cseh szöveggel????? LOL :-D
na ettől szomorú lettem :-((((( azért minden javítható még a karosszéria is szvsz... a régiekkel az az egyszerűbb, hogy nincs bennük ilyen "komoly" elektronika és csak pár drót és meg lehet csinálni... fő gond talán a 147 és 156-al no meg felfelé az lesz, hogy max nem lesz panel amit beteszünk a kidobott helyett. A PC-ben is nincs már alaplap nyáklap forrsztgatás - csak a rossz ki új be dolog... reméljük azért bontók mindig is lesznek :-))))) csak benzin nem lesz :-( akkor meg úgyis állni fog a gép legyen az 159 vagy 75 :-)
Mondasz valamit, csak vajon hol van az a határ amikor még Alfa az Alfa és nem egy kommersz kocsi amin csak a jel mutatja mi is? De igyexem optimista lenni :-)
Tom122005-11-11 09:30:38 //
1295
Szerintem sem olyan vészes a helyzet. Lehet, hogy 10 - 15 év múlva majd a 159-est "sírjuk vissza". Ilyen az evolúció... Az embereknek sem voltak mindig ilyen "letisztult formáik"...:)) Nekem úgy egészében tetszik, a kormányt majd valahogy "lenyelem", vagy kicserélem, meg a "sima" műszerfalat, de a többi tetszik. Lehet, ha "igazi Cuore" lenne benne, az első ceruzavonástól kezdve, jóval drágább lenne, akkor meg az lenne a kifogás, hogy túl drága. Nekünk akartak ezzel kedvezni... Az is lehet, hogy azért ezt az utat választották, hogy majd "ráncfelvarrásnál" legyen mit változtatni.:)
csocsi2005-11-10 14:49:38 //
1294
Előre is köszi. Az eddigi visszhang nem valami biztató.
Pietro2005-11-10 14:40:10 //
1293
úgy lesz...
csocsi2005-11-10 14:31:27 //
1292
Nemhiába, olasz kocsi :-))
Halesz2005-11-10 14:27:46 //
1291
A cikk is elismeri, hogy ez egy igazi maffiaautó, a csomagtartóban elfér két hulla :))
Természetesen a csomagtartó befogadóképessége is nőtt, de ennél sokkal fontosabb, hogy ebben már hátul is kényelmesen elfér két felnőtt, a láb és fejtér pedig nagyon jó.
csocsi2005-11-10 14:13:20 //
1290
LÉgyszíves részletesen számolj be a dologról :-))
Pietro2005-11-10 14:02:44 //
1289
jövő héten megyek tesztvezetni 159 1,9mJTD-t. remélem jó lesz.
Nekem tetszik a gép, tény, hogy Dunaszerdahelyen is azt mondta az értékesítő srác, hogy "elég németes" a belső és a minőség. Viszont úgy gondolom, hogy ez jót tesz a márkának, mármint nem a németesség, hanem az, hogy ilyen minőségi autót gyártanak. Szerintem szép és remélhetőleg jó is, úgyhogy tényleg igaz az a5.hu cikke: Reszkessetek németek! De ez csak az én véleményem...
Willy2005-11-10 08:22:30 //
1288
Alfa 159 az A5-ön:
Alfa 159
A cikk címe tetszik.
:-)
semmi extra :-)
na jó, pár db 159-es , és egy kis tájékoztatás, divatbemutató, tracsparti kocsi csodálás :-)
Olasz2005-11-10 00:17:32 //
1286
És mi volt? Én a tegnapin voltam....
megjöttünk a bemutatóról :-)
Vikk752005-11-09 22:57:44 //
1284
Sztem se. És ezt nem bántásból mondom, ez az én véleményem.
BeeGee2005-11-09 22:50:19 //
1283
Csak attól félek, hogy egy 147es vagy egy 156os nem fog annyit kibirni, mint egy 75ös vagy egy GTV6 mondjuk. Sanszos, hogy megérik a veterán kort.
Abban a világban, mikor - igaz offos gm márka utcai sportmotorjárol a gyár egyik igazgatója aszongya, hogy 190K km-re vannak hitelesítve, utánna kukás...
Namármost; én általában minden ügyben optimista vagyok, de komolyan elgondolkoztam én is egy hasonló lehetőségen. Megtartani a jó kis boxeres gurgulázó gépsárkányt, mert az még mindig alfább (olaszabb) alfa, mint egy GM-Fiat.
Elképzelem a nálunk picivel többet látott vérbeli alfistiket, mit gondolhattak mikor bejött a 75 utáni első új már a FIAT zászló alatt gyártott Alfa modell, ez azt hiszem a 155-ös volt, de nem akarok hülyeséget mondani.
Akkor a nagyszerű forma, és az olasz design legalább megfogta őket. Az egyre gömbölyödő autók között nagyon menő lehetett az 55-ös ék alakja.
De ma az uniformizált világban valahogy nem hat ilyen átütően a 159. Mondjuk akkor is biztos sajnálták, hogy valami kiveszett az addig imádott márkából, de az csöppet sem volt olyan sok, mint most.
Szóval a kezdeti pesszimizmust felválthatná már valami derűs dolog. :-/
sajnos a kompromisszumok... amúgy is fennáll már a veszély, hogy az Alfa már nem olyan mint volt... ezért lehet nem érdemes eladni a saját gépeinket... meghagyni veteránnak inkább :-)
upsz... ez nem semmi, plusz egy pont a megfigyelésért :-)
csocsi2005-11-09 19:13:03 //
1279
Hát igen, úgy látom mindenkinek meg kell nézni és dönteni arról mennyire váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
Innen nézve úgy tűnik, hogy nem sokan vannak elragadtatva az új 159-től.
Hadd tegyem hozzá gyorsan, hogy nekem sem távlati célom egy ilyen autó birtoklása.
A külső forma még istenes. Nem ragozom, mindenkinek van ami tetszik rajta és van ami nem. Bár a hosszú orr, rövid far nekem egyáltalán nem pálya. (ugyanezt ld. Pug 407)
De amint megláttam az interieur-t, méginkább kiveszett belőlem a "nekem ez kell, de most azonnal" érzés. (mint pl. a 8C-nél.....hűűűappám!
Ehelyett:
-A kormány volt az első amitől megindult a bélmozgásom fölfelé (dettó BMW X3)
-Aztán a műszerfal (ami szvsz rettentő Passatos formai jegyeket hordoz)
-Légbeömlők...ehh (Faové Góf Plusszban nagyon hasonló cumók vannak)
-A nagy A2-es méretű tök lapos fém díszítésről szót sem ejtenék.
Végül a motor!!!! Az én nagy szívfájdalmam!!! Mi a sz@rt kezdjek egy GM eredetű közös aggregáttal. Az már nem olyan, nem igazi Cuore Sportivo, hanem inkább Cuore Spóroló. Csak azért, mert így olcsóbbak a gyártási feltételek....áhhh
csocsi2005-11-09 18:58:14 //
1277
Azért megnézem majd én is :-)))
BeeGee2005-11-09 18:54:09 //
1276
Na, ha ilyen belseje lenne a 159nek nagyságrndekkel szimpatikusabb lenne :)
BeeGee2005-11-09 18:53:07 //
1275
Előtte azért próbáld ki :)
Tom122005-11-09 18:23:24 //
1274
Azért annyira "nem vészes" a helyzet, legfeljebb kicseréled a kormányt...:))
csocsi2005-11-09 15:22:49 //
1273
Akkor lehet mégsem ilyen lesz a következő gépem :-))
Tom122005-11-09 13:35:40 //
1272
Most már biztos, hogy Giugiaro "hiányzott az iskolából", mikor a "belső tér és a kormány harmóniája" részt vették...:))) /pl. Alfa 159/

Ez a Ferrari GG 50 belseje, a kormány itt is "külön életet él"...
Jé, hogy hasonlít a 159 belsejére!:))
Húzd meg a 8C elejét, tegyél bele V 12-es motort és meg van a Ferrari...
Ezek az első benyomásaim, nem fikázás...:) Nekem a Ferrari + Pininfarina jobban bejön...
BeeGee2005-11-05 11:28:01 //
1271
Hát nem nagyon.
Bár eleve fenntartásokkal ültem bele.
csocsi2005-11-05 10:42:07 //
1270
Akkor annyira nem voltál elragadtatva?
a kórmány nekem is furának tűnt... a többihez meg nem szólok semmit mert nem vezettem csak ültem benne...
Gordon2005-11-04 19:29:22 //
1268
Most kaptam kézhez a 159-es árlistát (Distinctive):
1.9JTS: 7995000
2.2JTS: 8750000
3.2V6 24v Q4 JTS: 11995000 (év végétől rendelhető)
1.9JTDM 8v: 7795000
1.9JTDM 16v: 8195000
2.4JTDm 20v: 9995000 (gyártás 2005 végétől, szerintem rendelés 2006.01)
Ja a kocsi nem tetszik, szerintem kihagyom! A kormány ronda, a belső kidolgozás elnagyolt. Sport csomagok 6-12 hónap múlva. Persze mindenki döntsön ahogy neki tetszik.
BeeGee2005-11-04 10:49:24 //
1267
Üdv!
Ma megvolt a 159 tesztvezetés. Egész hamar leszervezték, ez jó pont. Mivel az alfás urak oktatáson voltak egy fiatos csóka jött velem, aki eléggé negatív hozzáállást mutatott a dolgokhoz...
Dióhéjban:
1.9 jtd, jól fütyül a turbója, egész jól tolja magát a nagy tömeg ellenére, belülről annyira nem érezni batárnak - bár a kellemes passzentossága már nincs meg. A merevséget nem igazán sikerült megtapasztalni mert nem olyan utakon mentünk (ugyanilyen halk volt July is, mikor csak 1000 km volt benne). Végre jó helyre került a könyöklő, az elefántfül méretű tükrökből egy tesco gazdaságos csajszi is simán átlátja a kocsit.
Az index németes lett, elég megpöccinteni és villog 3at. A váltó nehezen és karcosan jár. Visszavettek a kormány direktségéből is - majdnem 3at fordul ütközéstől ütközésig.
Szal nem igazán győzött meg így sem, nem fogok eszeveszetten számolgatni, hogy hogy cseréljem a mostanit egy ilyenre... :)
mesa2005-11-01 16:05:55 //
1266
Pietro, szép képeket készítettél!!!
Irígyellek, hogy már találkoztál a 159-essel ;o)
jaja , már volt, mint írták, de nekem tecc :-))
na közben már meg is kaptam mailben... GEORGE-tól ha jól emléxem... köszi
Pietro2005-10-26 11:38:06 //
1262
A 159 kilicséről annyit, hogy szerintem gyönyörű!
Tom122005-10-26 10:35:23 //
1261
Mai hír, kicsit "off", de azért:
A Ferrarinál is készülnek a 4x4-re.:)

Tom122005-10-25 17:57:09 //
1260
Na, így teljes.:)
Tom122005-10-25 17:53:22 //
1259
Öööö, milyen C8 is?:) Citrojenből nem vagyok jeles...:)
BeeGee2005-10-25 17:46:38 //
1258
Dehogy, hisz a moci a lényeg! :) Semmi más! Végre egy őszinte elnevezés, semmi flancolás. Ráadásul mennyit megtakarítottak a brainstormingokon :))
Tedi2005-10-25 17:45:39 //
1257
Olaszosan cilindri ;)
Tom
Van annak rendes neve :) 8C Competizione :)
Tom122005-10-25 17:42:38 //
1256
Logikus, de ez így elég "száraz" egy olyan autóhoz képest, nem?:)
Halesz2005-10-25 17:31:45 //
1255
Persze, a C8 meg már ott áll a garázsban :)
BeeGee2005-10-25 17:29:01 //
1254
Mér, 8C = nyócchenger (cylinder). Tök logikus :)
Tom122005-10-25 17:26:49 //
1253
:-)) Adhatnának valami "normális nevet" annak a 8C-nek is, mert ilyen "kódnevekből" csak a keveredések vannak...:-)
BeeGee2005-10-25 17:21:10 //
1252
A nagyon hirdetett merevségre kimondottan kiváncsi vagyok pl :)
De C8 sem kéne ... egy 8C viszont annál inkább 8-)
Tom122005-10-25 17:15:14 //
1251
Ez kell a "túléléshez". Igazad van, hogy ez inkább egy "családi limó"/persze, csak Alfás szemmel:)/, de biztos úgy tervezik, hogy ez lesz a "húzó típus", aztán aki "magára csatolható" sportkocsit akar, vegyen brerát, vagy a még "perverzebbeknek" ott lesz a C8...
Az, hogy a szélessége megnőtt, nekem tetszik, a féket már csak hazaérkezéskor kell majd használni...:))
BeeGee2005-10-25 17:00:08 //
1250
Persze, elfogadom! Sőt, büszke is leszek rá, mint bimmeralázó Alfa.
Csak részemről itt megállt az idő, ez már nem az a fíling mint eddig. (van aki a boxernél állt meg, van aki a transaxle-nél, V6nál, stb.)
Csakhogy eddig az Alfa általában önfejű volt, nem a trend után ment. Ezmeg egy trendi mindent tudó vas.
Tom122005-10-25 16:20:03 //
1249
...ha csak szexi lenne, eltaposná a konkurencia...:) /minél "vadabb" formák, lóerőhegyek a trend.../ Nem árt egy kis "brutalitás".:))
Ezekhez a méretekhez nem igazán illene a hátsó kilincs ott, ahol a 156-osnál van, mert nem lenne meg az az egyensúly, ami az elődnél, vagy a sok zsibbadt azt mondaná, hogy: "Na, már ezek is a sejatot utánozzák".:)
Szerintem minden Alfa attól /is/ volt idáig igazán alfás, mert a maguk idejében nem lehetett összetéveszteni őket még a laikusoknak sem más "korabeli" márkákkal és ez /egyelőre/ így van a 159-esnél is.
A méretei meg azért ilyenek, mert a tesztekben az lenne az első mondat, hogy kicsi, meg nem lehet elférni benne, meg nem lehet kényelmesen golfozni a hátsó ülésen, stb., stb....:)) ...ha jól látom a dolgokat...:)