Fórum >> Típusok >> 156

eldiablo1562013-02-08 19:28:23 // 135333
Persze hogy nem. Ezt a dolgot rábízom. Úgy gondolom ért már annyira hozzá ha annyit mondok neki, hogy a gyáritől keményebb legyen de utcai használatra. Nem fog meglepetés érni.
GTPeti2013-02-08 19:23:48 // 135332
"olyanra csinálja amilyenre én akarom" Na ez az... Tudod pontosan, hogy milyen csillapítási karakterisztikára van szükséged?
mreni2013-02-08 19:17:08 // 135331
6e-ért? nekem 12 körül beszélgetett mikor hívtam+oda vissza posta.
a garancia meg olyan amilyen... :D
de nem akarlak lebeszélni a felújításról,nekem mindegy,szerintem ennyiért a Kayaba-t úgyse sokáig fogom árulgatni. ::D
Runner / Red-Devil2013-02-08 19:13:57 // 135330
Köszi :) Nem igazán aggódom,mert menni megy sőőőt :) A kartel csövek épek,tegnap néztem át,hamarosan vez. csere lesz akkor úgyis meg lesz bontva,szelepszár szimering csere igyis úgyis lesz. Még a szelepfedél tömités gyanus,bal első henger gyertyaájának a nyakán állt az olaj (bár az lehet az után töltögetéskor néha mellé csorgó is,mivel tiszta)
eldiablo1562013-02-08 19:13:14 // 135329
Értem én. csak a telók darabját 6 ezerért újítja fel Kárászy,garanciát ugyanúgy vállal rá. olyanra csinálja amilyenre én akarom ezzel ellentétben ha gyárit sportcsomagos telókat veszek a hátsó darabja! kb 20e és még akkor lehet keveset is mondtam, használtat venni megint zsákutca. pénzügyileg semimféleképpen nem érné meg jobban.
GTPeti2013-02-08 18:56:12 // 135328
"kikeményítettném" Egy normális, tervezett rugó+lcs. szett nem egyszerűen keményebb, hanem hangolt. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy jobban megérné eleve pl. sportcsomagoshoz készült rugókat, ill. lcs-kat venni.
mreni2013-02-08 18:47:31 // 135327
azt nem kell felújítani,viszont kevesebbért adom,mint amennyiért felújítják, a rosszat...
Imyx2013-02-08 18:27:46 // 135326
Ellenőrizd le a kartergáz csöveket, a megnövekedett kartergáztól eheti az olajat. De ez ritkán fordul csak elő. Méress "veszteséget", akkor meglátjátok, hogy a szelepnél elmegy-e a levegő. Amúgy, ha kergeted, simán megeszik ennyit, nálam többet evett :)). Ne aggódj, nincs nagy gáz.
Piritu - 1.000.0002013-02-08 18:16:19 // 135325
Lehet bármivel próbálkozni, de akkor sem fogod megúszni, hogy előbb-utóbb megnézze egy szakember. Ekkora fogyasztásnak oka van, azt meg így neten keresztül senki sem tudja megmondani, hogy miért. (Legfeljebb okoskodni lehet.) Meg kell nézni.
Ha meg szerinted szar a kartergáz lecsapató, tegyél bele újat. (Szerdán tudtam meg, hogy ez nem egy hagyományos értelemben vett szűrő, hanem egy bödön, amiben van helye lecsapódni a cuccnak.) Nem lehet nagy pénz, a 159-embe is 16e egy új. Ha visszavezető csövek olajosak, akkor átjön rajta valahol, nem visszamegy a helyére. Ezen is csak a csere segít.
eldiablo1562013-02-08 17:23:59 // 135324
és újítsam fel azt?:D
mreni2013-02-08 17:20:18 // 135323
vedd meg a két sportcsomagos KYB hásó gátlómat :) :D
eldiablo1562013-02-08 17:08:50 // 135322
Mert szar a hátsó teló, és kikeményítettném+ az elsőt is, és attól függött volna mennyire, hogy mennyire keményebb az Sp rugó a gyárinál. nem akarom túl keményre a futóműt.
G-Burt2013-02-08 16:06:01 // 135321
ugyanolyan mint a gyári
eldiablo1562013-02-08 15:51:52 // 135320
halih.! Valakinek van sportpackos rugók a kocsi alatt? vagy tapasztalata velük? Az érdekelne hogy a gyáritól mennyire keményebb/ keményebb e ? mondjuk egy nem gyári ültetőhöz képest (ta technics,fk) ra gondolok itt.
Runner / Red-Devil2013-02-08 09:29:18 // 135319
Konkrétan az olaj fogyasztással van gondom,eltünik de hogy hová???? blok sehol nem olajos,kipuf ugyan kormos de az a grafit szürke szinü és száraz. 142000km-nél max szelepszárnál csipegetheti,de ennyit??? 1000-1500km/1 lityó :/ Kartel vonalra gyanakszom,eltőmődőtt szürő esetleg,a vissza vezető csővek rendesen olajosak.
Piritu - 1.000.0002013-02-08 09:20:53 // 135318
Miért akarod lezárni? Mit akarsz tenni a kertergázzal?
Runner / Red-Devil2013-02-08 08:00:56 // 135317
Jó reggelt! Valaki segitene,hol találom a kartelgáz szürőt? Esetleg fotó vagy rajz? Ja és a két cső közzűl melyiket kell vakolni? Én a fojtószelepház előttit vakoltam de jöttek a hiba üzik és órán is folyamatosan világit a rendszer diagnosztika hiba ikonja :/
Rizzo2013-02-08 04:52:26 // 135315
Nekem is ezt csinálja de csak esős időben.Jöhetne már a nyár. : D
Tuningman2013-02-08 02:17:26 // 135314
Az élet a V6-nál kezdődik:))
SanyiJTD2013-02-07 23:53:27 // 135313
A múltkori sötétoldalas kipuffos srácok figyelmébe ajánlom!HANG!!
Jani552013-02-07 21:54:41 // 135312
Piritu: tudhatunk valamit?
Köszi: Jani
Jani552013-02-07 21:53:35 // 135311
Urak! Szívat a kedvenc autókám! Utóbbi időben többször kéri az olajat, jelzi, hogy a nívó kritikus értékre esett le. A kijelzőpanelen minden kocka üres. Ezt néha teszi indítás előtt is, menet közben is. Aztán napokig, hetekig semmi gond. Érdekes módon, a nívópálcán nézve is a határeseteket tapasztalom, teljesen tele (induláskor), ill. éppen csak olajos a pálca vége (mikor félreállok olajszintet ellenőrizni). Feltételezve, hogy nem én hülyültem meg, tapasztal más is ilyet??? Mert engem ez nagyon zavar.
Imyx2013-02-07 21:45:43 // 135310
Egyszerű a történet: cserélni kell, bontottra. Ezt tettem én is. Egyébként alap dolog, hogy ki kell takarítani, ha utána sem "jó", cserélni kell, senki nem tud csinálni vele semmit.. Azóta nincs hibajelzés. 15.000 ft volt, Phon Cartárstól vettem, kérdezd meg, hátha van most is. A berakása egyszerű.. 10 perc.
Ennyi :-)
Tibor1562013-02-07 21:23:37 // 135309
Ha ez így van, az elég szomorú. De azért köszi a tanácsot!
Üdv.: Tibor
Piritu - 1.000.0002013-02-07 20:46:06 // 135308
" Mi ennek az oka" - a kereskedők haszonkulcsa :-(
Érdeklőd Erhard242-nél!
Liquid2013-02-07 20:41:03 // 135307
nemtudom, hogy a 156-nál hogy megy, de szerintem simán cserélhető egy bontottra. Az UNO-nál volt vele gondom, bő 100e lett volna a gyári új, a bontott viszont csak 6000ft volt.
Tibor1562013-02-07 20:38:17 // 135306
Sziasztok cartársak!
A nem túl rég vásárolt autóm (156 JTS 2.0 Selespeed) rendszeresen fojtószelep hibát érzékel. A szerelők akik eddig látták azt mondták ez már az előző tulajnál is gond lehetett, mert látszik a szerelés nyoma, és szerintük cserés lesz. A lényeg, hogy el akarom vinni egy hozzáérzőhöz, aki majd alaposan át nézi, és vázolja a lehetőségeket. Viszont én szeretnék tisztán látni, ezért már előre nézegettem fojtószelepházakat a neten. Az árak elég nagy szórást mutatnak :160-530 között. Mi ennek az oka, mikor típus szerint keresek?
Hálás lennék ha tudnátok tanácsot adni a témában!
Üdv.: ,,egy hozzánemértő"
J-Imi2013-02-07 19:21:44 // 135305
Nah ez hiányzott, így már minden tiszta:) Köszi szépen
J-Imi2013-02-07 06:01:15 // 135303
köszi a választ
sparco2013-02-06 21:54:41 // 135302
Azt tudtam, hogy a benzines fordszámmérő nem jó hozzá...de a 2.4 jtd sem lenne jó akkor? :S
Piritu - 1.000.0002013-02-06 21:17:08 // 135301
mono = mindkét oldal hőmérsékletét egyszerre szabályozod. Ilyenkor egyzónásként viselkedik a klíma.
hópelyhes = a klímakompresszor kapcsolója (automata üzemben világít, járhat a kompresszor)
gecsa2013-02-06 21:12:37 // 135300
itt csak havaseső van..
Roll19832013-02-06 21:12:02 // 135299
Úgy néz ki, itt 40 centi hó esett. :)
gecsa2013-02-06 21:01:49 // 135298
megint csak nálunk esik eső?
mreni2013-02-06 20:55:11 // 135297
érdekes.. de miért? nem az ecu-tól kapja a fordulatjelet ugyanúgy mint az 1.9?
J-Imi2013-02-06 20:47:57 // 135296
Köszi szépen, ez a alapján tuti menni fog:) Még egy kérdésem lenne, kezelési útmutató hiányában, mit jelent a középkonzolon a "mono" gomb, illetve a a "hópelyhes" gomb? :)
Imyx2013-02-06 20:29:24 // 135295
Huhh, szuper, holnap megnézem, ha nem szakad az eső. Kösz a sok infót!!!!!!!!!!! :-).
pe-Ti2013-02-06 20:12:08 // 135294
Üdv!
Tudtommal nem csereszabatosak legalább is a fordulatszám mérő biztos nem!
Roll19832013-02-06 20:03:11 // 135293
Nem otthon. Szlovéniában síelünk Rogla-n.
GTPeti2013-02-06 19:28:29 // 135292
Ha leveszed a lámpa melletti vízszintes krómcsíkot (a zárhídon két csavar), akkoris láthatóvá válik a gömfej.
GTPeti2013-02-06 18:37:35 // 135291
Van egy tippem. A lámpa három helyen van rögzítve: Felül egy anya, alul egy anya és alul egy gömbfej, a hűtő melletti tartóba bepattintva.
Nálad ez nincs rendesen bepattintva!!
Nem kell hozzá levenni a lökhárítót! Egyszerűen keresd meg a gömbfejet, a motortér felől látni fogod, a műanyagdarabot, amibe belepattan. Ezután elölről egyszerűen megnyomod hátra a lámpát és bepattan a gömbfej!
ALFI1562013-02-06 18:04:05 // 135290
Ez hol készült pontossan?
Roll19832013-02-06 17:54:13 // 135289


A felét már kiszabadítottam. :)
sparco2013-02-06 17:46:05 // 135288
Üdv!
Tudja valaki konkrétan, hogy a 2.4-s jtd műszerei jók-e az 1.9 -shez?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-02-06 17:11:36 // 135287
Sziasztok fékcső és fékolaj csereérett a verda. Van ennek a folyamatnak valami speckó trükkje? Azt vágom hogy a féket majd légteleníteni kell, a kuplungal is kell trükközni valamit? segítséget előre is köszi. Sziasztok
Trombozis2013-02-06 16:31:44 // 135286
Nekem tegnap villogott a csomagtér visszajelző. :-D Aranyos volt.
Svéd2013-02-06 14:41:17 // 135285
Engem is útólért a csomagtér visszajelző hiba 3 napig világitott,aztán megjavult.Ma meg a légzsák visszajelző maradt égve.:/
alfa156geri2013-02-06 14:16:03 // 135284
Sziasztok! 3 hónapja vettem meg alfaboy volt 156sw alfáját! Tudna nekem vki abban segíteni hogy miért van az az autónál hogy a fordulatszámérő-sebességmérő akadozva megy valamint indításnál gondol egyet és felkapcsolja a ködlámpát, és még egyéb elektromos jelenségek :S Valamint a váltóba lecseréltem az olajat de még mindig hidegen nehezen megy és a 2-3 ropogva veszi de ha üresből kapcsolom 2-be akkor nem ropog, miután be áll üzemi hőfokra már szépen megy a váltó :) Sőt alapjáraton vmi meg kerregő hangot ad a váltótól néha :S Most lett komplett kuplung csere is az autón de ahogy melegszik be ugy indulásnál ahogy engedem a kuplungot beráz:S Ha találkoztatok már ilyen jelenséggel meg köszönném előre is a jó tanácsokat.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak