belus1552012-07-18 20:46:19 // 126901
Sziasztok!Én ma tártam fel a vas hátulját!Szerintem ez is elég elrettentő!Ezért nem szabad vásárláskor érzelmek alapján dönteni!
Zsolt1552012-07-18 20:42:03 // 126899
Ez nem is annyira elrettentő. Láttam ennél rosszabbat is. :-)))
Buksi2012-07-18 20:37:09 // 126898
Az komoly! :)
Marklar1552012-07-18 20:34:03 // 126897
Thomika2012-07-18 17:09:28 // 126894
Én 16V-ben ezzel nem találkoztam! A 8v-ben lehet, mert ugyebár ott hátul van a kompresszor, tehát elképzelhető, hogy a test ott a blokkra van rátolva, vagy a kasztnira...16v-nél ez nem lenne könnyen megoldható...de más is a rendszer..
Ha már klíma..végre megvan az átalakított klíma csövem, végre (remélhetőleg) össze tudom rakni a 8V-re való szárító szűrővel! 16v-re egyszerűen nem lehet kapni! Ha esetleg valaki hasonló cipőben jár majd, javaslom a Cool4U Kft-t, IX. kerület Illatos út 7. Nagyon korrektek, gyorsan és jól dolgozik az alvállalkozójuk!
so amint lesz időm, összerakom. De ez az esküvői készülődés + a meló nem engedi :P
Ha már klíma..végre megvan az átalakított klíma csövem, végre (remélhetőleg) össze tudom rakni a 8V-re való szárító szűrővel! 16v-re egyszerűen nem lehet kapni! Ha esetleg valaki hasonló cipőben jár majd, javaslom a Cool4U Kft-t, IX. kerület Illatos út 7. Nagyon korrektek, gyorsan és jól dolgozik az alvállalkozójuk!
so amint lesz időm, összerakom. De ez az esküvői készülődés + a meló nem engedi :P
süsnye2012-07-18 13:25:21 // 126892
találtam képet, köszi!
Buksi2012-07-18 12:06:29 // 126891
Teljesen jól hozzáférhető!
Kép biztos van, csak elő kellene kotornom! Esetleg nézz be a blogomba, mert úgy rémlik ott van róla kép! :)
Kép biztos van, csak elő kellene kotornom! Esetleg nézz be a blogomba, mert úgy rémlik ott van róla kép! :)
Buksi2012-07-18 12:02:48 // 126890
Ha leveszed a szívócsonkot, akkor látszik! :-D
Egyébként alulról a legegyszerűbb!
Egyébként alulról a legegyszerűbb!
Buksi2012-07-18 12:00:41 // 126889
Értem! Tegyél oda egy kábelt, mert kell, hogy legyen ott!
Nálam is ez volt tudod, hogy nem húzott be a kuplung, mert nem volt feltölve a rendszer! Viszont mióta fel van, azóta a teszttel is behúz! :)
Nálam most egyenlőre a venti nem megy, ha bekapcsolom a klímát!
Nálam is ez volt tudod, hogy nem húzott be a kuplung, mert nem volt feltölve a rendszer! Viszont mióta fel van, azóta a teszttel is behúz! :)
Nálam most egyenlőre a venti nem megy, ha bekapcsolom a klímát!
Tentacle2012-07-18 11:09:33 // 126888
Hát mit mondjak ... jó, de nem lényegesen jobb, mint a 155. Sőt, ha egy korban készültek volna, akkor szerintem a 155 jobb lenne. Amúgy halk (ha épp nem kopog vagy nyiszog a futómű, de ez más kérdés), csendesen suhan, nem megy rosszabbul semmivel sem mint 2.0 TS 16V, de sokkal kevesebbet fogyaszt :)
Mikor a 33ast cseréltem 155-re, akkor éreztem a különbséget minőségben, most ez ahhoz képest kicsit csalódás. Szóval a 155 egy jó autó :) De a 156 is jó, csak a 155 tényleg jó :) Persze mindig van egy érzés, hogy valami hiányzik az újból, a 33-asban is voltak nagyon jó dolgok, amik hiányoztak a 155ből, most sincs ez másképp, de majd elhalványul :)
Mikor a 33ast cseréltem 155-re, akkor éreztem a különbséget minőségben, most ez ahhoz képest kicsit csalódás. Szóval a 155 egy jó autó :) De a 156 is jó, csak a 155 tényleg jó :) Persze mindig van egy érzés, hogy valami hiányzik az újból, a 33-asban is voltak nagyon jó dolgok, amik hiányoztak a 155ből, most sincs ez másképp, de majd elhalványul :)
süsnye2012-07-18 10:42:25 // 126887
no, most látom.. és mik a tapasztalatok a trakival? :)
Tentacle2012-07-18 10:24:16 // 126886
Nem, már egy hónapja megvan a másik :) Csak eddig vagy nyaraltam, vagy dolgoztam, vagy letöröltem a képeket, vagy csak sok autóval kellett volna kiállni az udvarból, hogy újra lefotózzam :)
süsnye2012-07-18 10:16:52 // 126885
s ezt most csak azért, mert neked nincs benne testkábel? :P :))
Tentacle2012-07-18 10:10:57 // 126884
Na, ma eljutottam végre odáig, hogy feltegyem a hirdetést: eladó a 155.
süsnye2012-07-18 09:58:30 // 126883
s a blokk oldalán mennyire hozzáférhető a test kábel rögzítése? nincs képed véletlenül? :)
süsnye2012-07-18 09:57:31 // 126882
kettő? akkor nálad van az enyém is vazz.. :P :) köszi
süsnye2012-07-18 09:56:00 // 126881
na, akkor legalább tudom mit kell keresni.. :) köszi..
és amennyiben ez ott van a helyén, felülről mennyire látszik ill. a JE kerkdob felől (ha kiveszem a dobot)? Mert felülről nem tűnt fel, hogy ott lenne.. igaz, annyira nem jó a rálátás a generátor miatt.. :)
és amennyiben ez ott van a helyén, felülről mennyire látszik ill. a JE kerkdob felől (ha kiveszem a dobot)? Mert felülről nem tűnt fel, hogy ott lenne.. igaz, annyira nem jó a rálátás a generátor miatt.. :)
süsnye2012-07-18 09:52:09 // 126880
hát, ugye volt az a kalandos szervízlátogatásom még húsvétkor.. annak ellenére, hogy nem ez volt a legfontosabb, kicserélték a kompresszort.. ott azt mondták, hogy nem tartja meg a gázt a rendszer, ezért nem is foglalkoztam vele egy darabig.. aztán gondoltam, azért megnézem, h tényleg csak a gáz lehet-e a gond.. de a self-diag sem húzza be a kuplungot, akkor kezdtem el méricskélni..
12V-t nem kapja meg, amikor kellene, de ez nagy valószínűséggel az alacsony gáznyomás miatt van (a relétábla és a kompresszor csatlakozó között nincs szakadás, viszont a relénél ott várakozik a 12V, csak nem kapcsolja rá a relé, próbáltam másik relével is, de nem az a gond)..
Aztán próbáltam direkt 12V-vel és akkor sem húzott be, akkor jött képbe a test.. és kiderült, hogy nincs testen (nincs közös potenciálon az akksi negatívval).. mikor direktbe kapja a testet is és a 12V-t az akksiról, akkor behúz a tekercs..
Aztán a hétvégén méricskéltem a kopresszor környéként, hogy mely pontokon van meg a test, és ez alapján jött képbe ez a tartókonzol.. aztán megnéztem eperben a robbantott ábrát, és meglepődve láttam azt a test kábelt.. :)
12V-t nem kapja meg, amikor kellene, de ez nagy valószínűséggel az alacsony gáznyomás miatt van (a relétábla és a kompresszor csatlakozó között nincs szakadás, viszont a relénél ott várakozik a 12V, csak nem kapcsolja rá a relé, próbáltam másik relével is, de nem az a gond)..
Aztán próbáltam direkt 12V-vel és akkor sem húzott be, akkor jött képbe a test.. és kiderült, hogy nincs testen (nincs közös potenciálon az akksi negatívval).. mikor direktbe kapja a testet is és a 12V-t az akksiról, akkor behúz a tekercs..
Aztán a hétvégén méricskéltem a kopresszor környéként, hogy mely pontokon van meg a test, és ez alapján jött képbe ez a tartókonzol.. aztán megnéztem eperben a robbantott ábrát, és meglepődve láttam azt a test kábelt.. :)
Longman2012-07-18 09:46:48 // 126879
Igen, van benne az a test kábel..
A tartó konzolról nem kap testet, úgy rémlik az "más anyag". Meg gumi ágyazású a felfogató csavar is..
A tartó konzolról nem kap testet, úgy rémlik az "más anyag". Meg gumi ágyazású a felfogató csavar is..
süsnye2012-07-18 09:44:20 // 126878
igen, én is így gondoltam.. de nincs testen a kompresszor..
direkt testtel ill. direkt 12V-vel behúz a tekercs, szóval a kompresszor jó..
direkt testtel ill. direkt 12V-vel behúz a tekercs, szóval a kompresszor jó..
Buksi2012-07-18 07:15:52 // 126877
Pedig a 8V-ben van testkábele! :)
atesssz2012-07-18 04:59:22 // 126876
tudtommal csak a +12 voltra van szüksége a kompresszornak, hogy kapcsoljon, egyébként plusz kábellel való testelés egyébiránt is értelmetlen lenne, hiszen már maga a motor, ahova fel van erősítve, az is le van testelve. Nemde? :)
Buksi2012-07-17 23:54:54 // 126875
Tulajdonképpen mi is a probléma? :)
Buksi2012-07-17 23:52:27 // 126874
Igen, létezik! Sőt, nekem kettő is van és a blokk oldalához van csavarozva!
Fairlane2012-07-17 22:43:05 // 126873
Az tuti nem acél, vmi alu vagy zamak öntvény lesz...
Egyébként az enyémbe sem rémlik ilyen kábel, de attól még lehet hogy volt.
Sokat nem tudsz ártani, ha odavezetsz egyet ;)
Egyébként az enyémbe sem rémlik ilyen kábel, de attól még lehet hogy volt.
Sokat nem tudsz ártani, ha odavezetsz egyet ;)
süsnye2012-07-17 21:56:28 // 126872
elég gyanús, hogy nekem az hibádzik..
már korábban kiderült, hogy nincs testen a kompresszor.. a hétvégén tisztító ill, kontakt sprayvel próbltam az illesztéseket gyógyítani, de semmi változás.. csak a rögzítő csavarfejek némelyike van testen.. lehet, hogy a tartókonzol [3] nem acél?
már korábban kiderült, hogy nincs testen a kompresszor.. a hétvégén tisztító ill, kontakt sprayvel próbltam az illesztéseket gyógyítani, de semmi változás.. csak a rögzítő csavarfejek némelyike van testen.. lehet, hogy a tartókonzol [3] nem acél?
Tentacle2012-07-17 21:50:33 // 126871
Az enyém az ugyan 16V, de abban biztosan nincs.
süsnye2012-07-17 21:43:10 // 126870
atesssz2012-07-17 20:44:21 // 126869
Sziasztok,
kb egy éve van meg popszegecselve a balos kilincsem -mivel eltört-, így működött is egy ideig. Hétfőig. Már csak a hátsón ajtón át tudtam kinyitni az elsőt.
Ja, a balos kilincsem már fél éve megvan:)
De ezt a cserét ma megejtettem.
Azokat a 16os átmérőjű Blaupunkt hangszórókat is be kellene már lassan építeni az ajtóba, amit már másfél éve megvettem erre a célra...
kb egy éve van meg popszegecselve a balos kilincsem -mivel eltört-, így működött is egy ideig. Hétfőig. Már csak a hátsón ajtón át tudtam kinyitni az elsőt.
Ja, a balos kilincsem már fél éve megvan:)
De ezt a cserét ma megejtettem.
Azokat a 16os átmérőjű Blaupunkt hangszórókat is be kellene már lassan építeni az ajtóba, amit már másfél éve megvettem erre a célra...
Buksi2012-07-17 16:11:10 // 126868
Ééén? Ti öltözködtök így! :-DD
Marklar1552012-07-17 13:26:42 // 126867
Aki keres az Emil. Vagy megtalál :)
Fairlane2012-07-17 13:24:41 // 126866
Ezért is próbáltam feléd terelni a kartársat.... :)
Marklar1552012-07-17 12:11:33 // 126865
Te kis szivárványos . :-PPP
Marklar1552012-07-17 12:10:43 // 126864
De béna:)
Nálam a harmada a pár. Bontva:)
Nálam a harmada a pár. Bontva:)
Buksi2012-07-17 11:53:21 // 126863
Ez tök jól néz ki! :)
Fairlane2012-07-17 11:09:47 // 126862
Buksi2012-07-17 00:17:45 // 126861
Neki meg a narancssárga áll jól! :-D
Zolika1552012-07-16 23:33:56 // 126860
Afri! Ez igen! Maximális elismerésem! :D
afri2012-07-16 23:30:24 // 126859
jaja, az!
a Ferike-féle V6-osom kasztnija már nincs meg, annak nem tudom, mi volt a gyári száma, mert az AF-es alvászszám mellett meg volt az is, és ki lehetett olvasni!
a Ferike-féle V6-osom kasztnija már nincs meg, annak nem tudom, mi volt a gyári száma, mert az AF-es alvászszám mellett meg volt az is, és ki lehetett olvasni!
Zolika1552012-07-16 23:22:58 // 126858
igen, néha rámtör a lelkizés :D tudom, hogy jó célt szolgálnak, csak azt nem tudom, hogyan tud valaki így nem törődni egy autóval. Mert oké, hogy nincs pénzed 2 évente fényeztetni telibe meg ilyenek, de azért az alapokat se kapják meg némelyikek..
Marklar1552012-07-16 23:08:01 // 126857
Én is szoktam sajnálni. Viszont elősegítik, hogy itthon tovább kitartsanak... ;)
Marklar1552012-07-16 23:06:54 // 126856
Zolika1552012-07-16 23:06:44 // 126855
Olyan rossz, hogy régen milyen szép autók, most roncshalmazokként kerülnek hozzád :(
Marklar1552012-07-16 23:03:16 // 126854
Marklar1552012-07-16 22:58:14 // 126853
Sárga ködlámpát még nem is láttam ;)
Marklar1552012-07-16 22:56:38 // 126852
Köcci.
De ez a donor.? :)
De ez a donor.? :)