Fórum >> Típusok >> 156

mreni2013-01-26 15:25:50 // 134973
fekete 2.4jtd 10v 156sw bontodik :-)
Alfa GT-Csaba2013-01-26 15:17:51 // 134972
Szerintem ,motor tartó bakok!
sparco2013-01-26 15:15:31 // 134971
Nem... a váltás, elindulás tökéletes.
Kettőstömegűre gondoltam Én is... leállításnál hallani, hogy már nem az igazi.
Nem rángat a gép, hanem belül a panelek...stb., remeg minden.
zee2013-01-26 15:11:24 // 134970
Nálam ugyanez a gond,de inkább a remegést ugrálásnak mondanám plusz magasabb fordulaton csúsztatott indulásnál remeg a kasztni...
GTPeti2013-01-26 15:03:05 // 134969
Nem nehéz a váltás? Szerintem letörött a kuplung-kinyomócsapágy egyik füle, mint nálam...
(Ha nem az, akkor lehet, kettőstömegű is, bár én az előbbit tartom valószínűnek.)
sparco2013-01-26 14:59:03 // 134968
Üdv!

Valaki tudja mi lehet a hibás? >
Az autó megy szépen, de ha épp nem nyomom a gázt, azaz a motorfék dolgozik, borzasztóan remeg az egész autó... (ha újra gázra lépek, akkor megint semmi gond) ...kezd egyre bosszantóbb lenni.
Mi lehet szerintetek?
mreni2013-01-26 11:26:05 // 134967
5w-40 mindenképpen
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-01-26 08:44:18 // 134966
Heló. Én 5w40 et rakok bele. Igaz az enyém a 115 pacis, de szerintem az lényegtelen.
padand2013-01-26 07:52:03 // 134965
Sziasztok!

1,9 JTD 105LE, 8 szelepes motorba milyen motorolajat rakjak? Mert a könyve 10W40-et ír, de azt láttam mindenki 5W40-et használ. a kocsiban 200.000 km-van. Vélemény?.
Persze Selenia...
admirális2013-01-25 19:01:03 // 134964
A kormány alatti műanyag burkolatot vedd le, kövesd a gyújtáskapcsoló körüli gyűrűre menő vezetéket. A kormánytól balra egy kis dobozba vezet, az immobiliser vezérlőhöz. Húzd le a vezetéket, fújd be az érintkezőket kontakt spray-vel. Miután visszatetted, a másik csatlakozót is be kell fújnod, az egy nagyobb csati lesz. Tegyél vissza mindent a helyére és ha nálad is csak az oxidáció okozta a jelenséget, akkor egy pár évig nem lesz vele gondod.
Alfa 156 1.9 JTD2013-01-25 18:48:34 // 134963
Kedves Cartársak, Szeretnémha valaki tudna segíteni. Megálltam az egyik ismerősömnél, majd távozóban indítanám az autót de nem indult. Kigyulladt a CODE felirat valamint a befecskendező figyelmeztető lámpája is világított. Szükségindítást végeztem az öt számjegyű kóddal, ami sikeres volt. Majd leállítottam, de újra csak a gázpedállal és a kódszámokkal indult a gép. Kérdésem az lenne, hogyan lehet elhárítani ezt a hibát? Várom válaszotokat. Üdv., Imre
sty2013-01-25 16:33:13 // 134962
Már beszéltem velük telefonon,most nincs nekik és nem is tudják mikor lesz
Dévid2013-01-25 15:58:19 // 134961
Én tésztaszűrőn át szoktam szűrni, aztán ki szoktam mosni a leengedett motorolajat ultrás vízben, aztán megy vissza, jó az még egy ideig. :)
gecsa2013-01-25 15:08:13 // 134960
link

link2

link3

itt meg találsz vajszínűt az alkatrészeknél:
link4
sty2013-01-25 14:37:38 // 134959
Keresek 156 SW-ez komplett bőr belsőt ,a lényeg hogy jó állapotban legyen,ajánlatokat képekkel kérek,thx
mreni2013-01-25 12:56:54 // 134958
az a lényeg :)
Attika012013-01-25 12:48:12 // 134957
Facca lett! :) Nem mertem addig nyilatkozni amíg nem használom hosszasabb ideig, de jó. Igen, határozottan jó :D
mreni2013-01-25 12:44:03 // 134956
na akkor csak sikerült a művelet,ezek szerint :)
6UR202013-01-25 11:53:17 // 134955
"Meg aztán ha az embert már lehúzták párszor"
Igen erre gondoltam...
Attika012013-01-25 11:51:20 // 134954
Jól látod car-társ. Nem olyan autókról beszélünk amit egy kis rálátással, pici hozzáértéssel ne tudna az ember otthon is megjavítani. Persze nem árt ha az ember kikéri normális hozzáértő ember véleményét is. Meg aztán ha az embert már lehúzták párszor, kicsit ódzkodik is a "szakembertől". :)
6UR202013-01-25 11:47:58 // 134953
Sztem ha jol megcsinálod és nem kókányolva sőt még jol működik is akkor nincs azzal semmi baj főleg a mai világban ahol semmit se próbálnak megjavítani csak közlik h ennyi az új ára és csere.....
gecsa2013-01-25 11:45:48 // 134952
azért, ha nem koszos, akkor megy vissza nálam is..:)
főleg, ha nemrég volt cserélve..:)
Attika012013-01-25 11:36:10 // 134951
Nem régi az, csak fáááááradt :) Egyébként igaz, csak hát ebben a gazdasági válságban................ :D
gecsa2013-01-25 11:32:05 // 134950
én a régi olajat mindig kidobom... ;)
Attika012013-01-25 11:19:24 // 134949
A csövet vissza szoktam rakni a tartályba. Így nem fogy ki. :D
NGC2013-01-25 11:04:41 // 134948
Oké, köszönöm! :)
Attika012013-01-25 11:04:27 // 134947
Szia.Kűzdöttem Én is hasonló problémával. Ha csökken az olajszinted, valószínű hogy alsómunkahenger, ezt fel lehet újítani, de újonnan sem drága már Én is cseréltem. Ha a szinted nem csökken, viszont a pedál puhul, vagy akár be is esik,akkor főhenger. Ezért lehet hogy megköveznek a car-társak, de ezt én felújítottam, igaz felújító készlet nem létezik hozzá, azaz Én nem találtam sehol. Megmaradt (mitsubishi, trabant) fékmunkahenger felújító készlet méretre megegyezik, viszont a karmantyú alsó részének a szoknyáját le kellett vágnom, mert elfedte a "résolaj" lyukat (e-miatt 2-szer bontottam vissza). Nekem problémám nincs vele műkszik kifogástalanul. Remélem tudtam segíteni.
gecsa2013-01-25 10:49:40 // 134945
hmm..jtdben az aksitálca alatt van egy légtelenítőcsavar. 2 emberes, egy a pedált nyomja, egy meg csövet rak a csavarra, és asszem 7es kulccsal nyit-zár..többi úgy, mint a fék esetében. tartályt figyelni kell, nehogy kifogyjon, mert akkor lehet mindent kezdeni az elejétől..:D
NGC2013-01-25 10:44:03 // 134944
akkor most jön a hülye kérdés :)
hol tudom légteleníteni? :)
6UR202013-01-25 10:41:43 // 134943
Csatlakozom az előttem szólóhoz ;)
gecsa2013-01-25 10:37:31 // 134942
csak tipp, de egy próbát megér..
NGC2013-01-25 10:36:13 // 134941
Oké, kösz!
gecsa2013-01-25 10:18:32 // 134940
nézd meg a fékolaj szintet, esetleg levegősödhetett a kuplung...egy légtelenítés megérhet egy próbát.
NGC2013-01-25 10:10:14 // 134939
Szia!
És ha csak annyit érzek, hogy puhábban lehet benyomni, és nem jön föl teljesen a pedál? Kb másfél centire a legfelső állásnál.
A többi tünet nincs, amiket felsoroltál.
6UR202013-01-25 09:56:57 // 134938
Szia. Ennek elég sok tünete, jele lehet ha felpörög haladás közben nagyobb gázra vagy ha érzed h régebben nem volt kemény most meg egyre nehezebb benyomni vagy ha indulásnál rángat...ez nem mind a komplett kuplung hibája de azzal kapcsolatos általában.
mreni2013-01-25 09:48:37 // 134937
Akkor nem valószínű,hogy különösebb nehézséget fog okozni a dolog :)

Én vezérlés csere előtt autodata-ban vagy valahol mindig megnézem,hogy mi merre,ne érjen meglepetés :D
NGC2013-01-25 09:42:25 // 134936
Üdv!
Mi a jele annak, ha a kuplung haldoklik?
Kicsu2013-01-25 08:12:19 // 134935
A célszerszém nem extra. :D
Cseréltem már vezérlést,hf-et offosokon,tipo,vento,bmw.
Még nem cserés a dolog de ha már téma volt itt rákérdeztem.
gecsa2013-01-25 08:04:48 // 134934
nem hiszem, hogy fes-t küldenek hozzá, szerintem töltsd le nyugodtan.
a demo annyival tud kevesebbet a fullnál, hogy csak 4 dolgot tudsz egyszerre monitorozni, 20perc után kilép (időkorlátos), meg néhány opcióval kevesebbet tud, de az általad írt webhelyen le van írva.

nekem anno küldtek hozzá egy cd-t, amivel nem is volt baj, csak a cd üres..:D:D:D
Dante2013-01-25 07:21:15 // 134933
Sziasztok,

Ha minden igaz jelenleg már a postán van a kínából rendelt diagnosztika kábelem. Mivel VAG KKL 409 +Fiat Ecu Scan névre hallgat, gondolom küldenek hozzá való progit is. Mi a véleményeketek, tapasztalatotok, érdemesebb a kínai szoftvert használni vagy a www.multiecuscan.net -ről letölthető demo verzió jobb?

Köszi előre is!
bedix2013-01-25 06:18:36 // 134932
Szia.és az hogyan kivitelezhető? Nem lenne valami rajod róla vagy hasonló? Én is erre gondoltam csak nem voltam biztos benne:( Csak nem kellene leégetnem a vasat:)
GTPeti2013-01-24 19:18:05 // 134931
Az enyémbe legközelebb fémkerekes megy. B)
Hardy2013-01-24 14:10:08 // 134930
Gondolom kevés neki a gyári vezeték. Én rákötném az aksira egy relén keresztül, amit a gyári duda kapcsolna a gyári vezetéken keresztül.
bedix2013-01-24 13:00:02 // 134929
Sziasztok.Ha valaki tudna segíteni azt nagyon meg köszönném az elektromos harsona bekötése ügyében.Vettem egy 12 v-os 3 csöves harsonát és ha az aksira kötöm direktbe akkor nagyon szól mind a 3 ága.Viszont ha bekötöm a gyári duda vezetékére akkor éppen csak a kompresszort hajtja és nem szól.Mintha nem kapna annyi feszültséget. Viszont ha csak egy csövet kötök rá akkor szól.Ennek van valami speckó bekötése? Ha valaki csinált ilyent kérem segítsen.Köszi előre is.
gecsa2013-01-24 12:23:31 // 134928
én sem..elég sokmindent építettem be az előző autóimba belőle, és a mostaniban is akad már pár dolog..eddig (kipp-kopp) nem volt vele gond..:D
Ferke2013-01-24 08:38:54 // 134927
Nincs azzal semmi baj.
mreni2013-01-23 22:08:43 // 134926
nem tudom,Unix-tól származott mindegyik,nálam ez volt a második ilyen eset,hogy elengedte a vizet... de hallottam már mástól is ugyanezt
GTPeti2013-01-23 22:07:29 // 134925
Ezek vagy hamisítványok, vagy ennyire alábbadták? Nekem szerintem a KO-s h.b.görgőm SKF volt. Pedig nem hajtottam agyon. :))
mreni2013-01-23 22:06:04 // 134924
hétvégén megint beleszaladtam egy tetves skf vízpumpába :D
nem igaz hogy én mindig kifogom az ilyet....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak