Mike.2006-02-01 12:46:10 // 4091
Ha hazaérek csinálok képet róla.
Különben, kb 20 cm hosszú, az alja kb 3-4 cm széles a teteje mint a levegő cső kb 10cm. És a légszűrőházban van. :-)
csocsi2006-02-01 12:45:56 // 4090
:-))
Azt akkor még beszerelem :-))
Mike.2006-02-01 12:43:12 // 4089
Bocsi , hülyén írtam.:-)
A Novitec direktszűrő mennyivel tud többet mint egy másik direktszűrő ?
Az elektromosról lehet tudni többet is? Nekem nem megy az angol. :-)
Poló2006-02-01 12:42:54 // 4088
Ugyanígy vagyok vele. "Egy kicsi finomítás jól jön."
Mike.2006-02-01 12:40:39 // 4087
Csak érdeklődöm. Én ebböl az autómból nem akarok versenygépet. Egy kicsi finomítás jól jön.
Ha lenne egy kis (sok) plussz pénzem akkor vennék egy 155-öst és azt túratnám a csillagoségig. :-)
Poló2006-02-01 12:40:07 // 4086
Szerintem kell lennie itt a 156 topicban is meg a légszűrős topicban is.
Poló2006-02-01 12:39:22 // 4085
A másikat úgy értette, hogy más gyártó direktszűrői.
Gordon2006-02-01 12:37:32 // 4084
Apropó, a tölcsér alakú cucc hol van? A légszűrő házban? Tud valaki képet küldeni róla? Mert a levegő beömlőről volt/van kép a Squadra Tuning oldalán. De arről a tölcséres cuccról nincs!
Gordon2006-02-01 12:36:27 // 4083
Milyen másik? Szerintem pont az elektromos trubo tud elvileg többet! Vagy valamit félreértettem?
Poló2006-02-01 12:34:27 // 4082
Te már túl vagy a légszűrő tuningon. :))
Mike.2006-02-01 12:33:31 // 4081
A novitec direktszűrő mivel tud többet mint a másik?
Kíváncsian várom melyiket választod és milyen tapasztalataid lesznek? Remélem megosztod velünk. :-)
Poló2006-02-01 12:30:00 // 4079
Ennyire nem megy az angol. Egy elektromos turbó akar lenni?
Gordon2006-02-01 12:27:19 // 4078
Electronic Turbo!
The Generation 2 is a more powerful version of the Generation 1 for serious BOOST.
The Generation 2 works in same way as the Generation 1, by applying greater air density than the engine naturally aspires (100% volumetric efficiency) forcing air past the MAS (Mass airflow sensor) thus generating BOOST. The MAS will compensate for any fuel adjustments required. This system operates at 37,500 rpm and from the moment you arm it via a “In car contact switch approx 2/10ths of a second later, it is at full pressure and delivering a smooth acceleration right through the rev range.
There are 2 different ways in witch the system can be “Armed”.
1.via a contact switch under the acceleration pedal.
2.via a dashboard based arm switch.
2 psi of Boost, up to 33 bhp guaranteed
£229.00
Poló2006-02-01 12:25:33 // 4077
Az alsó mi is pontosan?
Gordon2006-02-01 12:23:07 // 4076
1) + 8LE
2) 15-20LE
Gordon2006-02-01 12:21:34 // 4075
Trombozis2006-02-01 12:04:27 // 4074
Aha. Csak még egy nos feliratú gombot meg kell nyomni mellé. :-DDDDD
csocsi2006-02-01 11:59:56 // 4072
Ja, így mükszik a dolog? :-)))))
Trombozis2006-02-01 11:50:52 // 4071
Hát erre nem tudok mit írni. :-PPPPPP
Chichi2006-02-01 11:41:02 // 4070
Úgy gondolom, mindenki a maga módján adja + autójának, amire a technikának szüksége lehet.......:-))))
Trombozis2006-02-01 11:33:32 // 4069
Ebben igazad van. Soha nem is foglalkoztam mással. :-)))))))
Az az érdekes, hogy más Alfája is ezt csinálta, mint az enyém. Csak ő valahogy nem veszi észre. Szerintem azt hiszi így kell indulnia, mert hideg a motor vagy valami ilyesmi. :-))))) Engem zavar.
Chichi2006-02-01 11:27:27 // 4068
Az az igazság, hogy más mit mond az nemszámit, az a lényeg ahogy te érzed, tapasztalod........
Trombozis2006-02-01 11:04:24 // 4067
Na mindegy. Nálam az a lényeg, hogy 95-ös benzin tankolása után indításkor nem mindig akarja felvenni a fordulatot. Én ezért tankolok bele magasabb oktánszámút, már ha az van a kúton nem csak oda van írva.
Trombozis2006-02-01 11:02:29 // 4066
....a végén meg azt fogod mondani, hogy bazzeg átkúrtak. :-DDDDD
Chichi2006-02-01 11:00:55 // 4065
Akkor a templomot semmiféle képpen ne hagyd ki........:-)))
Trombozis2006-02-01 11:00:34 // 4064
Nem tudom. Nálam lehet. :-DDD Tudod mint a kék LED +3 ló ez meg plussz 5. :-)))))))))
kando.2006-02-01 10:59:25 // 4063
Ezt majd én is kipróbálom :-)))))
Chichi2006-02-01 10:56:43 // 4062
A hit az sokat segit????? :-))
Trombozis2006-02-01 10:54:05 // 4061
Majd mondogasd utána, hogy jobban megy, jobban megy, és akkor lehet jobb lesz. :-))))
Chichi2006-02-01 10:53:56 // 4060
Csak az olaj dermedéspontján, cetánszámán.........
csocsi2006-02-01 10:52:20 // 4059
Akkor olajkályhát veszek én is majd :-)))
csocsi2006-02-01 10:51:45 // 4058
Általában ott tankolok, Pakson is van és ide megyek :-))
Most már felcsigáztatok, a következő tankolásnál már megpróbálom a
98-ast aztán meglátjuk .-))
Gabó2006-02-01 10:50:24 // 4057
Nekünk dízeleseknek nincs ilyen gondunk, étolajjal is elmegy.
Nem kell remegni, hogy hol jobb másfél oktánnal a benya:)
csocsi2006-02-01 10:50:00 // 4055
Igen valami hasonlót modtak nekem is, azért nem is próbálkoztam mással
:-))
Willy2006-02-01 10:48:33 // 4054
A Dízelmánia topicba? :-)))
Trombozis2006-02-01 10:46:11 // 4053
Próbáld ki, ajánlom az omv-t.
Gabó2006-02-01 10:41:50 // 4051
Na, már megint benya a téma, megyek is tovább:)
Chichi2006-02-01 10:33:50 // 4050
Én 1 szer kipróbáltam, de nem vágtam magam hanyadt tőle......
Lehet ,hogy jó de én külömbséget nem igen éreztem...........
csocsi2006-02-01 10:19:00 // 4049
A 98-ast valszeg azért kipróbálom aztán meglátom a dolgot .-)))
admirális2006-02-01 10:01:44 // 4048
Jó, fék tuningot úgysem tervezek, csak elméletben felvetettem. AMúgy teljesen meg vagyok elégedve a gyári fékhatással. Ha kell, finoman áll meg, ha kell durván, és az ABS is jól dolgozik.
Chichi2006-02-01 09:58:55 // 4047
Az nembaj, lényeg az, hogy te érzed.....:-)))
Trombozis2006-02-01 09:48:35 // 4046
Nekem a 100-astól halkabb lett és rugalmasabb lett, de lehet, hogy bebeszélem magamnak.
Trombozis2006-02-01 09:47:09 // 4045
Szerintem az se mindegy, hogy hol van a kút, mert tudok mondani olyan MOL-t ahol nem merek tankolni. Az itteni Tescosra panaszkodnak. Mondjuk tudok olyan shellt is ahool gyanús a benzin.....mindegy lehet a kocsim szar. :-))))))
Tom122006-02-01 09:44:37 // 4044
A benzin témához annyit tennék hozzá, hogy én próbáltam a 95 - 98 - 100-ast, 1.4-es, 1.5-ös és 2.0-s autókban, de valami külömbség csak az első kettőnél volt érezhető, meg hallható, mert mintha "símábban" is járt volna a motor, meg egy kicsit rugalmasabb volt. 2.0 TS-ben semmi változást nem vettem észre a 95-öshöz képest.
BeeGee2006-02-01 09:37:16 // 4043
Én nem merném furkálni vagy furkáltatni a tárcsákat. Műszer hijján tuti kiegyensúlyozattlan lenne a végeredmény.