Fórum >> Típusok >> 155

Longman2011-03-24 09:27:39 // 112401
Jah, jut eszembe hirtelen, ez megmagyarázná azt a kattogó hangot amit hallottam, amire azt hittem az ékszíjtárcsa..
Kezd összeállni a kép.
Thomika2011-03-24 09:26:50 // 112400
Jó reggelt! :)

"1pár MITO fényszóró bontva 76000ft! :)" Ehhhh......Az nagggyon gáz!
Longman2011-03-24 09:25:39 // 112399
Elvileg nem.. Szerencsére. Úgy kéne ügyeskednem hogy Szombaton rá tudjunk nézni. Csak az időm nagyon kevés.. :S
Fairlane2011-03-24 09:17:35 // 112398
Logikusan hangzik.
Azt viszont megintcsak komoly bontással (motorkiszedéssel?) tudod megnézni, nem?
Longman2011-03-24 09:13:47 // 112397
Közben agyalok folyamatosan mi lehet a gebasz.
Nem akarom elhinni hogy 6 gyűrű egyszerre eltört.. Képtelenség.
Viszont már korábban láttam hogy a vezérlés környéke olajos. Mintha az utóbbi időben jobban meg is indult volna. A feszítője meg ennek hidraulikus.. Mi van ha elfosta magát és elugrott a vezérlés, ezért alacsony minden hengerben a kompresszió??
Fairlane2011-03-24 09:00:39 // 112396
Nekem van egy felesleges váltóm, ha valaki nagyon akarna érte 30 rongyot adni... :)

Majd hétvégén a V6olajcsőre is gondolsz ugye? ;)
atesssz2011-03-24 06:34:27 // 112395
ááá, 145e nagyon sok érte. Még a 80 is. Használtautón már láttam komplett motorhibás TD-t összvissz 80-100ért, és azon meg még rajta van minden.
Marklar1552011-03-24 00:15:21 // 112394
Add el nekik:)))
Ilyenem sincs már:/
csak kéne még 8V-t vennem?
Buksinak:klíma
Tuner exének váltó
Ide cső....?
Balos kilincsek!
:)))
Marklar1552011-03-24 00:12:10 // 112393
Én meg veszek egy halom vasat bontásra:)))
Vagy felújítandót összerakásra:)
Holnap visszük a leendő SW-d...
Marklar1552011-03-24 00:09:29 // 112392
Eljösz szombaton és befejezed TSiga munkáját.
(Lehet, hogy új feladata lenne)
Az az: kiszereled a már 85% ban kiszedett mocit/váltót.
S azt a bizonyos" cső/bizbaz rengeteget, 2,5TD motor blokkot, váltót, féltengelyeket, kuplungal, bakokkal jóárasítva elviszed végre:) ?
Ha ezt darabosítom és számszerüsítem:)
(előljáróban megjegyezném, hogy 8V váltó 30 000ft és ma is kellett volna valakinek. (Tuner exgépébe))
Szóval:
főtengely, blokk, ami a blokkban van (pl olaj:) ), lendkerék, kuplung (zsákbamacska), váltó, féltengelyek, motor és váltó bakok, + a csövek, jeladók amikről alkudoztunk.
Ezek egyben (Te, vagy hozol még havert kiszereléssel) 40 000ft

Kábelkötegek, computer, 3db immos kulcs, ajtózárbetétekkel, kormánykapcsolóval, immo dobozzal, csomizárral tanksapkával. 20 000.
Generátor, önindító, intercooler, olajhűtő,hűtő a ventikkel, klíma kompresszor, klíma hűtő 10-10e/db
turbo 15000.-
Teháth darabáron: össz 145 000ft
Vagy jösz egy tréllerel és a 4 ajtó kivételével viszed cakk pakk ami még ott van TD 80000ft ért azt otthon szétszeded... ?

Így gratisz még lenne, egy szélvédőd, egy hátsó szélvédőd, csomifedeled, sok apró bizbaz, jahh klímás beltéri boxod, ABS cuccok...

u.iratnak megjegyezném, hogy (ma hallottam) 1pár MITO fényszóró bontva 76000ft! :)
Marklar1552011-03-23 23:47:36 // 112391
Hmm. Ott is vannak ilyen megbízható arcok? :/
Marklar1552011-03-23 23:46:14 // 112390
Nekem meg még van vagy 10tekercs:)
Egy régi ismerősőm kábelkorbács gyárban melózott...
Marklar1552011-03-23 23:44:57 // 112389
Nem értek a TD hez:)
Marklar1552011-03-23 23:36:04 // 112388
nekem csak akkor nem, ha bkv-zok:))
Fairlane2011-03-23 23:11:34 // 112387
Hö :)))

Hirdetik a régi motorteremet :D
Thomika2011-03-23 22:18:39 // 112386
Akkor részben itt a válasz a kérdésemre,
Thomika2011-03-23 22:14:42 // 112385
"Minden élre ahol érintkezik a kárpit raktam ezt a textiles ragszalagot."

Tehát a kárpitra ragasztottad fel? Hány rétegben?
Thomika2011-03-23 22:12:06 // 112384
Hi! :)

No pontosan ezért veszek én is használt, 90%-ban felújított vasat olcsóbban. :))
Svéd2011-03-23 22:03:01 // 112383
amugy én meg 2 hete vittem el a szerelöhöz a kocsit teljes kuplung cserére,ugy volt hogy mult vasárnap kész lesz,de a hétvége óta telefont sem veszi fel,elmenni hozzá meg csak hétvégén tudok,mert nagyon messze van,és most tulóráznom kell minden nap.
Svéd2011-03-23 21:59:07 // 112382
lapjáraton 1.5 bar,4000 fordulaton 4 bar,nekem hidegen 4 alapjáraton,meg fordulaton is,ahogy melegszik ugy megy lejebb.
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-23 21:54:57 // 112381
Drága lenne nekünk :-DD
afri2011-03-23 21:54:17 // 112380
azt, hogy nagyon szép! rögtön behokizok! :-))
semmi brutál megjelenés!
vm2011-03-23 21:44:51 // 112379
Bárdinál van ilyen szalag, valami 300 HuF körül.
A héten én is veszek pár tekercset.
vm2011-03-23 21:42:20 // 112378
Nincsenek véletlenek ;-)

Amúgy ehhez miccólsz?

afri2011-03-23 21:40:47 // 112377
az igaz, hogy kétféle van!
lehet a másik félében van csapágy, de nem hinném!
tán olyanok vannak, hogy hosszú nyakú, meg rövid nyakú!
de Marklar majd megmondja neked a tutit! :-)
atesssz2011-03-23 21:36:54 // 112376
enyém teljesen máshogy néz ki :)
afri2011-03-23 21:11:11 // 112375
én a helyedben nem adnám már el! szoptál már vele eleget! meg van benne egy csomó energiád (pénz + munka)!
inkább tennék bele egy gyári 3.0 V6ost mocit egy 164esből, vagy meg egy olyat, ami Nato-nak van! ... egy V6 Tb-t! :-)
afri2011-03-23 21:09:07 // 112374
nem jött össze ma a V6 eladása! :-( ;-)
egyik szemem sír, a másik meg nevet!
tudniillik az V6om AF-es alvázszámú, aminek ma már nincs semmi lényege!
mégis ezen akadt fennt a csóka!
tetszett neki amugy a gép, csak "mé AF-es alvázszámú?" ?!
hát a f@szom tuggya!! fel is hívtam az előző gazdiját (Ferikét), tud-e ő róla vmit! szerinte ha jól tudja, akkor rosszul olvasható volt az eredeti alvázsszáma, ezért ütték rá az Af-eset!
érdekes, amikor én megvettem tőle, leszartam, hogy milyen alvázszámú! lényeg hogy V6! :-)
Buksi2011-03-23 21:05:54 // 112373
Ennyi! :-))
afri2011-03-23 21:05:22 // 112372
ma kicseréltem a 4. hengernél levő kipuff.szelepemelőtőkét!
elvileg a novemberi hengerfelújítás következtében kicserélték mindet, de a mostanában már egyre jobban csattogott, és ahogy szétszedtem beállítani a szelephézagokat, akkor látom, hogy ennek el van már verődve a teteje!
kár hogy nincsen csáposemelőm itthon, ha lenne, tuti magam csinálnék meg mindent ezen a VASon, lényegében eccerű az egész! :-)
afri2011-03-23 21:01:39 // 112371
ott a pont! ;-)
afri2011-03-23 21:01:20 // 112370
legalábbis az enyémben nem volt!
de 2 hete szereztem egy másik szervószivattyút, és abban sem volt! :-) akkor tehát ?
olyan a tűrése a tengelynek meg a háznak, hogy "fasza"!
csak egy spécibb szimering van az ékszíj felőli részen, hogy az OIL nem menjen el!!
én is hihetetlenül álltam előtte, amikor szétszettem!
Buksi2011-03-23 20:58:29 // 112369
Ugye, hogy jól emélkeztem arra, amit mondtál? :-D
afri2011-03-23 20:57:30 // 112368
nincs benneeeee!!!! ...mondoooom! ;-)
Buksi2011-03-23 20:55:25 // 112367
Mit tudom én! Nem értek a lovakhoy! :-D
atesssz2011-03-23 20:51:39 // 112366
de, van benne, különben hogy bírná a kiképzést? :)
Buksi2011-03-23 20:32:48 // 112365
Afri nem azt mondta a múltkor, hogy a szervószivattyúban nincs csapágy?? :-)
Buksi2011-03-23 20:29:27 // 112364
Hát eyek nem a legjobb hírek! :-((
atesssz2011-03-23 20:19:12 // 112363
a f*szom kivan ezzel a kurva autóval. A fogaskoszorúból le van törve egy fog, bontottat kell vennem. A 2 hónapja szerzett szervószivattyúnak meg szarrá ment a csapágya. A vízpumpa könnyezik, az is új kell. a kurva p*csába.... Mennyi az ára másfél tonna vasnak?
sprint832011-03-23 19:52:52 // 112362
Én a helyedben ha megmarad a vas keresnék bele egy jó állapotú motort. Egyszerűbb lenne kompletten cserélni mint ezt gyűrűzni, akkor már a hengerfejeket is rendbe tenni stb, stb... Van most is egy a használt autón 150-ért. Egyébként Kari árulja, totalcar.hu-s Alfás srác, itt nálunk is tag. A kasznit meg kiárulni utána.
sprint832011-03-23 19:41:16 // 112361
Tesa márkájú, a típusát nem tudom egy haveromtól kaptam őket majd rákérdezek nála.
Longman2011-03-23 18:57:43 // 112360
nem-nem :)
bár attól függ, van-e normális
Fairlane2011-03-23 18:55:28 // 112359
Nem jétádét? :)
Longman2011-03-23 18:54:35 // 112358
Attól lehet h meghagyom.. még nem tom.
Sajnos most azt érzem egyenlőre nem akarok pénzt költeni rá, ez szinte biztos.

156ból? 1.6-ost :)
Fairlane2011-03-23 18:49:01 // 112357
Ehh be kár lenne elválnod azzól a vastól.... hétvégi másodiknak nem fér el?
Azért fasztrázni nem kéne... :P

156bol amúgy milyen motorost vennél?
Fairlane2011-03-23 18:44:45 // 112356
Nah, ezt én is tervezem végigszopni már egyszer...
Mi a szalag tipusa, neve, és kb mipénz? Hol vetted? :)
Longman2011-03-23 18:42:47 // 112355
Hát ez volt a terv pontosan.. Csak eddig olyan problémáim voltak amik úgymond "úri huncutságok", aprólékos munkával tökéletesíthető apróságok, persze ezen felül fényezés, stb.. Eddig úgy voltam vele hogy ezeket elnézem, hiszen műszakilag tette minden a dolgát.. De ez most 180 fokot fordult.

Nem értem, tényleg fel volt újítva amit fel kellett.. Valószínüsítem hogy szerelési hiba történhetett anno :S Valamit nem jól mértek meg amikor az alja össze lett fűzve. Gyűrűket kellett volna cserélni, de nem volt semmi bajuk állítólag, így visszamentek. Ez lehetett a hiba, TALÁN.
Azon gondolkodom hogy alulról meg lehet-e ezeket bontani? Nem kellene kivenni a motort, csak látni hogy egyáltalán mi újság van odabent..


Én is racionális kocsiban gondolkodtam, vagyis nem teljesen, hiszen normál kocsinak CSAK Alfa, így egy 2002 vagy fiatalabb 156-ban gondolkodom.
Most viszont van egy Fastra, olcsóbban mint amibe a motor javítás kerülne.. :) És első tulajos.. :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-23 18:31:54 // 112354
Van, aki a szőröset szereti, van aki a szőrtelent :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-23 18:30:04 // 112353
Ez nagyon nem semmi :-(
Viszont asszem, hogy teljesen el lett újítva a motor, nem?
Ez a fiatalabb autós témáról:
Ha bevállaltad, hogy van egy egyedi 3.0 24V-S 155-öd, akkor már fanatizmusból is megtartaná az ember. Hiszen görcsöltél vele, mire jó lett. Kombináltál, reszeltél, szenvedtél, és végre működött.
Én csak azt a verziót tudnám elképzelni, amit Thomika fog elvileg bejárni. Leteszi a 155-öt pihenni és szép lassan felújítja. Találkozókra, élvezkedi előveszi. Talán még a veterán-vizsgának is neki fog vágni. Addig jár egy racionálisabb autóval.

Én is nyafogok az autóm miatt:
Ma beültem a J1-be és becsuktam az ajtót. Az ajtón levő rekesz közepén van egy csavarhely, amiben nincs csavar. Kell pótolnom. :-(
sprint832011-03-23 18:29:02 // 112352
Az volt.:)
Ez nem sima bandázs szalag, legalább is nem az amit mindenhol használnak. Ennek ilyen szőrös a felülete, nem olyan sima mint a textil bandázsszalagnak. Ha egymásra tekered nem is tapad hozzá a második réteg.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak