Utángyártottról nem nagyon, nekem 1x kellett cserélni a 156-ban /sport légszűrő volt még akkor nekem is, azóta papír van és évek óta semmi gond/, 1x meg a 146-ban, de mindkét esetben Bosh-t raktam bele.
Ha nem akarsz most annyit adni érte, akkor inkább valami "fiatal" bontott után nézz, de, ha lehet, ott, helyben próbáld ki, pár perc kérdése, annyit megér...
Tom122011-04-25 21:25:52 // 119940
Lambi1562011-04-25 21:18:29 // 119939
Tud valaki mondani bármit utángyártott légtömegmérőkről? Néztem "HQ" gyártmányt 15 pénzért meg találtam Bosh-t 86 ért. Bontottat nézzek vagy működik az utángyártottal is? 86 rongy az most elég húzós lenne :S :S
Qubi2011-04-25 21:14:21 // 119938
Mármint ezt :
http://www.thansen.dk/product.asp?c=5213347127&n=-2027216158&pn=-2027216090
http://www.thansen.dk/product.asp?c=5213347127&n=-2027216158&pn=-2027216090
Qubi2011-04-25 21:05:17 // 119937
Ezt találtam itt Dániában...Nincs tutela egyáltalán...:((( Dexron II-es, de ki tudja, nem értek hozzá sajna...
Lambi1562011-04-25 21:02:07 // 119936
Megszületett a légtömegmérő probléma eredménye. Légtömegmérőt keresek :S Rámértem az 1 és 3 lábak közti 2000ohm helyett 1200körüli érték van..
Lehet hogy kicsit kevesebb olaj kellett volna arra a sportlégszűrőre.. :(
Maradok a gyári rendszernél azt hiszem :( :(
Lehet hogy kicsit kevesebb olaj kellett volna arra a sportlégszűrőre.. :(
Maradok a gyári rendszernél azt hiszem :( :(
Szabeee2011-04-25 19:44:51 // 119935
nem a tutela nem jött be... hanem a hidraulika olaj nem volt jó télen.. de az még a 146 idején volt
GTPeti2011-04-25 19:31:58 // 119934
GTPeti2011-04-25 19:24:59 // 119933
Ha nem jött be a GI/A, akkor mire tértél át?
Szabeee2011-04-25 19:23:37 // 119932
hello! azelőtt nekem is volt hidraulika olaj a szervóban, mert nem tudtam gyorsan szervóolajat keríteni... amúgy ami kell az Tutela GI/A.... nekem csupán annyi bajom volt azzal az olajjal, hogy hidegben jobban dermedt, és amíg nem melegedett fel a rendszerben, addig zúgott kormány tekerés közben
GTPeti2011-04-25 19:22:55 // 119931
Tutela GI/A kell bele, vagyis Dexron II jóváhagyású 10W-s hidraulika olaj. Nézd meg, hogy a Liqui Moly, amit beletöltöttél Dexron II-e?
Qubi2011-04-25 19:12:32 // 119930
Skacok!
Tegnap visszatértem Dániába, és a Németeknél, mikor megálltam, hallottam valami fura hangot, kormány tekerésközben...Mondom ez szervó lesz. nem volt benne szervó olaj, Vettem bele LIQUI MOLY hidraulikus olajat, csak az volt a kúton.
http://www.liqui-moly.hu/termekek.cgi?sub=1629.
Utána öntöttem, gondolom hígult a benne lévő cuccal, de nem tudom mennyire tesz rosszat, vagy sem. okozhat-e bármi gondot, és ha igen, mivel cseréljem, melyik szervó olaj kell bele? Az olaj szerintem jó cucc, de nem tudom az Alfa mit szeret vagy nem szeret ilyen téren:)
Köszi és Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek.
Tegnap visszatértem Dániába, és a Németeknél, mikor megálltam, hallottam valami fura hangot, kormány tekerésközben...Mondom ez szervó lesz. nem volt benne szervó olaj, Vettem bele LIQUI MOLY hidraulikus olajat, csak az volt a kúton.
http://www.liqui-moly.hu/termekek.cgi?sub=1629.
Utána öntöttem, gondolom hígult a benne lévő cuccal, de nem tudom mennyire tesz rosszat, vagy sem. okozhat-e bármi gondot, és ha igen, mivel cseréljem, melyik szervó olaj kell bele? Az olaj szerintem jó cucc, de nem tudom az Alfa mit szeret vagy nem szeret ilyen téren:)
Köszi és Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek.
Lambi1562011-04-25 12:00:31 // 119929
Ok, köszi mindenkinek! Most keresem az "Alfadiag" nevű progit, ha leszedtem elvileg az megmutatja hogy mi a gond.
dfg (Tanárúr)2011-04-25 11:41:17 // 119928
közelítő mérést lehet csinálni. 4 vezeték van, ebből 2 a fűtés, kettő meg az analóg jel. amikor már jár pár perce a kocsi, a jelvezetéken a fordulatszám változásával váltioznia kell a feszültségnek. most nem emlékszem, de mintha 0,4-0,9V közt.
Piritu - 1.000.0002011-04-25 10:49:18 // 119927
Legegyszerűbb kiolvasni a hibatárolót.
Valahogy kehet házi módszerekkel is, de nem tudom hogyan.
Valahogy kehet házi módszerekkel is, de nem tudom hogyan.
Lambi1562011-04-25 09:47:45 // 119926
Ki lehet mérni valahogyan, hogy a lambda működik-e?
Rolcho2011-04-25 06:51:21 // 119925
Húsvéti ajándék iPhone háttérkép (vagy bármi másra) saját autómról szabad felhasználásra!
Piritu - 1.000.0002011-04-24 21:36:14 // 119924
Hmm az érdekes, hogy a csippet nem vetted észre. Még az asszony 1,25-ös, benzines, 75 lovas OFF-jában is egyértelműen érezhető volt a javulás. Biztos, hogy jól sikerült a csipp?
Hibakód nincs tárolva? Egy meghalt lambda szonda is tud kavarni.
Hibakód nincs tárolva? Egy meghalt lambda szonda is tud kavarni.
Lambi1562011-04-24 21:24:46 // 119923
Én a chippelés után semmilyen változást nem észleltem. Valami gond lehet a kocsival, mert mint lejjebb is írtam 1-2hónapja eléggé szegényesnek érzem a teljesítményét.
Piritu - 1.000.0002011-04-24 21:22:53 // 119922
Az olaj miatt. Nem tesz jót az LMM érzékelőjének. A múltkor beszélgettünk az egyik topikban az LMM cseréről és pár ember segítségével adatot gyűjtöttünk. Akinek volt sportszűrője cserélt LMM-et (volt aki többet is), akinek nem az nem.
Piritu - 1.000.0002011-04-24 21:20:17 // 119921
"Az meg hogy a teljesímény csökken eléggé megosztja az emberek véleményét." - pedig nagyon egyszerű eldönteni. Mérsz így is, úgy is egy 0-100-as sprintet és rögtön eldől. (A TS motorok szívó oldala rezonanciára méretezett, jobbat otthon nehéz kikísérletezni. Nem a távolság a lényeg, hanem a csőben lévő légoszlop rezonanciája, ami a hosszal van összefüggésben. - Anno az ATS-nél sem javasolták amikor csippeltettem.)
A csipp után mennyi volt a javulás a gyári állapothoz képest? Nálam az 1,6 TS stabilan 10 alatt tudta a 0-100-at, ami előtte 10,5 körül volt.
A csipp után mennyi volt a javulás a gyári állapothoz képest? Nálam az 1,6 TS stabilan 10 alatt tudta a 0-100-at, ami előtte 10,5 körül volt.
Alfa GT-Csaba2011-04-24 20:48:32 // 119920
Bocs LMM-et
Alfa GT-Csaba2011-04-24 20:47:49 // 119919
Mert a nagyobb pórszemcséket is átengedi mint a normál szűrő,és ez teszi tönkre az LLM-et
Liquid2011-04-24 20:40:44 // 119918
nem olyan tökéletes a szűrőképessége, olajpára stb.
hozzáteszem nem saját tapasztalat, de sokaktól hallom (olyanoktól is akiknek hiszek), én nem próbálnám ki, mivel hangolt a szívócső javítani úgyse tudok rajta, a hangot meg inkább a kipufogóból nyerem :)
hozzáteszem nem saját tapasztalat, de sokaktól hallom (olyanoktól is akiknek hiszek), én nem próbálnám ki, mivel hangolt a szívócső javítani úgyse tudok rajta, a hangot meg inkább a kipufogóból nyerem :)
Lambi1562011-04-24 20:38:13 // 119917
Miért teszi előbb gallyra az LMM-et a sportlégszűrő mint a normál?
Liquid2011-04-24 20:31:37 // 119916
ha mindenképp maradni akarsz a sportlégszűrőnél, akkor a gyári légszűrőházba tedd bele, vagy annak a helyére, és akkor megmarad a szívócső, de még így is kockáztatod a szükségesnél előbbi LMM cserét (azon kívül, hogy esetleg a teljesítmény is csökken)
Paulóóó2011-04-24 20:27:41 // 119915
Sziasztok valaki tudna segiteni? megoldódott a töltésem egy diódasor kilőtte fesszabályzómat csak egy böki lett mivel hogy aksim levolt merülve rádióm kér kódot esetleg valaki valami tanács?:D előre is köszönöm üdv
Lambi1562011-04-24 20:11:24 // 119914
A légtömegmérő egy merő olaj volt, mivel haver kajakra lemártotta olajjal a szűrőt :S A légtömegmérőt megpucoltam a mögötte lévő gumicsővel együtt, meg a sportlégszűrőt kompresszorral kifújattam. Már nem fullad, tünetmentes. Az meg hogy a teljesímény csökken eléggé megosztja az emberek véleményét. A meleg levegő biztosan nem előnyös neki, viszont közelebbről szívja a levegőt, kisebb ellenállással. Nincs érezhető változás a teljesítményben. Viszont valami más gondja van a vasnak, mivel chippelve van és így sem bírkózik meg egy 147lovas fiattal :S :S
Piritu - 1.000.0002011-04-24 19:56:37 // 119913
A sportlégszűrőt csinálja. A TS hangolt szívórendszerét tetted tönkre a felrakásával, egyenes eredmény a teljesítmény csökkenése.
Ha esetleg egy kicsit túl volt olajozva és olajpárát szippantott a Vas még arra is esély van, hogy az LMM-et is összeolajozta és az se működik megfelelően :-(
Ha esetleg egy kicsit túl volt olajozva és olajpárát szippantott a Vas még arra is esély van, hogy az LMM-et is összeolajozta és az se működik megfelelően :-(
Lambi1562011-04-24 18:58:38 // 119912
Szétvágtam a katalizátort, megvan a zörgés forrása. Nem a porcelán volt széttörve, hanem a 3 porcelánblokk közötti lemez távtartó adta ki a hangot. Másik észrevétel: feltettem a sportlégszűrőt, sajnos helye az csak a légtömegmérő után közvetlenül fért el, viszont majdnem fulladásig leesik néha az alapjárat álló helyzetben. Valami gond lehet a géppel mert haver HGT-je gond nélkül állvahagyott. Ha van 5letetek a "lustaság" okára, légyszi osszátok meg velem. Előre is köszönöm a segítséget!
GTPeti2011-04-24 17:36:13 // 119911
Köszi! Így tettem, már több sikerrel.
Sityu2011-04-24 12:47:01 // 119910
Áham, értem. Webshopokban simán letoronycsapágyazzák. Köszi az infot :)
Csótány2011-04-24 11:02:00 // 119908
2004-es végig vezetett szervizkönyv számlákkal!!!165000 km nagyon jo állapotban kérdezz bátran válaszolok!Csak be kell ülni és használni.!Külföldre költözés miatt sürgös lenne.Legjobb ajánlatért elado költözés miatt sürgös!!!!Ugye nem akarjuk hogy egy kereskedöt gazdagitson!!!:)Szívesebben látnám viszont egy amorés boldog tulajnál!!:) Április 24-ig utána viszi a kereskedö ha nincs jobb ajánlat.KEDDIG ÉL AZ AJÁNLAT KEDD DU VISZEM A kereskedöhöz fájo szivvel!!!!!
Sityu2011-04-24 09:44:40 // 119907
Öööö. Ami fölül a bekötésnél van gumi, az akkor inkább olyan mint egy szilent?
Csöri2011-04-23 21:42:35 // 119905
Toronycsapágy biztos nem. Az nincs a 156-ban.:-)
Sityu2011-04-23 21:01:29 // 119904
Sityu2011-04-23 20:48:32 // 119903
Én holnap cserélek (hálisten van még a donorból) komplett gólyalábat (teló+rúgó) . Toronycsapágy is tud nyekeregni. Álló helyzetben ha tekered a kormányt szól?
Lambi1562011-04-23 20:10:45 // 119902
Igen, szerintem is esélyes. Leszedés után elég csak a letört darabokat kifújni belőle kompresszorral vagy totál ki kell pucolni belőle mindent?
Hardy2011-04-23 19:18:11 // 119901
Széttört a belsejébe a porcelán.
Lambi1562011-04-23 16:43:22 // 119900
Néztem azt is. Bár van a szélén egy kb 3mm rés de ütögetéskor nem adott ki hangot. Amikor a katalizátort kopácsoltam akkor viszont zizegés hallatszott..
Poló2011-04-23 16:37:04 // 119899
Nekem a flexibilis cső zörgött a leömlő után.
Lambi1562011-04-23 16:30:15 // 119898
Sziasztok! Úgy 2000körüli fordulaton elkezdett "zizegni" a katalizátorom. Mivel eddig is megvolt a ladás hang 3500-4000körül, gondolom nem sokat változik ha kiütöm belőle az összetört porcelánt. Esetleg valakinek lenne más ötlete a zizegés megszűntetésére?
Szatyi2011-04-23 14:32:31 // 119897
Elképzelhetö hogy tudok neked kulcsot+kodkártyát "kedvezöbb" áron,természetesen gyári.
Hardy2011-04-23 14:29:00 // 119896
hűtőnél, teljesen, állásig
Rohadt érintőképernyő...
Rohadt érintőképernyő...
Hardy2011-04-23 14:24:46 // 119895
Bizony! Ha lehúzod a csövet a hűtönél akkor oda vissza a két végállás között kell tekergetni. Aztán feltölteni és ismét tekergetni, teljessen a két végső állásik, hogy ne maradjon levegős.
Hajrá! Replay!! Anyagod maradt rendesen...
Hajrá! Replay!! Anyagod maradt rendesen...
Poló2011-04-23 13:43:58 // 119894
Tekergetni kell a kormányt jobbra-balra. Szaktudás nélkül nem nagyon szabad nekiállni cserélni, könnyen levegős maradhat a rendszer.
GTPeti2011-04-23 13:41:50 // 119893
Odaát leírtam. Leeresztéskor kb. 3deci jött csak ki az 1,2 literből.
(Megj.: Nem vártam, hogy az egész kijön, de ennél azért többre számítottam.)
(Megj.: Nem vártam, hogy az egész kijön, de ennél azért többre számítottam.)
Public Enemy2011-04-23 11:26:42 // 119892
Szia!
Én megyek.
Ciao
Én megyek.
Ciao
Hardy2011-04-23 01:43:14 // 119891
Megkeresem hatha megvan valahol. Meg lekotheted az immot, vagy a chipet berakhatod mellé. A vegeredmeny ugyan az. Akkor par ezer forint a kulcs, mivel nem kell immos meg nincsen programozas. Aki el akarja vinni azt nem a gyari rendszer fogja meggátolni.