Fórum >> Típusok >> 155

SD2010-05-04 12:27:12 // 99310
A fék-vákuum csöv, csak olyan keményből jó, már ha meg akarsz állni, én egyszer eltörtem, bontott van azóta benne.

Én féktisztítóval szoktam fújkálni a szívóoldalt belülről, LMM kézbe, aztán jó adag belefúj, és két végét befogva rázni, hogy lötyögjön benne a lé. Ugyan így a csövek, alapjárati moci.

Nekem is szét kell kapnom a szívóolalt, egyrészt tisztítani másrészt szerintem valahol falsot szív mert állandóan szürcsög, gázelvéténél mint valami turbós:D Mef olyan brutál hangja van hogy félelmetes, de mindenképp fel akarom venni előtte a hangot mert állat:)
RoliQ42010-05-04 12:21:00 // 99309
vagy direktszűrő tisztítóval...
SD2010-05-04 11:23:00 // 99308
= XOR
Tony1552010-05-04 10:53:06 // 99307
Igen szépen muzsikált hétvégén a típustársunk a gyorsasági bajnokságban:-)

Link1
Link2
süsnye2010-05-04 10:50:41 // 99306
lehet, h az ő csövei is puffadnak már kicsit.. ;))
Fairlane2010-05-04 10:40:41 // 99305
Ja, ez nekem sem vilcsi, hogy ott volt egy egybáros lefujószelep, ami most nincs ott ? :)
süsnye2010-05-04 10:24:26 // 99304
"én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba"

theát, jól értem, hogy a kupak helyén lévő csonkot összekötötted a folytószelepes vízcsővel?? akkor most hogy szabályozza a nyomást?
Longman2010-05-04 10:17:30 // 99303
én is próbálkoztam ezzel a + tágulási tartállyal, de lehet hogy rossz tartályt választottam mert nekem nem változott semmi. én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba.
Eddig jól működik.

A termosztát meg valóban 87foknál kezd el nyitni, de a teljes nyitás biztos magasabb hőfokon van, mert nekem ugyan csal vagy 5-10 fokot a mutatóm felfelé, de pl ha elkezdem hajtani a gépet akkor előbb 90 fok fölé áll be a mutatóm egy hangyafasznyival, aztán ha még tovább rúgom neki, akkor meg a 90 fok elé áll be tartósan, egészen amíg meg nem állok és nem jár 2-3 percet alapjáraton, akkor megint -gondolom ahogy hűl és visszazár a term. - felmegy a 90 fölé.
Longman2010-05-04 10:09:14 // 99302
hát nem tudom. ez nagyon szarul néz így ki az biztos.
az is biztos hogy régebben már kérdezte tőlem Feri hogy nekem is ilyen-e ez a cső, és tudom hogy cserélte. szóval tényleg régebben megvan ez a hiba vagy minek nevezzem.
ettől függetlenül ez nem normális így szerintem.
meg kellene kérdezni gyáriban van-e ilyen cső, vagy szilikon csővel kellene helyettesíteni az bírja a nyomást.
az is igaz hogy a V6ban van annyi tartalék ilyen téren is hogy jó ideig "elviseli" tünet nélkül ha hengerfejes. szóval lehet hogy tényleg az.
ezt nagyon gyorsan ellenőrizni kellene valahogy, a csövet meg még gyorsabban cserélni mert ahogy elnézem ez pláne hogy most jönnek a melegebb idők, úgy el fog durranni mint a szar.
süsnye2010-05-04 10:07:35 // 99301
:DD
s van hozzá javító szett is... nem is drága ;)
SD2010-05-04 09:39:37 // 99300
Viszeres V6?
Tentacle2010-05-04 09:22:58 // 99299
A kuplunggal én is jártam így, csak én addig hajtottam a gépet, még elkopott a rugó, és kettétört. Na onnantól volt érdekes hangja, meg nem is kapcsolt szét igazán ugye :)
Thomika2010-05-04 06:58:46 // 99298
Kérdés, hogy hova raknád a 155-ben?!
Buksi2010-05-04 03:49:59 // 99297
Ezt az oldalt már én is elmentettem régebben magamnak! ;-)
Egyébként van itt egy tag (nem jut eszembe a neve), aki már beszerelte ezt a bödönt a 145-ébe és azt mondja, hogy nagyon jól működik! Rengeteg dzsuvát kiöntött már belőle! :-)
Buksi2010-05-04 03:48:22 // 99296
Ezt már olvastam én is! Sztem a gyári helyére csak egyszerűen be kellene kötni ezt a bödönt! A gyárinak az alján is van egy kivezetés, amin keresztül "visszacsurog" a cucc a mociba! A bödönön nincs, így a dzsuva benne marad a tartályban! ;-))
Buksi2010-05-04 03:45:34 // 99295
Részvétem! :-(((
Thomika2010-05-04 00:23:52 // 99294
Részvét :(((((
Takizse2010-05-03 23:16:22 // 99293
Elözmény: a fütésem néha kihagyott, amúgy semmi .
Múlt héten kicsit meghajtottam , elment 1 henger aztán még 1 a víz hirtelen fölment 130 fokra oszt füst ill gőz . GAME OVER
A kuplung nem produkált hibát (a nyomólap hibátlan a kinyomó csapágy is a tárcsa felülete is tökéletes csak azok a fránya rugók) de az is cserés .
Akartam rendelni tárcsát de nem sokkal olcsób mint a szett így kap új szettet.
A szíjakban van 30 k de ha már kint van a motor akkor az is csere.
A generátor háza, csapágy csere, csúszógyürű csere, kefe csere.
olaj+ szürő csere Volt benne 1000km.
Fékolaj szervó olaj
Holnap megyek a megrendelt alkatrészekért a kár tetemes .
A bal féltengely csavarjai nem voltak meghúzva meg sok minden más se .
Belegondolni sem merek ha 2kilónál a féltengely azt mondja helló. brrrrrrr.

Sztem vasárnapra összerakom .

230 000 km után a gyári honolás mág látszik és nem lötyög a dugó, a vezérmű tengely nem kopott . ( legalább valami jó) :-)
Fairlane2010-05-03 22:57:26 // 99292
Ja, jólbirja, de hamár úgyis arrafelé matat, két méter 8as benyacső elég a cseréhez... :)
süsnye2010-05-03 22:55:27 // 99291
kemény cső az... ;)
süsnye2010-05-03 22:54:17 // 99290
lehet csak a csövet kellene lecserélni olyanra, ami bírja a nyomást.. ;)
Fairlane2010-05-03 22:42:47 // 99289
Szép.... :(

Mik voltak a tünetek? Mikorra lesz kész?
Fairlane2010-05-03 22:15:36 // 99287
Az a szűrő-köcsög valami misztikus cucc.
Sztem sok koszt nem fogsz benne találni, én eddig kettőt pucultam ,egyikben sem volt. Iinkább lecsapja az olajpárát a kartergázbol, az olaj lecsurog, a levegő meg elvileg visszamegy a szívóoldalra. DE mégsem teljesen olajmentesen, ezért lesz tiszta dzsuva a LMM utáni gumicső.

Érdekesség, hogy a mienkben ez gyárilag bennevan, a totálkáron meg fogyasztáscsökkentő csodaszerként tették a tehénbe :)

Vagy lehet még a gyári köcsög után kéne sorba bekötni egy ilyen bödönt? :)
Takizse2010-05-03 22:12:32 // 99286
Az biztos, hogy nem olcsó.
Takizse2010-05-03 22:05:36 // 99285
Üdv.
Így jártam:

:-(
Fairlane2010-05-03 22:04:00 // 99284
Nem akarlak elszomoritani, de szerintem is HF gyanus a dolog.....
Nemolcsó játék :/

Haverom V6jában pont ilyen volt, plusz csipegette a vizet is... Terhelésre igen melegedett.
Volt termosztátcsere. Ez szar volt.
Aztán hűtőcsere. Már ez is megérett rá.
Aztán hőérzékelők cseréje, de valahogy csak nem akart a hűtés beállni.
Közben ez a cső meg még pár cserélve többször.
Aztán HF tömités, az egyik hengernél át volt égve.....


Ha nagyon taposod a gépet, nem kalimpál a vízhőfok mutatód, vagy nem indul el 100 fok fölé?
Vizet eszi, akár minimálisan is?

Aza igasság, hogy légtelenítés meg hűtés szempontjábol még gondolkodhattak volna pár órát a mérnyökök....
A tágulási tér ugyanakkora, mint a többi mociban, de a táguló víztömeg meg a hőtermelés nagyobb... Ha valahol levegős a rendszer, akkor az sem hajlamos kitalálni könnyen...
Pl ha megnézed bags blogját, ő henkölt egy plusz tágulásit a legmagasabb pontra. Ez jó ötletnek tünik....
Fairlane2010-05-03 21:49:20 // 99283
Ettől szerintem nem lett semmi baja....

Viszont nem használod a hűtő felső sarkában levő légtelenítő csavart? :)

Teljes nyitás lehet csak 101 fok, de a nyitás kezdete mintha 87 fok lenne, ha meg már van rés, akkor arra áramlik is aminek kell....

Viszont neked van kompressziómérőd?
Egyszer megmérhetnéd az enyémet is :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-03 21:21:44 // 99282
Nem lepődttem meg,persze akkor igen.
Longman2010-05-03 21:20:26 // 99281
javaslom olvasgass más típusos/gyártmányos fórumokat is.. hátha úgy nem lepődnél meg ennyire. :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-03 21:17:02 // 99280
A szokásos ts hang,nem mondod,hogy te nem hallod?
Longman2010-05-03 21:15:26 // 99279
mmiiiillyyyen csattogáás????
atesssz2010-05-03 21:06:44 // 99278
Na, megjöttek az alkatrészek, most már csak be kell őket szerelni a szekérbe, ami 10-e, fizetés után fog megtörténni.
Köszönet András bácsinak az alkatrészekért, nevezetesen: külső féltengely csukló, gázolajszűrő, +1 gumiharang.
Alul a felújított kormánymű van, ami szintén beépítésre kerül majd.

alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-03 20:59:22 // 99277
Én mikor megvettem az első alfát,azt hittem diesel,pedig csak ts-volt.Még mindig nehéz megszokni,a csattogását.
Zolee 155™ (aka n00body00)2010-05-03 20:57:12 // 99276
Ennyit jelente 1-2 hónap autó nélkül, hogy elszoktam a hangjától??
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-03 20:51:12 // 99275
Szerintem mindegyik csattogós,amit eddig hallottam,legalább is.
Zolee 155™ (aka n00body00)2010-05-03 20:49:12 // 99274
Köszi az ötleteket a rudazatokat majd átnézem, a kompressziómérését azt majd valami szervízre bízom, mert nem vagyok valami nagy autósszaki:S A víz eltűnésére már próbáltam az általad javasoltat, de eredménytelenül folt nincs alatta.

Más az mitől lehet, hogy a láncos mocinak kissé csattogós a motorhangja?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-03 20:44:58 // 99273
Ja,erre nem gondoltam.
katbal2010-05-03 20:43:11 // 99272
Nem lehet puha, mert akkor összeszippantja a vákum és elzáródik. Akkor meg olyan, mintha nem is lenne rásegítőd!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-03 20:42:41 // 99271
Nem kell megnéznem,most cseréltem pár napja főfékhengert,igy tudom,hogy merev cső.
Abarth2010-05-03 20:41:54 // 99270
Mindenki nyünyörög, olyan nincs hogy nem indul a 155ök mindig beindulnak töfög-röfög de mindig megy. Nem tudjátok milyen egy 2005ös fosvágen pólót tolni fényes nappal a hősök terénél, ill. a rakparton amikor alapjáraton felrobban a váltó egy 3as golfban és mind a 2 rendesen karban tartott autó volt!!

Szeressétek amíg szeszélyes, ha már nem produkál semmit az 55m akkor az 56os sorsára jut és jöhet vmi velem egyidős :D:D:D
Buksi2010-05-03 20:37:54 // 99269
Okvetlen nézd meg, hogy neked milyen cső van ott! :-)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-03 20:31:25 // 99268
Szerintem a fékrásegitő csöve lehet puha is.
Hétvégén én is szétkapom,mindent átnézek az utolsó bolháig.
Buksi2010-05-03 20:17:44 // 99267
Ez van sajna! :-((
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-03 20:08:26 // 99266
Hihetetlen miket olvasok,ezt már csak ugy lehetett volna überelni,ha mondjuk a talin egyszerre nyekkennek meg a a gépek,nincs is annyi tréler az országban.
enzo2010-05-03 20:07:50 // 99265
Na azt nem tudom mert nekem a Max jelzés is rajta van a tartályon. A belsejében sincs semmi kiemelkedés amit a folyadéknak el kell lepni? Nekem a Crománál az a Max.
Buksi2010-05-03 19:57:38 // 99264
Síma piros szemű! :-D
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-03 19:52:48 // 99263
Vérnyúl? :-DD
Buksi2010-05-03 19:48:08 // 99262
Csak nyulaink vannak! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-03 19:47:03 // 99261
Attól még aludhatsz a disznókkal. :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak