:26:00 // 22663
Akkor egyelőre nem lesz kínai az Alfa. Kérdés, mi lesz majd vele?
Egyesül az FCA és a PSA:
Ravasz húzás szülte a világ egyik legnagyobb autógyártóját - A túlélés viszont így sem garantált
Egyesül az FCA és a PSA:
Ravasz húzás szülte a világ egyik legnagyobb autógyártóját - A túlélés viszont így sem garantált
RomeoOne2019-10-31 08:49:11 // 22662
Nekem ezzel ugyanaz a bajom, mint a Laptiming versenyeivel. Ott is gokart pályára visznek ilyen autókat, meg itt is, szűken rakott bóják között kell manőverezni. Itt az összkerék az előny, meg az alacsony sebességről nagyot lépés. Ez a Tesla-nak kedvez.
Rendes pályán, rendes távon nézzék már meg. Ahol tényleg kijön a különbség. Jóhogy nem már a Tesco parkolóban mennek egy kört.
Ott a lehetőség a Nürburgringre vinni a Moldel 3 Performance-t, ott elválik a szar a májtól. Ha ott megveri a Giulia Q-t, akkor szavunk nem lehet. De ne álltassuk egymást, ott még a Taycan Turbo is csak 7:42-t futott.
Rendes pályán, rendes távon nézzék már meg. Ahol tényleg kijön a különbség. Jóhogy nem már a Tesco parkolóban mennek egy kört.
Ott a lehetőség a Nürburgringre vinni a Moldel 3 Performance-t, ott elválik a szar a májtól. Ha ott megveri a Giulia Q-t, akkor szavunk nem lehet. De ne álltassuk egymást, ott még a Taycan Turbo is csak 7:42-t futott.
Zolibácsi2019-10-31 07:08:23 // 22661
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-30 18:53:08 // 22660
ez így működik pedig az embernek ahhoz is joga lenne, hogy ne nézzék hülyének :D, addig meg marad a mókuskerék a ketrecben, hogy a kitörési esély nulla legyen de a tekerés halálig történjen....
Giuntini2019-10-30 18:04:17 // 22659
Én azt mondom, ha már el kell adni, akkor olyanok vegyék meg, akik tisztelik a márkát és múltját. Az tény, hogy mióta az indiaiaké a Jaguar, egyre jobb autók jönnek ki. A Volvo is megtartotta arculatát a kínaiak kezében. Ha már az olaszok ilyenek, hogy nem képesek a saját "Made in Italy"-t kellőképpen finanszírozni.
Giuntini2019-10-30 15:40:06 // 22658
Na az tényleg nem kéne. Egyszer már elbukott a GM is. Szerintem ez is nagy kamu. Próbálják felsrófolni az árat.
RomeoOne2019-10-30 14:23:30 // 22657
Mike Manley már shortolja az FCA részvényeket és szakít pár millió dollárt ezen is majd, mint a Renault-s esetnél :DDD
Csak legalább forgatnák vissza a fejlesztésbe a bennfentes kereskedésből származó pénzt, mielőtt a tőzsdefelügyelet odacsap
Csak legalább forgatnák vissza a fejlesztésbe a bennfentes kereskedésből származó pénzt, mielőtt a tőzsdefelügyelet odacsap
Kazes☻2019-10-30 13:54:36 // 22656
Vajon jobb lenne, mint a Renault...és/vagy ugyanúgy is fog végződni?
Halesz2019-10-30 12:46:06 // 22655
A mostani site-ot már nem lehet faragni, elavult ahhoz, illetve a programozó ezt már nem vállalja.
- A teljes mostani tudású site újrahúzása a nulláról, fórummotor, blogmotor, egyedi adatlapokkal, fotófeltöltéssel, stb. Esetleg néhány új funkcióval.
- A mostani adatbázis áthúzása
- Teljesen új design.
- A teljes mostani tudású site újrahúzása a nulláról, fórummotor, blogmotor, egyedi adatlapokkal, fotófeltöltéssel, stb. Esetleg néhány új funkcióval.
- A mostani adatbázis áthúzása
- Teljesen új design.
Halesz2019-10-30 12:25:03 // 22654
Tomi! Átdobod nekem? Ráhúzható szerinted az Amoréra?
Kazes☻2019-10-30 12:22:41 // 22653
Teljesen egyetértünk (szokás szerint)... ehhez más csak azt tenném hozzá, hogy a hideg kiráz, mikor hallom a vastaps övezte zöldmezős beruházásokat... hogyaszonygya... megcsináltuk! pff...
Giuntini2019-10-30 12:00:24 // 22652
Így igaz!
Blade2019-10-30 11:59:49 // 22651
Ez a "2,5milla" hogy jön ki? Milyen fejlesztéseket tartalmaz? Mert túlzottnak tűnik elsőre.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-30 11:41:43 // 22650
Ez a rész nálam is kicsapta a biztit. :-) A többi ésszerűen hangzik, talán igaza is van. Ettől még a rendszer maga rossz. Termékeket utaztatunk a világ távoli pontjai között mert Jancsi bácsinak is van joga licsit enni. Embereket utaztatunk ugyanígy fel-alá, mert joga van bárhol dolgozni. Dehogy is ez a probléma. A zárt közösségek megszűnnek, maradi dolog, mindenkinek joga van mindenbe beledumálni és felrúgni íratlan szabályokat. Világpolgárok vagyunk, városokban nyomorogva, minden időnket a rendszernek adva, de igen, jogunk.. az van. Pláne autózni. A ki nem fizetett kéró és a rabszolga meló között.
Kiürülnek a falvak, duzzadnak a városok. Parlagon a földek, ahol ehető dolgok teremnének, és esszük a lidi polcról a sok nitrogénnel fuzzasztott hányinger zöldséget. De a kenyelemhez jogunk van ugyebár. Eljön még az, amikor ha enni akarsz, megfogod a kapa végét, és nem az autó hajtóanyaga lesz a legnagyobb probléma.
Kiürülnek a falvak, duzzadnak a városok. Parlagon a földek, ahol ehető dolgok teremnének, és esszük a lidi polcról a sok nitrogénnel fuzzasztott hányinger zöldséget. De a kenyelemhez jogunk van ugyebár. Eljön még az, amikor ha enni akarsz, megfogod a kapa végét, és nem az autó hajtóanyaga lesz a legnagyobb probléma.
Kazes☻2019-10-30 11:07:59 // 22649
Még szép... hisz ő is az i3-at favorizálja... persze csak a Tesla mellett! :D
'''''2019-10-30 10:50:17 // 22648
Van pályázat fejlesztésre. :-)
Épp most küldtek nekem is egy ismertetőt.80 oldal.Nem olvastam végig még.
Épp most küldtek nekem is egy ismertetőt.80 oldal.Nem olvastam végig még.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-30 10:44:09 // 22647
bírom ezeket a jövő elemzéseket... mindenkinek joga van autózni... mindenkinek joga van az élethez is de lassan 10-20 milliárd ember fog élni a földön, ki dönti majd el kinek lesz joga életben maradni... a legkisebb gond az autózás szerintem a jövőre nézve, a legnagyobb gond az ivóvíz, élelmiszer ellátás lesz a túlnépesedés miatt... addig meg kitalálnak újabb és újabb technológiákat amiket le lehet nyomni az emberek torkán a ződ projekteken keresztül extraprofitot termelve, mert csak ez számít ez a fogyasztói társadalom alapköve ...a növekedés :(((