Fórum >> Típusok >> 156

GTPeti2013-01-20 22:22:46 // 134823
Szívesen!

"ad e le áramot..." Inkább úgy mondják, hogy mérhető-e utána feszültség. ;)
Qubi2013-01-20 22:20:08 // 134822
Köszönöm a kimerítő választ! Holnap neki állok és még az indexet is direktre kötöm;))) és ja biztosíték..."my bad"!!!

De végig nézem azt is, hogy a kapcsoló ad e le áramot...
SanyiJTD2013-01-20 20:42:24 // 134821
téháiksz :D
GTPeti2013-01-20 20:41:39 // 134820
Nem "tudja és kész". FE-LÜ-LET kezelés nem formahelyreállítás. Na.
G-Burt2013-01-20 20:40:17 // 134819
általában előre fele minden minden gond nélkül lehet tekerni, visszafele már bajosabb.
Liquid2013-01-20 20:35:57 // 134818
tudja és kész! :)
mreni2013-01-20 20:34:44 // 134817
igaz.... :)
GTPeti2013-01-20 20:27:40 // 134816
(Persze nem házilag kell nekiállni, ez világos!)
GTPeti2013-01-20 20:27:20 // 134815
A km-óránál nincs olyan nagy rizikó, mint az ECU-nál, szerintem.
mreni2013-01-20 20:18:22 // 134814
szerintem ne foglalkozz vele,házilag nem tudod megcsinálni,jó pénzért vannak akik foglalkoznak vele,de benne van a pakliban,hogy nem sikerül a művelet,az meg nem lesz olcsó mulatság...
Petya772013-01-20 20:11:27 // 134813
jo estet mindenkinek.
Na elromlott a tachometerem es szereztem masikat csak az a baj hogy az 100000km tobbet mutat.Valakinek vaan otlete hogy lehet osszehangolni a motorral ,beallitani a valosagos km?
mreni2013-01-20 18:39:12 // 134812
1.3l kell bele,ha full üres a rendszer
SanyiJTD2013-01-20 18:25:34 // 134811
Köszi, át fogom nézegetni a napokban!
SanyiJTD2013-01-20 18:25:01 // 134810
Nincs leírva!
Hardy2013-01-20 16:49:02 // 134808
Bár Attila nem cserélte ki mert szét kellett volna bontani az egész autót. Meg ára is horror. Elvágta gumicsövet húzott rá meg 2 bilincs és készen is volt.
Piritu - 1.000.0002013-01-20 16:45:33 // 134807
Az tényleg le van írva, hihető is. De ír mást is, ami viszont nem.
Bocs, hogy szóvá tettem a marketing dumát...
Trombozis2013-01-20 16:42:48 // 134806
Hát az eLearningből. :-D
SanyiJTD2013-01-20 16:36:57 // 134804
Miben használod? Szervó, motor stb...?
GTPeti2013-01-20 16:33:06 // 134803
Az érdes felületet simítja ki egyébként. Le van írva.
GTPeti2013-01-20 16:32:25 // 134802
Na.. jönnek a szkeptikusok. Mondom, nem megyek bele. Már írtam párszor tapasztalatokat. Egyszerűen jószándékból nem hallgattam el a cartárs elől, hogy valamit jobbá tehet.
Piritu - 1.000.0002013-01-20 16:29:52 // 134801
"Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját; " - honnan tudja, hogy milyen volt eredetileg? :-O
GTPeti2013-01-20 16:29:10 // 134800
Különben nem ajánlottam volna. De nem akarok itt nagy hittérítő-flamet csinálni. :)
SanyiJTD2013-01-20 16:26:22 // 134799
Számomra elég hihetetlenül hangzik, vagy ismersz valakit aki be tud számolni a jótékony hatásáról?

Mennyi szervóolaj kell amúgy bele?
GTPeti2013-01-20 16:18:10 // 134798
Mindenesetre ha újra feltöltöd, tehetsz bele egyből egy kis elixírt is.
SanyiJTD2013-01-20 16:15:29 // 134797
Puntomnál is kiszakadt, tesómék 166ja is megevett vagy 3-at. Kva olaszok :D Remélem nem a kormánymű engedi valahol....
GTPeti2013-01-20 16:13:09 // 134796
Nem egy túl jellemző hiba. :(
Viszont nincs olyan túl sok cső, no meg látni fogod, hogy hol jött ki az olaj.
SanyiJTD2013-01-20 16:09:29 // 134795
Ááááá, elfolyt a rohadt szervó olajam.
Van valami olyan cső, ami ilyen esetben gyakran kiszakad? Vagy lutri?
Ha megtaláljuk a rossz csövet (remélem az a gond) akkor cserélve lesz hidraulika csőre, az sosem fog kiszakadni...
GTPeti2013-01-20 15:53:43 // 134794
A "H" a jelek szerint a girgio-t, vagyis a szürkét jelöli.

Az "A" pedig a jelek szerint a világoskéket.

Nero: N
Bianco: B
Azzurro: A
Marrone: M
Giallo: G
Rosso: R
Verde: V
Grigio: H
Rosa: S
Arancione: C
Viola: Z
Blu: L


Azonban ezekre az eLearn-os színjelölésekre nem szabad mérget venni, mert olykor eltérnek. Ilyenkor a józan logikára kell hagyatkozni. (Melyik pontokon van vezeték a csatlakozóban és melyik lehet az "1"-es pontja.)
GTPeti2013-01-20 15:43:47 // 134793
Mondanom sem kell, hogy a bajuszkapcsolóhoz, illetve a kérdéses 3b csatlakozóhoz az alsó kormányoszlop-burkolat leszedésével lehet hozzájutni. (Alul 3 csavar.)
Nem egy nagy operáció ez az átkötéses művelet. Mint írtam egy csokira és egy darab mondjuk 1es v. 1,5-ös vezetékre van szükség hozzá.
GTPeti2013-01-20 15:41:40 // 134792
Szóval, itt a kapcsrajz:

A H5 jelöli a komplett bajuszkapcsoló-egységet. Ennek a B jelű csatlakozója tartalmazza a tompított számára releváns vezetékeket. Konkrétan a 2-es és a 4-es jelű vezeték között kell (pl. OBI-ban kapható sorkapocs - magyarul csoki - alkalmazásával) kapcsolatot teremteni. Ez az AB (arancio =narancs + bianco=fehér), illetve a HR (valami + rosso=piros) színű vezetékeket jelenti.



(Ekkor már csak a kesztyűtartó fölötti J45 relé van az áram útjában, ám ez csak refizéskor húz meg, amúgy nincs használva. Persze benne kell lennie különben nem megy rajta keresztül a záram.) No meg persze a biztosítéktáblában található biztosítékok. (Külön mindkét lámpának.)
GTPeti2013-01-20 15:03:51 // 134791
Alulról építkezünk. :)
Trombozis2013-01-20 15:02:15 // 134790
"Azok nem ellenállások, hanem biztosítékok."

:-DDDD
GTPeti2013-01-20 14:57:31 // 134789
"ki tudja mi ment benne tönkre..."
A "nagyáramú" kontaktok, mert a tompított nincs gyárilag relézve (spórolás).
sparco2013-01-20 14:55:37 // 134788
Kapcsolóval lesz ott a gond, vagy a gyújtás résznél, ahogy lentebb írták...
Elképzelhető dolgok... (de szerintem bajuszkapcsoló) Az egy dolog, hogy a helyzetjelzőt kapcsolja... ki tudja mi ment benne tönkre...
GTPeti2013-01-20 14:54:29 // 134787
Azok nem ellenállások, hanem biztosítékok.

Most épp egy olyan megoldáson gondolkozom számodra, hogy fixen gyújtásra kéne kötni a tompítottat.

Van valami szerszámod (blankolófogó), vezetéked meg ilyenek?
Qubi2013-01-20 14:44:23 // 134786
Senki sem talàlkozott azonos hibával?

Egyébként ma megnéztem az izzókat és mindegyik ok! Ellenállások a kormány alatt, és a kesztyűtartónál is rendben...
mreni2013-01-20 14:08:13 // 134785
nem tudsz állítani semmit,"automata" az egész,kezd fáradni a kuplungod valószínű
GTPeti2013-01-20 13:34:18 // 134784
Bocs, talán vm.szíj feszítőt gyárt más is. Hosszbordást könnyen lehet, hogy csak a Dayco. (Persze mindenféle csomagolásban is árulják.) Szóval vm.szíjfeszítőből is szerintem gyárit, vagy INA-t érdemes venni. (Esetleg még Ruville-t, ami ugye csak csomagolás, de ált. minőségi tartalommal.)
gecsa2013-01-20 13:22:43 // 134783
önbeállító funkció..:D
Roll19832013-01-20 13:15:55 // 134782
Amíg új, addig puha, aztán amint pörögnek bele a kilométerek úgy lesz egyre keményebb.
NeoEx482013-01-20 12:59:23 // 134781
Nem hiszem, nem extrém erő kell hozzá, és pont ilyen évek óta mióta nálam van az autó.
Mintha úgy lebnne, hogy van valamilyen kinyomócsapágy a kuplung pedálhoz, arra gondoltam hogy talán azon lehetne állítani. Erről nem tud valaki? Nagyon érdekelne.
SanyiJTD2013-01-20 12:49:20 // 134780
Köszi!
GTPeti2013-01-20 12:15:21 // 134779
Feszítő: Dayco (tudtommal csak ők gyártanak ilyet), Vezető: INA, Ruville
GTPeti2013-01-20 12:14:28 // 134778
Szíj: Dayco, Vízpumpa: Graf (esetleg Marelli, de nem Airtex) Szerintem.
SanyiJTD2013-01-20 12:12:04 // 134777
Vezérmű szíjból- vízpumpából melyiket? (márka)
gecsa2013-01-20 11:00:46 // 134776
nálam is ugyanez a helyzet... :)
ystuc2013-01-20 09:49:42 // 134775
Sajnos nekem ez nem jó,kénytelen vagyok lemondani róla.
Piritu - 1.000.0002013-01-20 09:38:02 // 134774
A távgyógyítás max. tippeket adhat. A tényleges ok megtalálásához kell a kocsi, meg egy szakember. Diagnosztika, mérés, élőadat ellenőrzés, stb. Amíg ilyen infók nincsenek csak találgatás és pénzkidobás a javítás.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak