Fórum >> Típusok >> 155

Longman2011-01-24 16:03:14 // 109901
Nem lehet..
Délutánra le is szakadt a kipuff.. :DDDD
SD2011-01-24 16:01:39 // 109900
A te autódnak meg lehet bocsátani ha hangos:P:D
SD2011-01-24 16:00:54 // 109899
De jó hogy nem ültem melletted:D:D:D tuti befostam volna:D

De milyen már hogy ilyen fostalicskás OFF-ok folyamatosan meg akarják mutatni?:D:D:D
SD2011-01-24 15:58:04 // 109898
Nemmmondod hogy ebbő a fekete képből te azt nézted ki:D:D:D én az eget vényGépeztem:D :P:D:D:D
Longman2011-01-24 15:57:21 // 109897
Vasárnap délelőtt én is úgy csináltam ahogy Te szoktál, annyi különbséggel hogy én direkt padlózgattam.. Jöttek is a Vasárnapi autósok - gondoltam is rád - hogy most ezzel a romhalmazzal mért és hogy és mért ilyen hangos, és mért megy így? :)
Nagyjából mindenki belátta de aztán jött 2 keménymagos, 1 papó vmi Nissan Tiida vagy mi a szar lehetett, nem tetszett neki hogy gyorsabban megyek mint ő, aztán gondolta leoktat.. Hagytam hadd menjen egy kocsihosszt, hogy aztán 6000-nél pont mellette tudjak váltani.. :DD Éééés, nem tanult belőle, csak nyomta neki. :) A marha.
Közben utolértem a másik klasszikust, B6os Passat, hülyegyerek, ismertem a rendszámot, 170Le-s dízel. Az is gyorsított, de olyan gyorsan le is maradt. :)
Ez az egész egyébként az M3 lejárata után az Auchan előtt vezető főúton volt, mindenhol 2 sáv, néha 3-4-re is bővült.
A Gömöri felüljáró után, akkor már kb. nem is tudom olyan 100m-t le voltak maradva, én kiálltam a balra kanyarodó sávba a pirosba, nekik még meg volt a lendület és a méreg, csak mentek tovább egyenesen, annyi volt a baj, hogy ott is piros lett, de lazán átrongyoltak rajta. Pont ott van a Rendőrkapitányság is, asszem be is van kamerázva a kereszteződés.. :DD
süsnye2011-01-24 15:49:54 // 109896
? megánna' vótá'? :P :))
SD2011-01-24 15:41:46 // 109895
Hétvégén újra szerelmes lettem ebbe a vénlányba:) Szombaton szép idő volt begurultam a városba, kint állt pár órát a jégben.. hát mikor indultam haza 10 évvel öregebbnek éreztem:P

Vasárnap meg kiautóztunk Szentendrére, és háttt a hangja, a megjelenése, ahogy csak ott áll, és ahogy meg kanyarodik és különben is kir érdekel bár mi más?:D:D:D

Aki mást mond monnyon le:)
SD2011-01-24 15:29:26 // 109894
Longman2011-01-24 15:23:12 // 109893
No, nemrég elvontattuk az autót a műhelybe, de nem akartunk szenvedni a kipuff felkötözgetésével, úgyhogy ott az utcán leakasztottuk az egészet a középső összetételtől hátrafele.
Hááát, nem gondoltam hogy ennyire gatya már. A hátsó dob több helyen lukas volt, a cső bementi pontja is körbe volt rohadva, már ott is mozgott. Most látszik mennyire gány hegesztésekkel volt összetákolva. Szóval örülök is meg nem is, de inkább igen, mivel így már értem a borzasztó hangját és az utóbbi időben érezhető teljesítmény csökkenést az alsó régiókban.
Majd fényképezek is elrettentésként.. :)
Joecee2011-01-24 13:12:42 // 109892
Igazából féltem tovább erőltetni a dolgot, így ezt módszert inkább hanyagoltam. Aztán egy kis gondolkodás után leesett, hogy a pozitív akksi saruról közvetlen szál (jó vastag tápkábel) megy hátra a csomagtartóba a Blaupunkthoz!
Yessssss! :)
Azóta már szépen töltődik, egy-két óra, és be is tudom indítani.
Onnantól már csak az lesz hátra, hogy rájöjjek, mi szívta le.

Esetleg nincs valakinek itt Borsod-Heves környékén megbízható, hozzáértő, nem aranyáron dolgozó autóvillamossági szerelője?
Át kellene nézetnem az autót, több olyan "megoldást" is láttam, ami nem túl bizalomgerjesztő.
katbal2011-01-24 13:00:18 // 109891
Asszem a szivargyújtónak 5A-es biztosítékja van, szóval tényleg csak kis árammal szabad..... DE lehet, hogy azért jelezte, hogy nem vesz fel töltést, mert, ha nincs ráadva a gyújtás akkor lekapcsolja a szivargyújtót, szóval azon keresztül csak "ráadott gyújtással" lehet tölteni!
szasza9112011-01-24 12:29:46 // 109890
nem tudom, hogy szivargyujton keresztül egyaltalan megy-e a dolog, de egy biztos. ha megy akkor viszonylag lassan. kis arameröseggel. ergo en probalnam rajtahagyni min. egy orat.
Joecee2011-01-24 12:01:57 // 109889
Az a baj, hogy a bowden kiakadt, azt hiába tudnám elérni, és meghúzni valahogy...
Egész délelőttön keresztüli fagyoskodás és betonon fekvés után föladtam, nem maradt más hátra, mint óvatosan behúzatni, és elgurulni vele a szerelőmhöz, akinek a fűtött műhelyében, csápos emelővel lényegesen könnyebb lesz.
Próbáltam a műanyag bobbetéteket leszedni, de azok mögül nem lehet eljutni oda, a hűtőrácsot hiába feszegetném le, onnan még mindig nem lehet elérni. Talán a lökös leszerelése segítene, de kellőképpen hideg van most ahhoz odakint, hogy belefogjak.
Jó nagy szívás, az már egyszer biztos.
Egy tanácsot kaptam még: szivargyújtón keresztül állítólag föl lehetne tölteni az akksit. Meg is próbáltam, de a töltő szerint az akksi nem veszi a töltést, ergo ezt is buktam.
Longman2011-01-24 07:37:43 // 109888
Hát én ezen nem mosolygok..
Persze az ékszerteknős vicces, de amúgy..
Marklar1552011-01-24 00:07:11 // 109887
Ha valaki nem olvasná a jogi esetek topikot.
Pénteken találtam ezt a papírt...
Második napja mosolygok rajta...:)
Marklar1552011-01-24 00:02:23 // 109886
Akkor ezért nem jelentkezel a sárvédőkért...? :)))
Marklar1552011-01-24 00:01:30 // 109885
Hmm, ilyet a nők csinálnak orálissan! :)))
Valahogy alá kéne jutni és bekampózni a bowdenhez...
Mondjuk 1x csinálhatnánk egy tesztnapot ilyen estre...
Pl TSiga minden lében ... :)
Marklar1552011-01-23 23:57:49 // 109884
Itt szokni kell a vérszívást! :)))
SD2011-01-23 20:40:10 // 109883
Alulról benyúlva meg lehet húzni a bovdent, csak fel kell hogy érj odáig. 100% hogy ki lehet nyitni:) Már volt alkalmam tapasztatlni. De nem én csináltam Bandibá:)

Én colos vascsővel nyitottam egyszer de az mástörténet, akkor annak a mocitetőnek mindegy volt:P
Buksi2011-01-23 20:39:41 // 109882
Csak ilyenre szabad rábízni az ilyen munkákat! :-)
Goodboy2011-01-23 20:09:16 // 109881
Jocee,én multkor hasonlo helyzetbe kerültem mint most te .aAnnyi szuerencsém azért volt ,h nem volt fent a lökösöm. Azon amin zárodik két oldalt a mocitetö ott fogja két kis pálcika a géptetö két kampoját v mifaszom az. na azt lazitottam ki 10 es kulcs,és akasztottam ki csavhuzoval azt a két spirálos rugoszerü bizgentyüt.
Svéd2011-01-23 20:07:59 // 109880
Még nagyon év eleje van,a tavaly megkeresett pénz már rég lefogyott,de ha igy folytatodik lassan új lesz a kocsiban minden.:D
Joecee2011-01-23 19:38:28 // 109879
Valaki segítsen, jó nagy ****ban vagyok!

Ahogy azt már korábban írtam itt, nem tudom fölnyitni a motorháztetőt, mert kiakadt / elszakadt a bowden. Nem is lenne ezzel olyan nagy gond, úgyis vinni akarom vizsga előtti átnézetésre, ott megkértem volna a szerelőmet, hogy valahogy nyissa föl.
De ma délután azt kellett megtapasztalnom, hogy nem indul az autó, lemerült az akksim - valószínűleg bekapcsolva maradt péntektől a rádió... :(
Nem tud valaki sos gyakorlati megoldást, hogyan tudnám fölnyitni a motorháztetőt? Alulról próbáltam megnézni, de nem is látok el odáig - igaz csak aláfeküdtem. Viszont valahogy menni kellene dolgozni vele... :(
Longman2011-01-23 19:01:24 // 109878
Igen, ez a terv. No meg olyan ember készíti aki nagyon magas -mármár művészi - fokon űzi ezt a szakmát :)
Buksi2011-01-23 18:41:18 // 109877
Akkor most teljesen precízen kell kivitelezni, hogy aztán ne kelljen hozzányúlni többet! :-)
Longman2011-01-23 18:40:35 // 109876
Jah, a mostani módosításokat elfelejtettem.
Szóval új könyökök lesznek savállóból, máshogy elvezetve. Újak lesznek az összetételeknél a talpak, a hegesztések igen jó minőségűek lesznek.
Kap új hátsó dobot, és egy új középdobot.
A felfüggesztési pontok is újra lesznek gondolva, hogy normális magasságban legyen az egész.
A tartó konzolokat meg el akarom vinni galvanizáltatni, de ez már csak a hülyeség.. :)
süsnye2011-01-23 18:35:23 // 109875
Látod, panaszkodsz itt, aztán lehet, h jövő héten már csökkenni fog a benzinár :))
A cikkben látható, h hogyan alakult nagyjából az üa ár (nem a kiskerekedelmi), valamint miből tevődik össze
Longman2011-01-23 18:34:26 // 109874
Módosítás.. Ez már most sem gyári. ugye a 164 katalizátora van benne, + 60-as az egész, és egy dobbal.
Nálam ugye egyedi csöveket kellett hajlíttatni a leömlők és a katalizátor között annak idején, mivel a 164 csövezése nem volt oda jó formailag, a 155-é meg méretileg.
Sajnos az idő azt igazolta hogy rosszul lett megtervezve a könyökök formája mert leért és most már teljesen lapos, és szűk keresztmetszetű.
Ezen kívül összetételeknél volt hegesztgetve de sajnos elég gyenge minőségben, és ott is engedte el most magát.
Így írva nem tudom visszaadni hogy mik a problémák, de majd lefényképezem ha lent lesz..
Longman2011-01-23 18:28:56 // 109873
Csigavér pajtás, csak viccelt. Itt így szoktuk. Relax..
süsnye2011-01-23 18:28:48 // 109872
jaj, nehogymá' komolyan vedd! :))
Dj.Vince2011-01-23 18:25:13 // 109871
Most mi a bajod a q4-el?Szerintem ugyanúgy alfa mint a többi.Ha a motorral van bajod?A TS 8,16v és a a Q4 fiat házbol származik,de a v6 már nem.Ettől még nagyon sokan szeretik,mert alfa.Attól hogy te egypárat már szétbontottál,nem kell lenézni a másik autóját.
Buksi2011-01-23 18:20:55 // 109870
Így sokal könnyebb nekiállni, ha tudod, hogy mást nem tehetsz már! :-)))
Biztos nagyon tuti lesz az új rendszerrel! :-)
Egyébként marad a gyári rendszer vagy lesz valami módosítás? :-)
Longman2011-01-23 18:19:03 // 109869
Jah, pont egy mellékutca bejáratánál ahogy átmentem egy bukkanón, abban a pillanatban bemélyült a hangja traktornak. Elég fura élmény volt, de szerencsére pont be tudtam gyorsan kanyarodni, és leparkolni. Nem tudtam hol eresztette el magát, úgyh nem akartam továbbmenni.
Alánéztem, középső összetétel után engedte el magát..
Otthagytam, hazasétáltam kb. 100m csak.
Legalább megvan a motiváció a cseréhez. Eddig lusta voltam elkezdeni. Csak nem sima hegesztés lesz hanem új csövek, új dobok, minden..
Longman2011-01-23 18:09:37 // 109868
Lekéstem.. :)
Buksi2011-01-23 18:08:16 // 109867
Köszi! :-)
Egyenlőre ő közelit még nem tudott! :-DD
Longman2011-01-23 18:07:00 // 109866
ezen a háttérben látszik, ennél jobb nekem nincs. De Marklar biztos tud olyat amin jól látszik
sprint832011-01-23 18:05:28 // 109865
Aha, látom már, az egész tömb más. Kicsit kisebbnek is tűnik mint ami az enyémben van.
Buksi2011-01-23 18:05:20 // 109864
Tényleg, ott már nem egymás mellett vannak a csövek! :-)
Marklar1552011-01-23 18:03:17 // 109863
Ez nem valami hulladék Lancia motor?
:-PPP
Dj.Vince2011-01-23 18:03:15 // 109862
Hasonlítsd össze,ahol a csöveket betekered!
Buksi2011-01-23 18:02:54 // 109861
Sztem semmi! :-)
Buksi2011-01-23 18:02:36 // 109860
Én kiszereltem volna, de neked volt annyira sürgős! :-)
Buksi2011-01-23 18:01:09 // 109859
Tényleg, a Gery-nél nem is nézelődtem még! :-))

Köszi! :-)
sprint832011-01-23 18:00:57 // 109858
Mi a különbség?
Marklar1552011-01-23 18:00:56 // 109857
Mondtam, hogy szereld ki magad....:)
Buksi2011-01-23 17:59:49 // 109856
Okés, köszi! :-)

Azért az elég gáz lehetett hazafelé menet! :-D
Dj.Vince2011-01-23 17:59:01 // 109855
A 95-96-tól típus váltásnál már kicsit más.
Buksi2011-01-23 17:59:01 // 109854
Már én is nézegettem az ePER-ben ezeket a képeket, meg a manual-t is! :-)
Igazából már minden meg van hozzá, csak be kellene építeni! :-) De most még nincs kedvem hozzá, csak puhatolózom! :-)

A főfékhengert is cserélni kell a nagyobbra (22,2), de az már be van szerelve! :-)
Longman2011-01-23 17:58:22 // 109853
Majd fényképezek, a héten valszeg úgyis szerelnem kell.
2 utcával a lakhelyemtől hazafele leszakadt középen a kipufógóm.. :D :S De végre cserélem így.. :)

Vagy várjál lehet van vmi az archívumban, mindjárt nézem..
Longman2011-01-23 17:55:56 // 109852
A kép egy kicsit csalóka, mert jóval nagyobb az egész. Szépen benyúlik a "fékolaj" tartály alá. A nagy csatlakozó is ahhoz tartozik.
Ezeken az egységet látod, a másodikon elvileg a felfogatási pontokat:


Ugye a főfékhengert is cserélni kell?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak