mreni2012-02-14 13:33:36 // 126190
nem egyszerű,de kivehető,vagy ha nem akarsz annyit szenvedni meg lehet próbálni a magasságállító kar gömcsuklóit kipattintani a helyéről,akkor maradhatnak bent a csavarok,viszont az meg elég könnyen törik.
Szabeee2012-02-14 13:00:06 // 126189
azt már teljesen szétszedtem :) és kivehető a 3 csavar? :) (költői kérdés)
köszönöm!
köszönöm!
mreni2012-02-14 12:56:47 // 126188
azt a 3csavart kell kivenni+ az index plexi mögött van még egy asszem
Szabeee2012-02-14 12:53:31 // 126187
szedte már szét valaki teljesen a lámpáit? :)
azért kérdezem, mert ki szeretném venni a foncsort, csak nem tudom, hogy egyáltalán lehet-e, ha igen akkor hogyan? találtam rajta 3 csavart, de eléggé elérhetetlen helyen vannak, esetleg valami más megoldás?
azért kérdezem, mert ki szeretném venni a foncsort, csak nem tudom, hogy egyáltalán lehet-e, ha igen akkor hogyan? találtam rajta 3 csavart, de eléggé elérhetetlen helyen vannak, esetleg valami más megoldás?
Attika012012-02-13 13:33:34 // 126186
A fűtés ellenálláson, a pozitív láb ki szokott "égni" nem is elég, hanem inkébb elengedi a forrasztás. Fűtőmotortól lejjebb balra a tűzfalon keresd, egy kisebb, és egy nagyobb csatlakozó megy bele. Kiveszed, nagytaljasítményű forrasztóval( nekem ezesetben régifajta gázmelegítős páka) visszaforrasztod. :))
Dévid2012-02-12 18:35:59 // 126185
Én kérek elnézést! Csak egy tipp volt, kívánom a legjobbakat! :)
vm2012-02-12 18:28:59 // 126184
Mondjuk az a Hornyák Tibor mond jó nagy hülyeségeket is. Biztosan szakember...
Trombozis2012-02-12 18:04:03 // 126183
:-) Azt a s..rt már egyszer cseréltem. :-D Ne kelljen már még egyszer. :-D
Dévid2012-02-12 17:56:05 // 126182
Ha megáll, csapj oda a kesztyűtartó alá. Komolyan. :D
Ha elindul, akkor neked is a ventilátor egyik kábele a kontakthibás. :)
Ha elindul, akkor neked is a ventilátor egyik kábele a kontakthibás. :)
Trombozis2012-02-12 17:52:03 // 126181
Na az oké, de hogy leáll és újraindul, na olyat még nem csinált.
Elkezdi fújni a levegőt és utána leáll, majd egy idő után megint fúj. De amikor leáll a befúvással, olyankor nem lehet a fokozatot se állítani (vagyis lehet), mert nem csinál semmit.
Elkezdi fújni a levegőt és utána leáll, majd egy idő után megint fúj. De amikor leáll a befúvással, olyankor nem lehet a fokozatot se állítani (vagyis lehet), mert nem csinál semmit.
vm2012-02-12 17:48:47 // 126180
Jól összeszedte a lényeget, bár józan paraszti ésszel ez mind evidens ;-)
Persze az is igaz, hogy néha még saját munkatársaim is tudnak csodálkozva nézni egy-egy ilyen jótanács hallatán. Olyanok, akik akksit adnak el ;-)
Persze az is igaz, hogy néha még saját munkatársaim is tudnak csodálkozva nézni egy-egy ilyen jótanács hallatán. Olyanok, akik akksit adnak el ;-)
Dévid2012-02-12 17:42:15 // 126179
Tudtommal a 156 addig nem fűt, amíg a motor nem ér el egy bizonyos hőfokot. Én mikor munkába jártam vele, akkor általában akkor indult el a fűtés, mikor megálltam a cégnél, vagy hazafele, mikor betolattam a garázsba.
Trombozis2012-02-12 17:15:46 // 126178
Azt meg tudja valaki mondani, hogy a fűtésem miért kapcsol ki néha? Ilyenkor automatán van a fokozat. Ez reggel hidegben van. Ha ilyenkor állítanám a fokozatokat 1-4-ig, akkor se kapcsol.
Elfagyna ilyenkor valami? Két napja vettem észre. Érdekes. :-)
Elfagyna ilyenkor valami? Két napja vettem észre. Érdekes. :-)
GTPeti2012-02-12 16:22:06 // 126177
Fel is vettem ezt a linket a blogom vonatkozó írásába. B)
Az újrahasznosítási videó is érdekes.
Az újrahasznosítási videó is érdekes.
Piritu - 1.000.0002012-02-12 16:02:52 // 126176
Némi infó az akku témához.
A lényeg a közepénél van "Tíz tanács akkumulátor vásárlásához:" pont alatt.
A lényeg a közepénél van "Tíz tanács akkumulátor vásárlásához:" pont alatt.
mreni2012-02-12 15:44:53 // 126175
én is így vagyok vele
ystuc2012-02-12 15:43:56 // 126174
Jó, es mit kell érte tenni? Gondolom, hogy ha fel kell hívni, és csak úgy hajlandó elmondani akkor vagy nem legális dologról, vagy valami direkt marketing jellegű akármiről van szó. Én egyikből sem kérek.
Ha nincs igazam, akkor bocsánatot kérek! Viszont akkor minek a titkolózás?
Ha nincs igazam, akkor bocsánatot kérek! Viszont akkor minek a titkolózás?
mreni2012-02-12 15:38:44 // 126173
azt mondta hogy ő akár 210ért is tankolhat :D:D
ystuc2012-02-12 15:24:30 // 126172
Forensis kártya, az Agipnál 10 Ft kedvezményt ad. Egyebet, ami ingyen ad ilyen lehetőséget, nem tudok.
GTPeti2012-02-12 13:16:54 // 126169
Köszi. :)
Az egészben az a jó, hogy érdekes módon xenonosba való nagy tartály van az autóban. (Csak a második motor nem volt benne.)
Az egészben az a jó, hogy érdekes módon xenonosba való nagy tartály van az autóban. (Csak a második motor nem volt benne.)
GTPeti2012-02-12 12:54:33 // 126167
GTPeti2012-02-12 10:58:57 // 126166
A benzinesek generátora általában kisebb. Az 1.6-nál asszem 100 Amperes. De semmi baja nem lesz. (Ez ugye nem azt jelenti, hogy 100 Amperrel tölti az akksit.)
hhhjjjv2012-02-12 10:23:28 // 126165
Köszi szépen az infot,holnap kerittek bele egy 60Ah az azert erösebb.Meg jo hogy eddig is bírta mar 5 éves aksi volt benne,de ezek a marha -15 fokok mar kinyirtak.Elég a télböl
Piritu - 1.000.0002012-02-12 09:46:24 // 126164
Ha nagyobb az Ah az nem baj. Fizikailag férjen el a régi helyén és a pólusok ugyan azon az oldalon legyenek. Ha fordítottat veszel nem érnek el a vezetékek.
Dévid2012-02-12 09:28:10 // 126163
Nyugodtan. Én utoljára 72 Ah-s akkumulátort szereltem be, és fél év alatt nem volt vele gond. Szerintem az 1.6 TS generátora sem kisebb, szóval a 60 Ah-s akkumulátort is bőven elbírja.
hhhjjjv2012-02-12 09:10:12 // 126162
Szeva kollégák,info kellene,kinyiffant az aksim ma reggelre,ki kell cserelnem es azt hallottam hogy akarmilyen nemjo bele,milyen tipus van elöirva tehetnek bele?55ah volt de inkább adnak neki 60ah körulit?az nem gond?
GTPeti2012-02-11 17:53:19 // 126161
Chuck Norrisnál, ha használt autót vesz, akkor is nulláról indul a számláló. :))
Piritu - 1.000.0002012-02-11 17:52:32 // 126160
Bilux2012-02-11 17:30:51 // 126159
Mikor átvetted a kocsit 0 volt benne? Vagy már 91? :D
Inter156 (il mascalzone)2012-02-11 13:25:33 // 126158
Szép teljesítmény ...gratula:-))
Piritu - 1.000.0002012-02-11 10:45:55 // 126157
Bgabor2012-02-11 10:27:37 // 126156
Bele lehet rakni ,ha legközelebb szét kell szedjem rakok bele én is ,de remélem az idén nem lesz vele bajom.Az meg alap hogy az újat is zsírba kell rakni ,amikor megvettem szinte száraz volt, kispórolták belőle a zsírt.
Bilux2012-02-11 09:47:07 // 126154
wwwSentinelwww2012-02-11 08:31:43 // 126153
Ejj srácok, rám jár a rúd. Szegény gépem elkezdett fura hangot kiadni rögtön indítás után, mintha porszívót kapcsolnék be. Nem tartott sokáig amíg rájöttem hogy a szervószivattyú hangja, amiből elcsöpögött szint alá az olaj. Ja tényleg, nektek is meg szokott dermedni a szervóolajatok? Próbálom utántölteni amíg nem találok valakit aki megcsinálja gyorsan. Hatvan környékén nem ismertek valakit akit javasolnátok Alfa ügyben? Köszi előre is.
Zsolt852012-02-10 21:23:30 // 126152
Csinált vagy hallott valaki olyat, hogy felső lengőkaroknak zsírzó gombot készíteni ? Csak mert ezen agyalunk itthon, hogy ez lenne egy jó megoldás, nyikorgás ellen ebben a hidegben. Gyárilag vmi okosat kitalálhattak volna erre, dehát Itáliában nem szar az út :)
Most már bánom, mikor cseréltem, nem vettem ki, az újból a fémhüvelyt és zsíroztam volna be, de később okos az ember. Mindenesetre megvan a régi lengőkar, lehet azon megpróbáljuk, hogy mükszik e a dolog.
Most már bánom, mikor cseréltem, nem vettem ki, az újból a fémhüvelyt és zsíroztam volna be, de később okos az ember. Mindenesetre megvan a régi lengőkar, lehet azon megpróbáljuk, hogy mükszik e a dolog.
GTPeti2012-02-10 18:01:55 // 126151
OK! (Gondolom akkor a 9-es pontra is át lehet kapcsolni.)
(Csatlakozás előtt gyújtást ráadni!)
(Csatlakozás előtt gyújtást ráadni!)
admirális2012-02-10 17:59:32 // 126150
Kapcsolós VAG-COM kábellel leszek felszerelve, úgyhogy remélem semmi nem akadályoz majd meg abban hogy sikeres legyen a procedúra:),
GTPeti2012-02-10 17:49:10 // 126149
Akkor VAGCom kábeled van, ugye? Ha igen, mielőtt kimész kipróbálni, kösd belül össze a 7-es és 9-es pontokat. Különben NEM fog működni!
admirális2012-02-10 17:35:24 // 126148
Kíváncsi lettem erre, úgyhogy talán még ma kimegyek kipróbálni.
GTPeti2012-02-10 17:31:15 // 126147
Abban asszem csak a faceliftes panelja volt benne.
admirális2012-02-10 17:30:06 // 126146
Ja akkor kicsit lemaradtam, mert nekem 3.3 van, ami szintén nem rég jött ki.
GTPeti2012-02-10 17:13:17 // 126145
A legújabb (3.4.1) biztos. B)
admirális2012-02-10 16:54:40 // 126144
Ezt hányas verzió tudja?
GTPeti2012-02-10 16:35:15 // 126143
Az imént megejtettem a próbát: FES vs. klímapanel
És valóban... KKL (vagy más néven) VAGCom kábellel (a 7-est a 9-essel összekötve) a FES megtalálja az ECU-t és szépen kommunikál vele.
Mindkét állítómotor pozíciója változik, de akárhol is állnak, csak nem megy lábra és arcra a levegő... Úgy néz ki mechanikai hiba lesz a fűtésboxban. :(
És valóban... KKL (vagy más néven) VAGCom kábellel (a 7-est a 9-essel összekötve) a FES megtalálja az ECU-t és szépen kommunikál vele.
Mindkét állítómotor pozíciója változik, de akárhol is állnak, csak nem megy lábra és arcra a levegő... Úgy néz ki mechanikai hiba lesz a fűtésboxban. :(
Szabeee2012-02-10 00:00:56 // 126142
hát eredetileg ez régebbi festékek javítására van, olyan, ami a karcokat is eltünteti meg ilyesmi. volt egy szer, plastic polish, Xerapol a neve, de az kevésbé vállt be, pedig ez elméletileg pont erre van
fony722012-02-09 22:10:56 // 126141
Ha valami finomabb szemcsés polírpasztát használtál, akkor az is jó lehet, finoman csiszol és egyben fényesít is. A fényezés apró hibáit szoktam ilyennel javítani. Magas fényű csillogást ad a lakknak. Majd idővel megmutatkozik mennyire vált be. Pár mosás után már látni fogod az eredményt.