Cgo2009-01-17 19:18:33 // 86853
ahaa, olyan hol kaphato?
Cgo2009-01-17 19:18:08 // 86852
na erre nem tudom ravenni magam. telen kezi mosas - soha. brrrrr
Cgo2009-01-17 19:17:24 // 86851
Te milyen LEDet raktal bele? (azon kivul, hogy kek?)
Poló2009-01-17 19:15:13 // 86850
A ledesnél fog ordibálni a check panel.
Poló2009-01-17 19:14:28 // 86849
Nem kúton, itthon. Garázsban van az autó, nem nagyon fog megfagyni :)
Ha nincs -5 fok alatt a hőmérséklet, akkor a garázsban nem megy 0 alá.
Ha nincs -5 fok alatt a hőmérséklet, akkor a garázsban nem megy 0 alá.
Cgo2009-01-17 19:14:17 // 86848
azt is neztem, de irtatok, hogy a check panel ordibal es nincs kedvem ellenallasokkal vacakolni. kesz es jo megoldast akarok.
Cgo2009-01-17 19:13:07 // 86847
kuton? nem felsz, hogy valami befagy es megreped?
Poló2009-01-17 19:12:53 // 86846
Miért nem veszel olyan xenonosat mint Liquidnek van? Ha minden igaz, akkor lehet kapni H6-osban is már.
Cgo2009-01-17 19:11:31 // 86845
Cgo2009-01-17 19:08:14 // 86843
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-17 19:06:05 // 86842
led engem is érdekel ha van normális megoldás!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-17 19:05:38 // 86841
normális de elhallgat egy idő után...legkésőbb ha kikapcsolod vagy tönkre megy :DDD
Cgo2009-01-17 19:01:36 // 86840
amugy ugy vettem eszre, hogy a trafonak van egy kis hangja, az nem nagyon normalis ugye?
Cgo2009-01-17 19:00:27 // 86839
meglatjuk. a parkolo LED mar regota foglalkoztat, varom, ki ir valami jo blogot, hogy megoldotta. Engem csak a kiprobalt dolgok erdekelnek :) a xenonnal is vartam par evet, mert vartam, hany auto eg majd ki vagy ilyesmi...
Cgo2009-01-17 18:57:26 // 86838
sajnos mindenki azt mondta, hogy a barna a plusz es valahol eszembe se jutott kimerni, na meg az emeleten van a multimeterem, nem akarodzott felmenni :)
☻SKULL☻2009-01-17 18:57:08 // 86837
tegyél be a refibe is xenont de oda 55W-at, és a parkoló égő helyet ledet. Nalam így van mert engem is zavart a sárga színű refi.
Liquid2009-01-17 18:53:03 // 86836
az "elvileg" a kulcsszó :)
egyébként meg az utólagos xenont is kiválóan tudod szintezni manuálisan:)
egyébként meg az utólagos xenont is kiválóan tudod szintezni manuálisan:)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-17 18:51:41 // 86835
üdv a klubban :DD
MYSKHA2009-01-17 18:50:53 // 86834
Hagyd így! Tök menő! :P
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-17 18:50:14 // 86833
trafóhoz meg van konzol szóval azt sem kell furogatni sehova egyéb iránt rengeteg autónak nincs kartelvédője azokba is belerakják a xenont és a dzsuva, víz felcsapódik még is bírja a trafó tehát nyugodtan mosogathatod ha ez a vágy álmod :D
☻SKULL☻2009-01-17 18:49:21 // 86832
szerintem valami köze van a hideg meg a meleg közt létrejöt lecsapódás elpárolgásához.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-17 18:48:00 // 86831
egy kupak kifúrása kókányolás? szerintem az a kókányolás ha valamit nem szakszerűen építenek be....
Cgo2009-01-17 18:46:02 // 86830
Ejjel latomasom volt. Nem olyan, hogy megyek az utcan es a Feri latom-as. Olyan igazi. Mint a Buddha ur, mikor fejen talalta az alma. Vagy az a Newton volt? Fene ismeri ezt a sok lusta hiresseget, mind a fa alatt hever ahelyett, hogy xenont szerelnenek.
Apropo xenon. Szoval felebredtem es a fejemben ott volt a pontos terv, mit hogyan fogok csinalni. Most az izzoval kezdtem, minden mast hagytam a fenebe. Berakni gyerekjatek, de eppugy, mint tegnap, nem tudtam mit kezdeni a rogzitorugoval. Rajottem, hogy a xenonizzo kb. 1 mm-el hosszabb, de a foglalat ugyanolyan. Mi lehet a gond? Vegul ugy dontottem, ugy a brute force technologiat valasztom. Azt tippeltem ugyanis, hogy az izzo fem foglalata is sokkal vekonyabb, mint a kinai muanyag foglalat. Az ujjamon mar mar kiszakadt a butyok, de csak nyomtam, nyomtam es egyszer csak bekattant. Mivel nem szeretem a felmegoldasokat, a kovetkezo 5 percet azzal toltottem, hogy bepattintsam a masik oldalt is. Picit feltem, hogy a muanyag eltorik, de kibirta. Ugyanezt elismeteltem a bal oldalon is - kisebb a hely, de nem volt gond. Alig tiz perc alatt bekerult a ket izzo, ujabb perc volt a pozitivnak kikialtott sarga es a barna kabel rakotese. Picit tobb ido volt a kupak felfuzese, az egesznek gyarinak es szepnek kellett kineznie. Erdemes fuzesnel mar a vegso allapotaban tartani a kupakot, hogy ne csavarodjon majd a kabel. Tegnap mar kineztem, hova kerulnek a trafok, az egesz alig 2-3 perc volt. Vegul jott a harom kabel osszekattintasa es elrendezese ugy, hogy az egesz trafos-xenonos dologbol semmi ne latszodjon. Summa summarum alig fel ora alatt bekerultek a xenonok es mehetett a probaut. Amitol tartottam, hogy nagyon forrosodik majd es karosodik a lampa, de a 20 km-es ut alatt nem vettem eszre semmit. A latas tesztre este hatig varni kellett. A szin fenomenalis. Nagyon termeszetes, a szemnek kellemes, viszont a reflektor sarga szine nagyon kiabrandito mellette. Akarcsak a parkololampa. Ezzel meg valamit kell tenni. Akarcsak a beallitassal, a bal oldal igencsak feljebb van, pedig szerviz allitotta be - igaz masfel eve.
A kulonbseg a kepen lathato, aki nem tudna, a bal a H7 halogen, a jobb a 6000es xenon.

Apropo xenon. Szoval felebredtem es a fejemben ott volt a pontos terv, mit hogyan fogok csinalni. Most az izzoval kezdtem, minden mast hagytam a fenebe. Berakni gyerekjatek, de eppugy, mint tegnap, nem tudtam mit kezdeni a rogzitorugoval. Rajottem, hogy a xenonizzo kb. 1 mm-el hosszabb, de a foglalat ugyanolyan. Mi lehet a gond? Vegul ugy dontottem, ugy a brute force technologiat valasztom. Azt tippeltem ugyanis, hogy az izzo fem foglalata is sokkal vekonyabb, mint a kinai muanyag foglalat. Az ujjamon mar mar kiszakadt a butyok, de csak nyomtam, nyomtam es egyszer csak bekattant. Mivel nem szeretem a felmegoldasokat, a kovetkezo 5 percet azzal toltottem, hogy bepattintsam a masik oldalt is. Picit feltem, hogy a muanyag eltorik, de kibirta. Ugyanezt elismeteltem a bal oldalon is - kisebb a hely, de nem volt gond. Alig tiz perc alatt bekerult a ket izzo, ujabb perc volt a pozitivnak kikialtott sarga es a barna kabel rakotese. Picit tobb ido volt a kupak felfuzese, az egesznek gyarinak es szepnek kellett kineznie. Erdemes fuzesnel mar a vegso allapotaban tartani a kupakot, hogy ne csavarodjon majd a kabel. Tegnap mar kineztem, hova kerulnek a trafok, az egesz alig 2-3 perc volt. Vegul jott a harom kabel osszekattintasa es elrendezese ugy, hogy az egesz trafos-xenonos dologbol semmi ne latszodjon. Summa summarum alig fel ora alatt bekerultek a xenonok es mehetett a probaut. Amitol tartottam, hogy nagyon forrosodik majd es karosodik a lampa, de a 20 km-es ut alatt nem vettem eszre semmit. A latas tesztre este hatig varni kellett. A szin fenomenalis. Nagyon termeszetes, a szemnek kellemes, viszont a reflektor sarga szine nagyon kiabrandito mellette. Akarcsak a parkololampa. Ezzel meg valamit kell tenni. Akarcsak a beallitassal, a bal oldal igencsak feljebb van, pedig szerviz allitotta be - igaz masfel eve.
A kulonbseg a kepen lathato, aki nem tudna, a bal a H7 halogen, a jobb a 6000es xenon.

☻SKULL☻2009-01-17 18:42:33 // 86829
természetesen , és sok más gépet is.
ALFI1562009-01-17 18:41:31 // 86828
Az egyébként mi benne?Mármint az a hasáb.
Poló2009-01-17 18:41:16 // 86827
Te csináltad az esztergagépet? :-o
☻SKULL☻2009-01-17 18:39:33 // 86826
ez is olyan volt a második kepen van leesztergálva az a hasáb.
ALFI1562009-01-17 18:37:37 // 86825
Nekem máshogy néz ki ez a kupak.Belülről van rajta egy hasáb.
☻SKULL☻2009-01-17 18:37:18 // 86824
nem CNC de ez is saját gyártmány.
Poló2009-01-17 18:35:25 // 86823
Nem sz@rral gurítasz :)))
Esztergával fúrsz lyukat a kupakra. Azt ne mondd, hogy CNC :)))
Esztergával fúrsz lyukat a kupakra. Azt ne mondd, hogy CNC :)))
☻SKULL☻2009-01-17 18:32:59 // 86822
Poló2009-01-17 18:31:36 // 86821
Xenonhoz meg annyit, hogy meg kell venni a gyári érzékelőket és elvileg már műxik is. Ha meg nem, akkor ott van a lámpa és nem szintez semerre, majd én szintezem bentről.
Poló2009-01-17 18:29:56 // 86820
Egyszer mostam le a 4 év alatt, még a burkolatot is levettem a motorról. Meg sem próbáltam beindítani, betoltam a garázsba és leszedtem a gyertyapipákat, kiszívattam a gyertyáktól a vizet, összeraktam és pöccre indult, semmi baja nem volt.
Gyakrabban szoktam vizes ronggyal törölgetni.
Gyakrabban szoktam vizes ronggyal törölgetni.
Liquid2009-01-17 18:27:31 // 86819
a gyári xenon is csak annyival több, hogy gyűjtőlencsés a lámpa... RibiPeti és Blade is belebuktak a gyári xenon beszerelésébe, pedig küzdöttek vele eleget, nem sikerült a szintezést rendberakni. Tehát ha sok pénzed lesz és veszel gyári xenont, azzal semmivel sem leszel előrébb, azonkívül hogy nem lesz kifúrva a kupakod :)
A motormosásról meg csak annyit, hogy olasz autó nem szereti a motormosást, ez köztudott .)
A motormosásról meg csak annyit, hogy olasz autó nem szereti a motormosást, ez köztudott .)
Poló2009-01-17 18:24:13 // 86818
Nem szeretem a kókányolást. Te lehet, hogy szereted, én nem. Látok a halogénnel is, majd ha annyira xenont szeretnék, akkor veszek gyárit. Picit barkácsolni kell azt is, de profibb lesz a végeredmény. Nem kell megfúrni sem a kupakot se semmi mást, hogy a trafót el tudjam helyezni. Te nem mosod le az autód motorját, én meg szeretem ha tisztaság van ott is.
Liquid2009-01-17 18:20:56 // 86817
ez még akár hihető is lenne Poló cartárstól :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-17 18:20:23 // 86816
mert gyári a kupak és megsérül az autó lelki világa :DD
Liquid2009-01-17 18:15:40 // 86815
ennyire azért nem rossz a helyzet, normál esetben max. 1 óra és akkor szépen el van helyezve minden, a gyári megoldás sajna nem mindig kivitelezhető :)
Liquid2009-01-17 18:14:30 // 86814
mi bajod lehet belőle? legrosszabb esetben egy műanyagossal becsináltatod a lyukat vagy veszel bontóban kupakot, filléres megoldás.
Visztont a kupak nem véletlenül van a helyén sztem.
Visztont a kupak nem véletlenül van a helyén sztem.
NGC2009-01-17 16:12:08 // 86813
kifér az:) a váltó felől kell húzni, mert a kerek műszereknél akad be. visszaszerelésnél majd fordítva: előbb fent bepattintani, aztán lent a helyére.
M-GEGE2009-01-17 16:07:54 // 86812
azt hittük nem fér ki, nem akartuk feszegetni
M-GEGE2009-01-17 16:07:29 // 86811
az lesz
de ennyi mindent leblokkol 1 rossz érintkezés? :-/
de ennyi mindent leblokkol 1 rossz érintkezés? :-/
NGC2009-01-17 16:03:08 // 86810
ahhoz nem kell nyúlni:
http://alfa156.net/tech/bulbs/fr_index.html?/tech/bulbs/consolebulbs.html
http://alfa156.net/tech/bulbs/fr_index.html?/tech/bulbs/consolebulbs.html
Poló2009-01-17 16:03:06 // 86809
Ha jól emlékszem, akkor én csak egy csatlakozót húztam szét mikor izzót cseréltem a középkonzolban. Szerintem nézd át újra, hogy mindent jó helyre dugtál -e vissza, ha igen, akkor húzd szét mindegyik csatit és kösd őket össze újra.
M-GEGE2009-01-17 16:00:18 // 86808
hát mert az egész cumót kivettem ami megy a két ülés között
máshogyan nem tudtam kiszedni a fűtés dobozát
máshogyan nem tudtam kiszedni a fűtés dobozát
NGC2009-01-17 15:58:26 // 86807
az elektromos tükör kapcsolóit miért szedted ki?
NGC2009-01-17 15:56:36 // 86806
nálam is hasonló volt a helyzet, bár satuba rúgás és szerszámok beejtése nélkül. de 6 óra szenvedés után megtörtem a kis dögöt. :)
M-GEGE2009-01-17 15:54:41 // 86805
cartársak!
ki akartam cserélni a fűtéskapcsolókban az izzókat
kiszereltem az egész középkonzolt (hifi, fűtés, elakadásjelző, eltükör kapcsoló stb)
próba kedvéért visszadugtam még nem összeszerelve a dolgokat és azóta nem megy:
- index (elakadásjelző viszont igen)
- ablaktörlő
- ablakemelő
- fűtésen semmi (hátsóablakfűtés viszont igen)
- tükrök
biztik jók
jó lesz ez ha összerakom vagy valami nagy galiba történt?
ki akartam cserélni a fűtéskapcsolókban az izzókat
kiszereltem az egész középkonzolt (hifi, fűtés, elakadásjelző, eltükör kapcsoló stb)
próba kedvéért visszadugtam még nem összeszerelve a dolgokat és azóta nem megy:
- index (elakadásjelző viszont igen)
- ablaktörlő
- ablakemelő
- fűtésen semmi (hátsóablakfűtés viszont igen)
- tükrök
biztik jók
jó lesz ez ha összerakom vagy valami nagy galiba történt?
Gábor802009-01-17 15:30:33 // 86804
Az elején én is megijedtem ettől ...de ez most hosszú volna. :)))
Viszont aztán csak megküzdöttem vele ...azóta is rendben műkszik!
Szegény Erhard! Hányszor háborgattam én is a hülyeségeimmel!
És akkor még a lékhorgászatot nem is említettem... :DDDDDDD
Viszont aztán csak megküzdöttem vele ...azóta is rendben műkszik!
Szegény Erhard! Hányszor háborgattam én is a hülyeségeimmel!
És akkor még a lékhorgászatot nem is említettem... :DDDDDDD