Fórum >> Típusok >> 156

Attie2010-06-21 21:56:36 // 110193
Hm....minek a városba kormos?

Én is szinte csak Bp-en használom. Nem értem a kérdésed. Itt nekem 12 helyett 8 liter fogyaszt. Azt mondod nem éri meg? :)
Ja amúgy nekem kb 40e km van a vezműszíj csere óta. És ahogy mondom szinte csak Bp. Kéne cserélni? :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:39:40 // 110192
nagyon köszönöm :)
se időm se ambicióm nincs a távszereléshez csak hátha tudna valakit pesten ajánlani :)
szasza(SW)2010-06-21 21:37:54 // 110191
Megadhatóm a számát,de nem szokott táv szerelni.De próbáld meg hátha.Oldaladra írok!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:33:29 // 110190
akkor ki az a szerelő aki megkapta a selespeedeket javításra ?
szasza(SW)2010-06-21 21:25:42 // 110189
Nem ő a szerelő ő itt tag.Az oldalán a száma:)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:23:42 // 110188
igen a zsolesznak , hátha .
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:23:11 // 110187
látom sajna pécsi vagy , de nem baj , mert talán ott is ismerhetnek pestről jó szerelőket .
szasza(SW)2010-06-21 21:23:09 // 110186
Kinek kell a száma Zsolesznek?:)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:18:10 // 110185
:)
zsolesz telefonszámát megkaphatom ?
akkor ő vágja ? merre van ?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:16:12 // 110184
akkor bocs félreértettem :)
én is emlékszem valakire , de nem találom sehol .
szasza(SW)2010-06-21 21:08:11 // 110183
Az se jelent semmit.Kollégám elvitte Pécs egyik legnagyobb nevű villamoságisához a Lancia beta coupéját úgy megkeverték a kábeleket,hogy átkellet húznom a suzuki szervizbe kibogoztatni:)))Zsolesz meg az én szerelőm, meg rendszeresen megkapta az Ábel autóháztól a selespedeket mert ott nem kívántak vele foglalkozni.Márkaszerviz:))
GTPeti2010-06-21 21:07:09 // 110182
Csak segíteni próbáltam az előbbi infóval (110179)...
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:05:04 // 110181
remélem neked nem lesznek ilyen problémáid !!!!
GTPeti2010-06-21 21:03:00 // 110179
És egy autóvillamosságis egyáltalán nem biztos, hogy egyáltalán hallott már a Selespeed-ről...
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:00:31 // 110178
igen , de nem véletlenül külön szakma az autóvillamossági szerelés :)
GTPeti2010-06-21 20:55:34 // 110177
Múltkor írt valaki egy szerelőről, aki nagy spíler Selespeed témában.
szasza(SW)2010-06-21 20:48:59 // 110176
Ez rágalom!Én csak városozok:))
Piritu - 1.000.0002010-06-21 20:46:28 // 110174
Beszélgettem a szerelőkkel:
Fő téma az EGR hiba volt, felvetettem hogy miért nem cserélik pl. a vezműszíjjal együtt. Azt mondták, hogy erősen használat függő, hogy mennyit bír. Van olyan 147 1,9 mjet náluk, amelyikben a csak városi használat miatt 40e km-en 3x cseréltek. Hm....minek a városba kormos? Ja, persze csajszi a tulaj :-)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 20:44:50 // 110173
természetesen rárakta examinerre és az "szivattyú müködtető relé megragadt " üzenetet irta ki . innen indult a kavalkád .
GTPeti2010-06-21 20:38:34 // 110172
"Ő már nem tud rajta segíteni , mert minden rendesen müxik , de azt mondta vigyem el egy villamossági szerelőhöz , mert ott lesz a gond ( kábelköteg szakadás , kontakt , foglalat hiba ) ."

Azért az szép dolog, hogy mindent észnélkül kicserélt... (Jó, hogy a diagnosztikát már feltalálták.)
Piritu - 1.000.0002010-06-21 20:33:51 // 110171
Kösz :-)

Magának az ellenállásnak semmi baja, a kivezetés rohadt le róla :-(
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 20:11:57 // 110170
"sajna" :) a szerelőm nem talált semmi gondot a selespeed egységek közt , minden egyes egységet külön kicserélt . Ő már nem tud rajta segíteni , mert minden rendesen müxik , de azt mondta vigyem el egy villamossági szerelőhöz , mert ott lesz a gond ( kábelköteg szakadás , kontakt , foglalat hiba ) .

Tud e valaki ajánlani alfához értő villanyászt pesten vagy környékén aki meg tudna oldani egy ilyen hibát és már látott pár alfát ????
GTPeti2010-06-21 20:08:41 // 110169
Grat a csigabigához. :)

Egyre inkább úgy látom, hogy jó döntés volt két ipari ellenállást beépíteni a gyári előtét helyett...
Piritu - 1.000.0002010-06-21 16:13:22 // 110168
Megvolt a +20%-ot ígérő csodaszer tesztje is.

Kizárólag országúton, tempomattal, nem sietve 6,2 lett a fogyasztás, szemben a 6,3-as eddigi össz átlaggal. A lájtos menetre való tekintettel, a legenda CÁFOLVA !!
Szóval tényleg felesleges a csodát várni.
Piritu - 1.000.0002010-06-21 16:09:20 // 110167
Megtörtént a turbócsere, újra csendes a Vas :-)

Ki lett szedve a hűtő is egy tisztítás erejéig, a vízhűtő tele volt bogarakkal, remélem helyreáll a hűtés is, csak még egy előtétellenállás kell bele, mert az egyik ventilátoré meghalt és az nem is megy egyes fokozaton. Szóval nem kell cserélni a hűtőt.

Itt már az új túró figyel:
Trombozis2010-06-21 15:46:15 // 110166
Kivel csináltatod báttya?
Ferko2010-06-21 13:29:20 // 110165
Sziasztok!

Sürgősen szükségem lenne egy Alfa 156 SW 1.9 JTD (140LE) típusú autó klímájának kapcsolórajzára.

Van valakinek, vagy tudtok olyan oldalt, ahonnan le lehet tölteni?

Köszi szépen előre is!:-)
ystuc2010-06-21 08:03:49 // 110164
Szerintem itt inkább európai piacra butításról van szó. Vagyis a japánoké nem felhúzva van, hanem annyi az alap.
Attie2010-06-20 22:53:56 // 110163
A design ne tévesszen meg :)
Attie2010-06-20 22:53:05 // 110162
Akkor ez megnyugtató az én szempontomból :)
Liquid2010-06-20 21:59:07 // 110161
igen de csak nagyon futólag, és pont a sorsolásra értem oda. Szüleimet vittem a reptérre, így sajna nem tudtunk "rendesen" ott lenni
Piritu - 1.000.0002010-06-20 21:04:22 // 110160
Szó szerint sípol, a fordulatával arányos hangon. Ha gázt adok csak ezt hallani. Most már állandó tempónál is hallom.
A szuszogás akkor volt, amikor elrepedt a gumicső.
Piritu - 1.000.0002010-06-20 21:02:07 // 110159
:-))

"Amúgy meg ha tényleg szar a JTD és esik kel alattad" - ez így szintén sarkos fogalmazás.
Több cuccot kell cserélni rajta, mint a TS-eimen és egyszer maradtam fekve a EGR-el. Ez utóbbi nem a kocsi hibája, hanem a szakszervizé...és imádom! Nincs az a GT, amire elcserélném :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-20 20:52:14 // 110158
nem nézek utána de biztos igazad van ...érdekes alkatrészekre full 147 még a motorháztető is ugyan az...
GEORGE2010-06-20 20:48:26 // 110157
Nézzél, utána nyugodtan, hogy a GT-t a 156-ra "tették"....
GTPeti2010-06-20 20:36:21 // 110156
Tuti nem csak egy chiptuning van mögötte. Gondolom nagyobb szelepek, stb.
Dévid2010-06-20 20:35:21 // 110155
40 és 80 lóerő...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-20 20:31:09 // 110154
mondjuk egy kis off de kíváncsi lennék hogy az európába szánt Type-R 200 ló és a japcsi 240 Ló között mi a különbség...vagy az angoloknál ugyan ez a blokk 280 lovat is tud turbó nélkül...
Attie2010-06-20 20:30:18 // 110153
Az milyen?

Csak azért érdeklődöm ennyire, mert én szoktam figyelni a hangját a turbonak. Ez az egyetlen élményforrás a dízelautóban :)
Egy ideje mintha hangosabb lenne, jobban szuszogna, de nem érzem, hogy gyengébb lenne és nem is füstöl. De lehet, hogy csak jobban ki tudja már szűrni a fülem ezeket az élményfaktorokat :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-20 20:14:57 // 110152
azért nem tökre mert a váltója teljesen más...már mint az áttétel ...amúgy inkább tökre 147 :)
GTPeti2010-06-20 20:12:31 // 110151
"Csak" sípol neki.
Attie2010-06-20 20:09:27 // 110150
Pfff...
Hogy jelentkezett a halál? Nem ment? Füstölt?
GEORGE2010-06-20 19:59:42 // 110149
Most én sarkositottam a 160-al Dévid azon írására, hogy mások sokkal többet ígérnek egy chipeléssel.


Amúgy meg ha tényleg szar a JTD és esik kel alattad, ott a ragyogó alkalom a két utolsó GT 1,8 TS azt biztosan felhúzzák 140-ről 150-re és lesz egy szép utazó verdád.
GEORGE2010-06-20 19:57:33 // 110148
Én meg csak gépész technikus lenni, 20 éve üzemeltetek rendszereket, ebből 2 éve gázmotorokat is...
Piritu - 1.000.0002010-06-20 19:46:31 // 110147
"egy mondjuk 160 lovas 1,6 TS 16V érkezik ami persze okos chipelés után tudja ezt." - komoly cég eleve ilyet NEM ígér, mert ennyi tartalék nincs a motorokban, max 10% körül.
Az asszony OFF-ja is meg lett csippelve már egy éve, sokkal több erő abban sem lett (75-ről 82-re) mégis most már élvezet autózni vele.
Előtte az asztmám volt 82-ről 94-re húzva, kicsit megemelt fordulathatárolással. Ma is működik 250e körül van benne. Sok autósnak okoztam vele meglepetést.
Ha ésszel és szakival csináltatod nem olyan ross az :-))
Piritu - 1.000.0002010-06-20 19:40:34 // 110146
Lehet.
Két autó összehasonlítása viszont mindig nehéz.
156 1,6TS vs ugyanez csippel:
10% teljesítménykülönbség, bő fél mp 0-100 között és érzésre sokkal jobban autózható a csippel. Az eredeti kissé "örgurasnak" tűnt utána. Vertem a fejem a falba, hogy nem előbb tettem meg.

156 csippelv 1,6 TS vs. GT1,8
Teljesítményben lehet hogy van pár LE, de a 0-100 között esetleg 0,1-0,2 sec. Érzésre egyformák. (Emlékeim szerint 9,8-at mértem a GT-n) Ráadásul a csip miatt a 156-om nagyon jó kedvvel pörgött fel, más lett a karaktere a motornak.

156 1,9 mjet 150LE vs Spider 2,0TS 150 LE, mindkettő 150 LE, a mjet majd másfélszer annyi nyomatékkal, DE 0-100 9,8 vs 8,5 (!) a Pók javára, ennek ellenére a normál közlekedésben a mjet mégis erősebbnek érezhető.

156 1,9 mjet vs OFF 118D
7 LE az Alfi javára, papíron nagyjából egyformák, mégis sokkal nagyobbat tudtam kocsikázni az Alfival, a 118 lustának tűnik, nem érezni a menetdinamikát.
Cs.Alfa2010-06-20 19:13:45 // 110145
Persze,értem én ezt......de azért a 150 sem kevés,elhiheted...ráadásul Alfa szaki az ismerős és égy év garit ad a motorra.....
Dévid2010-06-20 19:04:20 // 110144
Én meg még azért valahol mélyen gépész vagyok, nem szűz-kislány, szóval nem hiszek a mesékben. :D
Emiatt jókat tudok mosolyogni némely emberke állításain. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak