Dévid2013-02-02 18:54:50 // 135203
Lehet épp a garázsomban. :)
Piritu - 1.000.0002013-02-02 18:51:04 // 135202
Szerdán megyünk ambuláns kezelésre :-)
Trombozis2013-02-02 18:47:26 // 135201
Igaz, igaz. Na hol a donor? :-D
Goodboy2013-02-02 18:45:01 // 135200
Helló fiúk...Segítségre lenne szükségem...
Típus: 156 2.4JTD 10V
Jelenség: Hol indul hol nem...
Hibaüzenet: Szinkronizációs jel nem jó....
Cserélve lett a főtengely holtponti jeladó és a veztengely jeladó is..
Jelenség: ugyan az...
Ha tudtok segítsetek írjatok az oldalamra hogy mitévő legyek....
Köszönöm....
Típus: 156 2.4JTD 10V
Jelenség: Hol indul hol nem...
Hibaüzenet: Szinkronizációs jel nem jó....
Cserélve lett a főtengely holtponti jeladó és a veztengely jeladó is..
Jelenség: ugyan az...
Ha tudtok segítsetek írjatok az oldalamra hogy mitévő legyek....
Köszönöm....
sparco2013-02-02 18:43:10 // 135199
Piritu 159 -esével is pont ez a gond...
Lásd a blogját... nemtudom Ő rájött-e már az okára...
Lásd a blogját... nemtudom Ő rájött-e már az okára...
Dévid2013-02-02 18:34:32 // 135198
V6 és turbó a megoldás. :)
Jani552013-02-02 18:20:42 // 135197
Urak! Szívat a kedvenc autókám! Utóbbi időben többször kéri az olajat, jelzi, hogy a nívó kritikus értékre esett le. A kijelzőpanelen minden kocka üres. Ezt néha teszi indítás előtt is, menet közben is. Aztán napokig, hetekig semmi gond. Érdekes módon, a nívópálcán nézve is a határeseteket tapasztalom, teljesen tele (induláskor), ill. éppen csak olajos a pálca vége (mikor félreállok olajszintet ellenőrizni). Feltételezve, hogy nem én hülyültem meg, tapasztal más is ilyet??? Mert engem ez nagyon zavar.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 17:06:00 // 135196
a Tied már 159 turbóval szerelték ami ua volt mint az 56-é :P vannak érdekes dolgok...
sparco2013-02-02 16:17:42 // 135195
illetve lehet, hogy a motor mégis gyári, mert az engine stamp (ez a motorkód lehet?) száma megegyezik, csak az engine number nincs a forgalmiben
Piritu - 1.000.0002013-02-02 16:10:20 // 135194
156-ba nem tettek részecskeszűrőt. Nekem az utolsó 5 db egyike volt, 150LE, szívósorizével, de szűrő nélkül. (Kormos is volt a cső vége.)
sparco2013-02-02 16:09:54 // 135193
Néztem EPERben a gépeket...
egyiknél helyesen dobott ki mindent, motorszámot...stb.
Alvázszám beírásával nem egyezik a motorszám+ 1 évvel idősebbnek írj a a gépem...
Lehetséges, hogy már nem a gyári motor lenne benne? :o
egyiknél helyesen dobott ki mindent, motorszámot...stb.
Alvázszám beírásával nem egyezik a motorszám+ 1 évvel idősebbnek írj a a gépem...
Lehetséges, hogy már nem a gyári motor lenne benne? :o
Trombozis2013-02-02 16:05:30 // 135192
:-DDD
Amúgy valami turbót is szerettem volna, de mindenki a V6-ot ajánlja. Menni fog az tuti. Idő kérdése. :-P
Amúgy valami turbót is szerettem volna, de mindenki a V6-ot ajánlja. Menni fog az tuti. Idő kérdése. :-P
Hardy2013-02-02 16:03:36 // 135191
ááááá megkeveredtem, mint vasorrú bába a mágneses mezőben!
Kollár azt mondta hogy a 150 lovasba már van részecskeszűrő, meg lamellák a szívósorba, meg ilyen galádságok, mert elsőnek azt hitte az enyém is annyi.
Kollár azt mondta hogy a 150 lovasba már van részecskeszűrő, meg lamellák a szívósorba, meg ilyen galádságok, mert elsőnek azt hitte az enyém is annyi.
mreni2013-02-02 15:57:21 // 135190
akkor V6-ot bele :D
Trombozis2013-02-02 15:56:37 // 135189
Tudtok ajánlani valami korrekt kiput leömlőtől? Agyam eldobom már! Árakkal vigyázzunk azért. :-D Nem kell üvöltenie. Maradjon halk, de mégis legyen egy kis durozsolása, amitől nedvesednek a bugyik. :-))))))))
Most kábé olyan, mint, amikor apám ladáját szétrúgtam. A hátsó dob nem bírta a gyűrődést. :-O
Most kábé olyan, mint, amikor apám ladáját szétrúgtam. A hátsó dob nem bírta a gyűrődést. :-O
mreni2013-02-02 15:52:35 // 135188
szerintem nézd meg melyik hsz-edre írtam :)
Hardy2013-02-02 15:51:51 // 135187
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 15:40:20 // 135186
a motor ugyan az mindegyik 16V-ben a körítés más
Hardy2013-02-02 15:31:14 // 135184
Már semmi, mivel ez ki lett cserélve! Az anyag folytonosságában kis hiány állt be.
mreni2013-02-02 15:27:30 // 135183
nem kopp ugyanez,de majdnem.
és egyébként azzal mi a baj?
és egyébként azzal mi a baj?
Hardy2013-02-02 15:10:46 // 135182
mer=mert
utálom a telefont
utálom a telefont
Hardy2013-02-02 15:09:57 // 135181
sparco2013-02-02 14:57:07 // 135180
Kööössz! Ezt kipróbálom! :)
Hardy2013-02-02 14:55:50 // 135179
26-28-as villáskulcsot alá rakod, és megütöd felfelé kalapáccsal a kulcsot! Simán leugrik, és erőlködni se kell!
Hardy2013-02-02 14:54:10 // 135178
Ebbe nem az a motor van mint a 159-be?
theBanyai2013-02-02 14:18:38 // 135177
Elméletileg csak jó fizikum kell hozzá :D
Meg kell ragadni ,majd húzni,mint az állat. Vigyázva ,hogy se a szélvédőt ,se a fejedet ne b@szd szét vele. Picit csavarhatod is ,miközben húzod. Nem adja könnyen magát a rohadék, volt aki nagy csőfogóval kapta le,de az tönkre is vágja...
Én felújítottam az enyémet, mert nem vállalták el a bőrözését, és szép állapotút nem találtam.
váltógomb felújítás
Meg kell ragadni ,majd húzni,mint az állat. Vigyázva ,hogy se a szélvédőt ,se a fejedet ne b@szd szét vele. Picit csavarhatod is ,miközben húzod. Nem adja könnyen magát a rohadék, volt aki nagy csőfogóval kapta le,de az tönkre is vágja...
Én felújítottam az enyémet, mert nem vállalták el a bőrözését, és szép állapotút nem találtam.
váltógomb felújítás
GTPeti2013-02-02 14:14:46 // 135176
Le kell hántolni róla... Jó eséllyel egyszer használatos a gomb.
sparco2013-02-02 14:07:27 // 135175
Kerestem itt is, a blogokban is, de max. hasonló kérdésekkel találkoztam, válaszok nélkül...
GTPeti2013-02-02 13:58:39 // 135174
Goto "Keresés", "váltógomb", hsz-ok, 156 topic.
sparco2013-02-02 13:55:09 // 135173
Fa váltógomb leszedésére mi a technika? Nekem meg se moccan... :S
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 13:01:53 // 135172
mivel van több kütyü a 150le eur3-ban?
mreni2013-02-02 12:53:21 // 135171
semmivel nem rosszabb a 150lovas sem...
Dévid2013-02-02 12:47:53 // 135170
Alfából sosem elég. :)
J-Imi2013-02-02 12:41:56 // 135169
Köszi szépen:) Utánaérdeklődök illetve holnap megnézem, elég vonzó a külső, bár gyanús is:) 2.4már sok lenne sztem, azokat elvetettem egyelőre.
Roll19832013-02-02 12:20:06 // 135168
Ha már nem 59, akkor vegyél 2.4-est. :)
Roll19832013-02-02 12:15:57 // 135167
Hardy2013-02-02 11:48:30 // 135166
Én inkább a 140 lovast venném, abba nincs annyi kütyü.
J-Imi2013-02-02 10:19:27 // 135165
üdv!
Valaki esetleg ismeri ezt a gépet? Eredetileg 159-et terveztem, de egyelőre felhagynék vele, 156-osok között néznék körül és amit linkeltem rögtön szemet szúrt.
Valaki esetleg ismeri ezt a gépet? Eredetileg 159-et terveztem, de egyelőre felhagynék vele, 156-osok között néznék körül és amit linkeltem rögtön szemet szúrt.
mreni2013-02-01 20:51:23 // 135164
mondjuk a terep sem egyenletes,de nem egy magasság az tuti :)
fony722013-02-01 20:50:45 // 135163
Én lennék a legboldogabb! :-)
sparco2013-02-01 20:37:10 // 135162
Azta... van különbség! :)
sparco2013-02-01 20:36:07 // 135161
Gyanúsan ugyanannak tűnik... anno elkelt, azt tudom...
mreni2013-02-01 20:22:09 // 135160
mreni2013-02-01 20:20:32 // 135159
Most nézem hogy sport II csomagos az SW ha minden igaz,ahhoz képest elég magas :D
szédültem is benne hazafelé :D :D
szédültem is benne hazafelé :D :D
mreni2013-02-01 20:19:36 // 135158
de,legalábbis hasonló :)
Gábor1562013-02-01 19:53:33 // 135156
Köszönöm szépen :)
Alfa GT-Csaba2013-02-01 18:50:32 // 135155
A gt-be vettem 35 ért kompletten bugatti vízpumpával együtt + munkadíj ,össz 50 körül van egy ilyen mutatvány,de ha elszakad a szíj akkor 100 ezrekbe is kerülhet +az idegeskedés!
Hardy2013-02-01 18:48:50 // 135154
Ha ügyes vagy nem de nőgyógyász módszerrel kell csinálni, mivel nem látsz semmit, és csak tapogatni kell, de kijön felfelé, nekem legalábbis sikerült.