Fórum >> Típusok >> 145-146

Satan2005-12-07 13:11:38 // 2838
:)) No igen, bár én az enyémmel megúsztam, hibátlan állapotban vettem 5 évesen 63e km-rel. (Vétel előtt a márkaszervízben szétszedettem. :) ) Most volt a 100e-es szervíz, összesen a jobb első lengőkart kellett cserélni, minden más hibátlan, műszaki díjjal és olajcserével együtt fizettem 65e Ft-ot... :) (Ezt még egy suzukis is megirigyelné.) (Persze most sajna el kell tapsoljak 300e-t lakatosra, de ez már nem a kocsi hibája... :) ) Tuning fronton engem a rally-túrás kolléga unszol egy kis módosítgatásra, ismerős tuningműhelyben már 2-300e környékén profin megcsinálnának egy turbó beépítést intercooler és komolyabb motorpiszkálás nélkül. Ez pont az a 30-40LE lenne amiről beszéltünk, de nem kéne bántani magát a motor. Természetesen ha 300LE környéke a cél akkor ott már bőven millió feletti a tétel, és az erőátvitel módosítása miatt erősen csorbul a QV egyébként sem fényes hétköznapi használhatósága. :) (Szinterkuplung pesti dugóban....brrrr.....) Az igaz, hogy a mai technikák között a 2.0 TS már nem egy etalon darab teljesítmény fronton, de ne felejtsd el, hogy nem ma rakták össze, és nem is egy egyszerű mütyür. Tipikus eset, hogy egy nem megfelelően módosított elem egy egészen másik működésében okoz zavarokat így generálva egy rejtélyes hibát. :( Ismerek egy 1.4turbo Punto-s srácot, aki 5e km-enként vitte generáloztatni a motort, mivel elfogytak a vezérműtengelyről a bütykök, és nem volt szerelő az országban aki megmondta volna, hogy miért... (Végül motorcsre lett a dologból.) A turbó viszont egy pofonegyszerű dolog addig, és amíg nem akarunk dragstert csinálni a gépből, még a tényleg sufnitungos garázsbéték is meg tudnak oldani egy-egy beépítést. (Max. kicsit füstöl a gép. :) ) Viszont nagy hátránya, hogy alacsony fordulaton még karcsúbb lesz tőle a QV a turbólyuknak köszönhetően, ami szintén a hétköznapi használat rovására megy. Szóval azt kell mondjam arany középút nics, vagy maga a QV az. Hiszen ilyen áron, ilyen teljesítménnyel és ilyen külsővel nincs még egy racionális autó a piacon... :)
Kau2005-12-07 06:59:19 // 2837
Vagy egy jó 1.6TS :))
Vega2005-12-07 02:36:52 // 2836
Igen de amit 1 ev alatt rakoltesz, leginkabb az elso evben...abbol is mar vehetnel egy fel QV-t :)))) Turborol gondolom van fogalmad...600 e alatt hozzad sem szolnak...na koszi, annyiert nem kell ra turbo :) Abbol kell okoskodni amink van...2.0 TS ma mar egyaltalan nem mondhato, hogy ki lenne hegyezve! Masreszt azert mert fursz-faragsz es 200 loig meg sem allsz..az nem azt jelenti ,hogy 8000-es fordulaton kell jarni vele :))) Az en velemenyem ezzel kapcsolatban ha normalis keretek kozott tuningolod az autodat ami szerintem valahol 20 % korul van, semmilyen pluszt nem kivan meg es ugyan ugy fogja hozni azt az elettartamot amit gyarilag kene...na persze csak ha megkapja mindig az olajat meg amit meg megkivan!
Vega2005-12-07 02:29:48 // 2835
egyre kevesbe...de van ugy, hogy a kenyszer nagy ur! egyelore levettem a hasznaltauto.hu-rol...meg gondolkodom rajta...tul jo ez a kocsi...tul jo...
Satan2005-12-06 21:59:26 // 2834
És negatívba az élettartamát. :( Szerintem nem érdemes piszkálni egy egyébként is kihegyezett motor vezérlését, ha tényleg csak +30LE kell, akkor korrektebb egy alacsony nyomású turbó. Aztán ha az kevés akkor neki lehet esni. Új dugók, új hajtókar, új vezérműtengely, új szelepek, nagy nyomású turbó, szinter kuplung, egyenes fogazású váltó stb. és rájössz, hogy ebből már +1 QV-t vehettél volna. :) (Ettől persze nem azt akarom mondani, hogy nem tetetném bele mindezt ha megtehetném, hogy hobbiautónak használjam a drágám... ;) )
Satan2005-12-06 21:53:59 // 2833
És negatívba az élettartamát. :( Szerintem nem érdemes piszkálni egy egyébként is kihegyezett motor vezérlését, ha tényleg csak +30LE kell, akkor korrektebb egy alacsony nyomású turbó. Aztán ha az kevés akkor neki lehet esni. Új dugók, új hajtókar, új vezérműtengely, új szelepek, nagy nyomású turbó, szinter kuplung, egyenes fogazású váltó stb. és rájössz, hogy ebből már +1 QV-t vehettél volna. :) (Ettől persze nem azt akarom mondani, hogy nem tetetném bele mindezt ha megtehetném, hogy hobbiautónak használjam a drágám... ;) )
Poló2005-12-06 21:49:59 // 2832
Lenne szíved eladni azt a gyönyörű verdát?
Satan2005-12-06 21:46:06 // 2831
Hasonló cipőben járok, csak nekem az eleje ment el. :( Hívd fel ezt a számot: 30/3042-379, Bence József. Olaszországból hozzák a bontott cuccokat, minden finom gyári minőség, semmi utángyártott gagyi. ;) Szvsz olyan 40-60 között megkapod ezeket a cuccokat, ha mégsem akkor alkudozz... ;)
Vega2005-12-06 19:49:25 // 2830
Azert a nagyon az nem teljesen igaz :))) Mondjuk itt a 3.0 V6...alig 35 lo van kozottuk...de a 164-es nehezebb is nem is kevessel.... 35 paripa de ugy odabasz erzesre a QV nek mint allat :D Pedig papiron meg merve is alig gyorsul csak jobban...hiaba..3.0 es nyomatek...naon erezheto... Mondjuk vegre egyformat mennek...a 164-es talan egy kicsit jobb... Eze mondom ,hogy egy kis csiklandozas, kipuffbol kiveszek 1-1 dobot + katalizatort, egy direkszuro, egy kis hengerfejokossag es egy chiptuning...ugy 20-30 lo korul lehet vele nyerni...szal az azert drasztikusan megdobja a QV menetteljesitmenyet!
GEORGE2005-12-06 18:46:33 // 2829
Érezni különbséget az 1,6 és a 2,0 között. Föleg 3500 fölötti fordulat tartományokban. Nagyon tud menni a jó 146ti-vagy 145 QV!! :-)))
Vega2005-12-06 14:03:16 // 2828
Ja! Egesz jol huzza a belet...3000-ig lusta...onnan pedig elindul! Azert 150 lo ide vagy oda az 1240 kilo uresen azert erezheto rajta...de nem panaszkodom :) En masik QV-hez kepest akarom majd kiprobalni ,hogy mit tud...
zekedani2005-12-06 13:57:36 // 2827
És megy mint egy kisördög. Igaz? Egyszer szeretnék kipróbálni egy QV-t. Hogy mi a különbség 1.6 és 2.0 között?
Vega2005-12-06 13:37:12 // 2826
Na amiota deffektet kaptam es Olasszal talalkoztam, azota all a haz elott a vas! Jo egy hete...olasztol kapott gumik nem mentek fel...igy vartam a csodat! Ma lementem, beulok, inditok.. 1 azaz EGY forgatas utan indul...halkan duruzsol...hihetetlen jo motorikus allapotban van az auto...fater eroskodik ,hogy ne adjam el...mondjuk teny es valo ,hogy nagyon jo allapotban van...leszamitva azt a keves esztetikai hibat...akik hivtak eddig es nem vittek el, azt hiszem nagy hibat kovettek el...egyebkent meg rakattam ra 2 gumit...vadi uj...ennyit megerdemel...most nagy dilemma van, hogy mit csinaljak...teny es valo ,hogy nagy hiba lenne elherdalni...
HaNGyA2005-12-06 01:12:54 // 2825
Aludj jól! Szia!
GEORGE2005-12-06 01:06:54 // 2824
passsszzz :-)
GEORGE2005-12-06 01:06:31 // 2823
Lépek HaNGyA megyek pihizni, majd még dumálunk! Jó éjt :-)
HaNGyA2005-12-06 01:06:23 // 2822
Köszi a felajánlást, de csillaggarázs van. És figyu! Melyik jobb? a szubcső, vagy a szubláda?
GEORGE2005-12-06 01:01:40 // 2821
Ha jobbra fordul az idő és még mindig nem jutottál a beszerlésben előre akkor szivesen segitek a beépitésben, megdumáljuk majd, esetleg ha van fütött garázsod.... .-)
HaNGyA2005-12-06 00:58:42 // 2820
Na... Ennek bonyolultabb az algoritmusa, mint a pisilésnek jégeralsóban és síanorákban! :-)) Kinéztem egy SAL aktív szubcsövet 30cm-es hangszaróval 20e-ért. De asszem, anyagi megfontolásból csak januárban lesz aktuális a dolog. Addig majd egy napsütéses melegebb napon megsasolom az általad vázolt átmeneti nyílásokat. Meg ha szól a zene, jó erősen rugdosom a lábamnál a doblemezt ritmusra, hogy meglegyen a szubbaszus illúzióm! :-)))
GEORGE2005-12-06 00:48:39 // 2819
Ha már a kábel a kormány alatti térben van akkor már szinte nyert ügyed van! Lebontod a küszöbb kárpitot és elvezeted hátra a kábelt.... :-) Tudom elmondva nagyon egyszerű feladat, de tuti sikerülni fog neked is :-)
GEORGE2005-12-06 00:44:54 // 2818
Ablaktörlő karok le, Az alatta található müanyagtakaró le és a kormány felöl kell lennie egy gumidugonak amin át lehet füzni és akkor a kormány alatti térbenmegjelenik valahol. A Motorfelöli lemezfalon kell lennie egy gumidugonak, mert ezen a falon átjutva jutsz az esőcsatornába az az oda ahonnan a müanyag burkolatot leszedted, és onnan kell még bejutnod az utastérbe, ahol szintén kell lennie gumidugonak, én így füztem be. Egy olyan gumis valamit kébzelj el amin már lehet eleve átvan vezetve egy másik kábel, ez egy vékonyabb gumi hártya amit szikével bemtszel és akkor át tudod füzni a te kábeledet. Az aksi csatlakozó és még az első "fal" átvezetés elött be kell épiteni egy bitositékot is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HaNGyA2005-12-06 00:39:02 // 2817
Na vazze... Hol lehet a tűzfalon átküldeni a kábelt? Mert gondolom onnan már a küszöb műanyag burkolata alatt mehet a cucc.
GEORGE2005-12-06 00:26:22 // 2816
Egyszerübben csak úgy tudod megoldani ahogy te is irtad, kihagyod az erősitőt és a mélyládát :-)
HaNGyA2005-12-06 00:11:55 // 2815
Szia George Mester! Csak ennyi??????? Egyszerübb megoldás nincs? Ehhez szét kell bontani a fél autó burkolatát! Akkor asszem maradok düb-düb nélkül egyelőre... :-(((
Adi1452005-12-06 00:10:22 // 2814
Sziasztok! Lenne egy kissebb gondom....lezuzták a picikém bal hátulját grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...nagyon! ha lenne vkinek cucca hozzá,legyen szives keressen meg! Ami kell:a kis üveg ...leghátsó,bal hatso lámpa és egy sárvédő!előre is köszi
GEORGE2005-12-06 00:07:20 // 2813
A fejegységtől hátra egy RCA kábelt azon ott szokott lenni egy 3.vékony szál az a kapcsolószál. Ha a fejegységet bekapcsolod akkor azon a szálon ad az erősitő reléjének 12voltot amitől az behúz és rákapcsolja az erősitőre a külön szálon az aksitól hozott 12v-tot. Aksitól külön hátra egy vastag + kábel, majd akár már a csomagtartóból egy csavarhoz ugyanolyan vastag - avagy testkábelt csatlakoztatni. Erősitő szubláda és már kész is. :-))
GEORGE2005-12-06 00:04:03 // 2812
De akkor az csak ahoz lenne jó amiről másolja. Mert a van amelyiknek 220-ig van irva a km órája és van aminek 260-ig. A fordulatszámérő is máshol pirosodik :-(
HaNGyA2005-12-05 23:53:35 // 2811
Ja, és kicsit más... Vettem egy CD-s fejegységet, és szeretném egy szubládával megtámogatni. A gépen RCA kimenet van. Csak aktív ládával tudom megúszni a dolgot, vagy van valami megoldás passzívra is? Elég lenne a jelkábelt hátratornázni a csomagtartóba, mert a gyújtáskapcsoló 12 voltját nem nagyon tudom honnan tudnám leszedni. Tudjátok! "Minden megoldás érdekel..." Köszi a tippeket!
HaNGyA2005-12-05 23:44:35 // 2810
Egyik haverom beszkennelte a Yamahája óralapját, Photshop, majd nyomtatás fotópapírra. Öntapadós fólia rá, hogy ne mosódjon el, és kész! :-))) Nincs valakinek véletlenül egy műszerfala a polcon vagy romokban, és egy szkennere? Mert közzé tehetné az eredményt... :-)))
Kau2005-12-05 21:46:28 // 2809
Ok. Utána érdeklődök és ha lesz valami, szólok.
beeep1462005-12-05 21:46:13 // 2808
És, hogy a hsz-emnél legyen az elképzelés is, engem ez a 2 érdekelne:

beeep1462005-12-05 21:42:58 // 2807
Kau!!! Olvastam a főoldalon, hogy ebay-es emberkét keresel. Jól gondolom, hogy a kilóméteróra fólia miatt? Ha igen, és van embered mindenképpen értesíts, mert engem is érdekel a dolog, és elképzelhető, ha többet rendelünk még valami kedvezményt is kaphatunk.. ;-)) De ha nem engem akkor is érdekel.
GEORGE2005-12-05 20:21:07 // 2806
Hát igen valakinek be kell vállalnia hogy jól szétkapják, hogy le lehessen venni a méretet. :-(
Vega2005-12-05 20:16:15 // 2805
AZ meg hagyjan...a meretet lemerni..az a buzernsabb...szetszedni hozza egy muszerfalat meg minden...
GEORGE2005-12-05 20:11:29 // 2804
Na emberek itt a lehetőség! És amilyen az alapfólia szine úgy fog világitani is. De azért ,hogy ne legyen olyan egyszerű van amelyiknek 220-ig és van amelyiknek 260-ig van irva akm órája és persze a fordulatszámmérők is máshonnan pirulnak :-(
Kau2005-12-05 20:07:35 // 2803
Látod. Beindul a biznisz. Már legalább 2 kellene :))
Vega2005-12-05 20:06:56 // 2802
Otthon senki ne fogja neked ilyen foliara nyomtatni....ezert kell nagy darabszamba csinalni es akkor egy nyomdaval kinyomatod...nem egy osszeg...de 1-1 darabot nem csinalnak meg csak joval tobbet...
GEORGE2005-12-05 20:03:49 // 2801
És olyan fóliára is tudod nyomtatni mint ami most van benne? mert ha csak öntapados papirra akkor még ugyan úgy zöld lesz a világitás illetve nem tudom milyen sötét lesz a tinta-festék a számoknál ne a végén még azok is csak halványan látszodjanak..
Vega2005-12-05 19:59:15 // 2800
Grafikus vagyok egy ujsagnal...elhiszed ,hogy nem egy feladat? :)))) Ha kene 200 darab, hat usse ko...rajzolok...de most 1-1 darab miatt :))) az nem biznisz :)) Kulonben is kene a meret megminden..
Kau2005-12-05 19:38:12 // 2799
Rajzolj már nekem egy olyan kéket. Adok 10 eurót :))
Kau2005-12-05 19:37:09 // 2798
Egy nő vette fel és nem ismeri. Téves szám.
Satan2005-12-05 11:50:39 // 2797
Sziasztok srácok! Szeretnék kérni néhány tippet, hogy hol és milyen alkatrészeket érdemes beszerezni (bontott, utángyártott, új) egy törött 145 QV orrhoz. Szombaton kicsit lebontottam a drágám arcát (kóbor taxi, csúszós körút kombó), a lakatos szerint leginkább lemezmunka+hűtő+fényszórók+biztosíték tábla, a többi, futómű stb. megúszta. Nem tudom eldönteni, hogy vegyek-e új/bontott elemeket, vagy a régieket kalapáltassam ki. Az már tuti, hogy ha egyszer így alakult akkor csináltatok rá egy 147 GTA lökhárító formájú új lökhárítót így arra nem lesz szükség. Előre is köszönöm.
granturismo2005-12-05 07:32:47 // 2796
Ha km óra matrica kell hívjátok Őt: Bagonyi Gábor 209656524
Vega2005-12-04 23:51:12 // 2795
Kau, ne idegesits! Ezert a szarert adnal 9 eurot? Jomagad is meg tudod rajzolni, nem igenyenyel semmilyen kulonosebb tudast....vagy bazz ha valaki ezert penzt ad, akkor nekem is ilyet kene arulnom!!! GAZDAG LESZEK :D :D :D
GEORGE2005-12-04 23:05:57 // 2794
Jó éjt! :-)
GEORGE2005-12-04 23:05:42 // 2793
Csak a 146ti-hez nincs mert nekünk 7000-től kezdödik a piros :-(
Kau2005-12-04 23:05:18 // 2792
Lépek, mert reggel kelni kell. Jó éjt.
Kau2005-12-04 23:04:25 // 2791
Szinte valamennyi Alfához van több féle.
Kau2005-12-04 23:02:00 // 2790
Még ezeket találtam.



És ez még a 220-as.

GEORGE2005-12-04 22:54:17 // 2789
Ha azokat a fóliákat berakod akkor is csak a számok fognak világitani igaz? Szerintem igen! Oda van valahova irva milyen szinü leszz a világitás?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak