Tom122006-02-04 16:45:09 // 4292
Akkor úgy oldottuk meg, hogy rövidebb szíjat tettünk fel /de csak a letörött feszítő miatt/, mert nem lehetett hozzáférni. Így most nincs klímám - egyelőre nem is hiányzik:-)) - meg néha hidegen "megcsúszik". Tavasszal lesz aktuális a vezérszíj csere, akkor lesz helyrerakva az egész...
Tom122006-02-04 16:40:40 // 4291
Nem tudom, a JTD-nél hajt-e még valamit, a 2.0 TS-nél generátor, klíma... Nekem az akkumulátor egyik percről a másikra "bedobta a törölközőt". Ez az eset már az újjal történt. Ja, meg a szervót is ez hajtja, mert szinte lehetetlen volt vele kanyarodni. "pontos leírás" valahol aug 10-e környékén az "Utazások Alfával" topicban.:-)
Ferke2006-02-04 16:35:15 // 4290
Gondolod? félreálltam, és kb 3 perc mulva megpróbáltam, de először még indult volna, úgy értem nem takarte lassan,c sak olyan furán. Mintha a vezérlés ment volna el. Pedig az tuti nem ment el, csak a generátorszíj. A JTD-nél nem hajt ez a szij valami adagolót, vagy mittudoménmit? Mert amin a szij fut, ott látom a klimát, a generátort, a főtengelyt,meg még két valamit. esetleg vizpumpa az egyik, a másik nemtom mi.
Tom122006-02-04 16:34:37 // 4289
Szerintem érdemes, mert elég vastag üveg van rajta és ezért rögtön törik, a fólia meg legalább egyben tartja... Nem is tudom, miért nem átlátszó műanyagból gyártják...?
Tom122006-02-04 16:32:16 // 4288
Szerintem a hideg miatt merül gyorsan az aksi... nekem "szerencsére" nyáron szakadt el, illetve nem elszekedt, hanem a feszítő csavarja törött el...
colos-1562006-02-04 16:30:05 // 4287
akkor erdemes lefoliazni?? mert akkor en mar azzal kezdem:)
Tom122006-02-04 16:28:59 // 4286
Nekem kicserélték, 2 hét múlva megint kaptam egy követ, tettem rá fóliát, azóta kb. 1 éve semmi...:-)
colos-1562006-02-04 16:27:08 // 4285
Nem tudok sajnos.Én is csak veletlen utjan jutok hozza ilyen olcson
.Egyszeri alkalmi vetel:))Amugy surun kell cserelgetni,vagy surun torik????
Ferke2006-02-04 16:26:55 // 4284
Vaalki segítsen pliiiz!!! 1.9 jtd-vel most jöttem a pályán,egyszercsak elszakadt a generátorszíj, ami a klimát is hajtja. Félreálltam, beszéltem Tomy-val is, mindketten arra gondoltunk, hogy ettől még ugye be kéne indulnia, max. nincs töltés, meg klima. De NEM INDUL! Nem is tekeri normálisan, olyan furán hajtja, mintha merülne az akku. tudja valaki, hogy mi lehet ezzel? Vajon nagy-e a gáz? vagy valaki valamilyen tipp???(Tomy-nak itt is köszönöm a segítséget...)
csocsi2006-02-04 16:25:47 // 4283
De miért az én pénzemből? :-))))
Tudom ezeket a dolgokat, csak sokszor egy kisebb műhely jobb munkát végez :-))
Tom122006-02-04 16:25:15 // 4282
Nekem nem tudsz? Ugyanis a "drága ködlámpa" megint meg van repedve...:-/ Egyébként úgy tudom, mindegy, hogy balos, vagy jobbos.
colos-1562006-02-04 16:23:28 // 4281
de laciganykodom 5000re:)annyiert tutira idadja a srac:)
colos-1562006-02-04 16:19:47 // 4279
Akkor ha adok 8000et egy parert akkor az jo ar nem???
Tom122006-02-04 16:17:28 // 4278
Az "embereket", stb. is fizetni kell valamiből...:-))
Tom122006-02-04 16:15:25 // 4277
Valami ilyesmire tippeltem.:-))
csocsi2006-02-04 16:14:44 // 4276
Igen, ez a hátrányuk az ilyen szervízeknek és még nem biztos, hogy jól dolgoznak :-))
csocsi2006-02-04 16:14:01 // 4275
6500Ft körül van Pesten :-)))))
Tom122006-02-04 16:13:45 // 4274
Van, azért nem járok oda ilyen "apróságokkal". Ja, ott is kérdeztem, ott csak a fékbetét lett volna 20e Ft.:-)
twin2006-02-04 16:13:31 // 4273
Nem is tudokbetelni vele!Az ott felül,a még nem a helyén lévő gumikeret a szélvédő köré!
Tom122006-02-04 16:11:25 // 4272
Nekem 19900-ért cserélték, de biztos van olcsóbban .:-) /a bal oldalit/
colos-1562006-02-04 16:04:08 // 4271
Sziasztok!!Ki tudja hogy mennyibe van most 156hoz ködlámpa???
csocsi2006-02-04 15:43:14 // 4270
Van olyan "szakszervíz" ahol ez a munkadíjat nem takarta volna be .-(((((
Tom122006-02-04 15:40:54 // 4268
A hőérzékelő ebből 2680 volt...:-)
csocsi2006-02-04 15:36:32 // 4267
Akkor ez nem tűnik vészesnek :-))
Poló2006-02-04 15:34:30 // 4266
Akkor a hőérzékelő nem lehet túl drága. Lehet, hogy kicserélem én is.
Tom122006-02-04 15:33:25 // 4265
Ja, tegnap tudtam meg a pontos árakat /tegnap fizettem/ "szerviz - ügyben". Összesen volt 15e ft. Hátsó fék betét + csere, + a hűtőnél a hőérzékelő + csere.
csocsi2006-02-04 15:31:31 // 4264
Ott lehet a rolót lehúzni :-))))
Tom122006-02-04 15:28:15 // 4263
Szép, szép! Tényleg, mi az ott felül?
Poló2006-02-04 15:03:22 // 4262
Nagggyon szép lett. :))
Az első szévédő tetejénél az az izé az micsoda?
Tom122006-02-04 14:17:27 // 4261
Miért is csökkenthetné a nyomatékot, ha könnyebben jut a levegő a motorba? Nekem is "érdekesnek" tűnt...:-) Azt hiszem, "trombita" nélkül csak annyi + odafigyelést igényel, hogy többször kell szűrőt ellenőrizni - cserélni majd, mert a beömlő nyílásnál hamarabb fog koszosodni. Vagy télre vissza kell rakni /aki sokat jár latyakos, koszos utakon/.
Gordon2006-02-04 14:09:20 // 4260
Így van! Pont a direktszűrőnek is az a lényege, hogy több levegőt kapjon a moci, mindenféle folytás, akadály nélkül!
Ehhez csak extra az elektromos turbó, amiben még egy nagy telejsítményű elektromos cucc préseli is befelé a levegőt! 2psi-vel!
Mike.2006-02-04 14:06:09 // 4259
Nekem is ezt mondták, és logikus is lenne. Én is ammondó vagyok amit leírt már Gordon is, hogy a nyomatékot nem csökkentheti ennek a hiánya, mert a direkt szűről is hasonló. :-)
Mike.2006-02-04 14:04:08 // 4258
Szebb mint volt. De komolyan. :-)
Tom122006-02-04 14:03:45 // 4257
Egy kérdés:
Nem lehet, hogy ennek a tölcsérnek csak annyi szerepe van, hogy megfelelő örvényt keltsen a légszűrő körül, hogy nagyobb felületen szűrje a levegőt ?
Mike.2006-02-04 14:03:14 // 4256
Csavarhúzóval kipattintható, és egy fogóval visszarakható. Az LMM- nél lévőnél próbálgasd, ott gyakorolj. Én is így kezdtem. :-)
twin2006-02-04 14:02:25 // 4255
Gordon2006-02-04 13:56:44 // 4254
OK de a csövet fogja egy bilincs, amit nem tudom mivel kell kioldani!
Mike.2006-02-04 13:54:55 // 4253
Nem szedtem le a légszűrőház tetejét. Én csak a csövet leszedtem és annak a végén volt rajta a szükítő.
Gordon2006-02-04 13:53:07 // 4252
Klíma ha jól emlékszem 3, vagy 4 fok alatt nincs, illetve hiába kapcsolnád be a kompresszor nem reagál rá! Igen a középső azt csinálja!
Gordon2006-02-04 13:51:54 // 4251
Nekem is van kézikönyv, de nekem nem azzal vna gond ami az aski végén van, hanem ami a bal első lámpa közelében van. Ott is van valami panel és nem férek hozzá a csavarhoz! Olyan szögben van hogy hosszú csőkulccsal sem tudtam kihajtani!
Ferke2006-02-04 13:29:04 // 4250
gordon, 1 kérdés: nekem is az új műszerfalas, digitklimás cucc van. A középső tekerőd neked ugy e ventilátort szabályozza le és fel?Csak mer nekem asszem nem műxik. Ja, és ilyen hidegbe ugye neked se lehet a klimát bekapcsolni?
Ferke2006-02-04 13:25:36 // 4249
A kézikönyv azt írja, hogy le kell csavaroznod azt a panlet, és eltolnod jobbra, hogy hozzáférja 3. csavarhoz! Hála Tomynak a kézikönyvért!:)
Gordon2006-02-04 13:24:08 // 4248
A légszűrő ház fedelét 3 csavar tartja.... b@sszam.... a harmadik egy panel alatt van és nem férek, hozzá, hogy a fenébe lehet az kicsavarni?
csocsi2006-02-04 12:40:10 // 4246
Csaljad :-)))))))))
Alfa Hím2006-02-04 12:28:36 // 4245
Az egyik munkatársam, és barátom most vett egy sötét grafit színű 156SW-t 1.9 JTD Multijet. Amit az Alutotraderen árultak.
Fűzöm, hogy legyen tag. De nem nagyon kell fűzni, mert hajlik rá, nagy Alfaőrült a srác.
Lecsalom a paksi talira, hogy megcsodálhassátok a gépét.
csocsi2006-02-04 09:57:54 // 4244
A fogyit figyeld majd, elvileg csökkenni kellene :-)))
Gordon2006-02-04 09:55:04 // 4243
Nekem akkor változótt először, amikor felraktam a REMUS-t, majd amikor bekerült a 2.5 V6 levegő beömlő csöve jobban reagált a gázpedálra. Erre is kíváncsi leszek!