Buksi2009-03-02 21:24:13 // 75150
Húúú, aztaqrva! Tényleg nagyon le lett téve az eleje! :-)))
De jól néz ki! :-)
De jól néz ki! :-)
afri2009-03-02 21:21:58 // 75149
na ... skacok!
ilyen lett letéve a vas (képen, indulás elött))!
elöl -4 centi (de lehet több), hátul -3 centi!
durva!!! kurva lent van! a garázsban cseréltük ki itthon (faterommal), de azzal nem számoltunk, hogy állok majd ki (ugyanis a garázs bejáratánál egy kis emelkedő van, amin így szépen felhaskolt a járány, úgyhogy muszáj volt odatenni "átmenetnek" a disznóvágós deszkát, hogy le tudjak gurulni)!
oké, kiállás megoldva! irány Eger! qrva szar út! azt hittem mire beérek, az ALFA elfogy alólam! :-( dolgom végeztével irány haza, ... gondolkodás (mer' hát ilyet is tudok )!
Ladához lehet kapni azt a rugóerősítő gumikat, na, azt tettem a rugó közibe! így már stimmel! így tehát elöl is -3 centi minusz, csak kurva kemény! na mindegy, a gondolkodás megy tovább! :-)))
ilyen lett letéve a vas (képen, indulás elött))!
elöl -4 centi (de lehet több), hátul -3 centi!
durva!!! kurva lent van! a garázsban cseréltük ki itthon (faterommal), de azzal nem számoltunk, hogy állok majd ki (ugyanis a garázs bejáratánál egy kis emelkedő van, amin így szépen felhaskolt a járány, úgyhogy muszáj volt odatenni "átmenetnek" a disznóvágós deszkát, hogy le tudjak gurulni)!
oké, kiállás megoldva! irány Eger! qrva szar út! azt hittem mire beérek, az ALFA elfogy alólam! :-( dolgom végeztével irány haza, ... gondolkodás (mer' hát ilyet is tudok )!
Ladához lehet kapni azt a rugóerősítő gumikat, na, azt tettem a rugó közibe! így már stimmel! így tehát elöl is -3 centi minusz, csak kurva kemény! na mindegy, a gondolkodás megy tovább! :-)))
Fairlane2009-03-02 21:06:59 // 75148
Lehet pitralon, ez esetben arcszeszt kell, hogy beleöntsél... :)
Vagy patron, akkor bele kell nyomnod egy tárat :P nem mondom meg mit :)))
Nem lehet, hogy eprom?
Vagy patron, akkor bele kell nyomnod egy tárat :P nem mondom meg mit :)))
Nem lehet, hogy eprom?
Buksi2009-03-02 20:42:17 // 75147
Úgy legyen! :-)
Vigyél magaddal egy jó nagy törlőkendőt, hogy a sok felesleges zsírt kitörölgesd a motorból! ;-))
Vigyél magaddal egy jó nagy törlőkendőt, hogy a sok felesleges zsírt kitörölgesd a motorból! ;-))
Buksi2009-03-02 20:36:58 // 75146
De gyönyörűek! :-O
Thomika2009-03-02 20:33:49 // 75145
Remélem, jó idő lesz?!
Thomika2009-03-02 20:32:22 // 75144
Egy kis csemege :))
Buksi2009-03-02 20:23:14 // 75143
Ez a beszéd! :-)))))))
Thomika2009-03-02 20:21:03 // 75142
Akkor én is nekilátok vasárnap! :)
Buksi2009-03-02 19:59:59 // 75141
Igen és raktak bele egy kicsivel erősebb mocit is! :-D
Taxi33™2009-03-02 19:55:24 // 75140
Na! Feketére fényezték? De jó lett!!
Buksi2009-03-02 19:18:02 // 75138
Buksi2009-03-02 19:06:05 // 75137
Nekem nem szar! :-)
Buksi2009-03-02 19:05:43 // 75136
Gyozi1552009-03-02 18:56:15 // 75135
de teljes mértékben :D
neked is szar?
neked is szar?
Buksi2009-03-02 18:51:07 // 75134
Nem hiszel nekem? :-DD
Buksi2009-03-02 18:45:29 // 75132
Piton az teeeee! :-DDDDDDDDDD
Gyozi1552009-03-02 18:33:11 // 75131
sziasztok!
már kissé idegesített az a villogó injektor lámpa, elvittem szervizbe, rádugták gépre és vezérlő egység hibát írt ki, de viszont a motort meg rendesen vezérli, a vez, hibán belül is valami pitron vagy petron hibás és 40K-ért javítják ki 2hét alatt olaszba :D
mi az a pitron vagy petron vagy mi?
már kissé idegesített az a villogó injektor lámpa, elvittem szervizbe, rádugták gépre és vezérlő egység hibát írt ki, de viszont a motort meg rendesen vezérli, a vez, hibán belül is valami pitron vagy petron hibás és 40K-ért javítják ki 2hét alatt olaszba :D
mi az a pitron vagy petron vagy mi?
Buksi2009-03-02 18:16:40 // 75130
Könnyen előfordulhat! :-)))))))))
Zsolt1552009-03-02 18:15:05 // 75129
A végén még az olaszok is hozzá jönnek majd. :-)))
Buksi2009-03-02 17:49:30 // 75128
Nem hát, azért mert rendes vagy! :-))))))))))
Fairlane2009-03-02 17:48:04 // 75127
Nem véletlenül.... :)
Buksi2009-03-02 17:42:50 // 75126
Nem nehéz megcsinálni! :-)
Buksi2009-03-02 17:40:58 // 75125
Anno nekem is ezt linkelted be! ;-))))
Buksi2009-03-02 17:39:42 // 75124
Akkor nehogy vegyél újat! Nekem is ugyan ezt csinálta, szétszedtem a motort, megtistítottam és azóta is jó! :-)
Buksi2009-03-02 17:39:42 // 75123
Akkor nehogy vegyél újat! Nekem is ugyan ezt csinálta, szétszedtem a motort, megtistítottam és azóta is jó! :-)
Zolee 155™ (aka n00body00)2009-03-02 16:26:02 // 75122
Alfacity megint kimarad .... ááááá!!!
Zolee 155™ (aka n00body00)2009-03-02 16:24:51 // 75121
köcce a tanácsokat. most lépek melózni (éjszakás műszak:P), úgyis lóvét kell gyűjtenem a vasra + a családot is elkéne tartani valamiből. Ciao mindenkinek!!
Thomika2009-03-02 16:01:04 // 75120
Monroe lengéscsillapítókat egész olcsón lehet kapni.... lengőkar is 10-12k körül mozog
Thomika2009-03-02 16:00:09 // 75119
fasza meló :( autó már rendben van?
Zolee 155™ (aka n00body00)2009-03-02 15:47:32 // 75118
Én is ettől féltem, de meg kell csináltatni, mert már 80-90 környékén rázza kormányt a kezemben frissen centírozott lemez felni+téliguma pároson is.:P
norbee2009-03-02 15:46:41 // 75117
Ja, hálózati víruskeresőt foltoztam, délután értem be.
Thomika2009-03-02 15:42:43 // 75116
Mi van vazze, visszaértél :)) Ma ott parkoltam a cégnél, csak ügyfelekkel voltam ,nem lett volna időm bemenni. De gondolom, nem is voltál bent?!
Thomika2009-03-02 15:40:52 // 75115
wow, micsoda leírás képekkel :))) köszönöm :)) hétvégén megnézem. Asszem ez vasárnap lesz, mert szombaton még józanodás lesz :)
Zolee 155™ (aka n00body00)2009-03-02 15:39:08 // 75114
A garázs nem 223 fokos csak 23-26!!:D
Thomika2009-03-02 15:37:50 // 75113
A futómű kb 150K, - Katalizátor bontva 10-15K, - lambda 30K körül (Bosch), - Hűtő (Valeo) új 30-35K, venti jó a bontott is 5K, jeladók, érzékelők (nem tudok saccolni, mert nem tudom, mit akarsz cserélni. Ha csak hűtéshez, akkor) kb 1000Ft bontva. - Klíma megint csak változó, 10-40K. - doblemez??Sárvédőre gondoltál? Az 5K, fényezés 15-20K. - műszaki 25K, zöldk. 12K, - Akksi 15K, el rendszer 500Ft- 20000Ft.
Legoptimálisabb esetre számoltam neked 278.000Ft-ot! Ez persze jelentősen csökkenthető bontott alkatrészekkel. És ez még csak az anyagár!!! A munkadíj ezen felül van!
Legoptimálisabb esetre számoltam neked 278.000Ft-ot! Ez persze jelentősen csökkenthető bontott alkatrészekkel. És ez még csak az anyagár!!! A munkadíj ezen felül van!
Zolee 155™ (aka n00body00)2009-03-02 15:37:24 // 75112
Hűtőmet nem a műszakihoz kell kicseréltetnem, hanem azért, mert ereszt valahol 2hét=Kb:0,5-0,8L folyadék vesztés (állóhelyzetben nagytócsa a vas alatt). A venti meg nehézkesen és hangos morgás nyikorgás kiséretében képes lassan felpörögni.
A katalizátorom alján meg egy tenyérnyi folton nincs már anyag (likas) + a középdobból állandóan kiszakad a cső (megheftelik, 1-2 hét mellete eltörik)
Az el. rendszert azért akarom át nézetni mert kb: 3-5 nap alatt álltában lemerül az akksi
(223-26 C fokos garázsban!!)
A katalizátorom alján meg egy tenyérnyi folton nincs már anyag (likas) + a középdobból állandóan kiszakad a cső (megheftelik, 1-2 hét mellete eltörik)
Az el. rendszert azért akarom át nézetni mert kb: 3-5 nap alatt álltában lemerül az akksi
(223-26 C fokos garázsban!!)
norbee2009-03-02 15:34:59 // 75111
Egyébként meg cikik vagytok. Csak hogy ne essetek ki a ritmusból. :)
norbee2009-03-02 15:29:08 // 75110
Komplett első futómű: összes szilent/lengőkarok/toronycsapágyak/rugók/ leng.csill.-ok cseréje.
Két kiló.
Katalizátort csak akkor cseréld ha csörög benne a kerámia. Lambda - attól függ milyet veszel. Zöldkártyát nem fogod gyári értékekkel sem teljesíteni, ne aggódj, azt külön csináltasd meg. ;)
Hűtőcsere műszakihoz nem kell. Doblemez csere: fújás 25, csere 5, Marklartól alkatrész: hangulatfüggő. :)
Új akksi 15.
Elektromos rendszert ne vizslasd, amíg jó.
Két kiló.
Katalizátort csak akkor cseréld ha csörög benne a kerámia. Lambda - attól függ milyet veszel. Zöldkártyát nem fogod gyári értékekkel sem teljesíteni, ne aggódj, azt külön csináltasd meg. ;)
Hűtőcsere műszakihoz nem kell. Doblemez csere: fújás 25, csere 5, Marklartól alkatrész: hangulatfüggő. :)
Új akksi 15.
Elektromos rendszert ne vizslasd, amíg jó.
Fairlane2009-03-02 15:28:50 // 75109
Ez így saccra 300 pénz...
Szerintem konzultálj Marklarral :P
Szerintem konzultálj Marklarral :P
Fairlane2009-03-02 15:26:47 // 75108
E!
Ez ismert tipushiba. Pontosabban nem is hiba, hanem a karbantartás hiánya:
Szét kell kapni a motort, és kitörölni a zsírt onnan, ahova nem való.
Itt egy képes leírás!
A rezonáló csöveket meg fújt körül két flakon púrhabbal :P
Ez ismert tipushiba. Pontosabban nem is hiba, hanem a karbantartás hiánya:
Szét kell kapni a motort, és kitörölni a zsírt onnan, ahova nem való.
Itt egy képes leírás!
A rezonáló csöveket meg fújt körül két flakon púrhabbal :P
Zolee 155™ (aka n00body00)2009-03-02 15:21:29 // 75107
Ez semmi az én listámhoz képest!
Műszaki lejár: 2009.ápr. 3-án. Javítandó:
Komplett első futómű: összes szilent/lengőkarok/toronycsapágyak/rugók/ leng.csill.-ok cseréje.
Katalizátor/ középdob csere/ lambda csere
Hűtő+venti csere / érzékelők -jeladók cseréje
Klíma javítás
Jobb első doblemez csere + komp. színátfújás
Friss műszaki+ zöld kari
új akksi + el.rendszer átvizsgálás...
Asszem nagyjából ennyi.
Valaki megtippelné nekem , hogy mind ezt kb: mennyiből úszhatom meg??
Műszaki lejár: 2009.ápr. 3-án. Javítandó:
Komplett első futómű: összes szilent/lengőkarok/toronycsapágyak/rugók/ leng.csill.-ok cseréje.
Katalizátor/ középdob csere/ lambda csere
Hűtő+venti csere / érzékelők -jeladók cseréje
Klíma javítás
Jobb első doblemez csere + komp. színátfújás
Friss műszaki+ zöld kari
új akksi + el.rendszer átvizsgálás...
Asszem nagyjából ennyi.
Valaki megtippelné nekem , hogy mind ezt kb: mennyiből úszhatom meg??
Thomika2009-03-02 15:15:31 // 75106
Mert dadog a szakaszos törlésnél.. A kapcsolót már próbára kieréltem, de ugyanazt produkálta, és többen is jelezték, hogy akkor vszeg motor lesz! Kipróbálom azt is, és meglátjuk...
Buksi2009-03-02 15:05:39 // 75105
Biztos jól állna rajta, meg az enyémen is! ;-))
Buksi2009-03-02 15:05:09 // 75104
Az ablaktörlő motort mért akarod kicserélni?? :-O
Ehhez a klímacsöves témához meg nem tudok hozzászólni, mert még nincs bent a gépben a klíma! De érdekes jelenség az biztos! :-)
Ehhez a klímacsöves témához meg nem tudok hozzászólni, mert még nincs bent a gépben a klíma! De érdekes jelenség az biztos! :-)
Thomika2009-03-02 15:00:27 // 75103
Na jah, talán... :) Bár sztem ez alapból egy 17-es kerékhez lett alkotva :)) no meg némi ültetéshez.. Azért megnézném az autómon....
Thomika2009-03-02 14:59:01 // 75102
Eddigi listám a cserére érett alkatrészeimből:
- Bal első kerékagy csapágy
- Kormánymű gumiharangok
- Első fékbetétek
- Ablaktörlő motor
- Ablaktörlő karok, lapátok
ami sanszos:
- Vezérlésmódosító :(((
- Lendkerék ( ez már a könnyített verzió lesz :)) )
egyelőre ennyi, csütörtökön megyek szervízbe, akkor már okosabb leszek...
Jah, és visszarakattam a középső dobot, így már sokkal halkabb a járgány, és hosszú távon is használható :). mondjuk pont így derült ki, hogy cserés a csapágy :P
Ami már 4 éve gond, vmiért (elvileg 2 db klíma cső okozza, ami bejön az utastérbe - szervíz szerint) berezonál 1800-3000 fordulat között az egész tűzfalam, műszerfal ,stb. Ez baromi zavaró!!! Anno kiékelték a 2 klíma csövet, hogy ne érjenek egymáshoz, akkor kicsit csendesebb lett, és amíg az ék ki nem esett ,addig nem volt olyan gáz. De azóta megint az őrületbe kerget4 És csak ezen frekvenciák között csinálja! Kívülről semmit nem hallassz, csak a volán mögött ülve érződik igazán....
Valami ötlet Urak??!!
- Bal első kerékagy csapágy
- Kormánymű gumiharangok
- Első fékbetétek
- Ablaktörlő motor
- Ablaktörlő karok, lapátok
ami sanszos:
- Vezérlésmódosító :(((
- Lendkerék ( ez már a könnyített verzió lesz :)) )
egyelőre ennyi, csütörtökön megyek szervízbe, akkor már okosabb leszek...
Jah, és visszarakattam a középső dobot, így már sokkal halkabb a járgány, és hosszú távon is használható :). mondjuk pont így derült ki, hogy cserés a csapágy :P
Ami már 4 éve gond, vmiért (elvileg 2 db klíma cső okozza, ami bejön az utastérbe - szervíz szerint) berezonál 1800-3000 fordulat között az egész tűzfalam, műszerfal ,stb. Ez baromi zavaró!!! Anno kiékelték a 2 klíma csövet, hogy ne érjenek egymáshoz, akkor kicsit csendesebb lett, és amíg az ék ki nem esett ,addig nem volt olyan gáz. De azóta megint az őrületbe kerget4 És csak ezen frekvenciák között csinálja! Kívülről semmit nem hallassz, csak a volán mögött ülve érződik igazán....
Valami ötlet Urak??!!