Fórum >> Típusok >> 155

GEORGE2012-04-26 23:02:37 // 124906
Ez így igaz
Egy marha jót nyomultunk hazáig :-)
Marea SW 2.0 20V kontra 155 V6 :-)

A barátomnak korábban is volt már 155V6-ja és valóban jó kezekbe került :-)
GEORGE2012-04-26 22:59:30 // 124905
270e km van az enyémbe. Eredeti kettőstömegű, kuplung, porlasztócsúcsok, nagynyomású.


A nagynyomású bontóban 20-30e Ft, 18.200Ft-ért kicserélik benne a tömítésgarnitúrát és beállítják.Mi ebben a drága?
Sokan csak azt hiszik, hogy drága a diesel.
Porlasztócsúcsok alját 18e Ft-ért tetejét 12.500Ft generálozzák.

Ezeket onnan tudom, hogy egy barátom autójába tankoltak valami kétes eredetű üzemanyagot, benzin-gázolaj keveréket kb féltanknyit ki is autózott.
A lényeg, hogy elküldte a porlasztócsúcsokat ellenőrzésre.
Vissza is küldték neki, hogy nem értik miért küldte el, mert gyári tűréshatáron belüli értékeket produkál mind az 5!
majd 400e van a motorban!!!

Én 118e km vettem az enyémet 2007.májusában. 200e turbó gondom volt ( 196e Ft volt tokkal vonóval colával szotyival ) Cseréltem 1db LMM-et 54e Ft. Pár hete cseréltem a szaros opel váltó belső féltengelycsuklóit és a csillagokat. Váltóolajcserével m.díjjal együtt 110e Ft Soha nem volt ilyen olcsón fenntartható Alfám mint a mostani!
Buksi2012-04-26 22:48:01 // 124904
Persze, átnézek mégegyszer mindent! :)
Azért a csatik kábeleinek színét leírom neked és majd nézd meg légyszi, hogy melyik hova csatlakozik! Köszi! :)
süsnye2012-04-26 22:10:08 // 124903
monnyuk, addig azért én végigmennék az írt lépéseken, hogy a elektronikus szempontból biztos minden rendben van-e.. az nem kerül pénzbe..
Buksi2012-04-26 22:00:52 // 124902
Akkor megnyugodtam egy kicsit! :)
Jöhet a nyomáspróba és a feltöltés!
süsnye2012-04-26 21:55:57 // 124901
úgy lesz bizony.. a szent írásnál is írja, h ha tesztüzemmódban nem húzza be a kuplungot, akkor miket kell ellenőrizni és benne a van a nyomáskapcsoló is..
Szal Buksi elvileg feltöltetlenül teszt üzemmódban sem kapcsol..
Buksi2012-04-26 21:55:53 // 124900
Tudnod kellett volna! :-D
Fairlane2012-04-26 21:53:02 // 124899
Egy csavarhúzóval simán le tudod engedni... :D
dfg (Tanárúr)2012-04-26 21:39:50 // 124898
nem tudom hogy gondolkodnak az olaszok, de szerintem a nyomáskapcsoló mindenekfelett áll...
süsnye2012-04-26 21:36:44 // 124897
basszus kb. két hete még ki tudtam volna próbálni neked, mert még nem volt feltöltve a rendszer.. :)
Buksi2012-04-26 21:30:27 // 124896
Értem, de ahogy süsnye is kérdezi, teszt üzemben is letilt?
süsnye2012-04-26 21:23:38 // 124895
de teszt üzemmódban (csak gyújtás van, nem járó motor) ott be kéne kapcsolnia, vagy ott is figyelembe veszi a nyomáskapcsoló jelét?
süsnye2012-04-26 21:22:25 // 124894
az mondjuk segítene, ha odaírnád, h melyik hova van kötve most neked.. (amelyiket tudod) mert a képre nagyítva elég nehéz felismerni némely csatit..
dfg (Tanárúr)2012-04-26 21:22:14 // 124893
Nem szabad üresen elindulnia. ha nincs benne közeg, nincs ami körbevigye az olajat, ergo beállna a kompresszor. ezért van a rendszerben egy nyomáskapcsoló, ami ha túl alacsony a nyomás, letiltja a rendszert.
süsnye2012-04-26 21:06:55 // 124892
hát gratula..
nem 1x megnéztem a hirdetésed, meg a blogodat mostanában.. már elő is adtam asszonynak, h mi lenne, ha vennék egy dízelt, a 155öt eladni, a tiedet meg helyette.. :)) furán nézett.. de most már mind1 is..
Fairlane2012-04-26 20:54:51 // 124891
Miért, az egy világ? :)
Buksi2012-04-26 20:53:50 // 124890
Van 6 sebességes kézi váltóval is a 3.0! :)
afri2012-04-26 20:51:03 // 124889
egy fullos 2.0 V6 TB verziót szívesen elfogadnék a 166-ban gondolkozva! :-D
és nem is drágák ...
3.0 már nem kéne, mert az csak 4-es automata váltós .. :-/
:-)
sprint832012-04-26 20:40:13 // 124888
Ezért írtam mint lehetséges alternatívát. De igazából még nincs eldöntve semmi. Tudom az árakat. Ha azt nézzük soha nem volt még ésszerű autóm...

A gázos autó nálam nem játszik egyáltalán, nem az én világom.
Buksi2012-04-26 20:38:14 // 124887
Úgy is, meg úgy, ahogy süsnye lentebb leírta! 4 lépéses teszt!
enzo2012-04-26 20:33:49 // 124886
Hogyan tesztelted? Direktben, aksiról?
GT Ɨ|ѯ2012-04-26 20:29:34 // 124885
gratu hozzá!:-)

jól járt az új tulaj(is)
Fairlane2012-04-26 20:27:34 // 124884
Nem riaszt a lendkerék, turbó, magasnyomású xarok ára, plusz a hátsó futómű?
Én lemondtam a D-ről, mert félek hogy hamar visszakérné az üzemanyagon megspórolt pénzt.

Kaptam kölcsön egy kétliteres PDTDI DSG Alteát. Megy, mint a meszes, de ez most pár napo után meggyőzött, hogy inkább (gázos) benzines lesz, mint dízel...
sprint832012-04-26 20:23:44 // 124883
Eddig nagyon dízel ellenes voltam, de kezdek megbarátkozni a JTD-vel. Öröm autónak marad a Sprint.
Fairlane2012-04-26 20:18:09 // 124882
Ez egy ilyen hét úgylátszik.... tőlem két alfát is elvittek :D

Milyen motorral vágnál bele a 166ba?
Buksi2012-04-26 20:13:57 // 124881
Egy 166-ot én is elfogadnék! :)
sprint832012-04-26 20:01:32 // 124880
Az még egyenlőre kétséges. Nem létszükséglet az autó most, van céges. Inkább picit gyűjtögetek még. De valószínűleg 166...
Svéd2012-04-26 20:01:19 // 124879
Az komoly!Gratula.Fogadni mertem volna,hogy ennyiért hónapokig fogod árulni.De hát ugy látszik hogy amiröl tudják hogy jó,az eladható.:)
afri2012-04-26 20:01:04 // 124878
gratula hozzá!!!
annyiért nagyon megérte sztem!!! hamar elment! sajnálom azért! :-(((
remélem legalább olyan jó gazdához került, mint te voltál!! ;-)
Buksi2012-04-26 19:58:38 // 124877
Nagyon jó áron adtad el! Én biztos nem tettem volna! :)
És mi lesz helyette?
sprint832012-04-26 19:55:30 // 124876
750, + a téli kerekek maradtak nálam. Nem volt jó nézni amikor elviszik, de lesz más ami pótolja. Sajnálni nem szabad, ha úgy lenne akkor nem adom el...
T.a.m.a.s.2012-04-26 19:53:00 // 124875
Hamar elkelnek mostanság az 55-ök! Én is dobom fel a használtautóra xD
Buksi2012-04-26 19:48:58 // 124874
Aztamindenit! Annyiért amennyit mondtál? Nem fáj érte a szíved?
sprint832012-04-26 19:46:47 // 124873
Üdv Urak!

Újfent 1 db Alfa Romeo áll a garázsban magányosan. Elment a 155. Jó kezekbe kerül GEORGE barátja vette meg.
Buksi2012-04-26 17:38:35 // 124872
Viszont akkor a teszt alkalmával miért nem kattogott a a kompresszoron a kuplung?
Buksi2012-04-26 17:31:06 // 124871
Hogy könnyebb legyen megkeresni, itt egy kép arról a csatiról, amit nem tudom, hogy hova kell csatlakoztatni, mert van két lehetőség is! Azoknak a kábeleknek érdekelne a színe, ahová ezt a csatit csatlakoztatni kell!
A csati az alsó kötegen van rajta és szürke színű! A kör alakú csati mellett van! :-)

Buksi2012-04-26 17:27:39 // 124870
Értem, köszi! :)
Remélem, hogy csak ez lesz a probléma! :-)
Fairlane2012-04-26 17:06:41 // 124869
Ja, ennek története van...

Ezek ugye a Fiat Coupe bőrülések...
Mikor ideköltöztünk a mostani lakhelyre, egy öreg bácsi a sokadik szomszédból elkezdett haverkodni, hogy a fiának is alfája van - 146os.
Azt egyszer átjött, hogy szeretné meglepni a gyereket egy üléshuzattal, csak ahhoz le kell szedni a fejtámlát, segítsek már neki. Akkor kutattam ki, hogy is kell, meg kinyomtattam neki a képeket. Persze a végén személyesen mentem át szerelni... :)
enzo2012-04-26 17:05:33 // 124868
Figyi Buksi. Az olasz rendszeren alacsony nyomáskapcsoló is van,tehát nem kapcsol be a rendszer, ha nincs benne gáz,vagy ha alacsony a nyomás!!
Buksi2012-04-26 16:10:27 // 124867
Azt is ugyanígy kell kiszedni! :)
Bazsa1452012-04-26 15:53:29 // 124866
Remek.Csak nekem ilyen a fejtámlám hogy csak egy sima egyenes rúd van benne.
Nekem csuklós a rúdja előre hajtható egy ponton.
süsnye2012-04-26 15:50:39 // 124865
besz@rok, milyen kincsek kerülnek itt elő.. :))
Fairlane2012-04-26 15:39:19 // 124864
Mindent lehet :)

Fogóval kell 90 fokot fordítani a rúdján, akkor kiakadnak a pöckei, és le tudod húzni.

Bazsa1452012-04-26 15:33:16 // 124863
Hali. Hogy lehet kivenni az első ülés fejtámláját ? Egyáltalán ki lehet ?:)
süsnye2012-04-26 14:56:51 // 124862
az nem a VE-be megy, hanem a relétáblába.. reléken (amiket a VE kapcsolgat) keresztül kapja a kraftot..
Buksi2012-04-26 14:52:32 // 124861
A kompresszor csatija egy egy csúszkás csati és a motortérben lévő, a klímához tartozó kábelkötegre csatlakozik a hozzá illő csatiba! Márhova nem is lehet csatlakoztatni!
Buksi2012-04-26 14:46:45 // 124860
Na kössz! :-D
Longman2012-04-26 14:44:05 // 124859
A kompresszoron van egy vezeték, az hová van kötve? Mert az megy a VE-be. Annak a csatlakozója is szabvány!
Buksi2012-04-26 14:41:47 // 124858
Akkor szerinted mi lehet a gond?
süsnye2012-04-26 14:40:57 // 124857
a motronic egység kódja az elektronyos szent írásban.. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak