Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2012-02-10 22:34:44 // 122006
Azé azt Te sem tagadhatod, hogy TS bódéba építed át a V6-ot! :P :))))))))
Marklar1552012-02-10 22:33:50 // 122005
Ricsivel? Ma volt nálam jobbos tükörért is. Viki elnézte a garázs oldalát. Hihetetlen, hogy így képes voltál átverni szegényt! :-PPP
Thomika2012-02-10 22:33:22 // 122004
Várjál! Ő csak szétbontja, azt soha nem állította,hogy tudja mi micsoda! :))))))
Thomika2012-02-10 22:32:23 // 122003
Ehh..mit raktál Te abba az autóba? Herendi mélytányérokat?! :P :))))
András bácsi2012-02-10 22:32:15 // 122002
Nem eszi meg. :) Városban lehet, de ott meg a V6 a nyerő. :)
Marklar1552012-02-10 22:31:38 // 122001
ááá.
6. + 2db mire ismét be tudtam lépni...
Thomika2012-02-10 22:30:51 // 122000
:)) Andy az tapossa neki rendesen. :P A V6 engem sem győzött meg(hogy Marklar-t idézzem). Vezettem és nem volt sokkal jobb mint a TS. A hangja tényleg feelinges, de nekem nem éri meg a 2-3-4 liter többlet városi fogyasztás! Talán egyszer, ha végre sprint83 kolléga felújított V6-jába is beülhetek, megváltozik a véleményem, de addig engem sem fognak tudni meggyőzni az előnyökről.. mármint, ha létezik ilyen.

Sajnos, szinte egyikünknek sem adatott meg,hogy új vagy tényleg újszerű állapotú 155öt vásároljunk. Pedig ezek a járgányok most is baromi jók, milyenek lehettek új korukban?! :)
afri2012-02-10 22:30:26 // 121999
jóóóóvan, értem éééén! ;-)P
majd a találkozón lejáccuk, oké???!! :-DDD

nálad a pont!
csak próbáltam fejére fordítani a világot! :-DD

... de akkoris ... :-D .. na mind1!

igen, én is "beszoptam", ha azt vesszük, ezzel a V6-tal! de sose hagyott cserben, pöcc-röff volt minden nap, csak télleg már megszámlálhatatlanul sokadik gazdás! :-(

lényeg ami lényeg, hogy ezzel a témát zárjuk le!
csak egy kicsit fényesíteni akartam reggel a V6ot, hogy nem kell tőle megijedni!

sőt, ha a 16V-t is meghajtjkák, az is megeszik 14litert simán ... :-)
najólvan, nem kezdem meginnt ... :-)
András bácsi2012-02-10 22:28:58 // 121998
Aki nem tudja megállapítani, hogy melyik a kopott vezérműtengely, annak lehet hinni? ;)
pb_2012-02-10 22:28:37 // 121997
Jaja, ez igaz. Nálad is Lőferült? Leírnád nekem pontosan mi volt? Gyűjtök róla infokat.)
pb_2012-02-10 22:25:17 // 121996
"Nekem sikerült 2x is kinyírnom az "elpusztíthatatlan 8vt""
Me 1 állat vagy.DDD
Thomika2012-02-10 22:23:36 // 121995
Kellett neked felhozni a témát! :P :)
G-Burt2012-02-10 22:19:26 // 121994
Nem mondanám, h felesleges, mert ahhoz méreteztem a dolgot, ami volt. Egy alacsonyabb hangszóróhoz talán elég lett volna egy vékonyabb keret, de ami nekem van, több kétszer olyan magas mint a kiemelő:D A 45ben meg azért lett ilyen magas (még ez is majdnem alacsony), mert akkora a hangszóró, h az ajtón levő lyukba a mágnes éppen befér, de a bekötés már nem. Így is milliméterek vannak a lemez és a bekötés között.
Thomika2012-02-10 22:19:00 // 121993
Nagyon sok 8V alkatrészed van emlékeim szerint! Inkább a fiatalabb példányokra érdemes hajtani :)
Fairlane2012-02-10 22:18:32 // 121992
Te figyu már... én nem azt írtam, hogy a V6-os mindig minimum 14-et eszik...
Viszont ha meghajtod, akkor igenis meg tudja ezt enni. :)
A nagyvad topikban szokott talán Andy betenni egy képet egy tizenhuszon literes 'rendes fogyasztásról'. Így értettem, hogy V6-hoz illő...

A legtöbb V6 ami itthon van viszont szerintem MA MÁR tényleg pénztemető... már túl sok gazdájuk volt, túl sokan taposták, túl sok alkatrészen akartak spórolni, túl sok nemannyira hozzáértő szerelővel találkoztak... Kb, mint ahogy Gery írta a Q4-ekről.

Persze vannak kivételek, sprint83-é szép lehet, de ugye ő is legózott rajta eleget.
Még emlékszek amikor Te vetted Ferikétől, ez az autó volt kikiáltva az akkori legjobbnak, megkíméltnek... Most talán nem először vagy könyékig a motorban, és bódét cserélsz...

A megbízhatósági sorrendeddel nem értek egyet, de ez csak egy vélemény...
És mint tudjuk a vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de általában senkit nem érdekel a másiké.... :))
Thomika2012-02-10 22:17:02 // 121991
Nem értem. Nálam a tesztek alatt 1x sem csinálta! :(( De ha visszajöttetek, majd megcsinálom! Viszont, akkor az alapokig lebontjuk! Talán egy vadi új rendszerrel jobb lesz! Bár még nem zárnám ki a hardware-es problémát sem! De egy új install nem árthat!
Buksi2012-02-10 22:15:11 // 121990
Tudsz elni! :-D
Thomika2012-02-10 22:15:05 // 121989
Nyáron még leszaladtam volna boxerben, de reggel -13 fok volt...mire felöltöztem, lementem, már a környéken nem volt senki ...
Marklar1552012-02-10 22:07:56 // 121988
Dede... :-PPP
afri2012-02-10 22:07:28 // 121987
tudok egy 30ezer kilométeres gyári 3.0V6os mocit ... néha elgondolkodtatóba ejt ...
itt van Egerben ...
Marklar1552012-02-10 22:07:08 // 121986
Most Nyíregyházán vagyunk. Pár kmrre mentünk el Hajdúnánás mellett. 2002ben onnan is volt egy akkor 18 éves csajom... :))) Ment is a duma a kocsiban...:)
Marklar1552012-02-10 22:04:09 // 121985
Egy F..szt :( :)))
Marklar1552012-02-10 22:03:27 // 121984
Persze, mert én vettem márt széthullott 8Vt is:)) De Tunner ex autója is ide tartozik meg páran akik viszont vittek nem széthulott 8Vs mocit :)
Marklar1552012-02-10 22:01:24 // 121983
1992-1995 + a butított 1,7 es gyártottak 8V-t.
1995-1997 között 16Vt. 155 be. De,ha bevonjuk a 145/6,156, 166, GTV... tulajokat is, VS 75, 164, akkor más az arány. Viszont így már több a 16V TS motoros AR, mint 8V TS.
Így megint nehéz a jó arány.
Egyébként sok motor KOnak a nem megfelelő karbantartás is az eredménye. Én egyből lecseréltettem az olajat, AR20K ra. De nem mertem megnézni a vezérlést ). Mivel ismerős az eladó, ezért megpróbálom elhinni, hogy tényleg nem csere érett a vezérlés még. S imádkozom, hogy hamarabb legyen 100-120km erre a projektre, mint egy szíj szakadás... :)
Vikking 3112012-02-10 21:59:27 // 121982
Nekem az 55-ben is fura volt hogy ilyen sokat emelsz ki, nem felesleges? :) Egy vékonyabb hangszóróval (pl a Macaudio flat ilyen) simán megúsznád :))) (Az még az 56-ba is befér...)
Marklar1552012-02-10 21:53:56 // 121981
Jahh ezt ki is hagytam:)
Igaz is lehet. Mert szeretném, ha össze jönne egy 2,0 16VT. De ez a motor nekem egy Delta2ben kéne. Apróbb nyúkapiszkával, 250 paci környékén teljesen jó lenne.
1x úgy is szerzek egyet még.
Azért az a 190 gyári pacival nincs nagyon meghúzva egy 2,0 16V T motor. Én is a sok belepiszkálok, de nem értek hozzá évet gondolnám ezen autók "hibájának"
Pl illik sűrűn s jó olajat cserélni...
Tentacle2012-02-10 21:51:07 // 121980
Az tény, h más stílusú a 2 autó, és én is változtam az idő folyamán, de amúgy a boxert ennnek ellenére sem tartom rossznak. Bár azt nagyon utáltam, mikor beköpte a gyertyát :-\
Marklar1552012-02-10 21:49:12 // 121979
Szerintem ez annyira nem reális, mint valami "független" adac gumiteszt.
Ha 1 ember hajtana közel azonos körülmények között 0-100k ig minden motor variánst...
Nekem sikerült 2x is kinyírnom az "elpusztíthatatlan 8vt" , de ebben simán 50-60% ban benne van a saját faszságom is. A szerelő havernak az 1,8 8V jében már több, mint 300k van. A motor bontatlan még!
A "macerás" 16V nekem most épp nagyon tetszik. Igaz 5-6x produkált már paranormális leállást. De a több, mint 5000km (2-3 autó is) alatt megszerettem. Pedig csak olajat és szűrőket cseréltünk ebben... A 2,5 V6 nagyon tetszett (főleg a hangja), de nem mentem vele olyan sokat, (kb 1000km) hogy meggyőzzön. Érzésre nem tud sokkal többet a 2,0 16V nél. Ha már V6, akkor legalább 3000. :)
2,5 TD is tetszett a kb 250 vezetett km alatt. De nem kéne már. 1,9 TD meg nekem tutti szenvedés lenne. De ilyet csak Dedrában és Deltában vezettem még.
pb_2012-02-10 21:39:35 // 121978
Miért hurrognálak le?) Majd azokat, akik állítólag nem foglalkoznak vele, aztán mégis nagy magabiztossággal osztják az észt a Tmában.))) Saját tapasztalatod, ezt én szépíteni nem tudom. Annyit tennék hozzá, hogy nem mind1, hogy melyik milyen állapotban került hozzád, + gondolom az 55el nem voltál szlalomon sem. + még max annyi, hogy le tudom írni a saját tapasztalataimat.
Marklar1552012-02-10 21:37:48 // 121977
Háth. 300euroért sem kéne most 8v :/
afri2012-02-10 21:37:17 // 121976
tegnap bekerült a főtengely az uj támcsapággyal, és nyugvócsapágyakkal, szimeringekkel! :-)
hétvégén a perselyeket, dugattyúkat is belevarázsolom, meg amit még tudok ...
Marklar1552012-02-10 21:37:06 // 121975
ááá. 5.
Marklar1552012-02-10 21:30:58 // 121974
Háth. Szerintem nem ússzuk meg ezt a format C-t. Még a levegő változás sem sokat segít. Nyíregyházán is már 4x... :(
Marklar1552012-02-10 21:29:21 // 121973
Azért több, mint 300 nap van még az évből... :)))
Simán megérdemelné az ilyen a Fa testápolót...
Buksi2012-02-10 21:19:50 // 121972
A sok bontástól van! :-D
Buksi2012-02-10 21:18:33 // 121971
Na az elég érdekes lenne! :-D
Tentacle2012-02-10 21:03:32 // 121969
Az előző autóm motorja (33 1.7 16V) nagyjából ennyi idő alatt 2x halt meg, először csapágyas lett, aztán meg hengerfejes, szal ahhoz a boxerhez képest a TS 16V elég jó :-) (De mindjárt jön pb_, és majd jól lehurrog emiatt a hozzászólás miatt :-))
G-Burt2012-02-10 20:57:23 // 121968
Az 55be megvettem, 4es golf keret volt, kb 4-5 centit emelhet ki, az ajtókárpitot meg kellet vágni. Amit ma faragtam a 45be, az 4,5 centi magas és egy régi szekrény ajtaja adta az életét érte:D
Svéd2012-02-10 20:56:57 // 121967
kombihoz képest elég jó.:)
Svéd2012-02-10 20:53:21 // 121966
Azért végzetes hibákról itt ritkán olvasni,inkább kisebb,boszantóbb,teljesitmény csökkentő hibák a gyakoribbak,és nálam már mind jelentkezett.Én sajnos nem vagyok egy nagy mágus az autószerelés terén,és ugy vettem ezt a kocsit,hogy lövésem sem volt róla,hogy az elözö autóimhoz képest ilyen extra igényei vannak,de atért haladunk lassan.Beletelt kb 1-2 hónapomba,mire ráébredtem hogy milyen szégyenletes állapotban vettem meg szegényt.Az elözö tulajok kb mindent elbarmoltak rajta amit cak lehetett.
Tentacle2012-02-10 20:47:57 // 121965
Ja, ami nem motor problémám volt az a kuplung meg a váltó.A kuplung tárcsa szétesett, aztán a váltó egyik reteszelője ugrott ki a helyéről, és ragadt végül 4be a váltó, de mindkét dolog fokozatosan jött elő, fel tudtam rá készülni alkatrésszel és segítséggel :-)
afri2012-02-10 20:44:41 // 121964
amugy én csak Fairlane hozzászólásához írtam reggel hirtelen felbuzdulva, arra, hogy a V6os az 14litert eszik ... ebből adódott ez az egész, hogy melyik típus a "jobb" .. :-)
mindenki aki meghallja a "V6" szót, már rögtön az a gonadolata, hogy benzintemető, meg pénztemető! Pedig ez egyáltalán nem igaz!!! mindegy, csak ezt akartam ... :-)
jóó, persze, a V6tal is vannak gondok, de nem olyanok, mint azt egyesek gondolják! ;-)
a Q4est meg csak azért raktam a végére, mert még plusz hibának ott van a turbó! :-))
de ugye vannak egy páran, akiknek azért jó Q4ük van itten!!! :-)P
Tentacle2012-02-10 20:37:20 // 121963
Vezérlés cserénél csak a vízpumpa meg max a szimmeringek ami plusz csere, amiatt nem szarik be a 8V sem, inkább NTC meg LMM meg hasonló elektromos befecskendezési és gyújtás probléma a gyakoribb (és bosszantóbb, mert a vízpumpa hiba nem "végzetes"). Amúgy 190k km-rel vettem a kocsit és most van benne 273k, termosztátot a legelején cseréltem a vezérléssel, volt egy lambda csere (nem bírta az acetilén+oxigént mikor nem akart kijönni a helyéről :-)), meg cseréltem generátor+AC görgőket is, mer hangoskodott, de ennyi. Az olajat mondjuk kell utánatölteni, de az sem egyedi eset :-)
afri2012-02-10 20:29:20 // 121962
OFF
hasonlóképpen kéne közlekednünk az Alfával is!!!
:-DD
ON
süsnye2012-02-10 20:28:33 // 121961
itt se nagyon látni már 1.6 alatt..
süsnye2012-02-10 20:27:27 // 121960
jah tényleg, neked megy a szivargyújtóról.. :)

a venti mögött van a csati..
afri2012-02-10 20:17:20 // 121959
OMW100-as benyát kell tankolni, az tuti jó!
a Ladánk csak ilyennel megy, illetve csak ezzel szabad használni! :-D
nagy a kompér benne ... 16.5bar! :-DD
atesssz2012-02-10 20:08:44 // 121958
ilyen hőmérsékletben még dízelnél is nagyon ritka -szvsz-, de hogy így járni a benzinnel... vicc. Nembaj, 3 hétig csökkentik 10 Ft-tal, majd 3 hónapon át emelik összesen 80 Ft-tal...
Svéd2012-02-10 20:08:29 // 121957
290 a közép.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak