Fórum >> Típusok >> 156

Petya772012-06-18 17:44:28 // 128923
HAli mindenkinek.156asom van es most a nyeroon vettem eszre hogy melegebb a motor mint kellene hogy legyen.A diagnosztika szerint a hutes csak 103 C-on kezd huteni. Valaki valami tanacs.A minap is 110 C volt.
linzenbold2012-06-18 17:09:39 // 128922
Legelső körbe nem lehet megtudni hogy támogatja e az ecu? Mert most szétbontom az egész autót hogy bekábelezzem, megveszem a kart és nem fog működni tuti felgyújtom!
JCsabi2012-06-18 16:10:36 // 128921
Sziasztok!
A műszerfalon a két óra közti -ahol azt mutatja hogy nyitva van az ajtó- részt hogy kell megbontani(izzócsere ügyben)?
Gabesz2012-06-18 14:36:37 // 128920
Én mikor megvettem a 156-ot, olajat cseréltem, és selénia ment bele, 1l fogyott belőle 1000km-ként... egyből nem volt pénzem gyűrűztetni, így castrolt tettünk bele, megnéztem azzal mi lesz, kicsivel kevesebb fogyott belőle, végülis gyűrűzés után vagyunk már, castrol van most is benne, és eddig kb 5000km után még semmit sem kellett után tölteni. De szerintem kipróbálom majd ezt a STATOIL-t, nem lehet olyan rossz. Ha más nem lecserélem pár1000 km múlva.
Tentacle2012-06-18 14:01:53 // 128919
Hja, de, egyszerűbb lenne :) Ez viszont gyorsabb, és tényleg ha biztos leszek benne, hogy működik, akkor jöhet a kar :) Megvan már a rajz, amit feltöltöttél abban nem láttam miből áll a kar, de most már latom, hogy az a valami benne csak egy led egy ellenállással ami jelzi ha be van kapcsolva :)
GTPeti2012-06-18 13:50:53 // 128918
Amúgypedig: Nem lenne neked egyszerűbb venni egy (bontott v. új) kart?????

Ha már van csati... (Ez azt is jelenti, hogy az ECU-d 99,99% h támogatja a funkciót.)
GTPeti2012-06-18 13:49:11 // 128917
Asszem múlt héten feltettem a kapcsrajzot is ide.

Amúgy biztos találsz vhol eLearn-t.
GTPeti2012-06-18 13:46:08 // 128916
"kart rádug és már működik is???"

Majdnem.

Helyesen: kart rádug, elmond egy fohászt, hogy támogassa a funkciót az ECU és reménykedik, hogy működik. :)
Tentacle2012-06-18 13:21:05 // 128915
Egy próbát megér, hogy megtisztítod. Ha csak kattan egyet és minden kialszik/resetelődik az általában kontakthiba (lehet testkábel is, vagy az önindítónál laza). lehet még gyenge az akku is, de nem valószínű, hogy hirtelen feltöltődik. Esetleg szorul az önindító, és túl nagy áramot vesz fel, aztán pár próbálkozásra megindul.
Gyalu2012-06-18 13:19:20 // 128914
Hengerfejfedél és szívósor... Nem az alfáét!
linzenbold2012-06-18 12:56:58 // 128913
Akkor jó móka lesz :)))))
mreni2012-06-18 12:41:02 // 128912
nincs csati :D
Duda2012-06-18 11:44:43 // 128911
Elvileg a saruk nincsenek eloxidálódva, amennyire én látom rajta és meg vannak húzva normálisan. Az immo karikáról én is olvastam már itt, de akkor másnak a kis kulcsocska világított a műszerfalon. A gyújtáskapcsoló hibája miatt nem lehetnek ilyen jelek?
Tentacle2012-06-18 11:26:07 // 128910
Igazad volt, a daemon tools mindent visz, azt is amit a virtualbox nem eszik meg :) Kösz !
Tentacle2012-06-18 11:07:06 // 128909
Az akkusarudat pucold meg első körben, nagy valószínűséggel az okozza a hiba egyik részét (kattanás aztán nullázódás), a másik probléma (immo) lehetséges oka az az immo-jeladó (gyújtáskapcsló körül van egy tekercs) csatlakozója, ott is szoktak lenni kontakt hibák, de simán lehet, hogy az akkusaru okozza ezt is.
Duda2012-06-18 10:39:44 // 128908
Sziasztok! Van egy kis problémám amit megosztanék veletek. A hétvégén kétszer is megviccelt az autóm. Indítanám, ráadom a gyújtást, izzítás után fordítom tovább a kulcsot és nagy kattanás, majd semmi. Rápróbálok még kétszer és semmi. Mozgatom a kulcsot és utána visszajött a gyújtás, de teker az önindító és nem indul. Comp rákötés. Hibakód azt hiszem valamilyen 600 végződésű. Ahogy utána néztem valamilyen immo hibát jelent. Akku saru lakap, 10 perc múlva vissza és pöcc-röff. A hibát hiába töröltem ki akkor is visszahozta. Attól függetlenül indult rendesen többször egymás után. Ma reggel beülök, a helyzet ugyanúgy kezdődött. Kiveszem a kulcsot és megfordítom és most akku saru levétel nélkül is jó lett.
Azt még kihagytam, hogy miután mindkét esetben nagy kattanás és nem volt gyújtás sem, akkor amikor újra lett a napi kilométer számláló nullázódott és a rádión is elmentek a beállítások, mintha levettem volna az akku sarut.

Amikor első esetnél csak tekert és nem indult a kocsi, akkor néztem direkt és a kulcsocska nem világított a műszerfalon ami az immo hibát jelzi.

Valamilyen tanács valakitől? A pótkulcsot csak holnap tudom kipróbálni, mert akkor leszek otthon.
zee2012-06-18 10:25:01 // 128907
Rakj fel egy Daemon Tools-ot,az mindent visz...
Ha kell küldök torrentet mail-ben.
Tentacle2012-06-18 09:44:55 // 128906
Heuréka! :)


Tudnátok felrakni egy felnagyított részletet a kapcsoló kapcsolási rajzáról ?
Vagy honnan tudok hozzájutni az eLearn-hez? Docky oldalán van 156.rar, abban egy .img, de nem igen ismertem fel a formátumát (nem .iso és nem .nrg, vagy az nrg2iso-m szar :))
mreni2012-06-18 06:56:40 // 128905
megnézem ma én is közelről a dolgokat,lehet be is kábelezem,mondjuk meg sem néztem,hogy a fehér csati be van-e húzva,de 99% hogy nincs
Dévid2012-06-18 06:56:21 // 128904
Szerintem meg porfestve van, de nem vitázom. :D
mreni2012-06-18 06:55:06 // 128903
szinterezve van szerintem :))
linzenbold2012-06-18 01:07:46 // 128902
ezt találtam egyenlőre: to pin 53 of connector A, with the ON/OFF signal
to pin 55 of connector A, with RES signal
to pin 57 of connector A, with the SET + signal
to pin 56 of connector A, with the SET - signal
linzenbold2012-06-18 00:48:28 // 128901
És ha ezen túl vagyok, és feltételezzük hogy nincs bekábelezve, akkor annyi az egész hogy ezt a bizonyos kábelt az ecu-tól elviszem a kormányoszlophoz?? kart rádug és már működik is???
GTPeti2012-06-18 00:42:03 // 128900
A karban, mint tegnapelőtt írtuk pár darab nyomógomb és egy kapcsoló van. Ez az ECU-ra csatlakozik a gyári kábelen keresztül. Ha ez nincs bent, akkor be utólag húzni. Az ECU csatlakozójába azonban nem teszik be csak a szükséges érintkezőket. Ha nincs kábel az autóban, hiányoznak az érintkezők is. És fordítva: Ha a látod az ECU csatlakozójában, hogy adott érintkezők egyszerűen nincsenek benne, akkor ebből látszik, hogy nincs gyári kábelezés. De anélkül, hogy az ember egy picit bújná az eLearn-t, sajnos nehezen működik a dolog.
(Anyukám sem tudja, hogy hova lenne kötve a tempomat kar, viszont ő nem is akar ilyet az autóba. :)
linzenbold2012-06-18 00:33:36 // 128899
húúúúúúúú azt hittem ennél azért egyszerűbb a történet. ehhez idő kell míg felfogom mit írtál :)))))))))
GTPeti2012-06-18 00:21:49 // 128898
A kapcsolási rajz mellett ez a kép is segíteni fog.
GTPeti2012-06-18 00:18:25 // 128897
eLearn? Kapcsrajz? Location of components? B)


Akkusaru leszed, ECU lokalizál (hol? goto eLearn), ECU csatlakozó leszed (melyik? goto eLearn), belenéz a megfelelő pin-ekbe (melyikekbe? goto eLearn) és látod, hogy van-e bennük kontaktus, vagy nincs.
Szabeee2012-06-17 23:46:17 // 128896
mit szeretnél lefújni????
Gyalu2012-06-17 23:31:39 // 128895
Pont a lényeg maradt le ...
Gyalu2012-06-17 23:30:26 // 128894
Üdv

Árulja el nekem valaki, hogyan lehet valamit így lefesteni ?:)
linzenbold2012-06-17 23:24:30 // 128893
én ellenőrizném szívesen, csak nem tudom mit kell és hol??? nincs erről valami kép esetleg???
GTPeti2012-06-17 23:13:38 // 128892
Elhiszem. Én ugyanezt csak a váltóval játszottam el. Lindau-nál felmentem a pályára, 5öst kapcsoltam és 400-450km-rel odébb, Ausztiában, visszakapcsoltam és lementem tankolni. B)
Alfa GT-Csaba2012-06-17 23:03:05 // 128891
az biztos hogy nagyon jó dolog ,ha hosszú távon mész ,mert én is mentem úgy 180km-t hogy tempomattal,legalább a pedált sem kell nyomni,beálitottam 130 ra és ott léptem a fékre ahol lementem a pályáról!Városban használhatatlan!
GTPeti2012-06-17 22:59:14 // 128890
Látod, én meg a távolság 80%-át eddig is pályán tettem az autóba, mégsem törtem össze magam, hogy beüzemeljem. B)
Alfa GT-Csaba2012-06-17 22:58:12 // 128889
Milyen nagy felhajtás van a tempomatért :-) az enyémben is van ,minden nap megyek a kocsival ,de 1 hónapban van amikor 1-szer sem tudom használni!!Nem megyek autópályán,csak ritkán!
GTPeti2012-06-17 22:57:52 // 128888
Én az ECU oldali csatlakozót is ellenőrizném, hogy abban tényleg hiányoznak-e a kontaktusok. (Ha nem: tovább kell keresni a fehér csatit.)
linzenbold2012-06-17 22:56:25 // 128887
Sajnos nincs ott. :(
GTPeti2012-06-17 22:55:15 // 128886
Ja meg kell, a hiányzó fehér csatlakozó. Már ha tényleg nincs ott a kormányoszlopon.
GTPeti2012-06-17 22:54:36 // 128885
A tied 99%, hogy támogatja. (NEM garancia!)
Ha jól emlékszem egy 5-6 eres "riasztókábel" tökéletesen megteszi + még kellenek az ECU csatlakozóba nem betett kontaktusok. (Bontóból.)

Viszont: Senki ne kezdjen bele, ha nem ért az elektronikához!
Egy vezérlőegység nem játék, itt nagy károkat lehet okozni.
linzenbold2012-06-17 22:45:19 // 128884
Hogy lehet megtudi hogy támogatja e? Illetve egész pontosan milyen kábelek kellenek?
GTPeti2012-06-17 19:36:21 // 128883
Van. Be kell kábelezni. Kb. 2 napja beszélgettünk erről. Nem minden vezérlőegység támogatja egyébként. (Szóval ne vedd biztosra, hogy sikerülni fog az upgrade.)
Tiab05102012-06-17 19:10:56 // 128882
Akkor nem is lehet gyári tempomatot beépíteni ha nincs kábel vagy van valami megoldás rá?
GTPeti2012-06-17 18:24:59 // 128881
A Kasztnis topicba tettem be egy érdekes linket. A 156 alváza belülről is szépen rozsdásodik ám... :((
GTPeti2012-06-17 18:24:19 // 128880
Nem mindig van csatlakozó. Az enyémben sincs.
Tiab05102012-06-17 18:18:39 // 128879
Hali! Tudna valaki segíteni? 2002 1.9 JTD 8V 85 KW PROGRESSION Facelift 156-osba szeretnék tempomatot de nem találom a stekkert. lehet hogy begyürték a műszerfal alá vagy símán lefelejtették. Valakinek valami tapasztalata van?

köszönöm
Dévid2012-06-17 18:06:39 // 128878
Igen. De nem csak a motorral van gond. Értelmes szerelőhöz akarom vinni. De ezt már mondtam. Hosszú távú terv pedig egy diesel GT beszerzése a 156 helyett, a jobban használható csomagtartó miatt. Persze azt már terveim szerint nem hitelre. :D
GTPeti2012-06-17 18:01:02 // 128877
De ha egy értelmes blokkot tenne bele egy arra alkalmas szerelő, akkor még megtartható is lenne, hiszen üzembiztossá válna...
Dévid2012-06-17 17:51:49 // 128876
Lesz idővel. :) Mindenképpen meg akarom javíttatni, mert így eladhatatlan. :)
GTPeti2012-06-17 17:26:43 // 128875
Valahogy az volt az érzésem, hogy a cartárs járóképes autót keres. :))
Ellenben drukkolok, hogy a tiedből is ilyen legyen!
Dévid2012-06-17 17:24:52 // 128874
Fura, hogy nem az enyémet ajánlod. Pedig ugyanaz az évjárat, még a kárpit színe is megegyezik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak