Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2010-05-02 16:19:33 // 99160
Remélem sikerrel járok! ;-))
süsnye2010-05-02 16:18:58 // 99159
nincs mit, sok sikert! ;)
Buksi2010-05-02 16:17:31 // 99158
Na bazz! :-(((((
Látom téged is húz az ág rendesen! :-((
Buksi2010-05-02 16:16:07 // 99157
Asszem akkor ezeket mind átnézem!

Köszi a Helpet! :-)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-02 16:16:03 // 99156
Én közben elmentem a közértbe,majd nagy csatt jobb oldalról,minden gödörnél koppanás.Azt hittem szét ver az ideg,hazaérek megnézem,persze a kerekeket nem birom levenni mert a csattogóssal ugy rá lett huzva,hogy a kulcsom inkább elhajlik.
Szóval az ujjonan vásárolt kutyacsontról,letolta az anyát a menettel együtt,és kopogott minden luknál.Levenném de nem birom,mert csak pörög az anya a jó minőségü cuccon(a rohadás állna bele a gyártójába).
Véletlen volt itthon tarcsi,a másikat a sógor levágta flexel,meg az ujja felét is a leröpülő csavarfej.Tiszta vér lett minden.Fasza.
Végül 2 óra alatt betornáztuk,ugy hogy a kereket nem lehetett leveni.
Egyedi módszert szabadalmaztattam,kibakoltam a gépet,és az emelővel nyomtam felfelé a stabrudat,mig bement a kutyacsont.
És persze már rég el kellett volna indulnom.
Buksi2010-05-02 16:15:38 // 99155
Ehhez annyit értek, mint a harangöntéshez! :-DDDD
De kénytelen leszek megcsinálni!
süsnye2010-05-02 16:08:22 // 99154
persze, a ve szabályozza, de ugye vannak eszközök, vezetékek... gyújtó trafó, gyujtómodul, gyertyakábelek... stb.
de inkább az alapjárati motor környékén kellene kezdeni... sztem
süsnye2010-05-02 16:05:41 // 99153
csak a feszt kell működés közben mérni...

vagy

lehúzod a védő gumi burkolatot a csatiról és hátulról benyúlsz az egyes érintkezőkhöz a mérővel

vagy

kihúzod az érintkezőket a csatiból. Elölről kell egy kis bütyköt benyomni és akkor hátrafelé ki lehet húzni az érintkezőket. Így már rá tudod dugni az alapjárati motorra és tudsz közben feszt mérni

A zárt/nyitott állapot kimérést (ellenállás) meg natúrban kell csinálni, ahhoz nem kell a csati, meg járó motor
Buksi2010-05-02 15:58:52 // 99152
Működés közben hogyan mérjem meg?
Buksi2010-05-02 15:57:49 // 99151
Ha jól tudom mindkettőt a kompjúter szabályozza, nem?
süsnye2010-05-02 15:57:26 // 99150
esetleg az alapjárati motor vezetéke nem sérült? mérd ki a csatin, hogy megvan a 12V, mikor szarakodik, meg az alapjárati motort is zárt és nyitott állapotban a manual alapján...
süsnye2010-05-02 15:54:48 // 99149
nézd meg a gyertyákat majd most milyenek...
bár ennyitől valsz nem kokszosodik be megint...
nem lehet, h inkább a keverékképzéssel vagy a gyújtással van gond?
Buksi2010-05-02 15:49:25 // 99148
Azt még én sem!
Buksi2010-05-02 15:48:53 // 99147
Újabb fejlemény van a nemindulással kapcsolatban! Visszakötöttem az akksit, visszamentek a megtisztított gyertyák és tulajdonképpen a legelső indításra beindult! DE... Egy fél perces síma ketyegés után ismét elkezdett ingadozni az alapjárat! Az alapjárati motoron kívül minek van még köze az alapjárathoz? Érzékelők, jeladók vagy ilyesmi?
süsnye2010-05-02 15:07:12 // 99146
nekem is zizeg, mindig is zizegett, s nincs olyan jellegű gondom, mint neked...

bár ettől függetlenül sztem sem normális ez a ziezegés... olyan, mintha nem tudna behúzni, meg pl. azt sosem figyeltem, hogy járó motornál is csinálja-e...
afri2010-05-02 14:10:38 // 99145
ez aztán az "ős"-videó!! :-))

de nagyon tuti!
Buksi2010-05-02 13:29:00 // 99144
Akkor most mi van? Tsiga azt mondja, hogy szebed zizegnie!
Buksi2010-05-02 13:28:23 // 99143
Kössz a tippet! :-DD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-02 13:27:56 // 99142
Nem,az megnyekkent.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-02 13:27:01 // 99141
Szabad hangot adnia. Ne fossá'! Ha végképp nem jön össze, akkor ne az autóvillanyászhoz told be, hanem Marklarhoz Érdre.

Stpipstop küszöbök! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-02 13:24:56 // 99140
Én meg megyek ki a hugommal a temetőbe és a nyagy sor közepette felment a vizem 108-110°C-ra. Gyorsan félreállok, leállítom. A hőgomba nem kapcsol be. A csatiját egy darab kerítésdróttal rövidre zártam, úgyhogy most megy állandóan. Szerencse, hogy gyújtás utáni a ventilátor, különben lehetne állandóan leszedegetni a patkolást.

Az egész iróniája, hogy a vízpumpa kivételekor lett beletöltve spec. hűtővíz, ami az alumínium motorokhoz jó. Most megint el fog egy csomó folyni...
Buksi2010-05-02 13:24:48 // 99139
Egyébként gyújtáson szabad zizegő hangot adni az alapjárati motornak? Csak mert az enyém zizeg!
Buksi2010-05-02 13:22:28 // 99138
Ezt még nem hallottam! A drótkefézés már megvolt!
Buksi2010-05-02 13:21:56 // 99137
Egy tisztítást mondjuk megér! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-02 13:20:17 // 99135
Esetleg egy olyan kókányos dolog van még, hogy kiveszed a gyertyákat és most így vasárnapi ebéd készítése közben odatartod az elektródákat a lángba és leégeted róla a ganyét. Kell egy drótkefe is, hogy rásegíts. Néha offokkal szoktam csinálni, és be szokott átmenetileg válni.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-02 13:17:57 // 99134
AC relét nézd meg. Esetleg a lefulladásos dolog az alapjárati motor.
Buksi2010-05-02 13:17:40 // 99133
A gyertyákat megpucoltam, meg lekötöttem kb. egy órája az akksit is!
A feketeség mitől lehet?
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-02 13:15:38 // 99132
Szia! Keresd Marklar cartársat! Neki minden van mindig olcsón!
Blondy2010-05-02 13:06:33 // 99131
Hali Fertőzöttek!

Ablaktörlő mechanika kellne bontásból S.O.S!

Üdv:Blondy
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-02 13:02:35 // 99130
Elég feketék azok a gyertyák!!
Ha van kéznél próbálj meg másik gyertyával indulni.
Szaki2010-05-02 12:51:01 // 99129
Buksi2010-05-02 12:47:23 // 99128
Üdv Urak!

Már megint szívat ez a büdös qrva! :-(((
Valamiért megint nem idul be! Tegnap még mentem vele és néha alapjáraton leesett a furdulatszám, aztán hírtelen fel is szökött kb 1000-ig! És folyamatosan ezt játszotta, aztán már le is állt kinyomott kuplungnál! Az udvarba még be tudtam állni, de azóta már be sem indul! Ezt egyszer már eljátszotta, amikor hazahoztam a fényezőtől, de akkor kifogyott belőle a benya! De most negyedig van a tank! Fingom sincs, hogy megint mi lehet a baj! Megint azt játsza, hogy gyújtáson nem indítja el az AC-t, pedig az jó, mert adtam neki direktbe tápot és tolja rendesen az anyagot! Csatik nincsenek széthúzva sehol, szikra van minden egyes gyertyán! Asszem megint meg kell látogatnom a villanyászt a szomszéd faluban! :-(( Esetleg ötlete valakinek?

Mondjuk amikor kivettem a gyertyákat, az összes korom fekete volt! Tudom alapból, hogy ez nem jó, de ennek mi lehet az oka? Lehet valami köze ehhez a leállásos-nemindulós parajelenségnek? Előre is köszi a segítséget! :-)

Thomika2010-05-02 11:05:51 // 99127
Sztem inkább tankolj rá, nézd meg, javít-e dolgon! Így ha xar benzint tankoltál, azt felhigítja...
Zsocy1552010-05-02 06:05:03 // 99126
Rátankoljak vagy inkább hagyjam hagy fogyjon ki amennyire csak lehet. Gondolom jobb ha kifogy belőle a rossz benzin (ha valóban az a gond).
Zsocy1552010-05-02 05:42:07 // 99125
Erre nem is gondoltam. 1 hete tankoltam az egyik shell-nél több mint 20 lityit (332-ért mint a lukoilnál !) Ez a nem "akarok indulni" pedig a héten jelentkezett először. Remélem csak ez a gond.
Zsocy1552010-05-02 05:38:07 // 99124
Köszi szépen ! :)
SD2010-05-02 02:17:06 // 99123
Szerintem próbálj másik benyát, elvileg csinálhatja az hogy felhabosodik.
Fairlane2010-05-01 21:34:02 // 99122
Gratula a kecóhoz :)
Zsocy1552010-05-01 19:39:46 // 99121
Sziasztok !
Látom jól sikerült a tali múlt héten. De sajnálom, hogy nem lehettem ott, de vettünk Bp.-től 40 km-re egy házikót (felújítandó) elég szép és nagy telekkel, így most minden szabadidőt és lovét arra fordítunk.
Nem nyertünk a lottón ! :) sajnos. A sogoroméké és ráérünk akkor elkezdeni fizetni amikor már felújítottuk a házat. (kb. 2025) :DDD
Tehát a Vöri rendesen ki lesz használva, mert oda-vissza 80km és minden 3. nap jövök majd Pestre melózni, épp most kezd el valami szórakozni ! Melegen nem akar beindulni, csak forgatja ha elengedem a kulcsot és benyomom a gázpedált akkor 3.-4.-re beröffen.
Szegény embert az ág is húzza !
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-04-30 20:55:25 // 99120
Kérlek szépen én nem vásárolok akárhol:-))
Bárdinál a kutyacsont gumija, tehát a stabrúd végén van a kutyacsont ahoz is árulnak külön gumit annyiért.
Fairlane2010-04-30 20:49:36 // 99119
Milyen szilentet és hol adnak 250 pénzért? :O
Csak nem Marklar féle kutyagumiból van? :)))
Marklar1552010-04-30 20:18:54 // 99118
Ingyé össze lehet szedni:)
én már unom...:/
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-30 19:15:28 // 99117
Találtam SD.nek öreg korára kontaktlenTSét:

alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-04-30 15:59:44 // 99116
Pimpeltem,megint,nem birom ki:-))
Úgy kezdődött,hogy a vizsgán mondták,hogy lassan cseréljem ki a kormányösszekötő silenteket.
Na jó,gondoltam még ráér egy kicsit,de stabsilentet azért veszek 250 ft,csak kibirom.
Elgurultam az szakboltba,és mire kijöttem ez lett belőlle.

Megvettem a kormányösszekötőt,és a stabrud szilentet is a kutyacsonttal.
Persze a futómü beállitás is megvolt,nincs több kottyanás a jobb oldalon.
Azt már ide sem merem írni,hogy lefujtam iziben a féknyergeket is.
SD2010-04-30 13:16:28 // 99115
Az kéne még:D:D eddig is ment most is fog.. csak ez a hiszti néha...:D
Abarth2010-04-30 13:01:30 // 99114
Bérelj Opel FAsztrát, a kollégám most bérelt egyet egy egész hétvége vmi 6000ft :D:D:D
SD2010-04-30 12:47:40 // 99113
A máv drága, és igénytelen, de legalább lassú. Ha a szerelőnek fizetek abból legalább tudom ki él meg:) remélem nem mávra költi:D
Tentacle2010-04-30 11:46:49 // 99112
Ha drágán adná, akkor belevágnék én is a bizniszbe, mer otthon van hozzá gyártósorom, lehet, h megérné ;)
Fairlane2010-04-30 11:44:27 // 99111
Sztem nagyon olcsón, mert van raktáron rendesen :)))
Még válogathatsz is :DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak