Fórum >> Típusok >> 155

Longman2010-05-05 08:31:16 // 99359
ahogy nézem a manualt a 8V TS-nél a termosztátban a motor hőfok jeladó van, a vízhőfok a műszeregységhez meg a hengerfejben bal oldalt.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 08:28:35 // 99358
Jó reggelt.........
A tegnapi pimpem eredménye:

Longman2010-05-05 08:27:20 // 99357
jól van nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, egyáltalán nem biztos hogy hengerfejes, csak az biztos hogy az a cső nem jó..
lehet olajálló gumicső került bele, az meg ilyen hogy dagad a víztől.
lehet az is hogy valahol egy kisebb cső el van dugulva, azért magas a nyomás.

legelőször ne vidd semmilyen szervízbe, hanem szerezz oda egy jó csövet.
Marklar lentebb belinkelte a képet, gondolom megvan még neki az a cső, vagy vegyél szilikonost. ha azt is dagasztja majd, akkor első körben át kellene mosni az egész rendszert, hátha dugulás van valahol.
ha ezek után még mindig dagasztja, amire szvsz kicsi az esély akkor lehet komolyabb dolgokon gondolkodni, de még akkor sem biztos hogy hfejes, lehet csak vmit anno rosszul raktak össze.
de mondom még 1x azt a csövet minél előbb cseréld ki mert el fog durranni hamarosan!
SD2010-05-05 07:03:24 // 99356
Hajrá ntc éjá éjá óóó!
Buksi2010-05-05 03:46:27 // 99355
És ez tuti? Délután megsasolom! Köszi! :-))
Buksi2010-05-05 03:44:37 // 99354
Most már nekem sem szimpi! :-((
Buksi2010-05-05 03:43:59 // 99353
Az nem a vízhőfok jeladó? :-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:44:03 // 99351
Meg a gyújtás modulokét is le kell húzni.

Többet nem tudok kérem kaccsojja ki!
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:41:03 // 99350
Fontos még, hogy le kell kötni az injektorok csatijait és (asszem) teljes gáznál kell csinálni a mérést.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:39:28 // 99349
Te mire fogadsz? :-D
Fairlane2010-05-04 21:38:30 // 99348
Lehet, de az is lehet, hogy előbb dumál likat az órába :D
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:37:29 // 99347
Ezzel meg tudjk mérni, hogy egységnyi Buksi egységnyi babgulyásból milyen nyomású gázt fejleszt. :-DD
Fairlane2010-05-04 21:35:31 // 99346
Ahh szo. Már világos, kösz a képeket is :)
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:33:24 // 99345
Képek:


Az első a kisgyertyás adapter. Sajna nem látszik, de csak a felső 3 mm-t lehet megragadni a crovával és szerintem nem is megy be teljesen.

A másodikon az univerzális adapter van. Ez egy 25 cm-es cső végén csücsül. Rádugom a mérőórát és indítózás mellett rányomom a gyertya helyére.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:23:20 // 99344
A gyertya helyére tekerem természetesen, de viszont van univerzális adapter, amit csak ele kell nyomni a gyertya lyukába és a gumi tömít. Mindjárt csinálok fotót róla.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:19:58 // 99343
A jeladó a termosztát mellett van. Nem rajta, hanem mellette. A HF hátulján a maximum hőfokra figyelmeztető szenzor van. 1 db érintkezője van.
afri2010-05-04 21:17:26 // 99342
most ezzel nagyon boldoggá tettél :-// ,pedig tőled vártam vmi jó megoldást rá!! vagy kevésbé aggodalomra adó okot/választ!!

pénteken elviszem megint egy eddig "ezt a V6ost nem látott szerelőhöz", hogy az mit mond rá!! ;-)

remélem nincs nagy baj! Ferike azt írta tennap, hogy 3 éve lett hengerfejfellújítva, bár az csak egy dolog!

már visszasírom az 1.8ast!
jól jönne most az a pénz, amit arra ráköltöttem!! :-//
:-)
Fairlane2010-05-04 21:10:22 // 99341
Kösz, asszem élnék a lehetőséggel, de talán nem a találkozón :)

Viszont hova tekered, ha nem a gyertya helyére?
Longman2010-05-04 21:06:23 // 99340
Nem tom, nekem ez a Brisk nem szimpi.. Sok jót nem hallottam róla.

Hát az a jeladó valahol vagy a hengerfej oldalában vagy a termosztátban van. általában kék színű a feje. Tudod..! :)
Fairlane2010-05-04 21:02:57 // 99339
Nem a termosztátban van ez a jeladó?
Buksi2010-05-04 20:51:58 // 99338
Köszi a tippeket! :-)

Nekem ezt a Brisk gyertyát is katalógus szerint keresték ki! Úgyhogy erről ennyit! :-/
A motorhőfok jeladóra viszont nem gondoltam! Hol is találom ezt a jeladót pontosan? :-)

az összeszerelésnél még egyenlőre nem járok, csak a tisztogatásnál! De figyelni fogok mindenre! ;-))
Longman2010-05-04 20:35:59 // 99337
Én NGK-t raknék bele. Szerintem amúgy ami katalógus szerint gyári specifikációjú, és ehhez a motorhoz kell, annak aztán teljesen mindegy hogy mekkora a hőértéke (mármint pontosabban hogy tudod-e Te azt az értéket) mert az úgyis jó.

Másik, a gyertyával kapcsolatban, az az igaz hogy akkor valószínű túl alacsony ennek a gyertyának a hőértéke tehát nem belevaló, illetve ilyen jellegű feketedést ezen kívül a motor hőfok jeladó hibája is produkálhat, ha folyamatosan dúsítja az ECU a keveréket a jeladó rossz értékei alapján.
Ez ráadásul szerintem okozhat fordulatszám ingadozást is.

Ami a szívórészt illeti, arra koncentrálj hogy az összetételek legyenek rendesen tömítve, jó lenne ha vennél autósboltban tömítés lapot amiből tudsz vágni/formázni tömítést, és vegyél mellé tömítő masszát és azt is használd. De szerintem neked nem ez lesz a baj, kár túlzásba vinni.
Mindenesetre úgy látom a legfontosabbal nem törődtél, az alapjáratit mindenképp vedd ki és tömítsd rendesen ahol összemegy a szívócsonkkal, mert az viszont tud ilyen problémákat okozni.
Buksi2010-05-04 20:06:52 // 99336
Asszem majd Thomika! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 20:03:41 // 99335
Akkor a másik, vagy Thomika Cartárs.
Buksi2010-05-04 20:01:51 // 99334
Golden Lodge-ot már nem kapni! :-((
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 19:54:47 // 99333
A gyertya témában : vagy Golden Lodge 25 HLD kell bele vagy Champion C6YCC 0.7mm-es hézaggal. Manual szerint
Buksi2010-05-04 19:19:04 // 99332
Azt hiszem megoldódni látszik a gyertyák feketeségének miértje! Valaki említtte itt (sajna nem ugrik be, sorry), hogy nem mindegy milyen hőértékű gyertyát teszünk a mociba! Kicsit kutakodtam a témában és találtam is pár oldalt ezzel kapcsolatban!

Gyertyákról

Nem tudja véletlenül valaki, hogy hol lehet utánanézni, hogy 2.0 TS-be milyen hőértékű gyertya kell? A manual-ban benne van?

Viszont az alapjárat ingadozására még nem jöttem rá! Nem hiszem, hogy a gyertyáktól van, mert eddig nem csinálta! Egyenlőre megpucolgattam mindent, remélem holnap már összetudom rakni az egészet, aztán majd kiderül!


TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 18:13:48 // 99331
Számoljál: 2,4 liter 290 LE annyi mint 120 LE/liter

Off Honda S2000 is 120LE/liter

Majd ha mondjuk EVO-szinten vannak (150LE/liter), akkor szóljanak.

