Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2009-06-24 10:08:45 // 81252
Az gáz! Részvét, Cartárs!
Fairlane2009-06-24 09:39:10 // 81251
Mér, legalább szakadt volna le rendesen, ripityára? :)
Seriff2009-06-24 09:28:54 // 81250
:S Az kevésbé jó :(
Longman2009-06-24 09:26:07 // 81249
Rajta maradt, csak csálén áll..
SD2009-06-24 09:22:05 // 81248
És persze lökös élkül még kevesebb ember kötekedik, kimondottan tartózkodóak, a sérült autókkal:)))

Mert azt nem tudják hogy a cica harapta le:)))
SD2009-06-24 09:20:41 // 81247
Én meg magyarázom neked:)

Tehülyevagy! benzin fölött forrasztópákával????:D

Viszont van egy kérdésem:) Fel-e vetted videóra ezt az egészet? :) Mert ha igen akkor életed hátralevő részében a jogdíjakból megélhetnél:))))

Egy hétre szabira megy a Marklár erre már mindenki kókányolásba kezd? :)

Sok sikert a vizsgához!!! :)
Seriff2009-06-24 09:19:49 // 81246
Relax. Akkor is k.rva jó a kocsid :)) no és persze lökös nélkül jobb a hűtés ;))
SD2009-06-24 09:17:12 // 81245
Racevét:(
Longman2009-06-24 08:08:42 // 81244
UHHHH, na végre. Hát ez nagyon csúnya.. :D Csak vicceltem, ez,ez gyönyörű!! Azon a képen ahol szemből van fényképezve, mintha nem is a gyári lámpa lenne benne, olyan szépen kiadja a tagolását a lámpának. Szóval nagyon-nagyon brutál!! Gratula!!

Én meg tegnap leszakajtottam az első lököst, a kib*szott udvarunk kib*szott garázsfelhajtó padkáján, mert a sok kib*szott nem ott lakó elfoglalja az összes helyet, az ott lakók elől.. Fúú de mérges vagyok.
Thomika2009-06-24 07:53:42 // 81243
Amúgy reggelt Urak! :)

Elcs...tt egy idő van! Kinéztem negyed 7kor az ablakon, és full köd volt! Alig lehetett látni vmit! :((( Ez kiakasztó június 24-én :(((
Thomika2009-06-24 07:52:19 // 81242
De ha sokat fogsz a jövőben kísérletezni a nyitott tank fölötti forrasztgatással, lehet,hogy nem sokáig leszel olyan szép! :P
Buksi2009-06-24 03:49:22 // 81241
Naná, hogy persze! ;-)))
Buksi2009-06-24 03:49:06 // 81240
Elég nagy igényeid vannak! :-DDDDD
Edyboy2009-06-24 01:31:34 // 81239
Még én sem mondtam de most mondom :)

Remélem eljössz majd Tokodra vele :)
Whiteskull2009-06-23 22:06:54 // 81238
Szállás, napi 2-szeri meleg kaja, majd az útra 2 napi hideg élelem.Ezek az igényeim. :DDDD
Buksi2009-06-23 22:05:38 // 81237
Persze, gyere nyugodtan! :-DD
Whiteskull2009-06-23 22:02:52 // 81236
Na csak azért! Már majdnem megijedtem. :))))))))))))

De az is jó, ha beugorhatok megnézni ha arra járok. :))))))))
Buksi2009-06-23 22:01:17 // 81235
Így, ahogy mondod! Ha esik az eső akkor nem megyek sehova! :-)))))))))))))
Whiteskull2009-06-23 21:59:21 // 81234
Ez komoly? Talira is jössz vele? :)))))))))

Gondolom csak akkor ha szép napsütést mondanak előre egy hónapra. :)))))))
Buksi2009-06-23 21:58:20 // 81233
Akkor majd az egyik talin megmutatom, hogy megy is a gép! ;-)))))))
Whiteskull2009-06-23 21:56:52 // 81232
Jól van mondom. Szép lett. :DDDDDD

Mé szivatnálak. Nincsenek ilyen hajlamaim. :))))))))))

Egyébként meg a képeken nem látszik, hogy megy is. :DDDD
Buksi2009-06-23 21:52:02 // 81231
Mondjad! :-)))))

Most szívatsz? Persze, hogy megy! :-)))))
Whiteskull2009-06-23 21:50:39 // 81230
Akkor mondom. :))))))))))))

Ja, és egyébként megy is? :DDDDDD
Buksi2009-06-23 21:49:51 // 81229
Még nem! :-D
Whiteskull2009-06-23 21:45:03 // 81228
Mondtam már, hogy szép lett az autód? :)))))))))
gab552009-06-23 21:39:52 // 81226
He-he! Külsőégésű motor rendel. :)
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-23 21:38:58 // 81225
Elteszem magam holnapra, mert nem tudok autóval menni :-(((
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-23 21:38:11 // 81224
Én meg mondom, hogy szép is! :-))))))))
Buksi2009-06-23 21:37:02 // 81223
Mondtam én, hogy ügyes vagy! ;-))))))))
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-23 21:35:33 // 81222
Hülye! Volt a garázs végében egy asztal, ott találtam hegesztőelektródát. Azt hajlítottam meg. Amúgy meg elektromos pákával forrasztottam egy ventilátor mellett. De nekem sem tetszett a szitu. Én levettem volna az egész tankot, csak nem volt helyem.
Thomika2009-06-23 21:19:43 // 81221
Jó kérdés! :))) Azért tényleg merész dolog forrasztgatni a benya fölött!
Thomika2009-06-23 21:12:14 // 81220
:)))) vmi rémlik még! :)
Buksi2009-06-23 20:48:51 // 81219
Van egy olyan érzésem, hogy sehogy! :-D
Fairlane2009-06-23 20:48:22 // 81218
Szép... :)
Az álmoskönyv szerint nyitott tank felett forrasztgatni nem jó ómen.... :D

A tankba esett cuccot hogy szedted ki?
Buksi2009-06-23 20:47:04 // 81217
Majd mindjárt kapsz SD-től! :-DDDDD
Buksi2009-06-23 20:46:06 // 81216
Te rosszebb vagy, mint a Mekk mester! :-DDDD
Seriff2009-06-23 20:44:06 // 81214
Ebből nekem az jön le, hogy a 155 női autó :DDDDD
Fairlane2009-06-23 20:43:04 // 81213
Ezaz, ezért volt érdekes az 1 baros kérdés...
Amúgy valószínűleg a fagyálló is befolyásolja a forráspontot.
Gyozi1552009-06-23 20:39:26 // 81212
bazz nem unatkoztál :D
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-23 20:26:57 // 81211
Üdvöz!
Megint volt egy kis szervízelés. Mivel a hétvégi féknyereg meg minden csere után még mindíg xar volt a bal kézifék, ezért tegnap betettem egy új kézifékbowdent a bal kerékhez. Öröm, boldogság, mert fog mint a állat. Észrevettem viszont egy kicsike folyást a tank jobb oldalán. Azt ma néztem meg és utána még lett volna időm belejenteni a kocsit vizsgára a Mozaikba.
Innentől jött a cumi...
Ki kellett pakolni a csomagtartót. Már ez nem volt egyszerű. Levetten az AC feletti fedelet és beindítottam az autót. A motor felé mennő cső korűl szivárgott a benzin elég rendesen. Elkezdtem szétszedni. A benzinvezetékeket szorító anyá elkezdtem kitekerni, erre kitört a csavar a szivattyúház fedeléből. No, "sebaj", kivesszük az AC-t. Nem lehet nehéz mert már egy párat kiszedtem és flottul ment. Itt nem. A szorítgyűrű alig akart megindulni. Mire lejött, addigra én már tiszta ideg lettem. Lejött a gyűrű, az AC viszont nem jön ki. Kiderűlt, előbb ki kell venni a szintmérőt, mert csak úgy fér ki a pumpa. A szintmérő meg valami spec szerszámmal jön ki ami nincs. Persze akkor a tank felöli oldalon kell megtekerni, ehez meg félig ki kell emelni a pumpát. Ezzel sem lett volna baj, ha nem egy éles inox szalag fogná oda a pumpát a felső burkolathoz. Az egy szem csavart kitekertem, a kulcs meg persze egyszer bele is esett a tankba. Nagy nehezen kijött a pumpa!!! A felső burkolatot átfurtam és belűlre tettem egy fakötésű alátétem és egy gumigyűrűt. A másik, külső oldalra meg sziloplasztot és egy alátétet egy önzáró anyával együtt. Ezzel az AC kész.
Persze ekkor még nem voltunk sehol.
Az elmenő benzinvezeték kis csatlakozója természetesen műanyagbol van. Az meg természetesen el volt repedve, és onnan jött a benya. Sebaj, elővesszük a műanyagos tudásunkat és forrasztópákával összeolvasszuk. Mind eszt a csomagtartóban ülve- feküdve egy zseblámpa fényénél, mert a csomagartóvilágítása ehez elég gyenge. Nagy nehezen megforrasztom és azért a kezemet is sikerűlt megégetnem egyszer-kétszer (négyszer). Összerak, beindít.......xar.
Cső kiköt és ki akartam cserélni a visszafolyó csatlakozójára. Lecsíptem az elmenő csatiját. Nem kellett volna. Az elmenő cső és a visszafolyó cső is műanyag, tehát elég nehezen lehet belenyomni a csatiit, csak ha valamelyest megtágítod valamivel. Mondjuk belső- zeeger fogóval. Ha már kint a repedt csati, akkor szépen megcsináljuk. Ezen mondat alatt még két égési sebet értek a kezemen. A páka tehát nem vált be. Volt az irodában pillanatragasztó, ami jól fogja ezt a fajta műanyagot. De kívülről nem lehet megragasztani csak belülről. Ígyhát találtam egy darab zsugorcsövet, ami pont passzolt a csati belsejébe és elzárta a lyukat. Fogtam a zsugorcsövet és beleragasztottam a csatiba. Ez nem fog folyni többet. Legalább is amíg nem veszek egyet Marklartól. Már ha hazaengedik. Most már csak a csatit kellene visszanyomni a félmerev csőbe. A csövet kitágítottam annyira, hogy belemenyjen. Biztosításképp egy darab zsugorcsövet is rámelegítettem, hogy le ne csússzon.
Végre lehet menni a Mozaik utcába! Estig vizsgáztatnak, gy gondoltam, hogy 18.00 előtt is adnak időpontot. De csak 15.00-ig adnak. Ha már itt voltam, akkor rákérdeztem az extrákra. A direktszűrőt eltűrik, de nem szeretik. A kormányt szedjem ki a vizsga idejére. Nem bej ha ott vana a csomitartóban és utána rögtön átteszem, csak a vizsga alatt ne legyen fennt. A rugóval meg nem lesz gond, ha van műbizonylat, ami már van. Holnap autó nélkül megyek dolgozni, mert 24.00-kor lejár a műszakija a kocsinak. Telefonon is be lehetett volna jelentkezni, de akkor nincs papír, amit a yard orra alá tudok dörgölni, ha baxogat.

A kézifékem amúgy isteni lett, egyszerre fognak és nem gyengék. :-)))
Az Árpád-hídon visszafele persze megtalált egy 1.4 16V Thalia, de azért kipróbáltam a megkökányolt benzincsövet, mivel van egy poroltó a kocsiban... :-)))

SD!
Ezt magyarázd meg!
Imyx2009-06-23 18:30:50 // 81210
Az a hibatároló jelző nekem akkor világított, amikor sima 95-ös benzint tankoltam bele (2xMOL, 1x Luk Oil.) Három alkalommal próbáltam ki a 95-öt, a motor nehezen indult be, volt, amikor be se indult, szerintem egy henger nem is ment. Carrera, vagy jobb minőségű benzintől teljesen megszűnt nálam ez a dolog. Inter155 kollégánál folyamatosan világít, a teljesítmény megvan nála, ott más lehet a probléma. Ha rángat, és időnként felvillan, akár percekig, akkor üzemanyag, szerintem.
Sok örömet a vashoz! :-).
SD2009-06-23 18:06:28 // 81209
Még szép:) Kölönben hamar elforrna a víz:) de akkó nem egy bar kell legyen benne?
atesssz2009-06-23 18:03:57 // 81208
hehe, a w60-as lassan váldó/difi olaj :D:D

Nekem OMW Bixxol 10W40 van benne. Menet közben 3 bar körüli a nyomásom. Következő alkalommal kipróbálom a Selénia TurboDiesel 10w40-et
gab552009-06-23 17:36:52 // 81207
Igen.
Amúgy ilyen dolgoknál alapvetően túlnyomásról beszélünk. :)
Buksi2009-06-23 17:25:51 // 81206
Köszi, de Buksi vagyok! :-DDDDDDDDDDDDD
SD2009-06-23 17:23:50 // 81205
Egy bár az egy atmoszféra?
Buksi2009-06-23 17:20:49 // 81204
Akkor húzzál bele! ;-))))))))
norbee2009-06-23 17:20:43 // 81203
A kis Öveges professzor... :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak