Marklar1552010-07-13 23:28:41 // 102702
Marklar1552010-07-13 23:15:34 // 102701
Marklar1552010-07-13 23:06:47 // 102700
2 csavar belűlről+ a tetőnél egy fűl...
4000ft/2db postával:)
4000ft/2db postával:)
Marklar1552010-07-13 23:04:47 // 102699
Hátsó lámpák, hátsó lökös és a legtöbbszőr a lököshöz ragaszkodó alsó légterelőt kihagytad:)
Marklar1552010-07-13 23:00:49 // 102698
1x üen, vagy szakszerüen?
1x üen letépeted valami markolóval.
Szakszerüen meg álmos vagyok végig írni:)
1x üen letépeted valami markolóval.
Szakszerüen meg álmos vagyok végig írni:)
Marklar1552010-07-13 22:58:13 // 102697
Az UNot úgy is ki lehettett forgattni, hogy nem kapcsolt be a Tsiga. Csak finoman kellett gázt adni. Szeríntem Q4 nél is működik:)
Marklar1552010-07-13 22:56:08 // 102696
Inkább legyen 10-11l, mint kamion mögött tököljek több 100km-t:)
Jupiter1552010-07-13 20:01:18 // 102695
Köszi, ezt nem tudtam :)
Jupiter1552010-07-13 19:59:53 // 102694
Akkor nem produkálja, ha az egész panelt lekapcsolom. Egyébként pedig 20 másodpercenként bekapcs, megtorpan. Kicsit zavaró...
Köszi a tippet, kipróbálom majd Auto módban is (talán holnap már lesz is rá időm...)
Köszi a tippet, kipróbálom majd Auto módban is (talán holnap már lesz is rá időm...)
Longman2010-07-13 18:57:06 // 102693
Elméletben Econ módban nem megy a klímád ahogy írták.
Tehát mit jelent ami írsz, hogy kikapcsolt klímával nem produkálja magát? Lekapcsolod az egész panelt?
Próbáld ki ha full Auto módban van és megy a klíma akkor csinálja-e? Ha nem, akkor lehet az Econ "kör" kontakthibás, és hol azt a parancsot kapja a kompresszor hogy működjön, hol azt hogy ne..
Tehát mit jelent ami írsz, hogy kikapcsolt klímával nem produkálja magát? Lekapcsolod az egész panelt?
Próbáld ki ha full Auto módban van és megy a klíma akkor csinálja-e? Ha nem, akkor lehet az Econ "kör" kontakthibás, és hol azt a parancsot kapja a kompresszor hogy működjön, hol azt hogy ne..
TSiga ( I am the TSIG)2010-07-13 18:46:06 // 102692
Semmi baja, csak beszorult egy levelibéka a légszűrőházba! :-D
Totti (NagyVad)2010-07-13 18:43:32 // 102691
Oké de mástól mitől torpanna meg az autó!
katbal2010-07-13 18:26:27 // 102690
ECON módban a klímakompresszornak nem kéne elindulni......de valóban van ott egy relé, ami kattan, ha bekapcsol a klíma
Totti (NagyVad)2010-07-13 17:47:49 // 102689
Szherintem!
Totti (NagyVad)2010-07-13 17:47:24 // 102688
Ki be kapcsolgat a klima kompreszorod!!!
Jupiter1552010-07-13 17:45:44 // 102687
Sziasztok!
Érdekes jelenséget vettem észre a 155-ösömben. Stabilan megyek 90-100-as tempóval, a légkondi Econ üzemmódban, közepes fokozaton. A műszerfal bal alsó részéből (a fényszórómagasság-állító környékéről) halk kattanás hallatszik 20 másodpercenként, ekkor kicsit megtorpan az autó, aztán 8-10 másodperc múlva egy halkabb kattanás és picit felgyorsul a kocsi. Ha kikapcsolom a légkondit, megszűnik a jelenség. Sosem volt még légkondis kocsim (a másik 155-ösömben nincsen, és nem is csinált ilyesmit), ezért a kérdésem az, hogy ez normális működés? Ha nem, mi okozza és hogyan gyógyítható? Köszi előre is!
Érdekes jelenséget vettem észre a 155-ösömben. Stabilan megyek 90-100-as tempóval, a légkondi Econ üzemmódban, közepes fokozaton. A műszerfal bal alsó részéből (a fényszórómagasság-állító környékéről) halk kattanás hallatszik 20 másodpercenként, ekkor kicsit megtorpan az autó, aztán 8-10 másodperc múlva egy halkabb kattanás és picit felgyorsul a kocsi. Ha kikapcsolom a légkondit, megszűnik a jelenség. Sosem volt még légkondis kocsim (a másik 155-ösömben nincsen, és nem is csinált ilyesmit), ezért a kérdésem az, hogy ez normális működés? Ha nem, mi okozza és hogyan gyógyítható? Köszi előre is!
Longman2010-07-13 13:06:27 // 102686
Amúgy bírom az ilyet..
Mennyi egy bontott AFM? 10K?
Mennyi egy bontott AFM? 10K?
Longman2010-07-13 10:09:29 // 102685
Akkó ez nem mondja meg milyen lesz az idő? :P
Fairlane2010-07-13 09:54:57 // 102684
Tentacle2010-07-12 15:23:58 // 102683
Mi az a jelképes összeg ? :) Ha elég jelképes, akkor érdekelne :)
Abarth2010-07-12 12:58:04 // 102682
Tegnap veríjtékes munkával visszaállítottam a hátsó elektronyos ablakaim manuálisra, hogy oridzsinál legyen.
Így ha valaki ingert érez az alakításhoz, van komplett átalakító szettem hozzá (:D) 2 elektromos szerkezet (a bal hátsónak nem tudom mi a baja, néha megy néha nem, a JH megy de be kellene mélyrehatóbban zsírozni, mert kihasználatlanságában szerintem ki van száradva, valószínű a másiknak is ez a baja) 2 kilincs-hamutartó kombó (a bal oldali kilincs rugóját kinyúltam mert az elsőm eltört) ill. 2 elektromos ablak kapcsoló ezek kifogástalanul kapcsolnak ( :) ) ill. egy középső konzolon lévő ködlámpa-ablakhúzó-ablaktiltás-pénztároló kombó működő gombokkal. Jelképes összegért vagy alkatrész csencselésért eladó-cserélhető.
Így ha valaki ingert érez az alakításhoz, van komplett átalakító szettem hozzá (:D) 2 elektromos szerkezet (a bal hátsónak nem tudom mi a baja, néha megy néha nem, a JH megy de be kellene mélyrehatóbban zsírozni, mert kihasználatlanságában szerintem ki van száradva, valószínű a másiknak is ez a baja) 2 kilincs-hamutartó kombó (a bal oldali kilincs rugóját kinyúltam mert az elsőm eltört) ill. 2 elektromos ablak kapcsoló ezek kifogástalanul kapcsolnak ( :) ) ill. egy középső konzolon lévő ködlámpa-ablakhúzó-ablaktiltás-pénztároló kombó működő gombokkal. Jelképes összegért vagy alkatrész csencselésért eladó-cserélhető.
Longman2010-07-12 12:42:47 // 102681
Hát igen, az anyag nem lenne baj, a garázsban ahol üvegszálazom néha van festő meló is, a haver már nagyon szépen tud dolgozni, van komoly csiszolónk is meg minden ami ehhez kell, de komplett autó fújására nem annyira alkalmas a hely. Lökhárítót, egy-egy elemet, felnit, stb meg lehet ott szépen fújni, de kompletten egy autót szerintem nem. Ez a baj. Persze haver mindig mondja hogy essünk neki, de hát sok a járulékos meló is mellé, mert kiszedett szélvédőkkel akarom majd fényezni, mert csúnya a kéderek alatt. Mellette van ugye főállás 17 óráig, meg vannak az egyéb munkák, szóval még tárolni sem tudnám hol az autót míg elkészül..
Mindegy a fax sem bánja már a festést, a lényeg most hogy ki legyen lakatoltatva faszául szélvédők újraragasztva, új tetőablak, új lámpák, alváz-és üregvédelem, oszt legfeljebb felrakom mattfeketére fújva az elemeket átmenetileg.
Mindegy a fax sem bánja már a festést, a lényeg most hogy ki legyen lakatoltatva faszául szélvédők újraragasztva, új tetőablak, új lámpák, alváz-és üregvédelem, oszt legfeljebb felrakom mattfeketére fújva az elemeket átmenetileg.
sprint832010-07-12 12:20:36 // 102680
Az lesz, úgy is kellene pár más apróság is. Majd megkeresem.
Buksi2010-07-12 12:17:13 // 102679
Jah, az más! :-))
Akkor sztem szerezz be egy ép darabot Marklartól! ;-)
Akkor sztem szerezz be egy ép darabot Marklartól! ;-)
sprint832010-07-12 12:13:55 // 102678
Ja azt elfelejtettem írni, hogy elvoltak törve a csavarjai azért ragasztották.
sprint832010-07-12 12:12:58 // 102677
Még jó, hogy 1 hét szabit sikerült kikönyörögnöm és most tudok haladni vele. :)))Így maradhat az augusztusi szabi a nyaralásnak, és addigra lehet kész is lesz.
A fényezés az nekem is jó, mert egy fillérembe se kerül, csak az anyagba. Sikerült szereznem gittet is és szórót is fele áron mint a bolti. A festék is olcsó lesz:))
A kipufogóval majd én is kezdeni akarok valamit. Nem rossz így se, de egy Ragazzon....:))
A fényezés az nekem is jó, mert egy fillérembe se kerül, csak az anyagba. Sikerült szereznem gittet is és szórót is fele áron mint a bolti. A festék is olcsó lesz:))
A kipufogóval majd én is kezdeni akarok valamit. Nem rossz így se, de egy Ragazzon....:))
Buksi2010-07-12 12:09:24 // 102676
Azt nem értem, hogy minek odaragasztani? Van alatta egy tömítés és annyi elég oda! :-)
sprint832010-07-12 12:05:54 // 102675
Az a műanyag betét a sárvédő mellett az nem műanyag:)) Spiáter mint a tükör... Sikerült is ketté törnöm. A barmok felragasztották szélvédő ragasztóval. Jól orrba is vágtam magam vele mire lejött. De nem ám, hogy csak annyi ragasztót ken rá ami kell, végig volt kenve az egész. Úgyhogy kell majd egy jobb oldali ilyen elem.
sprint832010-07-12 12:02:00 // 102674
Ilyen könnyen nem vettem még le sárvédőt autóról még csak a Tipo-ról. Belül ki kell venni a hátsóülést, a kalaptartót és a C oszlop takaróját. Majd le az ajtó és a sárvédő közti elemet. A sárvédőcsavarjait le és le kell vágni a karosszéria tömítőt és leemelni, ennyi.
sprint832010-07-12 11:59:27 // 102673
Meglesz az üregvédés is. A Sprintbe is belement 2 flakonnal, folyt orrán-száján:))
Longman2010-07-12 11:52:17 // 102672
Jó az. Kíváncsi vagyok az enyém mit fog mutatni.. Pontosabban tudom, csak szembesülni vele egész más tészta lesz.. :)
Nagyon szépen haladsz, gratula hozzá. Remélem én is kész leszek még tél előtt legalább a lakatolással. A fényezésre esélyem sem lesz anyagilag sajnos, pedig "beker." áron tudnám csináltatni.. :S
De időm sincs nagyon foglalkozni mostanában a géppel. A klíma is már csak a kompresszor felszerelésén múlik de azt sem tudom összehozni már 3 hete..
Meg kipufogóra is gyűjtök, mert rájöttem hogy az nagyon el van baszarintva.. :(
Az autó egyébként hibátlanul üzemel, minden OK, jön-megy, motorháztetőt csak gyönyörködni nyitom fel. :) A kiput leszámítva összeért minden... :) Kopp-kopp
Nagyon szépen haladsz, gratula hozzá. Remélem én is kész leszek még tél előtt legalább a lakatolással. A fényezésre esélyem sem lesz anyagilag sajnos, pedig "beker." áron tudnám csináltatni.. :S
De időm sincs nagyon foglalkozni mostanában a géppel. A klíma is már csak a kompresszor felszerelésén múlik de azt sem tudom összehozni már 3 hete..
Meg kipufogóra is gyűjtök, mert rájöttem hogy az nagyon el van baszarintva.. :(
Az autó egyébként hibátlanul üzemel, minden OK, jön-megy, motorháztetőt csak gyönyörködni nyitom fel. :) A kiput leszámítva összeért minden... :) Kopp-kopp
Longman2010-07-12 11:41:37 // 102671
A hátsó szélvédő és a sárvédő közt van egy műanyag betét, azt le kell szedni, alatta 2 csavar fogja, a csomagtérajtó vízelvezetőben asszem szintén 2 csavar van, és a hátsó ajtó felől szintén. De ettől még nem jön le mert végig is van masszázva, végig kell vágni..
Ádi_39002010-07-12 11:06:53 // 102670
Évekkel korábban erre az ügyesek csak annyi tmondtak, hogy könnyű leszedni...
Én nem állnék neki, de ez engem minősít. :)
Amúgy tudomásom szerint leginkább csavarok tartják körben a helyén. Ezeket fel lehet térképezni, meg a manual le is rajzolja. Ja, és azt a kis csíkot előtte le kell szedni, amihez viszotn bentről is bontnai kell kárpitot, ha jól emlékszem...
Én nem állnék neki, de ez engem minősít. :)
Amúgy tudomásom szerint leginkább csavarok tartják körben a helyén. Ezeket fel lehet térképezni, meg a manual le is rajzolja. Ja, és azt a kis csíkot előtte le kell szedni, amihez viszotn bentről is bontnai kell kárpitot, ha jól emlékszem...
süsnye2010-07-12 10:51:08 // 102669
vó't beszó'ni? ;)) úgyis pang a fórum, legalább vmi érdekes is kerülne ide ;)
Dozer2010-07-12 10:21:04 // 102668
Nem tudom ezek az autók meddig húzzák 500 Le -vel :((
Alfás Theo2010-07-12 09:46:21 // 102666
Érdekes cikk egy 507 HP-s Q4 ről
süsnye2010-07-12 09:42:11 // 102665
Jól néz ki. :)
Hogy kell egyébként leszedeni a hátsó sárvédőt? Nézegettem, de nem tűnt egyértelműnek nekem...
Hogy kell egyébként leszedeni a hátsó sárvédőt? Nézegettem, de nem tűnt egyértelműnek nekem...
TSiga ( I am the TSIG)2010-07-12 06:02:24 // 102664
Egész ügyes vagy! :-) Ne felejtsd el jól üregvédeni !
Fairlane2010-07-11 23:10:40 // 102663
Egy kis varrattömítő meg korrózióvédő alapozó azt jó lesz ez megin egy ideig :)
sprint832010-07-11 21:24:30 // 102662
Élőbe azért szebb:))
Buksi2010-07-11 21:19:10 // 102661
Ahhoz képest nem is olyan rossz! :-)
sprint832010-07-11 21:03:54 // 102660
Zoli1552010-07-11 09:38:20 // 102659
Az én 2,0 8V gázüzeműm,tavaly Óbecse-Komárom 550km 60liter gáz,SZtem nem rossz 120-as tempónál
TSiga ( I am the TSIG)2010-07-10 22:19:49 // 102658
Nézd meg, hogy 90-nél mennyit pörög a motor! Sztem azt a fordulatot nem éri el, ahol a csiga elkezdi nyomni a levegőt. Ilyenkor minden Q4 úgy fogyaszthat, mint egy 2.0 16V. Csak hát ki az, aki nem nyomja egy Q4-nek? :-DD
Most megyek, mert szabadot kapott Urugvay... :-DDD
Most megyek, mert szabadot kapott Urugvay... :-DDD
Imyx2010-07-10 19:59:57 // 102657
Az a baj, az 1.8-at forgatni kell, hogy menjen, és akkor fogyaszt is..
Ha tojás van a pedál alatt, nyáron 10.5-nél NEM lehet lejjebb vinni. Télen, 12 liter. Pályán 140-nél 8.5, országóton 2 személyel 6.3.
De a fogyasztás sose volt elsődleges szempont nálam :).
Ha tojás van a pedál alatt, nyáron 10.5-nél NEM lehet lejjebb vinni. Télen, 12 liter. Pályán 140-nél 8.5, országóton 2 személyel 6.3.
De a fogyasztás sose volt elsődleges szempont nálam :).
szasza9112010-07-10 16:07:54 // 102656
Gondoltam megosztom veletek a tegnapi élményem...
Dajcslandból jöttem haza és nagyon ráértem, mert egy cimborával terveztem kávézni, aki késésben volt. Aludtam másfél órát egy pihenőben, majd beálltam egy kamion mögé.
Nürnbergtől Bécsig 90-nel... Érdekes módon nem untam magam haláltra, nemtom miért, pedig gyors nem volt. DE: 8.8ra jött ki a fogyasztás... és becsületesen telenyomtam a tankot, nem csaltam... Q4!
hát ennyi... :)
Dajcslandból jöttem haza és nagyon ráértem, mert egy cimborával terveztem kávézni, aki késésben volt. Aludtam másfél órát egy pihenőben, majd beálltam egy kamion mögé.
Nürnbergtől Bécsig 90-nel... Érdekes módon nem untam magam haláltra, nemtom miért, pedig gyors nem volt. DE: 8.8ra jött ki a fogyasztás... és becsületesen telenyomtam a tankot, nem csaltam... Q4!
hát ennyi... :)
afri2010-07-10 15:16:57 // 102655
vki esetleg most hétvégén nem halas napozik? tiszafüreden? (halas napok)
én megyek!
;-)
én megyek!
;-)
afri2010-07-10 14:34:15 // 102654
nem háát! ;-))
a multkori pesti kiruccanás alkalmával az enyém is olyan 11-12 körüli fogyasztással bírt!
ebben volt ugye a 140körüli autópályahasználat :-) és a délutáni pestidugós órás araszolás!!
amugy itthon 10literre szoktam kijönni, és ebben van mindenféle használat!!
a multkori pesti kiruccanás alkalmával az enyém is olyan 11-12 körüli fogyasztással bírt!
ebben volt ugye a 140körüli autópályahasználat :-) és a délutáni pestidugós órás araszolás!!
amugy itthon 10literre szoktam kijönni, és ebben van mindenféle használat!!
Imyx2010-07-10 11:41:39 // 102653
11-et az én 1.8-am is elfogyaszt városban.., és ott csak 4 henger van :-).
Szerintem ez nem sok egy V6-nál.
Szerintem ez nem sok egy V6-nál.