Fórum >> Típusok >> 155

BMW forever!!!!!!!!2009-06-29 11:13:29 // 81459
az erkölcsi győztes mindenképp Te voltál:-)))
SD2009-06-29 10:37:58 // 81458
Hízzon a májad, ha beírod a gugliba hogy alfa 155, ott is ott van a képek közt:)

Fogadjunk ezért vetted meg:)

Tegnap gyüttünk ozt előztem épp egy Corvette-t :))) asszon nagyon megbámulta, valami kis fiatal pöcs ült benne:) Nem gyengén p..a mágnes egy ilyen gép.
Aztán azért megjegyeztem hogy persze az enyém azért szebb csak ugye azt kívülről nem látja:))) Meg le is nyomtam:D:D:D

De tényleg jól nézett ki:) Már az autó nem buzultam meg:D:D:D
SD2009-06-29 10:34:50 // 81457
Én is mondom ez valami olasz szar lehet! :D
SD2009-06-29 10:34:20 // 81456
Sose senki!!! :)

De mondom én most csak szemlélője voltam a viaskodásnak az ML merci és a Galant között:))) De ettől függetlenül én voltam a győztes:)))
BMW forever!!!!!!!!2009-06-29 10:08:10 // 81455
Volt már aki legyőzött az utakon?:-))))
Gyozi1552009-06-29 10:06:21 // 81454
pfff de szar :DDDDD
SD2009-06-29 08:40:42 // 81453
Ja és az emhármon tegnap meglepően sok alfa jött haza:)
2db 159
2db 156
Akinek tudtam köszöntem is:)

Meg találkoztam öcsémékkel is, igaz azt elsőre nem vágtam, hogy miér villog rám egy ford transit:D:D:D De aztán felhívott, így megvártam aztán köszöntem egyet, majd elnehezedett a lábam:)))

Jól lép a piroska még mindig!!!:))) Voltak próbálkozók, de nem sokra mentek, 130-ról már ugrik 5-ben is:)))

De a legjobb most nem velem történt, csak végignéztem:D
Egy csucsumicsi galand, biztos valami V6 lehetett:
Megyek nyugalmas 135-el, leelőz egy ML merga, utánna tolja ez a csumócsing, egyszercsak elkezdi előzni jobbról a mernyót, gondolta nagybódé, majd a herélt japán V6 megmutatja:)
Erre csak azt látom a merci valami dízel lehetett, hirtelen olyan lett mögötte a levegő mint amikor nyáron az aszfalt fölött izzik a zoxigén:) Ebből arra következtettem odapörkölt a kotványnak:D Hát nem bírta megelőzni a kamikáze:D:D:D

No meg lett tanítva:) És nekem nem került semmibe:D
SD2009-06-29 08:28:22 // 81452
Amúgy jóreggel itt a nyavadt-Q4 a totálkárból:)))

SD2009-06-29 08:26:08 // 81451
Szerintem erre a legalkalmasabb egy turbós lancia moci, mint a Q4-é, vagy az van a HF integrale-ban is:) És az nagyobb macera nélkül építhető a TS helyére:))) És az már lépeget:)))
A V6-on is lehet húzni, de ha 200 ló kell akkor vegély egy 2.0 V6 turbo-t, ezt nagyon húzni nem fogod tudni de alapból tudja, még egy 10-20 Le biztos mehet rá mindenféle átalakítások nélkül.
Ha brutálkodni akarsz akkor kell egy 3.0 12V abban van anyag és azt széttuningolni:))) Vagy ahogy Longman csinálta, "belepattintotta" a 3.0 24V-t és az már bőven 200 fölött van:)))
norbee2009-06-29 08:17:07 // 81450
Visszadugtál minden csatlakozót a helyére...? ;)
norbee2009-06-29 08:14:57 // 81449
Jó reggelt nyuggerklub! :)
Buksi2009-06-29 03:58:15 // 81448
Te aztán tudsz szerelni! :-D
Buksi2009-06-29 03:56:37 // 81447
Nem ez a lényeg, hanem hogy rendesen meg legyen csinálva! ;-)
Zsoltyr2009-06-29 00:12:43 // 81446
Egyébként az a tervem vele. Idővel 200 LE fölé menni. Az úgy már baráti. A jelenlegi kis 1,6-ost már "kinőttem". Lassúnak tűnik
Gery832009-06-28 23:56:24 // 81445
Pfff....
Ugyammá... Hol élsz te?? :D
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-28 23:14:31 // 81444
Egy fél lexikonnal mehetsz majd vizsgáztatni. Összeépítési engedély? :-)))
Gery832009-06-28 23:04:08 // 81443
Nem a nagy dolgok a macerásak. Rengeteg egyedi alkatrészt kell kitalálni, legyártani.
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-28 22:59:04 // 81442
Öcsém! Aki neki mer esni egy Q4 felújításának, annak nem sok szopatósat lehet mutatni. De nézd meg! Az elején vannak hiányzó nagyobb dolgok csak.
Gery832009-06-28 22:55:57 // 81441
Hűűű...
Álomvilágban élsz.. Rengeteg szopatós apróság van még.
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-28 22:55:48 // 81440
Kíváncsi vagyok a holnapi vizsgára. Biztos, ami boztos, viszem a műbizonylatot is. A rugóhoz is és a féktárcsához is. A benzinszintjelző is működik. Esett az eső én meg a pótkerék helyén ültem és magamra hajtottam a csomifedelet.

A vizsga 7700 Ft.
A matrica 420 Ft.
Van 8301 Ft-om...

Még szerencse, hogy van elég benzinem... :-))9
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-28 22:51:47 // 81439
Ez nem is olyan távoli. Ha belegondolsz, akkor a "nagyja" már megvan. A motor egyben. Most már "csak" az eleje van hátra. Hűtő, klímahűtő, IC+csövezés, lámpák, zárhíd, meg a stekkerek.
Gery832009-06-28 22:46:53 // 81438
Hát majd én is, de az még a távoli jövő...
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-28 22:45:27 // 81437
Ha meglesz, akkor remélem elviszed egy teljesítménymérésre. Kíváncsi vagyok-vagyunk, hogy mennyi lett a 186-190 LE-ből.
Gery832009-06-28 22:43:46 // 81436
Erre kínosan ügyeltem. :)
Gyertya bent. Az égéstérből egyébként étkezni lehetne...
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-28 22:42:35 // 81435
Csak ne hagyj semmit az égéstérben... :-)))

Ha még nincs bent a gyertya, akkor takard el vmi rongyal.
Gery832009-06-28 22:40:11 // 81434
Köszi!
Remélem július végére. :)
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-28 22:35:33 // 81433
Na! Szépen haladsz! Gratula!

Előreláthatóan mikorra lesz kész?
Gery832009-06-28 21:09:17 // 81432
Jóóó lassan... :D
Buksi2009-06-28 20:52:07 // 81431
Nagyon szépen haladsz, gratula! :-)
Lassan már be is lehet indítani! ;-))
Gery832009-06-28 20:50:22 // 81430
Sziasztok!

Itt tartok. Kissé káosznak tűnik, pedig nem az. :)

Zsoltyr2009-06-28 18:48:09 // 81429
jó'van :-)
Zsoltyr2009-06-28 18:47:31 // 81428
Namerthogymiértne? Egyszerűen muszáj. :-)
Thomika2009-06-28 18:33:02 // 81427
Az gáz! De a lényeg, hogy holnap levizsgázzon a vas! :)
Dreco2009-06-28 18:15:50 // 81426
Köszi, hál isten magától megjavult egy óra pihi után.
gab552009-06-28 15:41:45 // 81425
Lehet, hogy falsot szív, valahol a LMM után. EGR, kartergáz-visszavezetés csöveknél, ill. a cartársak itt azt mondták, hogy időnként a szívócső szokott elrepedni miután meg lett bolygatva az egész. Azonkívül próbáld meg, hogy többször beindítod, aztán leállítod, mert az alapjárati motornak kell egy kis idő, mire "beáll" a helyére (kapjon az is egy kis féktisztítót sztem).
TSiga ( I am the TSIG)2009-06-28 11:49:21 // 81424
Üdvöz!

Pöcs kivan... :-(((

Esik ez a nyavaja eső. Felkészítetem az autót a vizsgára. Direktszűrő, kormány kiszed.
Meg kéne még néznem az üzemanyagszint-jelzőt, mert mióta szétszedtem, azóta fekszik a mutató.
Dreco2009-06-28 10:35:31 // 81423
Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi okozhat magas alapjáratot??
A minap kitakarítottam a levegőcsövet, mert a direkt szűrő után nagyon koszos volt és a
pillangószelepet is letöröltem kívülről. Ezután ha 2500 alatt mentem vele és leszálltam a gázról visszadurrogott. Ma reggel levettem a pillangószelepet kitakarítottam, befújtam féktisztítóval, miután kiszáradt és kitöröltem visszatettem a durrogás abbamaradt, de az alapjárat 1800 ami kicsit talán sok. Az alapjárati motorhoz nem nyúltam, de ha leveszem a vezetékeit nem történik semmi, ugyan így az LMM-nél és a mellette lévő talán léghőmérséklet mérőnél sem. A pillangó szelep teljesen visszazár és a gázbowden sem feszes. HELP PLEASE!!!
SD2009-06-28 10:20:01 // 81422
Van de nem adok:)
Buksi2009-06-28 08:16:33 // 81421
Ezt pont te modod? :-DDDDD
Longman2009-06-28 02:16:21 // 81420
Telóim, rugókkal megvannak még.
Longman2009-06-28 02:15:13 // 81419
Volt.. Mi a terved vele? Csak nem v6-osítás? Nem szabad belevágni ilyen bonyolult műveletbe.. :DDDD
Zsoltyr2009-06-28 01:13:06 // 81418
Van valakinek eladó 2,5-es V6 blokkja kompletten váltóval, első futóművel együtt? Vagy komplett autó ilyen motorral külföldi papírokkal, vagy bontásra?
Thomika2009-06-27 23:44:47 // 81417
A termosztát nem olyan vészes megmozdulás, én most cseréltem! 12.000-ért tudok most hozni gyári Bahr márkájút! A cserét akár otthon meg lehet oldani.... A vízpumpa már macerásabb....Azt még nem bolygattam eddig....
Thomika2009-06-27 23:41:43 // 81416
Amúgy ma majdnem mentünk este Szentendrére, csak asszonykám xarul volt, így lefújtuk a programot :( De legközelebb, ha arrafelé megyünk, és akkor éppen ráérsz, összefuthatunk! :)
Thomika2009-06-27 23:40:06 // 81415
Figyi, nézd meg a termosztátból kijövő nagy csövet, ami hűtő felé megy! Ha már elérte 90 fokot a víz, és tuti nyit a termosztátod, akkor forrónak kell lennie! Nem melegnek ,mert azt okozhatja a kipuff hője is! Ha nem forró, akkor sajna azon ritka eset lehet,hogy zárt állapotban szorult meg a termosztát! Aztán ha ez mégsem, akkor a rosszabbik eset jöhet szóba, az pedig vízpumpa! :( De az vszeg van Marklarnak bontva!
Krisz1552009-06-27 22:07:33 // 81414
megnéztem van elég víz, ma is normál tempó. időnként lányok előtt megpörgetve és 120... olajhőm jelző meg fekszik nyugisan. a víz meg 120 kb.. mennyire sürgős a javítás? párszázat még elgurul vele? most úgyse használom sokat napi max 10 km tényleg semmi azt is lassan. többnyire. szal vízpumpa vagy termosztát. és hogy jövök rá h melyik?
Thomika2009-06-27 16:22:53 // 81413
Mondtam :)) Örülök, hogy jobb lett! Tény, hogy nem egyszerű szétszedni, de megéri a fáradtság! ;)
Fairlane2009-06-27 13:48:18 // 81412
Igen, neked alulról a főtengelyt :P
Norc2009-06-27 09:52:05 // 81411
Kipucoltam este a lámpákat, nem is gondoltam volna hogy ekkora javulást hoz. Most szép fehéren világít. De volt vele szívás mire szétkaptam a lencsés részt, de megérte.
Ferri2009-06-26 20:12:56 // 81410
Esetleg nézd meg, hogy ütközésig mozdul-e a csap, ha a motor elzárja. Az összekötő rudacskán úgy emlékszem lehet állítani, ha a csavarját meglazítod. Lehet, hogy jó minden, csak valamikor cseréltek csapot, és nem figyeltek oda.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak