Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 12:26:05 // 22678
A teszteken még is jobb egy csomó suvnál a tesztpályán ja és még megy is... ergo ez sport suv... a legjobb :)))
RomeoOne2019-11-01 12:21:56 // 22677
Tied az igazi kamu SUV, mert az egy kombi Giulia kicsit hosszabb rugókkal :P
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 12:16:54 // 22676
A kamu suvok lehet ilyenek... megnézném melyik rossz úton vagy gyorsabb, mint én :)))
RomeoOne2019-11-01 12:16:22 // 22675
A legszebb az lesz, hogy már mire kihozzák a sok SUV-ot, addigra már nem azt fogják venni az embereket. Szeretném érteni, hogy mi történik, egyszerűen nehéz elfogadni, hogy annyi a magyarázat, hogy ezek tényleg ennyire balfaszok :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-01 11:35:55 // 22674
Most őszintén.. ezt lehet eladni. Látod, hogy széllel szembe pisilve gyárbezárás lesz a vége. Csak eszem a szívüket mindig későn kapcsolnak. :-) A hatszázféle hibrid suvnak már a szalonokban kéne állni egymás hegyén hátán míg eladhatók. Minden divatnak vége van egyszer , ez is eltűnik a süllyesztőben ahogy jött. Az emberek leginkább kipróbálás nélkül vesznek autót, aktuális divat szerint. Ahogy nézem, kezd átérni, hogy frankók ezek a suvok, csak bűn kényelmetlen a rugózásuk. Egyre több ismerőstől hallom. Aknek suv-ja van is beismeri. Az, hogy a Ti-vel gyorsabb vagyok rossz úton, mint a CX-3, valamit elárul az egész értelméről. Nem, nem a motorerő miatt. A vacak úton én 70-80-nal kényelmesen gurultam, annyira vacaknak sem érződött. A CX-3 lassított, mert vergődött össze vissza a futóműve.
VKG699!!! (4x156+75)2019-11-01 11:23:32 // 22673
Remek... :-)

Reméljük, lesz még 6 féle, csak FWD hibrid, ha jól sikerülnek akkor egyenesen át lehet ültetni a prius vagy a hibrid camry technikáját, jó kis bégető 120 lovas suv alfák. Juhú, kurvajó.
Várom a kupésított suvokat hibrid 3 hengeres ezres motorokkal is!

Ja várjál, nem is.
RomeoOne2019-11-01 11:04:51 // 22672
Q3-as üzleti terv. E-SUV elkaszálva (Castello), Giulietta utód nélkül, GTV és 8C elkaszálva. Lesz viszont vmi új B-SUV
Zolibácsi2019-10-31 12:32:09 // 22671
Én a komplett Fiat palettát be aldoznam egy közös Fiat Peugeot palettara, ha az pénzt termelnek végre.
Tipo jo-jo, de mégsem elg jó
500 talán ebben van még erő. De az összes al változat szűk retegmodel
Panda, szintén szűk retegmodel és az 500 és a panda egymástól viszi a vásárlókat.
Doblo haaat megérett egy rancfelvarrasra azaz újra rajzolásban
Nem jut eszembe mik vannak még, szóval tegyek csak össze ami jó
Giuntini2019-10-31 11:29:18 // 22670
Azért én ezt nem látom ennyire sötéten! Ott van a Jeep, nem lesz belőle Peugeot Crossover! Vagy elsőkerekes Maserati is lesz? Nem hiszem! Szerintem a Maseratihoz, a Jeephez, és az Alfához nem engednek nyúlni. Sem Peugeot vagy Opel motorok nem lesznek az Alfában.
Nem mondom, hogy nem járnánk jobban ha a Masert és az Alfát leválasztanák, és eladnák a kínaiaknak. De ez a jövő zenéje...
RomeoOne2019-10-31 11:24:55 // 22669
Ha már egy valag pénzből megcsinálták a Giorgio platformot, most már hátha hasznosítják...
VKG699!!! (4x156+75)2019-10-31 11:08:31 // 22668
Szuper akkor jöhet az Insignia platformos elsőkerekes Giulia utód, alfa crossland x, egyebek.

Na, ha megmarad az alfa (kis esélyt látok rá), akkor eladják. Remélem a bmwnek vagy a vagnak, hogy a maradék szeretetet is kiirtsák belőle... de inkább kasza lesz itt végleges.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-31 11:02:08 // 22667
Mert ezek annyira számítanak. Pont ez a gond, ez hajszolja az autózást a hülyeségbe :-)
Van egy villanyfoteled és egy versenyautód. Nem rohadtul mindegy, hogy melyik hány másodperc alatt megy végig bárhol? A villanyfoteltől kényelmet (és mindenkit legyorsulást) vársz, a versenyautótól izgalmat, adrenalint (és mindenkit legyorsulást). Akinek a zárójeles számít, az nézegessen videókat :-D
Kimész egy gokart pályára, 6 lóerővel nagyot autózol, vigyorog a fejed. Mi a töknek ehhez 400 meg 500? Minek ez a farokméregetés? Ezen fog eldőlni, hogy a villanyhajtás e a jobb? Legyen az a jobb, érdekel? Egyelőre nem érdekel. Tudom hogy akarják, hogy érdekeljen, ezért ez a sok feszengés körülötte.
A Teslanál ezerszer jobban figyelek a Mazdára, hogy vajon tényleg ki merik e hozni a sorhatos hátulhajtós platformot. És figyelem az alap Giulia-kat, és nagyjából ennyi. A mai autógyártás identitási zavarban (és valójában ipari válságban) küzd, reméljük hamar kiheveri.
RomeoOne2019-10-31 10:20:29 // 22666
Mondjuk ezt sztem simán elcsalták az olaszok :DDD
Indulásnál mindenképp többet kellett volna kapnia a Q-nak. Egy Stelvio Q is elmegy a Giuliától az elején az összkerék miatt. összkerék-villany biztos, hogy elmegy tőle sokkal jobban az elején. 400-on nem is tudja befogni sztem. 800-on sztem már menne neki, a Top Gear video sem győzött meg. De ennél az olasznál is nagyon kilóg a lóláb :DDD
Jorjie2019-10-31 10:08:23 // 22665
Meg is verte kemény 56 századdal a világmegváltó Tesla a Q-t :-D
G-MANN🍀2019-10-31 10:01:15 // 22664
https://www.youtube.com/watch?v=fVTvrzwjmZ8

Alfa Giulia QV vs Tesla 3, 11,9 vs 12s.... :-) és ha hosszabb lenne a pálya... :-)
RomeoOne2019-10-31 09:26:00 // 22663
Akkor egyelőre nem lesz kínai az Alfa. Kérdés, mi lesz majd vele?

Egyesül az FCA és a PSA:
Ravasz húzás szülte a világ egyik legnagyobb autógyártóját - A túlélés viszont így sem garantált
RomeoOne2019-10-31 08:49:11 // 22662
Nekem ezzel ugyanaz a bajom, mint a Laptiming versenyeivel. Ott is gokart pályára visznek ilyen autókat, meg itt is, szűken rakott bóják között kell manőverezni. Itt az összkerék az előny, meg az alacsony sebességről nagyot lépés. Ez a Tesla-nak kedvez.
Rendes pályán, rendes távon nézzék már meg. Ahol tényleg kijön a különbség. Jóhogy nem már a Tesco parkolóban mennek egy kört.
Ott a lehetőség a Nürburgringre vinni a Moldel 3 Performance-t, ott elválik a szar a májtól. Ha ott megveri a Giulia Q-t, akkor szavunk nem lehet. De ne álltassuk egymást, ott még a Taycan Turbo is csak 7:42-t futott.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-30 18:53:08 // 22660
ez így működik pedig az embernek ahhoz is joga lenne, hogy ne nézzék hülyének :D, addig meg marad a mókuskerék a ketrecben, hogy a kitörési esély nulla legyen de a tekerés halálig történjen....
Giuntini2019-10-30 18:04:17 // 22659
Én azt mondom, ha már el kell adni, akkor olyanok vegyék meg, akik tisztelik a márkát és múltját. Az tény, hogy mióta az indiaiaké a Jaguar, egyre jobb autók jönnek ki. A Volvo is megtartotta arculatát a kínaiak kezében. Ha már az olaszok ilyenek, hogy nem képesek a saját "Made in Italy"-t kellőképpen finanszírozni.
Giuntini2019-10-30 15:40:06 // 22658
Na az tényleg nem kéne. Egyszer már elbukott a GM is. Szerintem ez is nagy kamu. Próbálják felsrófolni az árat.
RomeoOne2019-10-30 14:23:30 // 22657
Mike Manley már shortolja az FCA részvényeket és szakít pár millió dollárt ezen is majd, mint a Renault-s esetnél :DDD
Csak legalább forgatnák vissza a fejlesztésbe a bennfentes kereskedésből származó pénzt, mielőtt a tőzsdefelügyelet odacsap
Kazes☻2019-10-30 13:54:36 // 22656
Vajon jobb lenne, mint a Renault...és/vagy ugyanúgy is fog végződni?
Halesz2019-10-30 12:46:06 // 22655
A mostani site-ot már nem lehet faragni, elavult ahhoz, illetve a programozó ezt már nem vállalja.

- A teljes mostani tudású site újrahúzása a nulláról, fórummotor, blogmotor, egyedi adatlapokkal, fotófeltöltéssel, stb. Esetleg néhány új funkcióval.
- A mostani adatbázis áthúzása
- Teljesen új design.
Halesz2019-10-30 12:25:03 // 22654
Tomi! Átdobod nekem? Ráhúzható szerinted az Amoréra?
Kazes☻2019-10-30 12:22:41 // 22653
Teljesen egyetértünk (szokás szerint)... ehhez más csak azt tenném hozzá, hogy a hideg kiráz, mikor hallom a vastaps övezte zöldmezős beruházásokat... hogyaszonygya... megcsináltuk! pff...
Blade2019-10-30 11:59:49 // 22651
Ez a "2,5milla" hogy jön ki? Milyen fejlesztéseket tartalmaz? Mert túlzottnak tűnik elsőre.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-30 11:41:43 // 22650
Ez a rész nálam is kicsapta a biztit. :-) A többi ésszerűen hangzik, talán igaza is van. Ettől még a rendszer maga rossz. Termékeket utaztatunk a világ távoli pontjai között mert Jancsi bácsinak is van joga licsit enni. Embereket utaztatunk ugyanígy fel-alá, mert joga van bárhol dolgozni. Dehogy is ez a probléma. A zárt közösségek megszűnnek, maradi dolog, mindenkinek joga van mindenbe beledumálni és felrúgni íratlan szabályokat. Világpolgárok vagyunk, városokban nyomorogva, minden időnket a rendszernek adva, de igen, jogunk.. az van. Pláne autózni. A ki nem fizetett kéró és a rabszolga meló között.
Kiürülnek a falvak, duzzadnak a városok. Parlagon a földek, ahol ehető dolgok teremnének, és esszük a lidi polcról a sok nitrogénnel fuzzasztott hányinger zöldséget. De a kenyelemhez jogunk van ugyebár. Eljön még az, amikor ha enni akarsz, megfogod a kapa végét, és nem az autó hajtóanyaga lesz a legnagyobb probléma.
Kazes☻2019-10-30 11:07:59 // 22649
Még szép... hisz ő is az i3-at favorizálja... persze csak a Tesla mellett! :D
'''''2019-10-30 10:50:17 // 22648
Van pályázat fejlesztésre. :-)
Épp most küldtek nekem is egy ismertetőt.80 oldal.Nem olvastam végig még.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-30 10:44:09 // 22647
bírom ezeket a jövő elemzéseket... mindenkinek joga van autózni... mindenkinek joga van az élethez is de lassan 10-20 milliárd ember fog élni a földön, ki dönti majd el kinek lesz joga életben maradni... a legkisebb gond az autózás szerintem a jövőre nézve, a legnagyobb gond az ivóvíz, élelmiszer ellátás lesz a túlnépesedés miatt... addig meg kitalálnak újabb és újabb technológiákat amiket le lehet nyomni az emberek torkán a ződ projekteken keresztül extraprofitot termelve, mert csak ez számít ez a fogyasztói társadalom alapköve ...a növekedés :(((
Balázs156SW2019-10-30 10:27:46 // 22646
A heti házassági ajánlat a PEUGEOT!
RomeoOne2019-10-30 09:39:08 // 22645
Vályi most a hidrogént kezdte el nyomni.
Giuntini2019-10-30 09:37:09 // 22644
Üzletileg, és az Alfa jövőjét illetően Karottáé a jobb! Igaza van abban, hogy egy autógyár jövőjét már nem az autózás élvezete (sajnos) határozza meg.
Vályi Pista viszont úgy szereti az Alfát, ahogy a tradíciók szerint kellene lenniük. Ez énhozzám áll közelebb. Csak sajnos ezzel ma lehúzhatjuk a rolót.
Stef2019-10-30 08:35:22 // 22643
Huhhhh, de komoly ez a Backstage Karottával! Szerintem eddig ez a legjobb, legviccesebb, legszínesebb és legtöbb komoly témát boncoló beszélgetés... Érdekes hogy ennyire különböző látásmód Karottáé és Vályi Pistáé. Számomra mindkettő hiteles, de most a Karotta látásmódját érzem magamhoz közelebb...
Halesz2019-10-30 00:26:07 // 22642
Annyi még nincs, ahhoz még kell kb 5 év. :)))

Erről többször írtam már... nagyon nagy dilemma. Ahhoz, hogy minimum ezeket a funkciókat tudja az új oldal, egy nagyjából 2,5 millás fejlesztésre lenne szükség. Ez az az összeg, amit nem biztos, hogy bele szeretnénk tenni, mert reklámbevételekből kb 4 év alatt hozza vissza (ebből most nagyjából kiszámolhatjátok a jelenlegi bevételét az oldalnak...). És akkor még nem beszéltünk az egyéb kiadásokról (amik jelenleg is vannak), pl szerverbérlet... szóval ez eléggé a 22-es csapdája... de nyitott vagyok minden gondolatra ezzel kapcsolatban.
Halesz2019-10-29 23:22:47 // 22641
Milyen reklám, hol? Az amorén google hirdetések vannak csak. Vagy mire gondolsz?
tdemeter2019-10-29 21:44:06 // 22640
Ennek köszönhető, hogy minden klikkre egy reklám jön fel telefonon?
RomeoOne2019-10-29 21:04:12 // 22639
Mondjuk ez már site-fejlesztés topik lenne. Csak rémlik, hogy ott volt arról szó anno, hogy erre már nem nagyon van keret.
RomeoOne2019-10-29 20:52:35 // 22638
Olyan célra nem lehet adakozni, hogy ez alá az oldal alá rakjatok egy új motort? Ez kb. 20 éves tippre
Halesz2019-10-29 17:17:12 // 22637
Sziasztok!

Hivatalosan még nem jelentettük be, de aki rendszeresen nézi a videónkat, a leírásban már láthatta, hogy van egy Patreon-oldalunk. Ezen az oldalon keresztül az Alfa Amorét tudjátok támogatni különböző összegekkel. Az itt összegyűlt pénzt a YouTube-csatornánkkal kapcsolatos kiadásokra, fejlesztésekre, technikai eszközök vásárlására (pl. jobb mikrofonok, kamera) fordítjuk majd, természetesen beszámolva arról, mire költöttünk.

A csatorna tervei között szerepel, hogy még rendszeresebben jelentkezünk videókkal, igyekszünk még több alfás vonatkozású helyre (szervizekbe, szakikhoz, Alfa-őrültekhez) eljutni, autószalonokon első kézből bemutatni az Alfákat. Terveink között szerepel egy használtteszt rovat is, amelyben a népszerű típusokat mutatjuk be majd részletesen.

Természetesen ezekhez a célokhoz a saját forrásainkat is felhasználjuk és nem titok, hogy a rendezvényeink bevételének egy részét is ilyen projektekbe forgatjuk vissza.

Amennyiben tetszik az adásunk, tetszik, amit csinálunk, támogass minket havonta egy a számodra megengedhető összeggel. Ezt - a támogatási szintnek megfelelően - viszonozzuk is ajándékokkal. De a legalapabb támogatás is már azt eredményezi, hogy 1 nappal korábban nézhetitek meg a YouTube-csatornánkra felkerülő adást.

Például az eddigi 2 Patreon támogatónk már tegnap este láthatta a Karottával készült beszélgetés második részét :)

https://www.patreon.com/alfaamore
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-28 18:43:17 // 22636
Tök egyszerű miért nem veszik a Giuliat, Stelviot. A Giulia kategóriája megszűnt, sedant senki nem vesz. A Stelvio pedig egy drága suv, amit nem a szélesebb réteg keres. A Kia-t tudom felhozni megint, egy alvázra kihoztak egy csomó ceed variánst. Ugyanaz az egyszerű helyváltoztató eszköz, ugyanazon műszaki alapokon. Eladva kombinak, crossovernek, sport shooting brake-nek. Ízlés szerint. Mind használható utastér mérettel és csomagtérrel. Modellpaletta kell, nem önálló különc próbálkozások. Az emberek nem egyformák, de praktikumra a többség vágyik. És a többség nem 15-16 millióért vesz autót, még az u. n. középréteg sem. Mert minek. Ez az árkategória a többség szemében semmiféle pluszt nem. ad egy Dusterhez, Xceedhez, Vitarahoz, Cx3-5-höz képest. Ennyiért főleg presztízs céllal vesznek autót (plusz a kis számú márkafanatikus) , az Alfának meg ugye nem sok van presztízsből.
Giuntini2019-10-28 17:11:22 // 22635
Tökéletesen egyetértek! Nekem a Tonale nem lenne sohasem a stílusom, mégis ha csinálnának belőle egy rohadt jó hibridet, és beletennének minden parasztvakító kütyüt, lehetne belőle kihozni egy sikeres autót. Én kívánom hogy összejöjjön, és ebből a pénzből végre megszülethetne egy új GTV és spider.
Halesz2019-10-28 16:36:12 // 22634
Dee egyébként mit kellett volna csinálniuk? Közösen leülniük, és megegyezni, hogy innentől kezdve senki sem gyárt SUV-t?

Piacgazdaság van, azt gyártják, amire igény van. Nyilván ez egy kölcsönös folyamat, ezt előttem már többen is leírtátok, egyik gyártó lopja az ötletet a másiktól, mert látja, hogy az jobban megy. a Golfot is mennyien próbálják másolni? Az FCA csoportnak is van Golfja, úgy hívják, Giulietta, korábban úgy hívták, hogy Stilo... egyik sem sikerült olyan jól, hogy legalább csak 1-2 évig fogyott volna úgy, mint a cukor... pedig a Stilóban hogy reménykedett a Fiat anno. Aztán ebben az osztályban már a Fiat sem versenyez, inkább kiszáll és olcsó Tipókat készít....? Ami tök király autó, csak másról szól, ráadásul még azt sem tudják elég jól reklámozni.

Én amúgy azt gondolom, hogy a 40x ennyi reklám sem lenne elég ahhoz, hogy jobban fogyjon a Giulia/Stelvio.. egyszerűen egy sokkal jobban megtervezett stratégiára lenne szükség, változatos modellpalettára, minden kategóriában egy jó autóra, ahol egyikből következik a másik. Ahol nem mész el egy másik márka felé, mert a Golf osztályban egy 10 éves konstrukcióval versenyeznek (de legalább van, mondjuk ez is igaz). De legalább olcsó lenne a Giulietta, de nem, 8 millió egy rendesen felszerelt...

Én értem, hogy a Giuliával/Stelvióval megpróbálták átpozicionálni a márkát, kicsit elvinni a komolyabb autók felé. De attól még:

- igenis kell MiTo nagyságú Alfa, mert kell egy belépő szintű autó, hogy a fiataloknak is elérhető legyen a márka (hiba azt mondani, hogy ha olcsóbb, kisebb olaszt szeretnél, vegyél Fiatot)

- nem lehet leváltani úgy egy típust, hogy nincs egyből utódmodell

- a 4C-t miért nem lehetett tovább feljeszteni? Miért nem lehet róla lehúzni még egy bőrt? Akár úgy, hogy csináltak volna belőle egy kicsit jobban felszereltet, szervokormánnyal, stb (mindazzal, amit hiányoltak belőle a kritikus újságírók)... 300 lóerő fölé felhúzott motorral, stb. 2020-ban, a születésnapra még igenis ki lehetett volna hozni belőle egy jubileumi modellt. Lehet, hogy ráfizetés volt gyártani, de legalább eggyel több autó van a range-ben... és ez is egy reklám.

- évekkel ezelőtt ki kellett volna hozni az elektromos Fiat 500X-et (véleményem szerint abba lett volna a leglogikusabb beépíteni ezt a hajtást). Azzal lehetett volna tesztelni a piacot, a gyártást... Még mindig a hibrid Jeep Renegade/Compass párosra várunk... mikor a hibrid mellett már minden gyártónak van legalább 1 full elektromos modellje.

- Rohadt jó autó a Giulia és a Stelvio is, és csodálkozhatunk azon, hogy miért nem veszik. Azért többek között, mert nem látják az emberek azt, hogy az Alfa tényező :( És ráadásul ott van konszernen belül a technológia, amiket már rég bele kellett volna tenni ebbe a két modellbe, a Jeep-ben ott van a sávtartó meg az összes többi kényelmi extra...)

Tudom, hogy ezek eurómilliárdok. De most autógyárat csinálnak vagy csak úgy elvannak és sodródnak az árral...? a 2022-ig bejelentett ötéves tervből is pont úgy fog megvalósulni minden, mint az eddigi összesből... olaszosan.

Miközben tökéletesen látszik, hogy az autózás átalakul, már a Porsche is villanysportautót csinál, az Alfa mutathatna valami nagyot, dobbanthatna egyet ezen a téren is, hiszen az elmúlt 30-40 évben mennyi forradalmi újítást csináltak, basszus.. Most miért nem?

Ahogy Karotta is mondta, sajnos egy jól vezethető élményautó édeskevés már, az emberek nem vezetni akarnak. Mi, itt igen, de nem belőlünk él meg egyik gyártó sem.

Ettől még imádom a márkát, ne értsetek félre, csak rohadtul féltem. :(
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-28 14:01:26 // 22633
Igen, valahogy így szokott történni :-)
Zolibácsi2019-10-28 13:59:37 // 22632
Azért mert míg a többi aki zipzarozik és nyomja neki, azt a következő üres szakaszon egy gazforccsel utol éred.
A zipzarozo egyén pedig agyf@szt kap hogy hogy kerülsz oda mikor már 10 perce még a kanyarban sem voltál. Te pedig el majszoltal unalmasan egy szendvicset míg a másik pengeelen táncol a kocsival.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-28 13:53:43 // 22631
A kick-down nálam már csak visszavált, még egyet, egyébként a max gázpedál állás oda van írva neki anélkül. is. Vagyis értelmét vesztette, jobban megy alulról. :-) Amúgy nem látom azt a közút szakaszt ahol 180-200-ról satufékezek folyamatosan és sehol senki előttem, csak az üres pálya. Két perc alatt ölnék meg valakit vele, de biztos én vagyok beszari.. Az ezüsttel. volt meg utoljára az amiket írsz. Padlógáz, nagy fék, behúzom valaki elé/mögé, fel se valtok, hanem már dugom ki az orrát és trepnizem. Azzal folyamatosan ezt csináltam. 140-160-ak a szembesávban, zippzáraztam ahogy fért, igazi hülyegyerek módon vezettem le kb 200e km-t. Szóval nagyon tudom miről írsz, de a 2.4-nek ehhez nulla köze van.
RomeoOne2019-10-28 13:14:39 // 22630
Én sem vagyok nagyon idegbeteg, a hazaút szokta ezt leginkább előhozni, ami 180 km és nagyrészt tötymörgés. Elfáradok a végére :D
De onnan jött fel csak, hogy az a cikk valahogy tényleg azt juttatta eszembe, ahogy Gyuri szokott írni a 159-ről :D
De azért csak ki lehetne próbálni a 2.4 automatát is úgy, hogy folyamat kick-down és utolsó pillanatban fék nem? Csak tud olyat is :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak