Fórum >> Típusok >> 155

BL2010-06-07 11:06:28 // 101510
A nagyfék projekt nekem is adott, bár a 15 colos nyári/téli kerekek miatt én maradok a 284-es tárcsánál és 4 dugattyús nyergekben gondolkodom.
SD2010-06-07 10:36:49 // 101509
Száraz karter meg centis acéllap és lehet ereszteni:D

Jóreggel
Longman2010-06-07 10:12:22 // 101508
Amúgy meg voltunk 7végén egy jót kirándulni Szilvásváradon, odafele a Bükkön át, elég szar utakon, és hát rá kellett jönnöm hogy sajnos nem csak a kipuff hátsó részével kell foglalkoznom (oda be volt tervezve egy új hátsó dob, meg egy középdob hogy ne legyen hangos) hanem az elejével is, mert a leömlő és a katalizátor közti csövek rendre leérnek a bakhátas utakon. Pedig már majdnem legfelső állásban van a gátló is. :S Nem lehet egy jót autózni ezeken a rosszabb minőségű utakon, pedig a gátlók már jók lennének nem ütnek már akkorát mint eredeti állapotukban, szóval lehetne engedi a gépet ahogy bírja.. :)
Most a héten emelek a seggén is, de sztem vajmi keveset fog segíteni, úgyhogy vmit ki kell találni a csövekre ott elöl. Úgyhogy nekem az éven tutti elmarad a nagyfék projekt.. :S
Longman2010-06-07 10:00:36 // 101507
szerintem nem, vagy legalábbis nem mindegyik..
Fairlane2010-06-07 09:48:19 // 101506
Mellesleg az igazi Q4 ülés nem állítható combtámaszos?
Longman2010-06-07 09:16:06 // 101505
Nem akarlak megsérteni, de mér raktad ezt bele így kárpitozás/tisztítás előtt? Elég randa lett.. :)
Milyen lesz az új kárpit azon kívül hogy világos? marad a közepén a kockás minta csak világosban, vagy teljesen más lesz?
Longman2010-06-07 09:13:45 // 101504
Én egyenlőre megheggesztem pákával a házát, mert nekem csak amiatt kapcsolgat ki egyenlőre hogy az le tud fittyenni róla..

Egyébként mikor én megvettem az autót a ventillátor direktbe volt kötve, kihagyva ezt a vezérlőt. Hagytak két vezetéket, azt ha összeérintetted őket akkor ment a venti. :) A kijelző meg E2 hibakódot írt. Elég sokáig agyaltam rajta hogy kell mennie, de aztán meglett. A blogom elején van is róla kép. Szép! :)
RoliQ42010-06-07 08:51:43 // 101503
áhhá az úgy jó.....:)
RoliQ42010-06-07 08:50:40 // 101502
nekem is volt ezzel a izével gondom nekem a csatlakozónál az 1ik láb volt kiégve és letörve.. hol működött a venti hol nem.... mint a mesében:) de Marklar megoldja:)
Tentacle2010-06-07 08:33:49 // 101501
Így első ránézésre (és egyébként nem is értek hozza) egy PWM elektronika, az IC meg egy NE555, vagy vmi hasonló. Hogy mi lehet a gondja nem tudom, a tejesítménytranyó lábára (bázis) kellene kötni egy ledet (ellenállással), és nézni, hogy villog/világít-e. Ha igen, akkor valszeg a telesítménytranyó (vagy FET) a rossz, ha nem, akkor nincs PWM jel, a vezérlése a rossz. Esetleg az elkót lehetne kicserélni, lehet, h kiszáradt.
Buksi2010-06-07 03:42:42 // 101500
Mer' nincs rája még lóvé! :-((
Marklar1552010-06-07 00:39:22 // 101499
Bakker. De mér nem csináltattad elébb meg??? + puceválás???
Marklar1552010-06-07 00:00:45 // 101498
Nyamm, nayamm...
S mennyire igaza van:)))
eAtis1552010-06-07 00:00:13 // 101497
Naugye:D:D:D:D
Buksi2010-06-06 20:02:42 // 101496
Mire nem jók a vevők! :-DDD
Egyébként én is annyit értek hozzá, mint a harangöntéshez! :-DDD
sprint832010-06-06 20:00:09 // 101495
Annyira én se az a baj, akkor már jó lenne:)) De a vevőim közt van sok műszerész hátha valaki majd tudja a gondját.))
Buksi2010-06-06 19:48:53 // 101494
Jó, hogy te értesz az ilyenekhez! :-D
sprint832010-06-06 19:46:39 // 101493
Elkezdtem utána járni a fűtő ventilátor problémájának.
Kivettem a ventilátort, semmi gondja tökéletes.
De klasszikus értelemben vett előtét ellenállást nem találtam.
Helyette ezt a szabályzó elektronikát: a ventilátor mellett.
De érdekes, ha lehúzom a csatlakozóit akkor egyáltalán nem lehet szabályozni a kezelő panelen a venti sebességét, ha vissza dugom mutatja a kis vonásokat és engedi szabályozni. Tehát az a része működik amivel szabályoz de feszültség mégsem jön ki belőle. Van benne 2 nagy teljesítményű tranzisztor és köztük még valamilyen alkatrész amire nem tudok rájönni, hogy mi. Szerintem ezekkel lesz a gond. Van még egy hő kioldó dióda is benne de azt jónak mértem. A haverom passatjába ez a hőkioldó ment ki folyton, cseréltük már 3X benne. De most úgy néz ki jó lett egy kis boyler alkatrész segítségével:))
Holnap megmutatom egy hozzáértőnek, hátha tud valami okosat mondani rá.
afri2010-06-06 19:43:47 // 101492
ez meg csak külön jó hír, hogy rámcáfoltok!! kooom!! :-)
afri2010-06-06 19:41:20 // 101491
bocs! ... én kérek elnézééést!!!!

;-)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-06 18:58:50 // 101490
Az enyém is hibátlan,mikor áll,és rá sem nézek,ha csak közelitek hozzá,morog és rámköpködi a vizpumpát,meg amit tud.

Amugy végre leszenvedtem azt a k...a talján mindenit,az olajteknőt.
Miért is lenne egyszerü mint a 64-en?
Mindenhol rejtet csavarok,és a kipuffot le kell vegyem holnap.

Közben elrohantam vizi menteni is.
Majd később nyomok képeket.
Gyozi1552010-06-06 18:53:11 // 101489
meg az enyém :D
Buksi2010-06-06 18:44:17 // 101488
Igazad van! Az enyém is hibátlan! :-DD
eAtis1552010-06-06 18:30:04 // 101487
Hali skacok.Igaz én nem szoktam vagy csak nagy ritkán fórumozni de most végigolvasgattam pár oldalt és hát afri amit irt kicsit már sértő is volt 155 re nézve...Nincs hibátlan?Sztem van.......
Buksi2010-06-06 16:26:26 // 101486
Ha minden jól megy, akkor majd az ülések kapnak világos színt! ;-))
RoliQ42010-06-06 16:21:09 // 101485
ajtókárpit? szőnyeg?
Buksi2010-06-06 16:16:44 // 101484
Nah, én sem tétlenkedtem! :-)
Még valamikor tavaly nyár végén szereztem Marklartól egy Q4 ülésgarnitúrát és mivel a régieket már el is bizniszeltem vele, így bekerültek végre a helyükre! Nagyon tetszik, igaz a vezető oldali elég csúnyán ki van szakadva, de ez majd orvosolva lesz! Meg egy alapos tisztítás is rájuk fér! :-)

SD2010-06-06 15:11:50 // 101483
alul van valami jóléretsült kommentelő, nem tudtam eldönteni hogy sírjak vagy nevessek:D ott hőzöng hogy az 1.1-es pezsója hogy megy:D:D:D bazzeg:D:D:D
"ha leakasztom róla a vízpumpát 1,5 mp-el jobbat megy" :D mihez képest a 25-höz?:D meg hogy "lenne pénzem vennék elektromos turbót, meg nitrót" :D:D:D ááááááááááá:D:D:D ez feldobta a napom:D "az élet császára"

Abszorpciós diverzifikáció: hozzászólásait keressétek:D nem komolyan venni, vagy perdix az vagy egy másik őrült:D
GTPeti2010-06-06 14:39:42 // 101482
...és közbe' tényleg. :)
Longman2010-06-06 14:26:24 // 101481
"Na, ez a 2.0 TS még egész pofásra is sikeredett"
GTPeti2010-06-06 14:24:44 // 101480
@Marklar: goto galéria, 31-es kép. :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-06 13:21:37 // 101479
Na megvan,hogy hol folyik,hátul a dekninél,most negyek veszek tömitöt.
Köszi
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-06 11:29:36 // 101478
Le kéne valahogy sikálni a motor alját mondjuk brigéciollal, és utána járni vele. Akkor megmutatja, hogy hol folyik. Asszem a gyári manual szerint nem külön tömítés van ott, hanem Loctite 518-at vagy 574-et vegyél. Nekem is valamilyen Loctite-tal van a karter feltéve és teljesen szivárgásmentes.
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-06 11:05:17 // 101477
Köszi, amint ezekről is lekerül a menteni kívánt kép- és hanganyag, akkor a hulladékgazdálkodási referenseknek lesz transzportálva.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-06 10:57:13 // 101476
Nagy a cumi,lehet ,hogy ki kéne emelnem az 55 motorját,igy nem tudom megállapitani,hogy hol van az olaj eleresztés,mert lehet ha kicserélem a dekni tömitést még mindig fojni fog.Nem látok rá minden tiszta olaj.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-06 10:55:43 // 101475
Ja,figyi van egy tékányi vhs ha van kedved megszabadithatsz tőle.
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-06 10:50:12 // 101474
Köszi a szívélyes invitálást, de sajna itthon is van elég tennivaló. Tegnap bartereztem egy 16V műszercsoportot, be kellene tenni. A occón vett övtáskámnak eltört a csatja, ki kell cserélni. Továbbá felhoztam a pinyóból egypár videokazettát, ami át kellene menteni DVD-re. Nem kell rosszra gondolni, régien elmentett filmek: Az utolsó akcióhős, Van aki forrón szereti, E.T., Don Juan kalandjai....
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-06 10:31:14 // 101473
Ha mégis,gyere nyugodttan itthon vagyok,55-öst mütök.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-06 10:27:49 // 101472
Na azt megnézném:-))
Tényleg nincs kedved v6-ot kimüteni?
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-06 09:40:50 // 101471
Mindjárt kikeresi a tulaját és occsoé megveszi. :-DD
Buksi2010-06-06 09:05:29 // 101470
És a szöveg:

"Na, ez a 2.0 TS még egész pofásra is sikeredett."

:-DDDDDDD
TSiga ( I am the TSIG)2010-06-06 09:03:00 // 101469
Legalább ha piás állandóan, akkor be lehet adni, hogy ebben a hónapban már kifizettem a bérleti díjat, csak lehet, hogy nem emlékszel rá. :-DD

A Zsigulátorostól meg el kell kérni- venni a trafót és SK megcsinálni!

Amúgy nincs mit!
Buksi2010-06-06 09:02:26 // 101468
Kitúrt a nyúl? :-D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-06 08:39:47 // 101467
Tessék marklár,fojon a nyálad:2.0ts
Marklar1552010-06-05 23:59:50 // 101466
Most még bejáratossak.
Természetessen a "Zsigulis" Kristóf ma sem jött,hogy megheftelje a kaput. Zsanérokat kelll rá csinálni+ méretre vágni. A régi tolókapuról van szó.
Amíg bírja a szomszéd a piát, addíg ettől nem félek:)
Fairlane2010-06-05 23:56:25 // 101465
De ugye a kutyák oda is bejáratosak lesznek, hogy izgalmasabb legyen a közlekedés? :)))

Mivan, ha a szomszéd egyszercsak meggondolja magát, visszacuccolsz? :P
Marklar1552010-06-05 23:48:50 // 101464
Nohh.
Most, hogy befejezték az indiánok a Blahán az essőt áncot.
Megdolgoztattam Tsigát:)
Még 1x kösszi...
Szóval a régí címen, de egy kicsit más telephelyen... :)
Marklar1552010-06-05 23:37:34 // 101463
Már lehet, hogy az sem kéne nekem:/
Hátsó lengőkar 50-60k/db
S ebből is 2db van. Megelső lengőkarok, meg a horror áru faceliftes fényszórók...
Marklar1552010-06-05 23:35:29 // 101462
Ezek az árak reálisabbak.
De a tutti 15 évíg bizti nem:(
Sajna az uángyártott cumók nem gyáriak.
A gyáriak sem bírták 15 évíg.
Talán a kiválló minőségü bontottakkal.... :)))
Marklar1552010-06-05 23:33:23 // 101461
Azért azt a 300k-t is lehet szorozni...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak