Nem akartam én gyorsulásra építeni kocsit :)
Megvettem, ezzel jártam dolgozni, meg mindenhova. Aztán kimentünk egyszer a ringre, gyorsulási versenyre (2005-ben) és néztem a lelátón a sok amatőr racingest. Mondom így az enyém is megy :)
Ingyen volt a rajthoz állás. Kétszer elkenték a számat. Elkapart rajtok miatt. Elhatároztam, ha a 3. autót se verem meg, soha többet nem próbálkozok ezzel. Aztán az élet mellém sodort egy 1.8-as kikönnyített BMW-t. Olyan idővel vertem meg, amit utána még megközelíteni se tudtam :))
Onnan indult, hogy mit lehetne még erősíteni úgy, hogy megmaradjon közben megbízható hétköznapi autónak... Most olyan szinten van, hogy nem izgulok, ha egy Ti/QV áll a rajtnál mellettem :)
Jó ez! Sok meglepetést okozott már az 1.6-oska :)
Nem lyukas alul a kiegyenlítőtartály? :P Egy-egy esős ottópályaszakasz után simán felver annyit a kerék :D Ja nem, az csak én lehetek, mert nekem van folyton cafatokban a dobbetét :DDDDD
Jaaa... :D Igazából ha már... akkor egyik sem :P Csak póóóóveeeerrrr... :D Szóval marad a GTA... :D
Hát vagy ha nem is nyalja meg, max megkóstolja... Ugyebár. :D
( Ha már fiatalság-bolondság: Június 29-én végre indulok versenyen egyébként, ha addig elmúlik a térdfájásom. Biztos, hogy győzni fogok, nem is kérdés... :P Igaz ez csak 21 km, de a mi hegyeinken, szerintem jó móka lesz. Gyere te is :D Bár az öregek jobb, ha pihennek a hintaszékben a JTD meg ketyeg mellettük nyugtatóként... :DDD )
Pff... :D Nekem sose kell utánatölteni mióta rendes olajat használok... :D :P
Sztem annyi olajat a tiéd is fogyaszt, csak kipótolja gázolajból meg hűtőfolyadékból :PP
Igen :) Viszont ugye az nem érhető el "bunkó" kasztniban... :( :D Csak ilyen szofisztikált újmódi vasban... :))) Bár azért a GTV-nek se kell a szomszédba menni bunkóságért... :)
(Kis túlzással azt sikerült elérned egy chippeléssel, mint nekem az autócserével... Mert a 156-nál nem ment sokkal rosszabbul a fekete sem, max az el is fogyott "odafönt".)
Ebből a szempontból kipróbálnám a 165 lóerős V6-ot meg a 2.0 JTS-t is mondjuk egymás után. Attól tartok, hogy nekem elég lenne egyszer a JTS-t kipróbálni és szerelembe esnék azzal a motorral, minden erre utal. Na nem mintha a V6-tal nem ez lenne...
Amúgy én is tudom, hogy mekkora a különbség, még ha nem is a saját fenekemmel... Hát emlékszel, 2008-ban vagy 07'-ben mikor Komáromból együtt jöttünk a 156-tal... Pont ugyanúgy lépett a két autó egy jó darabig. És azt nagyon simán nyomták le a 2.0 TS-ek :)))
Most meg nem tudom, mi a helyzet, ha te túrod az utat, de nagy különbség nem lehet szerintem! És azt meg tudom, hogy mi a különbség a 156 meg az enyém közt. (Sok.)
Attól még tudom mekkora a különbség a gyári 105 lovas állapot és a chippelt között. Issszonyatosan brutálisan nagy! :-) A gyári progival tényleg nem sokkal mutat többet a TD-nél, kb azt tudja mint egy gyári 1.6 TS. Egy TI nagyon megeszi :-)
Amit a chip művel ezzel a motorral, az drasztikus, én legalábbis nem számítottam rá anno, hogy ennyire agresszív lesz a különbség. Bőven 1.5sec javulás a 0-100 sprintben is mutat valamit, de összességében nem is egy kategória az előtte/utánna állapot.
A kompromisszumos dízelből egy tényleg élvezetes autót csinál.
Hát az alap 105 lovas jtd nem sokkal erősebb, mint a 90 lovas TD-m. Mondjuk én Selmakét próbáltam Berényben, és akkor már be volt pakolva, meg ugye tél is volt, nem is forgattam le úgy tisztességesen. Azt hozta, amennyivel erősebb papíron, de ugye az sem olyan nagyon sok. (90LE/186Nm vs. 105Le/255Nm)
Mondjuk én már remappolva vettem az enyém, de Warbi tud előtte-utána véleményt mondani.
Ki mivel váltotta ki a pillangószelep és a lmm közötti gumicsövet ?
Merthogy újban nem lehet kapni sehol. Nézegettem a szilikon turbó csöveket csak be kellene szabadulni egy boltban amiből össze lehetne rakni az idomot :)
Én a múltkor Vitaminpaprika barátunk után mentem amikor a Hevesi talira igyekeztünk. Bár mondtam neki hogy ésszel, mert nekem még reggel van és nem ért le a kávé, de ezt valahogy másképp értelmezte :-) 140-ig több előzést is szépen együtt nyomtunk, kb egyformán ment a két gép. Egyformán is füstölt, minden váltáskor telibe nyomott benzines zaccal, úgyhogy belsőkeringetésre kellett kapcsolni :-P Fölötte én nem forszíroztam, úgyis mindig feltartotta valaki... meg egyrészt nem ismertem az utat, másrészt jó sz@r is, nomeg a kávé :-)
Azér' jót autóztunk. Állítólag volt olyan autós aki nyomta neki amikor előztük...nekem nem tűnt fel :-)
Gondolom más a program is, nem csak a vezérlés van elfokolva. :-) Egyéb tuning is van amúgy? Jó olvasni, hogy nagy baj nem lett a vassal és már gurul újra! :-)
Hát isteníteni tényleg nem kell. A boxer a 145/146-ban már akkor elavult volt, mikor belerakták. :-) De én nagyon szeretem a boxer motor karakterisztikáját, nekem az fekszik a legjobban. Mindenkinek meg kell találnia az igazit. :-) Az egyéb hiányosságait meg ki lehet küszöbölni, ha nagyon akarja az ember. ;-)
Több haverom nekem is megjegyezte már, hogy hűha :-)
Megint csak Mifivel tudok példálózni, bár nem tudom, milyen állapotban volt a TI, vagy hogy mennyire nyomta neki, de végig együtt mentünk.
DFG!
Te mentél az enyémmel, mi a véleményed, azon kívül hogy kattog, füstöl, és nagyobb a fordulóköre, mint az 56-nak? :-)