csocsi2005-11-10 14:31:27 // 1292
Nemhiába, olasz kocsi :-))
Halesz2005-11-10 14:27:46 // 1291
A cikk is elismeri, hogy ez egy igazi maffiaautó, a csomagtartóban elfér két hulla :))
Természetesen a csomagtartó befogadóképessége is nőtt, de ennél sokkal fontosabb, hogy ebben már hátul is kényelmesen elfér két felnőtt, a láb és fejtér pedig nagyon jó.
csocsi2005-11-10 14:13:20 // 1290
LÉgyszíves részletesen számolj be a dologról :-))
Pietro2005-11-10 14:02:44 // 1289
jövő héten megyek tesztvezetni 159 1,9mJTD-t. remélem jó lesz.
Nekem tetszik a gép, tény, hogy Dunaszerdahelyen is azt mondta az értékesítő srác, hogy "elég németes" a belső és a minőség. Viszont úgy gondolom, hogy ez jót tesz a márkának, mármint nem a németesség, hanem az, hogy ilyen minőségi autót gyártanak. Szerintem szép és remélhetőleg jó is, úgyhogy tényleg igaz az a5.hu cikke: Reszkessetek németek! De ez csak az én véleményem...
Cselentano2005-11-10 00:27:21 // 1287
:-)
semmi extra :-)
na jó, pár db 159-es , és egy kis tájékoztatás, divatbemutató, tracsparti kocsi csodálás :-)
Olasz2005-11-10 00:17:32 // 1286
És mi volt? Én a tegnapin voltam....
Cselentano2005-11-09 23:50:49 // 1285
megjöttünk a bemutatóról :-)
Vikk752005-11-09 22:57:44 // 1284
Sztem se. És ezt nem bántásból mondom, ez az én véleményem.
BeeGee2005-11-09 22:50:19 // 1283
Csak attól félek, hogy egy 147es vagy egy 156os nem fog annyit kibirni, mint egy 75ös vagy egy GTV6 mondjuk. Sanszos, hogy megérik a veterán kort.
Abban a világban, mikor - igaz offos gm márka utcai sportmotorjárol a gyár egyik igazgatója aszongya, hogy 190K km-re vannak hitelesítve, utánna kukás...
Giorgio2005-11-09 21:55:30 // 1282
Namármost; én általában minden ügyben optimista vagyok, de komolyan elgondolkoztam én is egy hasonló lehetőségen. Megtartani a jó kis boxeres gurgulázó gépsárkányt, mert az még mindig alfább (olaszabb) alfa, mint egy GM-Fiat.
Elképzelem a nálunk picivel többet látott vérbeli alfistiket, mit gondolhattak mikor bejött a 75 utáni első új már a FIAT zászló alatt gyártott Alfa modell, ez azt hiszem a 155-ös volt, de nem akarok hülyeséget mondani.
Akkor a nagyszerű forma, és az olasz design legalább megfogta őket. Az egyre gömbölyödő autók között nagyon menő lehetett az 55-ös ék alakja.
De ma az uniformizált világban valahogy nem hat ilyen átütően a 159. Mondjuk akkor is biztos sajnálták, hogy valami kiveszett az addig imádott márkából, de az csöppet sem volt olyan sok, mint most.
Szóval a kezdeti pesszimizmust felválthatná már valami derűs dolog. :-/
Gabriel2005-11-09 19:35:20 // 1281
sajnos a kompromisszumok... amúgy is fennáll már a veszély, hogy az Alfa már nem olyan mint volt... ezért lehet nem érdemes eladni a saját gépeinket... meghagyni veteránnak inkább :-)
Gabriel2005-11-09 19:33:11 // 1280
upsz... ez nem semmi, plusz egy pont a megfigyelésért :-)
csocsi2005-11-09 19:13:03 // 1279
Hát igen, úgy látom mindenkinek meg kell nézni és dönteni arról mennyire váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
Giorgio2005-11-09 19:00:09 // 1278
Innen nézve úgy tűnik, hogy nem sokan vannak elragadtatva az új 159-től.
Hadd tegyem hozzá gyorsan, hogy nekem sem távlati célom egy ilyen autó birtoklása.
A külső forma még istenes. Nem ragozom, mindenkinek van ami tetszik rajta és van ami nem. Bár a hosszú orr, rövid far nekem egyáltalán nem pálya. (ugyanezt ld. Pug 407)
De amint megláttam az interieur-t, méginkább kiveszett belőlem a "nekem ez kell, de most azonnal" érzés. (mint pl. a 8C-nél.....hűűűappám!
Ehelyett:
-A kormány volt az első amitől megindult a bélmozgásom fölfelé (dettó BMW X3)
-Aztán a műszerfal (ami szvsz rettentő Passatos formai jegyeket hordoz)
-Légbeömlők...ehh (Faové Góf Plusszban nagyon hasonló cumók vannak)
-A nagy A2-es méretű tök lapos fém díszítésről szót sem ejtenék.
Végül a motor!!!! Az én nagy szívfájdalmam!!! Mi a sz@rt kezdjek egy GM eredetű közös aggregáttal. Az már nem olyan, nem igazi Cuore Sportivo, hanem inkább Cuore Spóroló. Csak azért, mert így olcsóbbak a gyártási feltételek....áhhh
csocsi2005-11-09 18:58:14 // 1277
Azért megnézem majd én is :-)))
BeeGee2005-11-09 18:54:09 // 1276
Na, ha ilyen belseje lenne a 159nek nagyságrndekkel szimpatikusabb lenne :)
BeeGee2005-11-09 18:53:07 // 1275
Előtte azért próbáld ki :)
Tom122005-11-09 18:23:24 // 1274
Azért annyira "nem vészes" a helyzet, legfeljebb kicseréled a kormányt...:))
csocsi2005-11-09 15:22:49 // 1273
Akkor lehet mégsem ilyen lesz a következő gépem :-))
Tom122005-11-09 13:35:40 // 1272
Most már biztos, hogy Giugiaro "hiányzott az iskolából", mikor a "belső tér és a kormány harmóniája" részt vették...:))) /pl. Alfa 159/
Ez a Ferrari GG 50 belseje, a kormány itt is "külön életet él"...
Jé, hogy hasonlít a 159 belsejére!:))
Húzd meg a 8C elejét, tegyél bele V 12-es motort és meg van a Ferrari...
Ezek az első benyomásaim, nem fikázás...:) Nekem a Ferrari + Pininfarina jobban bejön...
Ez a Ferrari GG 50 belseje, a kormány itt is "külön életet él"...
Jé, hogy hasonlít a 159 belsejére!:))
Húzd meg a 8C elejét, tegyél bele V 12-es motort és meg van a Ferrari...
Ezek az első benyomásaim, nem fikázás...:) Nekem a Ferrari + Pininfarina jobban bejön...
BeeGee2005-11-05 11:28:01 // 1271
Hát nem nagyon.
Bár eleve fenntartásokkal ültem bele.
csocsi2005-11-05 10:42:07 // 1270
Akkor annyira nem voltál elragadtatva?
Gabriel2005-11-05 10:28:03 // 1269
a kórmány nekem is furának tűnt... a többihez meg nem szólok semmit mert nem vezettem csak ültem benne...
Gordon2005-11-04 19:29:22 // 1268
Most kaptam kézhez a 159-es árlistát (Distinctive):
1.9JTS: 7995000
2.2JTS: 8750000
3.2V6 24v Q4 JTS: 11995000 (év végétől rendelhető)
1.9JTDM 8v: 7795000
1.9JTDM 16v: 8195000
2.4JTDm 20v: 9995000 (gyártás 2005 végétől, szerintem rendelés 2006.01)
Ja a kocsi nem tetszik, szerintem kihagyom! A kormány ronda, a belső kidolgozás elnagyolt. Sport csomagok 6-12 hónap múlva. Persze mindenki döntsön ahogy neki tetszik.
BeeGee2005-11-04 10:49:24 // 1267
Üdv!
Ma megvolt a 159 tesztvezetés. Egész hamar leszervezték, ez jó pont. Mivel az alfás urak oktatáson voltak egy fiatos csóka jött velem, aki eléggé negatív hozzáállást mutatott a dolgokhoz...
Dióhéjban:
1.9 jtd, jól fütyül a turbója, egész jól tolja magát a nagy tömeg ellenére, belülről annyira nem érezni batárnak - bár a kellemes passzentossága már nincs meg. A merevséget nem igazán sikerült megtapasztalni mert nem olyan utakon mentünk (ugyanilyen halk volt July is, mikor csak 1000 km volt benne). Végre jó helyre került a könyöklő, az elefántfül méretű tükrökből egy tesco gazdaságos csajszi is simán átlátja a kocsit.
Az index németes lett, elég megpöccinteni és villog 3at. A váltó nehezen és karcosan jár. Visszavettek a kormány direktségéből is - majdnem 3at fordul ütközéstől ütközésig.
Szal nem igazán győzött meg így sem, nem fogok eszeveszetten számolgatni, hogy hogy cseréljem a mostanit egy ilyenre... :)
mesa2005-11-01 16:05:55 // 1266
Pietro, szép képeket készítettél!!!
Irígyellek, hogy már találkoztál a 159-essel ;o)
Cselentano2005-10-28 21:14:44 // 1265
jaja , már volt, mint írták, de nekem tecc :-))
Gabriel2005-10-28 17:55:12 // 1264
na közben már meg is kaptam mailben... GEORGE-tól ha jól emléxem... köszi
Peti16V2005-10-26 12:18:58 // 1263
Ez is 4x4 és ez is OFF, de csak egy kicsit:
Punto Super2000 teszt
Pietro2005-10-26 11:38:06 // 1262
A 159 kilicséről annyit, hogy szerintem gyönyörű!
Tom122005-10-26 10:35:23 // 1261
Tom122005-10-25 17:53:22 // 1259
Öööö, milyen C8 is?:) Citrojenből nem vagyok jeles...:)
BeeGee2005-10-25 17:46:38 // 1258
Dehogy, hisz a moci a lényeg! :) Semmi más! Végre egy őszinte elnevezés, semmi flancolás. Ráadásul mennyit megtakarítottak a brainstormingokon :))
Tedi2005-10-25 17:45:39 // 1257
Olaszosan cilindri ;)
Tom
Van annak rendes neve :) 8C Competizione :)
Tom122005-10-25 17:42:38 // 1256
Logikus, de ez így elég "száraz" egy olyan autóhoz képest, nem?:)
Halesz2005-10-25 17:31:45 // 1255
Persze, a C8 meg már ott áll a garázsban :)
BeeGee2005-10-25 17:29:01 // 1254
Mér, 8C = nyócchenger (cylinder). Tök logikus :)
Tom122005-10-25 17:26:49 // 1253
:-)) Adhatnának valami "normális nevet" annak a 8C-nek is, mert ilyen "kódnevekből" csak a keveredések vannak...:-)
BeeGee2005-10-25 17:21:10 // 1252
A nagyon hirdetett merevségre kimondottan kiváncsi vagyok pl :)
De C8 sem kéne ... egy 8C viszont annál inkább 8-)
Tom122005-10-25 17:15:14 // 1251
Ez kell a "túléléshez". Igazad van, hogy ez inkább egy "családi limó"/persze, csak Alfás szemmel:)/, de biztos úgy tervezik, hogy ez lesz a "húzó típus", aztán aki "magára csatolható" sportkocsit akar, vegyen brerát, vagy a még "perverzebbeknek" ott lesz a C8...
Az, hogy a szélessége megnőtt, nekem tetszik, a féket már csak hazaérkezéskor kell majd használni...:))
BeeGee2005-10-25 17:00:08 // 1250
Persze, elfogadom! Sőt, büszke is leszek rá, mint bimmeralázó Alfa.
Csak részemről itt megállt az idő, ez már nem az a fíling mint eddig. (van aki a boxernél állt meg, van aki a transaxle-nél, V6nál, stb.)
Csakhogy eddig az Alfa általában önfejű volt, nem a trend után ment. Ezmeg egy trendi mindent tudó vas.
Tom122005-10-25 16:20:03 // 1249
...ha csak szexi lenne, eltaposná a konkurencia...:) /minél "vadabb" formák, lóerőhegyek a trend.../ Nem árt egy kis "brutalitás".:))
Ezekhez a méretekhez nem igazán illene a hátsó kilincs ott, ahol a 156-osnál van, mert nem lenne meg az az egyensúly, ami az elődnél, vagy a sok zsibbadt azt mondaná, hogy: "Na, már ezek is a sejatot utánozzák".:)
Szerintem minden Alfa attól /is/ volt idáig igazán alfás, mert a maguk idejében nem lehetett összetéveszteni őket még a laikusoknak sem más "korabeli" márkákkal és ez /egyelőre/ így van a 159-esnél is.
A méretei meg azért ilyenek, mert a tesztekben az lenne az első mondat, hogy kicsi, meg nem lehet elférni benne, meg nem lehet kényelmesen golfozni a hátsó ülésen, stb., stb....:)) ...ha jól látom a dolgokat...:)
Willy2005-10-25 15:31:00 // 1248
Én ma jelentkeztem a neten, és pont most hívott egy hölgy a pécsi szalonból. Elmondta, hogy még nem lehet vezetni, majd csak november 10 után, de bármikor odamehetek és lehet tesztelni.
BeeGee2005-10-25 14:42:15 // 1247
Jah, és nem nyilt a csomagtartója, csak egy ötperces csikicsuki után :)
Más vonatkozásban nem találtam igazán alfásnak, brutális de nem sexi.
Gabesz2005-10-25 13:45:19 // 1246
Én két hete jelentkeztem, és még azon a hét szombaton mehettem is,tök korrektek voltak:felhívtak és kérdezték,hogy mikor lenne jó nekem. (ez az Automérynél volt) 159est még nem lehetett vezetni,csak beleülni+nézegetni-ott nincs letakarva :-)
Pietro2005-10-25 13:37:28 // 1245
Én pedig a Győri Riegler szalonban voltam ma. Nekik is van már 159-esük, egy 1,9mJET, bordó színű, igaz, még le van takarva. Jövő hét végére várható a "leleplezés". Nekem még letakarva is tetszik...
BeeGee2005-10-25 12:20:58 // 1244
No, ma beugrottam a Boldiba szemügyre venni élőben a 159-et.
Hát... mégsem tetszik. Batár méretek, batár formák, bosch elektronika.
FRSZ még nincs a kocsikon, de a héten kapják meg őket, aztán indulhat a tesztvezetés. Azért kértem visszahívást róla, egy esélyt még adok neki, bár 1.9 jtd lesz, ami nem sok jóval kecsegtet :) A kereskedő faszi mindenesetre odavan érte...
Tipp: a webes tesztvezetésre jelentkezésnél biztosabb, ha beugortok egy kereskedésbe és ott jelentkeztek.
csocsi2005-10-25 09:05:34 // 1243
Azért így is meg lehet ismerni :-DD