jaja 0,8 sok olyat hallottam, hogy még annyi sincs meg a Q4ben ! :( és nincs overboost :( neked viszont kéne hogy legyen,de én úgy tudom 0,8 és az overboost 1et enged... V6TB motoroknál így van, de lehet hogy tévedek... !:)
1,3 sztem nagyon nagyon sok nekem töltene annyit le is ugrana a hengerfej.. nem beszélve arról hogy a turbó is szétesne:)
RoliQ42011-06-17 15:32:36 // 115001
mreni2011-06-17 15:29:47 // 115000
ugyanez a motor van nekem is de tartja az 1.0-1.1bart....
NaTo2011-06-17 15:27:10 // 114999
Öcsi Lancia Kappa turbós motorjában úgy működik a dolog, hogy mikor elér egy bizonyos fordulatot, akkor gyorsan felmegy 1.3 bárra, majd lassan leereszti 0.6 0.7 környékére.
mreni2011-06-17 15:19:57 // 114998
elég jól kitalálták,érzésre sokkal jobb,amúgy nem sokat jelent:)
NaTo2011-06-17 14:17:19 // 114997
na az jó lehet! Az enyémben ilyen móka nemigen van gyárilag :)
mreni2011-06-17 14:05:35 // 114996
over boost=túltöltés
A lényeg annyi,hogy padlógázas gyorsításkor a comp enged egy kis túltöltést(néhány másodpercig) pl esetemben ~1.3bar ig majd visszaszabályozza a töltőnyomást az állandó 1.1bar-ra
A lényeg annyi,hogy padlógázas gyorsításkor a comp enged egy kis túltöltést(néhány másodpercig) pl esetemben ~1.3bar ig majd visszaszabályozza a töltőnyomást az állandó 1.1bar-ra
NaTo2011-06-17 13:58:41 // 114995
az overboost pontosan mi?
mreni2011-06-17 12:58:34 // 114994
nem fiat coupe motor,1.1gyári nyomás overboost kb 1.3
NaTo2011-06-17 11:42:20 // 114993
Neked a Fiat coupe motorban 0.8 bár konstans a nyomás minden fokozatban?
RoliQ42011-06-17 11:39:21 // 114992
0,8 bar, de néha néha fel lehet 1re tenni
BL2011-06-17 11:38:40 // 114991
Nem egy mai konstrukció, de ha jó állapotban van akkor a maximális 1.5 bar nyomást tekintve kb 300 lóerőre képes a turbina oldala és kb 235 lóerő kapacitása van a kompresszor oldalnak.
mreni2011-06-17 11:21:35 // 114990
és az mennyit bír? teljesítményre?
nekem most egy jó öreg T25 van fent,de kilátásban van egy T3/T4 elég jó áron...
nekem most egy jó öreg T25 van fent,de kilátásban van egy T3/T4 elég jó áron...
BL2011-06-17 11:15:29 // 114989
Igen, egy régisulis Garrett : TB0367
mreni2011-06-17 11:09:40 // 114988
A Q4eken milyen csiga van gyárilag? T3?
Buksi2011-06-17 10:39:49 // 114987
Má' alig várom! :-DD
NaTo2011-06-17 10:39:24 // 114986
yihá! :) Úgy legyen!
RoliQ42011-06-17 10:30:50 // 114984
az a baj hogy most inkább némi lakatolás meg ilyesmi kéne.... de a motor nincs elfelejtve... (tengely,chip,AC,nagyobb befecsi,kicsit nagyobb cooler) és akkor megvan a 280LE (csak egy chip jelent + 40 lóerőt és 60Nm nyomatékot)
Buksi2011-06-17 10:19:57 // 114983
Nagyon jónak kell lennie annak a videónak most már, ha ennyit bajlódsz vele! :-DD
NaTo2011-06-17 10:13:27 // 114982
Direkt reggel korábban felkeltem, de a rohadék dvd író csak plusszos lemezekre hajlandó írni... ma veszek plusszost! Oda kiírom, és behúzom a PC-re, megvágdosom ide-oda, és már tolom is fel ide. :)
Buksi2011-06-17 10:09:53 // 114981
Nagyon állat lesz a gép! :-))
Persze... mondd azt, hogy nem akarod megmutatni nekünk! :-DD
Persze... mondd azt, hogy nem akarod megmutatni nekünk! :-DD
NaTo2011-06-17 10:07:15 // 114980
Aham. Kéne neked is egy chip tuning, egy kis benyaemelés, és már pakolhatnád is be. :) Bár azért a gyári 200+ LE teljesítmény amúgy is elég meggyőző tud lenni, de egy ilyennel még megbolondítva simán plusz 40-50 LE rácsúszik... az meg nem szar :) Akkor már -ha álló helyzetből nem is - 40-50 km/h-ról gyorsulhatsz a Bubarukkal is :)
RoliQ42011-06-17 09:50:07 // 114979
jah eléggé profi.... (nem ócsó) használtan is olyan 60-70E
Azért nem használom, mert nem emelek nyomást míg nem kap elég kaját... kéne egy jó kis program és akkor állítgathatnám!:) Nah meg nem egyszerű eme kis szerkezetet beprogramozni:)
Azért nem használom, mert nem emelek nyomást míg nem kap elég kaját... kéne egy jó kis program és akkor állítgathatnám!:) Nah meg nem egyszerű eme kis szerkezetet beprogramozni:)
NaTo2011-06-17 09:48:01 // 114978
Úú ez profi cuccnak tűnik! Meséljél már róla! Egyébként miért nem használod?
RoliQ42011-06-17 09:46:23 // 114977
NaTo2011-06-17 09:05:55 // 114976
Így van. Egyébként jó az elnevezés, mert pont az volt a baja, hogy nem igazán tartotta meg a nyomást :) Viszont most igen igen űberes :) Ugyebár cseréltünk injektorfejeket is, a legnagyobb 701-esek vannak most benne, így van kaja bőven ha kell, és ez érződik is minden tartományban. Alul nyomatékosabb, felül meg meglódul mint a barom :) Tegnap fél órát még kocsikáztam, mert annyira tolós most, hogy végig vigyorogtam :) És akkor milyen lesz még, mikor holnap bepattintjuk a nyomásemelőt?! :)
A videót reggel be akartam digizni, nem volt otthon üres dvd... mert egy külső dvd íróval lehet bedigizni ezt a szart...
...jó behoztam a munkahelyre, itt van digikártya a gépben. Na ehhez meg otthon maradt a kábel! áááá ! Pedig már vágnám!
A videót reggel be akartam digizni, nem volt otthon üres dvd... mert egy külső dvd íróval lehet bedigizni ezt a szart...
...jó behoztam a munkahelyre, itt van digikártya a gépben. Na ehhez meg otthon maradt a kábel! áááá ! Pedig már vágnám!
Buksi2011-06-17 00:08:27 // 114975
Akkor a benyapumpa volt a ludas :-)
András bácsi nyomástartó szelepnek nevezte! :-)
András bácsi nyomástartó szelepnek nevezte! :-)
Buksi2011-06-17 00:04:57 // 114974
Végre valami jó hírt is mondasz! :-)
Buksi2011-06-17 00:01:12 // 114973
Be hát! :-DD
Buksi2011-06-17 00:00:33 // 114972
Ajjajj... nem örülök! :-))
G-Burt2011-06-16 23:51:46 // 114971
még brutálabb lett a gép:D
NaTo2011-06-16 23:36:55 // 114970
NNa, most értem haza, még nem vacsiztam (ilyenkor "má' nem is kéne" - anyám szerint ).
VOltam Marklarnál hoztam egy benzinpumpát. Zé-nél be is passzintottuk...
Jelentem a gépsárkány szakít! :)
Most 4000 fölött mintha nem is ugyan az a motor lenne...
Izomból leforog tiltásig.
A szerelgetős videót már intézem intézem tényleg :))) .
Még annyit a nyomásszabályzós témához, hogy 1 db szabályzó van, a másik ami úgy néz ki, mintha ugyan az lenne, az ingadozásgátló vagy mi.
"hogy akarjam kifejezni magának"
Hullámszabályzó vagy mi a túró. A lényege, hogy a benya mozgása a kocsi mozgása miatt ingadozó a csőben, és ez a cucc ezen segít.
"így magyarázta ki a Zárpi"
Szóval benya most már van kérem, hétvégén bekerül a turbónyomás emelő is, konstans 1 bárra állítva. Hadd visítson! ;)
VOltam Marklarnál hoztam egy benzinpumpát. Zé-nél be is passzintottuk...
Jelentem a gépsárkány szakít! :)
Most 4000 fölött mintha nem is ugyan az a motor lenne...
Izomból leforog tiltásig.
A szerelgetős videót már intézem intézem tényleg :))) .
Még annyit a nyomásszabályzós témához, hogy 1 db szabályzó van, a másik ami úgy néz ki, mintha ugyan az lenne, az ingadozásgátló vagy mi.
"hogy akarjam kifejezni magának"
Hullámszabályzó vagy mi a túró. A lényege, hogy a benya mozgása a kocsi mozgása miatt ingadozó a csőben, és ez a cucc ezen segít.
"így magyarázta ki a Zárpi"
Szóval benya most már van kérem, hétvégén bekerül a turbónyomás emelő is, konstans 1 bárra állítva. Hadd visítson! ;)
G-Burt2011-06-16 23:12:22 // 114969
Trutyis a hűtővíz, annak kell utánanézni, h csak tömítés, vagy hf. Ha hf, akkor vagy veszek egy komplett motort, vagy ezt szétszedem teljesen, azért, h ne kelljen utána egy jó darabig hozzányúlni semmihez:)
G-Burt2011-06-16 23:09:37 // 114968
Arra gondoltam, h kiakasztok egy fűzért a tükörre:D
WarbiRunner (Gyuri)2011-06-16 22:47:08 // 114967
Róla tudtok valamit? Ha igaz itteni tagé volt, de aztán passz...
Fairlane2011-06-16 22:40:27 // 114966
Egyébként mit kell operálni a gép motorjában? :)
Fairlane2011-06-16 22:22:18 // 114965
Pirospaprika nincs a kesztyűtartóban? :D
G-Burt2011-06-16 22:19:46 // 114964
énis onnan hoztam a dögöt:) kezdek félni:D
RoliQ42011-06-16 22:13:20 // 114963
hát nem tudom Kalocsán mentem vele... egész jól jött... (meglepően jól)
Fairlane2011-06-16 21:51:58 // 114962
Nah gút. De most már avass be, ki a szerencsés? :)
Thomika2011-06-16 21:28:54 // 114961
Jelentem Uraim, ma este megvették a bordót! :) Jó helyre került, Ő is gondozni fogja :))
Thomika2011-06-16 21:27:50 // 114960
Megnéztem szétszedett orral, kicsit kell igazítani. De jövő héten végre lesz rendesen klímám! És a víz sem fog felforrni. Ugyanis megsérült mind2 hűtő, és emiatt a hűtő jobb oldala csont hideg forgó venti mellett.
Thomika2011-06-16 21:25:46 // 114959
Az komoly kis gépsárkány. Fairlane most próbál megszabadulni egy ilyentől. :P
sprint832011-06-16 20:35:57 // 114958
Attól, hogy eltér a hézag az nem sokat jelent még... A sárvédőn lehet variálni, meg minden máson is amihez viszonyítod.
Thomika2011-06-16 20:34:29 // 114957
Nagyon picit eltér a két sárvédő hézagja. A karosszériás egyből látta.
Thomika2011-06-16 20:33:37 // 114956
A km óra 121K-t jelez, de biztosan sokkal több van benne. Azt,hogy rendesen megy-e talán egy másik 1.8 kipróbálása után tudnám megállapítani. A 2.0TS 8V-hez képest baromi xarul megy, pedig ua. Le.
Pepe1472011-06-16 19:51:51 // 114955
Ha valakit érdekel:
http://fulltuning.hu/index.php?action=bovebben&id=6
http://fulltuning.hu/index.php?action=bovebben&id=6
Svéd2011-06-16 19:26:10 // 114954
Üdv,a helyzet egyre szarabb.Sem időm,sem pénzem a kocsira,attól félek,hogy ki fog esni alolam az első fútómű,már iszonyatosan zörög,ha rá megyek egy fekvörendöre,akkor meg sziszeg valami,a sárvédő amit kb 1,5 hónapja elhoztam még mindig az erkélyen van.Viszont kárpotól az elvesztet alfa élményért az új céges autóm,ami igazi erőgép:skodafabia 1.2 12v gázüzemü.:)
Longman2011-06-16 16:54:14 // 114953
Meg még az jutott eszembe hogy írtad hogy helyre kell húzni az elejét?????? Tényleg ki kell huzatni?? Ennyire nincs a helyén? Ezt hogy vettétek észre?
Longman2011-06-16 16:50:58 // 114952
És egyébként mennyi van most a km-órában?
Egyébként az autó nem megy rendesen, vagy csak látszatra elhasználódott a gyertya??
Egyébként az autó nem megy rendesen, vagy csak látszatra elhasználódott a gyertya??