Nekiestünk, és végignéztük az összes biztosítékot, illetve reléket az egyik autószerelő barátommal. Megnéztük azt is hol van feszültség, de elől a lámpákná semmi, tehát nem izzó a ludas, illetve a biztosítékokhoz már el sem jut semmilyen feszültség. Ő nem autóvillanyász, de szerinte a relék éghettek be...
Mennyire lehetséges?
ha igen, milyen reléket kell vennem? (ha tudja valaki fejből...) Nem vettem ki a régiket...
A bajuszkapcsoló lenne az utolsó, amihez hozzányúlnék, mert az lesz a leg időigényesebb...
Qubi2013-01-21 18:35:42 // 134838
gecsa2013-01-21 18:20:57 // 134836
Meg kell nézni mindent..:-)
Alfa GT-Csaba2013-01-21 17:43:01 // 134835
Az izzító relé ritkán szokott elromlani,lehet hogy csak a rá menő kábel oxidos és nincs kontakt ,kb 1 hónapja volt ilyen problémánk nekünk is ,és egy kis csiszoló papir csodákra volt képes!!
gecsa2013-01-21 17:38:36 // 134834
Esetleg vedd fel Csőrivel a kapcsolatot, biztos tud segíteni,és még nincs a világ végén sem..:-) egyébként én így használom az autót már egy ideje, ettől nem fogsz ott maradni az út szélén..:-)
gecsa2013-01-21 17:32:38 // 134833
Izzításrelé (az aksi oldalán) is okozhatja,de a kábeleknél is lehet hiba,de egy jó szerelő ezt tudja,és meg is nézi.
Fanni2013-01-21 17:22:07 // 134832
Hali!Egy kis segítséget szeretnék kérni,indításkor amikor hideg a motor villog az indításvisszajelzö,erre a multkor rákérdeztem és azt mondták h az izzítógyertyák közül megadta magát valamelyik,csakhogy egy hete volt szerelönél az 56 és a szerelö nem találta hibásnak egyiket sem.....
sparco2013-01-21 15:15:12 // 134831
Köszönöm! :)
gecsa2013-01-21 14:35:28 // 134830
5öt kell venni, mert a 4 kevés.. :(
Alfa GT-Csaba2013-01-21 14:27:36 // 134829
4,3 körül
sparco2013-01-21 14:11:14 // 134828
8v 1.9 jtd -be 4 vagy 5 liter olaj megy bele??
Imyx2013-01-21 11:58:04 // 134826
Da ő a magyar nyelvet is gyakorolja! ;) :D, sőt, inkább műveli azt! ;-))
gecsa2013-01-21 08:19:12 // 134825
A különbség onnan ered, hogy Peti is ugyanígy van, csak ő a némettel..:D:D:D
Qubi2013-01-20 23:07:06 // 134824
Ebben is igazat adok, de bocsásd meg rossz szóhasználatom, de az elmúlt 5 évben a nap 24 órájában angolul beszélgetek leginkább, és nehezen jönnek
A szavak...;)
A szavak...;)
GTPeti2013-01-20 22:22:46 // 134823
Szívesen!
"ad e le áramot..." Inkább úgy mondják, hogy mérhető-e utána feszültség. ;)
"ad e le áramot..." Inkább úgy mondják, hogy mérhető-e utána feszültség. ;)
Qubi2013-01-20 22:20:08 // 134822
Köszönöm a kimerítő választ! Holnap neki állok és még az indexet is direktre kötöm;))) és ja biztosíték..."my bad"!!!
De végig nézem azt is, hogy a kapcsoló ad e le áramot...
De végig nézem azt is, hogy a kapcsoló ad e le áramot...
GTPeti2013-01-20 20:41:39 // 134820
Nem "tudja és kész". FE-LÜ-LET kezelés nem formahelyreállítás. Na.
G-Burt2013-01-20 20:40:17 // 134819
általában előre fele minden minden gond nélkül lehet tekerni, visszafele már bajosabb.
Liquid2013-01-20 20:35:57 // 134818
GTPeti2013-01-20 20:27:40 // 134816
(Persze nem házilag kell nekiállni, ez világos!)
GTPeti2013-01-20 20:27:20 // 134815
A km-óránál nincs olyan nagy rizikó, mint az ECU-nál, szerintem.
mreni2013-01-20 20:18:22 // 134814
szerintem ne foglalkozz vele,házilag nem tudod megcsinálni,jó pénzért vannak akik foglalkoznak vele,de benne van a pakliban,hogy nem sikerül a művelet,az meg nem lesz olcsó mulatság...
Petya772013-01-20 20:11:27 // 134813
jo estet mindenkinek.
Na elromlott a tachometerem es szereztem masikat csak az a baj hogy az 100000km tobbet mutat.Valakinek vaan otlete hogy lehet osszehangolni a motorral ,beallitani a valosagos km?
Na elromlott a tachometerem es szereztem masikat csak az a baj hogy az 100000km tobbet mutat.Valakinek vaan otlete hogy lehet osszehangolni a motorral ,beallitani a valosagos km?
mreni2013-01-20 18:39:12 // 134812
1.3l kell bele,ha full üres a rendszer
SanyiJTD2013-01-20 18:25:34 // 134811
Köszi, át fogom nézegetni a napokban!
SanyiJTD2013-01-20 18:25:01 // 134810
Nincs leírva!
sparco2013-01-20 17:44:47 // 134809
Hardy2013-01-20 16:49:02 // 134808
Bár Attila nem cserélte ki mert szét kellett volna bontani az egész autót. Meg ára is horror. Elvágta gumicsövet húzott rá meg 2 bilincs és készen is volt.
Piritu - 1.000.0002013-01-20 16:45:33 // 134807
Az tényleg le van írva, hihető is. De ír mást is, ami viszont nem.
Bocs, hogy szóvá tettem a marketing dumát...
Bocs, hogy szóvá tettem a marketing dumát...
Trombozis2013-01-20 16:42:48 // 134806
Hát az eLearningből. :-D
SanyiJTD2013-01-20 16:36:57 // 134804
Miben használod? Szervó, motor stb...?
GTPeti2013-01-20 16:33:06 // 134803
Az érdes felületet simítja ki egyébként. Le van írva.
GTPeti2013-01-20 16:32:25 // 134802
Na.. jönnek a szkeptikusok. Mondom, nem megyek bele. Már írtam párszor tapasztalatokat. Egyszerűen jószándékból nem hallgattam el a cartárs elől, hogy valamit jobbá tehet.
Piritu - 1.000.0002013-01-20 16:29:52 // 134801
"Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját; " - honnan tudja, hogy milyen volt eredetileg? :-O
GTPeti2013-01-20 16:29:10 // 134800
Különben nem ajánlottam volna. De nem akarok itt nagy hittérítő-flamet csinálni. :)
SanyiJTD2013-01-20 16:26:22 // 134799
Számomra elég hihetetlenül hangzik, vagy ismersz valakit aki be tud számolni a jótékony hatásáról?
Mennyi szervóolaj kell amúgy bele?
Mennyi szervóolaj kell amúgy bele?
GTPeti2013-01-20 16:18:10 // 134798
Mindenesetre ha újra feltöltöd, tehetsz bele egyből egy kis elixírt is.
SanyiJTD2013-01-20 16:15:29 // 134797
Puntomnál is kiszakadt, tesómék 166ja is megevett vagy 3-at. Kva olaszok :D Remélem nem a kormánymű engedi valahol....
GTPeti2013-01-20 16:13:09 // 134796
Nem egy túl jellemző hiba. :(
Viszont nincs olyan túl sok cső, no meg látni fogod, hogy hol jött ki az olaj.
Viszont nincs olyan túl sok cső, no meg látni fogod, hogy hol jött ki az olaj.
SanyiJTD2013-01-20 16:09:29 // 134795
Ááááá, elfolyt a rohadt szervó olajam.
Van valami olyan cső, ami ilyen esetben gyakran kiszakad? Vagy lutri?
Ha megtaláljuk a rossz csövet (remélem az a gond) akkor cserélve lesz hidraulika csőre, az sosem fog kiszakadni...
Van valami olyan cső, ami ilyen esetben gyakran kiszakad? Vagy lutri?
Ha megtaláljuk a rossz csövet (remélem az a gond) akkor cserélve lesz hidraulika csőre, az sosem fog kiszakadni...
GTPeti2013-01-20 15:53:43 // 134794
A "H" a jelek szerint a girgio-t, vagyis a szürkét jelöli.
Az "A" pedig a jelek szerint a világoskéket.
Nero: N
Bianco: B
Azzurro: A
Marrone: M
Giallo: G
Rosso: R
Verde: V
Grigio: H
Rosa: S
Arancione: C
Viola: Z
Blu: L
Azonban ezekre az eLearn-os színjelölésekre nem szabad mérget venni, mert olykor eltérnek. Ilyenkor a józan logikára kell hagyatkozni. (Melyik pontokon van vezeték a csatlakozóban és melyik lehet az "1"-es pontja.)
Az "A" pedig a jelek szerint a világoskéket.
Nero: N
Bianco: B
Azzurro: A
Marrone: M
Giallo: G
Rosso: R
Verde: V
Grigio: H
Rosa: S
Arancione: C
Viola: Z
Blu: L
Azonban ezekre az eLearn-os színjelölésekre nem szabad mérget venni, mert olykor eltérnek. Ilyenkor a józan logikára kell hagyatkozni. (Melyik pontokon van vezeték a csatlakozóban és melyik lehet az "1"-es pontja.)
GTPeti2013-01-20 15:43:47 // 134793
Mondanom sem kell, hogy a bajuszkapcsolóhoz, illetve a kérdéses 3b csatlakozóhoz az alsó kormányoszlop-burkolat leszedésével lehet hozzájutni. (Alul 3 csavar.)
Nem egy nagy operáció ez az átkötéses művelet. Mint írtam egy csokira és egy darab mondjuk 1es v. 1,5-ös vezetékre van szükség hozzá.
Nem egy nagy operáció ez az átkötéses művelet. Mint írtam egy csokira és egy darab mondjuk 1es v. 1,5-ös vezetékre van szükség hozzá.
GTPeti2013-01-20 15:41:40 // 134792
Szóval, itt a kapcsrajz:
A H5 jelöli a komplett bajuszkapcsoló-egységet. Ennek a B jelű csatlakozója tartalmazza a tompított számára releváns vezetékeket. Konkrétan a 2-es és a 4-es jelű vezeték között kell (pl. OBI-ban kapható sorkapocs - magyarul csoki - alkalmazásával) kapcsolatot teremteni. Ez az AB (arancio =narancs + bianco=fehér), illetve a HR (valami + rosso=piros) színű vezetékeket jelenti.
(Ekkor már csak a kesztyűtartó fölötti J45 relé van az áram útjában, ám ez csak refizéskor húz meg, amúgy nincs használva. Persze benne kell lennie különben nem megy rajta keresztül a záram.) No meg persze a biztosítéktáblában található biztosítékok. (Külön mindkét lámpának.)
A H5 jelöli a komplett bajuszkapcsoló-egységet. Ennek a B jelű csatlakozója tartalmazza a tompított számára releváns vezetékeket. Konkrétan a 2-es és a 4-es jelű vezeték között kell (pl. OBI-ban kapható sorkapocs - magyarul csoki - alkalmazásával) kapcsolatot teremteni. Ez az AB (arancio =narancs + bianco=fehér), illetve a HR (valami + rosso=piros) színű vezetékeket jelenti.
(Ekkor már csak a kesztyűtartó fölötti J45 relé van az áram útjában, ám ez csak refizéskor húz meg, amúgy nincs használva. Persze benne kell lennie különben nem megy rajta keresztül a záram.) No meg persze a biztosítéktáblában található biztosítékok. (Külön mindkét lámpának.)
GTPeti2013-01-20 15:03:51 // 134791
Alulról építkezünk. :)
Trombozis2013-01-20 15:02:15 // 134790
"Azok nem ellenállások, hanem biztosítékok."
:-DDDD
:-DDDD
GTPeti2013-01-20 14:57:31 // 134789
"ki tudja mi ment benne tönkre..."
A "nagyáramú" kontaktok, mert a tompított nincs gyárilag relézve (spórolás).
A "nagyáramú" kontaktok, mert a tompított nincs gyárilag relézve (spórolás).