Különben is így is veszélyesek a mutyukik, különösen ekkora motorral.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 18:04:35 // 99330
Használom a hűtő kis csavarját. Kicsi gázt adok a bowdennel és kiveszem a csavart. Amint egyenletesen folyik a víz, akkor visszateszem.

Van kompresszió mérőm. Valami ilyesmi. Valaki szerint nem kompressziót mér, hanem henger-végnyomást. De attól még jó. :-D



Beteszem a kocsiba és mondjuk AlfaCityn megmérjük. Van hozzá univerzális csati meg gyertya helyére betekerhető. Csak ha a gyertya helyére betekered, akkor marha nehezen fog kijönni, ugyan is beleszorul a gyertya helyére.
Buksi2010-05-04 17:43:58 // 99329
Az Alfának is kellene már valami ilyesmi moci! :-)
Buksi2010-05-04 17:41:42 // 99328
Az most pont nincs! :-/ :-))
Buksi2010-05-04 17:37:13 // 99327
A gyári helyére! ;-)
rasta1552010-05-04 15:54:14 // 99326
Hello
ha láttátok már sory
kedvencem
http://www.youtube.com/watch?v=PVbyC5AM4qk
SD2010-05-04 15:26:52 // 99325
Degogynemde:)
süsnye2010-05-04 15:19:25 // 99324
fura is volt, te nem szoktál ilyen "nem leszerelt lökős festő" módjára ténykedni.. ;))
Fairlane2010-05-04 15:18:32 // 99323
Oldalt fekve a víz tetején.... :P
Longman2010-05-04 14:59:42 // 99322
Ehh, azt hittétek a halról hogy nem tud úszni..?? :DDDDDDDDDD
Fairlane2010-05-04 14:43:06 // 99321
Ehh, mi a tágulási tartály hűtősapkájára asszociáltunk asszem :)
süsnye2010-05-04 14:41:57 // 99320
jaahh... én a kiegy tartály kupakjára gondoltam... :))
Longman2010-05-04 14:30:17 // 99319
Nem tom ti milyen lefúvószelepre meg kupakra gondoltok Fairlainnel, de én csak a hűtőn lévő légtelenítő csavar helyére gondolok. A 164ben a kiegyenlítő tartályon gyárilag van egy + vízcső ami a hűtőre megy és nincs külön légtelenítője. De mivel nekem olyan hűtő kellett aminek menetirány szerint bal oldalon vannak a csőbemenetek (a 164-é ugyanis jobbos mivel ott van jobb oldalt a termosztát is), így a 3.0 GTV hűtője került bele, és így oldottam meg a levegőztetést.

Mindenesetre jól működik, teljesen! :)
András bácsi2010-05-04 14:18:23 // 99318
Te meg nem olvasod az íméleket?
süsnye2010-05-04 14:02:26 // 99317
biztos lenne aki megvegye.. :)) az az ülés tényleg gáz.. :))
SD2010-05-04 13:39:48 // 99316
úgy néz ki ez az autó mint amit összefotosoppoltak:D lowcost diszókba villantani jó:D de komoly ember venne ilyet???:D
SD2010-05-04 13:38:53 // 99315
külön tetszik hogy felhúznak egy szívómotort turbóra, meg ez a pufiülés, hát a skodámban különb volt:D .... de akkor mirét kell pirosra pingálni??? áhhh...

ezek gyárilag hülyék:D

hogy néz ez ki??? na mind1... aki megevszi megérdemli, nem szebb mint az sx4:P:D
Fairlane2010-05-04 13:30:31 // 99314
Na, ezzel is csak többen vagyunk :)

Tehetségesen lekoppintották az ötévvel ezelőtti pásszátot :P
RoliQ42010-05-04 12:30:53 // 99312
Kedvenc állatom a hörcsög... ha rálépek szörcsög:D
süsnye2010-05-04 12:30:27 // 99311
brigeciol-t neki! :) nekem a fékfolyadék tartályomat pár perc alatt kipucolta.
Töltsd bele, pár percet hagyd állni, aztán rázogasd meg és öblítsd ki...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak