Fórum >> Típusok >> 155

SD2009-06-12 17:22:47 // 80758
Azóta olyan hangja van befele az utastérbe hogy beszarok minden gázadásra:D Lassan már nem kell a V6:D:D:D Qvajól átvezeti a teshangokat, de pályán meg nem hangosabb.

Biztos kanyarban is jobb de azt nem tesztelem mostanában:D

Meg óvja a kis vázát, remélem még sokáig lesz szükség rá!!!:)
Gyozi1552009-06-12 17:19:14 // 80757
szípek lettek he :DDD

azt a k..va toronymerevítőt minek raktad bele? :D
SD2009-06-12 17:06:06 // 80756
még abban bízok hogy nem egy skoda önindítót kotortam elő véletlenül:D
SD2009-06-12 17:00:26 // 80755
De kinyalogatnám ilyenre az egész autót:))) Csak a világon nincs annyi pénz:P
SD2009-06-12 16:58:33 // 80754
No hétvégén lesz egy kis meló:



azé elég szép lett már majdnem olyan szép mint a Gery cuccai:)))
(na látod tudok ilyet is mondani)

9k-ért beszerlték volna:
- de egyrészt 9k-ért már nekem sem esik le az ujjamról a gyűrű, egy kis csavarozától
(igaz nem egyszerű mert, azóta lett torony merevítő, és megfogadtam már nem robbantom fel most jó ideig a szívósort..., lehet megpróbálom alulról)
- és nem biztos hogy akartam volna a járda mellett berhelni, mikor én már tudom mi hogy van a szakik meg most látták először a vasat
- amúgy tök rendesek voltak, azt mondták ha bent van jöjjek és rámérnek ingyen:)

provill itt-e:)
SD2009-06-12 15:28:55 // 80753
Meg az van még hogy baromira nem mindegy hol szelel hol tágul ki a gáz esetleg egy más méretű cső miatt, közben lehülve, aztán nem tudja áttuszkolni a már lehült és kitágult gázt a motor a fojtáson, vagy valahol egy luk ami megint felborítja az áramlást.

Nekem olyan nyomaték volt a motorban mikor szelelte a kipuff, de csak alapjáratról, 2000-nél meg turbójuk.

Nem véletlenül terveznek ott szagemberek a gyárban. A fing csak jól elvezetve élvezetes:D
SD2009-06-12 15:25:29 // 80752
hátulra? :))) Vagy egy speckó blokkra építeni egy TS-V8 -t

Nekem olyat mondtak a szerelők egyszer hogy az okozhat még fojtást ha a katalizátorban eltörnek a lamellák és azok befordulnak keresztbe.

Na ne csüggedj csak meggyógyul már a csajszi! :)
Thomika2009-06-12 15:17:46 // 80751
Persze.... én inkább még egy 2.0 TS moci beépítését látom hatékonynak! :)))
Thomika2009-06-12 15:16:43 // 80750
Ezexerint.... :(
Thomika2009-06-12 15:16:00 // 80749
sport dob. Nemrég rakattam vissza középső dobot, hogy ne legyen olyan hangos... már akkor éreztem ,hogy mintha hörögne kicsit a vas...
SD2009-06-12 14:59:07 // 80748
Kéne bele rakni egy 2.0 túrós motort, ha sovánka a TS:)
norbee2009-06-12 14:42:52 // 80747
Hmmm... Csodák ezek szerint nincsenek. :(
SD2009-06-12 14:14:01 // 80746
A gyári rendszeren elvileg a végdob előtt van a fojtás, neked milyen hátsó dobod van?
Thomika2009-06-12 13:44:17 // 80745
Sziasztok!

Elhoztam a járgányt a kórházból! Sajnos nem hozta azt az eredményt, amit vártam ,és ráadásul 25K- ba fájt a kezelés. Kiderült, hogy a vez.módosítóm mégsem rossz. Ezt a nagyon nagy teljesítmény vesztést a kipuff rendszer csinálja :(( . A kattogó hangom sem szűnt meg, mert nem az volt a hiba, amire gyanakodtunk. Ez biza motor kivétel lesz majd vmikor. Igazából nem befolyásolja a használatot, de rettentő idegesítő. A futóműkeretet is kicseréltettem, persze sajna ezt is feleslegesen, mert a kormánymű volt a hibás.
Annyi haszna azért mégiscsak volt a műveletnek, hogy minden csavar ki lett szedve, némelyik cserélve, megzsírozva, meghúzva,stb.....és persze végre visszakaptam a vasat!
Jövő héten elviszem újra a kipuffoshoz, és a berakott gyári középdobot kicseréltetem vmi másra. Nagyon valószínű ugyanis, hogy ez okozza a fojtást!
SD2009-06-12 12:50:54 // 80744
elvileg úgy van hogy ha van szonda akkor a felső tartományokban jobban húz, ha nincs akkor nem szegényíti le a keveréket lent annyira. Főleg alapjáraton. Ezért picit többet eszik kicsit, e az is lehet hogy nyomatékos, viszont fent meg elfogy a kraft, legalább is nem jön meg annyira. Mondjuk én nem tudom nekem még sosem volt bekötve:D

Az ugróbenzin azért lehet mert a gomjúter azért azt hiszem tárol valamennyi adatot, h alevennéd az akksit pár percre akkor utána újratanulná a cuccokat, és utána nem békásodna:D Gondolom de menetközben is megtanulja ha nincs más:)
afri2009-06-12 12:31:34 // 80743
ja, benne van már a lambdaszonda, szerintem müxik is, de csak jövő héten tudok 100%os választ adni rá! akkor viszem olajcserére és akkor dugjuk rá a számítógépre is! :-)

Az ALFACITY09' óta le volt kötve a szonda, addig ugye a kocsi ráállt egy szervizértékre, úgy jártam vele, most ahogy kicseréltem a zsíír újra, hát alig ment a kocsi, rángatott, mint amiben ugróbenzin van :-DD, de aszttán szép lassan magához tért!! Gondolom új volt neki! nagyon! De viszont amit észrevettem a menetteljesítményben azóta, mintha nem "harapna" úgy!!! :-( Majd jövő héten kiderül, milyen értékeket küld a keverésnek! :-))
SD2009-06-12 11:25:11 // 80742
No meglesz ma a cucc:)

Generátor (V6) 21k
Önindító 24k
+fa -10% amore kedvezmény:)

háttt jó végül is néha azért ezt-azt meg kell csinálni az autón, szerintem korrekt ár
norbee2009-06-12 11:18:21 // 80741
Nem értem, min csodálkozik... :DDDD
cac2009-06-12 11:09:42 // 80740
"Asszony simogatta meg puszilgatta, aztán csak elindult... Bezzeg ha én nem akarok felkelni engem nem simogat"

:D :D :D
SD2009-06-12 11:05:28 // 80739
Na beadtam gyógyításra egy önindítót meg egy genyórátort:))) Elvileg minnyá hívnak hogy mibefáj...

Viszont végre kiderült, a V6 és a TS generátora annyiban különbözik hogy a V6-on kisebb a tárcsa. Amúgy ugyan az a 80A-os generátor. Legalábbis most amit vittem abból ez derül ki. Mert ha a V6 kevesebbet forog nyilván jobb ha kisebb a táccsa:)

Izguljatok, drukkoljatok hogy jó legyen:) És ne drága.

Valamint azt mondta a szaki ha azt csinálja az önindító hogy néha nem indít csak kattan, de ha meglögdösöm az autót vagy buzgerálom utána elindul akkor forgórész hiba, és akkor nem forgat ha épp ott áll meg ahol hibás. Vagy nemtom:D Elektroműszerész nem leszek:P

De mareggel is nem akart indulni csak ha meglögdöstem... Asszony simogatta meg puszilgatta, aztán csak elindult... Bezzeg ha én nem akarok felkelni engem nem simogat:P:P:P Bár általában ő a hétalvó:D

Na a lényeg lesz szép új elektronikai berendezés a gépben, csak ne legyen horror kérlek kérlek kérlek...
SD2009-06-12 10:33:44 // 80738
a kettő megéri azt egyik árát:D :) amúgy jól néznek ki:)
Buksi2009-06-12 10:32:14 // 80737
Húúú, az első tényleg nagyon drága! :-/
cac2009-06-12 10:32:02 // 80736
Szépjóreggelt!

Sikeresen kiműtöttem a benzinpumpát. Volt egy gumigyűrű a tank és a pumpát+szintjelzőt tartó műanyag fedő között, amit megtámadott a benzin. Nyúlós, kocsonyás lett az egész. Minden hardver falán ott volt, és szerintem eljutott végig az üzemanyagrendszeren.
1. Van rá mód, hogy egyszerűen leeresszem a tankot, vagy csak a klasszikus leszívás? :)
2. Erős a gyanúm, hogy az injektorok (vagy ennek, vagy másnak hála) némileg eltömődhettek. Milyen mód van ezek áteresztőképességének vizsgálatára, esetleg tisztítására?
Arra gondoltam, hogy valami kis külön üvegbe vezetem az injektorokat, aztán indítózok. Ha valahol nagyon eltér a szint a többihez képest, akkor az el van dugulva. Csak gondolom van valami "tudományosabb'" megoldás is. :)
Longman2009-06-12 08:59:12 // 80735
Milyen kis korrektnek néz ki, csak nemkicsit drága..

Ő meg közülünk való nem? A kedvenc színem..
Buksi2009-06-12 04:04:15 // 80734
Én sportgátlókkal és ültetőrugókkal mentem műszakira! Nem is érdekelte őket! :-)
Buksi2009-06-12 04:01:43 // 80733
De komoly! :-DDDD
Buksi2009-06-12 04:00:06 // 80732
Hijjnye, akkor igyekezz vele, mert már itt van a jó idő! Menni kell csajozni! ;-))))
Thomika2009-06-12 00:37:50 // 80731
No kipróbáltad már lambdaszondát?? Mentél vele pár kört?
Thomika2009-06-12 00:37:00 // 80730
Az hát! 17-es :)) Nem xarral gurigázik a Nyúl :)))
afri2009-06-11 23:46:18 // 80729
egyébként az a legbiztosabb megoldás a MŰSZAKI VIZSGÁRA VALÓ FELKÉSZÜLÉS SORÁN, ha elötte bemész arra a helyre, ahol vizsgázni fog a járgány, és ott megkérdezed vmelyik vizsgáztatót, hogy mi maradhat és mi nem! így lehet megelőzöd a kocsi "restaurálását"! ;-)
szerintem maradhat az ültetés, ahol ezt se nézik el, na ott nagyon ge.ci emberek dolgoznak!!! :-DDD
Otto2009-06-11 22:08:52 // 80728
Minitali Dedráknak a háttérben?:D
AZ IHA...-n krómfelni van?
SD2009-06-11 22:00:28 // 80727
dehogy! :D szerintem a Winkler én nem vagyok ilyen perverz:D
süsnye2009-06-11 21:22:21 // 80726
ezt te photoshoppoltad össze, mi? ;))
SD2009-06-11 20:16:51 // 80725
De nekem is Vizsga ősszel... de most tervezem hogy beletekerek 3000-4000km-et, egyben, ha azt túléli akkor kap vizsgát:)
SD2009-06-11 20:15:17 // 80724
Nekem csont nélkül átment szonda, ABS, és kézifék nélkül:)

Aztán meg csináltam mindent, persze, csak akkor épp másra kellett a zs... Bohócország, az nem vizsgáztatja le az autóját aki nem akarja...
Ha tudod hogy minden jó az autódon nem kell szerintem szerelgetni. Okosba mehet aztán elviheted féket méretni ha épp az megnyugtat:) Én is elvittem már csak úgy egyszer még vagy 2 éve:)
nagyferi812009-06-11 20:01:34 // 80723
Nekem ezt szokták mindig csak nézni, de viszont az autó állapotát ismerem. Tudom mit mikor kell vagy esetleg kéne cserélni.

Pedig nem megy át ültetővel szerintem. Az bittos. Akkor viszont csere lesz belőle. :-)
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-11 18:40:01 // 80722
Biztos akarok lenni a dolgomban. Nem akarok semmi bonyodalmat.
nagyferi812009-06-11 18:27:19 // 80721
Egy tizesért szokták általában levizsgáztatni +ba csak legyen jó a kormányműved meg a féked. Biztos van ott is valaki nem? Vagy nem éri meg a pénzét?
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-11 18:00:36 // 80720
Üdvöz, T. Cartársak!

Egyre közeledik a műszaki ideje, és egyre nehezebb valamit okosítani. Pl. egy nemrég belinkelt NKH-s tájékoztató szerint lehet légszűrőt cserélni ( a direkt is egy légszűrő), csak a motor teljesítménye ne növekedjen 5%-nál jobban. Viszont atyám szerint egyszerűbb lenne kivenni a vizsga napjára a légszűrőt.

A másik még mindíg az ültetőrugfó-kérdés.

Elmentem az RS-Tuninghoz, hogy ők tudnak-e valamit segíteni, hisz vannak nekik eléggé átalakított autóik. A srác azt tanácsolta, hogy keressek egy spéci vizsgáztatót egy kicsit többért. Vagy tegyem vissza a gyári rugókat arra a napra. Sőt a kormányra is azt tanácsolta. Az FK szerinte egy g.ci cég és a garanciális gondokat is nehezen lehet átpaszírozni rajta. A legjobb, hogy az Unixban van ültetőrugó. Valamilyen ROC márkájú majd' 80 pénzért. Mondtam a gyereknek a gondomat. Neki R19-e van és ő "gyártott" hozzá műbizonylatot.

Lehet, hoyg mindent visszateszek arra az egy napra. Majd aztán lehet egy átalakítási engedély 10900 Ft-ért. Meg mégegy vizsgáért.
SD2009-06-11 17:15:45 // 80719
Ez mi???:D:D:D:D:D:D:D:D



váááááá?:P
SD2009-06-11 17:07:43 // 80718
Amúgy Gery nem szarozik ha megnézitek az utolsó képet, ott vannak a grillező pálcák, készül arra is ha nem lesz patent a Q4:D
süsnye2009-06-11 16:47:37 // 80717
többet nem kapnak... bár a kávé olasz volt, az jó volt ;)
norbee2009-06-11 16:45:18 // 80716
Te meg pénzeled a Triádokat, és ilyen amatőr módon buktatod be magad, egy nyilvános fórumon? :)))
süsnye2009-06-11 16:37:26 // 80715
kínai? ne is mondd :) Hétvégén a belvárosban beültünk egy kávéra, egy kínai étterem teraszára. Az hagyján, h nem beszéltek olaszul, de a kávé függők hazájában még a fajták sem ismeri. Nem értette mijaza a latte macchiato... és étterme van Genovában... :)))
Gyanítom ezek is azok közé az egyésgek közé tartozik, ami szinte semmit nem ad el, mégis megél... ;)
norbee2009-06-11 14:59:46 // 80714
Túl sokat jársz kínaiba szerencsesütiért... :))))
Thomika2009-06-11 14:33:46 // 80713
:))))) Az is lehet.... "megyek és átgondolom az életem" :))))
Thomika2009-06-11 14:33:05 // 80712
Szép darab :P :))) Na mikor indulsz már? Nem ma kellett volna elutaznotok??!!!
Stevke2009-06-11 12:21:39 // 80711
Ez tobb mint durva!!!!
Sztem ennek a hibas termekek muzeumaban a helye!!!
Mint ahogy a focvagen reklamba kicsi kinai aracska!!!!!!
süsnye2009-06-11 11:51:42 // 80710
"Egy problémát megoldani akkor nehéz, ha elhiszed, h nehéz megoldani"

vagy vmi ilyesmi :))
Marklar1552009-06-11 11:14:01 // 80709
Azt hitted, hogy egyből megyek? :)))
Most! :)
Jahh.
Ilyen egy 100W os kínai égő:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak