mreni2012-06-18 21:16:40 // 128954
igen,ezért gondolom én is,hogy ezzel nem lesz probléma.
Csabee2012-06-18 21:13:53 // 128953
Sziasztok!
érdeklődöm, h esetelg ismeri-e vki ezt a verdát?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_sw_1.9_jtd_16v_progression-5700883
előre is köszi
érdeklődöm, h esetelg ismeri-e vki ezt a verdát?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_sw_1.9_jtd_16v_progression-5700883
előre is köszi
GTPeti2012-06-18 20:57:25 // 128952
Valószínüleg nincs, tekintve ugyanazokat a motorokat és ECU-kat használták ott is.
linzenbold2012-06-18 20:55:15 // 128951
147 és 156 tempomat kar között van különbség ??? azon kívül hogy más a kinézete kicsit.
GTPeti2012-06-18 20:54:40 // 128950
GTPeti2012-06-18 20:51:43 // 128949
"a kapcsoló az ECUnak küldi a jelet nem?"
Ha kétkörös akkor igen. Ha egykörös akkor csak a féklámpákat kapcsolja.
Bár jobban belegondolva az enyémben is rá van kötve az ECU-ra, innen lett egy hibakód "fék és gáz egyidejű nyomása" (a fékcsikorgás megszűntetésére tett kísérlet végett).
(Lehet, hogy a 147-ben nincs gyárilag kétkörös?)
Ha kétkörös akkor igen. Ha egykörös akkor csak a féklámpákat kapcsolja.
Bár jobban belegondolva az enyémben is rá van kötve az ECU-ra, innen lett egy hibakód "fék és gáz egyidejű nyomása" (a fékcsikorgás megszűntetésére tett kísérlet végett).
(Lehet, hogy a 147-ben nincs gyárilag kétkörös?)
GTPeti2012-06-18 20:49:11 // 128948
De, tudtommal többen cserélték. Mert nem akaródzott működni nélküle.
mreni2012-06-18 20:40:06 // 128947
miért? a kapcsoló az ECUnak küldi a jelet nem?
Eddig aki utólagos tempomatot épített be senki nem cserélte tudtommal a kapcsolót.
Eddig aki utólagos tempomatot épített be senki nem cserélte tudtommal a kapcsolót.
Petya772012-06-18 20:38:02 // 128946
Hat 110 C - tol nem megy feljebb. Volt diagnosztikan es a ventilator csak 103 C nal kapcsol.
linzenbold2012-06-18 20:36:49 // 128945
konkrétan nem zavarna ha nem jelez vissza semmi. csak hogy ez nem e gond véletlenül??? de az már tényleg a legkevesebb ha nem gond....
Roll19832012-06-18 20:35:41 // 128944
Köszi, akkor a héten meglátogatok egy ilyen javítót. Majd csinálok előtte, utána fotót. :)
Roll19832012-06-18 20:34:35 // 128943
Persze, hogy baj. Az a szerencséd, hogy nyomás alatt a hűtővíz forráspontja magasabb.
GTPeti2012-06-18 20:33:53 // 128942
Nagybonyolultságú művelet +1db LED-et beletenni. :))
GTPeti2012-06-18 20:33:05 // 128941
Baj. Jó eséllye a hűtőd cserés + a ventillátort illetve az előtétellenállását sem ártana megvizsgálni. (Pl. FES-sel.)
linzenbold2012-06-18 20:32:21 // 128940
Középső kijelzőmbe nincs tempomat ikon. Ez most akkor mit jelent? Vagy elég ha azt is lecserélem?
Petya772012-06-18 20:30:21 // 128939
Sziasztok. Baj az ha a motor homerseklete felmegy 110 C ra?
GTPeti2012-06-18 20:29:42 // 128938
Jól beleástad magad a témába ez a sok leírt infó blogbejegyzésért kiált...
GTPeti2012-06-18 20:24:26 // 128937
Ott a pont. A féklámpakapcsolót is kétkörösre kell cserélni.
Alfa GT-Csaba2012-06-18 20:22:34 // 128936
Én mindig ott csináltattam és szerintem semmi baj vele,nem repedt tovább és az a lényege!!!amúgy úgy sehol sem tudják megcsinálni hogy láthatatlan legyen a javitás!!
Roll19832012-06-18 20:09:50 // 128935
Van valakinek tapasztalata a tesco parkolós kavicsfelverődés javítással kapcsolatban? Mennyire tudják eltüntetni? Sikerült ma elkapnom egy kavicsot, ami nagy kárt ugyan nem okozott, de pont rossz helyen van és bántja a szemem.
Trombozis2012-06-18 19:18:14 // 128934
Blogot majd rajzolj róla!
mreni2012-06-18 18:13:13 // 128933
én is így gondolom :D :D
Hardy2012-06-18 18:12:00 // 128932
Akkor ezeket nem véletlenül rakták bele :-))))))
mreni2012-06-18 18:08:59 // 128931
mindkettő van tudtommal
Hardy2012-06-18 18:06:04 // 128930
Még egy kis segítség még egyszer:
Azt írják a benzines CF1 CF2 modellekbe az ECU nem tudja. A JTD viszont igen.
1.6 TS ; 1.8 TS ; 2.0 TS ; 2.5 V6 ; 3.2 V6 (only Bosch ME 7.3.1 ECU)
1---->10
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->58
5---->43
6---->42
1.9 JTD 16v ; 2.4 JTD 20v
1---->77
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->78
5---->56
6---->38
1.9 JTD 8v ; 2.4 JTD 10v
1---->53
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->56
5---->57
6---->55
2.0 JTS
1---->41
2---->n.c
3---->+vcc
4---->43
5---->44
6---->21
Azt írják a benzines CF1 CF2 modellekbe az ECU nem tudja. A JTD viszont igen.
1.6 TS ; 1.8 TS ; 2.0 TS ; 2.5 V6 ; 3.2 V6 (only Bosch ME 7.3.1 ECU)
1---->10
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->58
5---->43
6---->42
1.9 JTD 16v ; 2.4 JTD 20v
1---->77
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->78
5---->56
6---->38
1.9 JTD 8v ; 2.4 JTD 10v
1---->53
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->56
5---->57
6---->55
2.0 JTS
1---->41
2---->n.c
3---->+vcc
4---->43
5---->44
6---->21
Hardy2012-06-18 18:03:57 // 128929
Ha van akkor kábel kell az ECU-tól, meg kuplung és fék kapcsoló, de lehet az is benne van.
mreni2012-06-18 17:54:34 // 128928
szerintem meg vedd meg, és ha mégsem lenne jó(amire kb zero esély van) akkor úgyis átveszi tőled valaki,most nagyon beindult a tempomat téma...
mreni2012-06-18 17:52:36 // 128926
5szálat kell behúzni,nem nagy cucc,most már csak az a lényeg,hogy az ECu tudja kezelni
Hardy2012-06-18 17:48:38 // 128925
Középső kijelződ milyen? Van benne tempomat icon?
Hardy2012-06-18 17:47:32 // 128924
Támogatja!
Olvasd el itt mindent megtudsz. Alfisti forum
Olvasd el itt mindent megtudsz. Alfisti forum
Petya772012-06-18 17:44:28 // 128923
HAli mindenkinek.156asom van es most a nyeroon vettem eszre hogy melegebb a motor mint kellene hogy legyen.A diagnosztika szerint a hutes csak 103 C-on kezd huteni. Valaki valami tanacs.A minap is 110 C volt.
linzenbold2012-06-18 17:09:39 // 128922
Legelső körbe nem lehet megtudni hogy támogatja e az ecu? Mert most szétbontom az egész autót hogy bekábelezzem, megveszem a kart és nem fog működni tuti felgyújtom!
JCsabi2012-06-18 16:10:36 // 128921
Sziasztok!
A műszerfalon a két óra közti -ahol azt mutatja hogy nyitva van az ajtó- részt hogy kell megbontani(izzócsere ügyben)?
A műszerfalon a két óra közti -ahol azt mutatja hogy nyitva van az ajtó- részt hogy kell megbontani(izzócsere ügyben)?
Gabesz2012-06-18 14:36:37 // 128920
Én mikor megvettem a 156-ot, olajat cseréltem, és selénia ment bele, 1l fogyott belőle 1000km-ként... egyből nem volt pénzem gyűrűztetni, így castrolt tettünk bele, megnéztem azzal mi lesz, kicsivel kevesebb fogyott belőle, végülis gyűrűzés után vagyunk már, castrol van most is benne, és eddig kb 5000km után még semmit sem kellett után tölteni. De szerintem kipróbálom majd ezt a STATOIL-t, nem lehet olyan rossz. Ha más nem lecserélem pár1000 km múlva.
Tentacle2012-06-18 14:01:53 // 128919
Hja, de, egyszerűbb lenne :) Ez viszont gyorsabb, és tényleg ha biztos leszek benne, hogy működik, akkor jöhet a kar :) Megvan már a rajz, amit feltöltöttél abban nem láttam miből áll a kar, de most már latom, hogy az a valami benne csak egy led egy ellenállással ami jelzi ha be van kapcsolva :)
GTPeti2012-06-18 13:50:53 // 128918
Amúgypedig: Nem lenne neked egyszerűbb venni egy (bontott v. új) kart?????
Ha már van csati... (Ez azt is jelenti, hogy az ECU-d 99,99% h támogatja a funkciót.)
Ha már van csati... (Ez azt is jelenti, hogy az ECU-d 99,99% h támogatja a funkciót.)
GTPeti2012-06-18 13:49:11 // 128917
GTPeti2012-06-18 13:46:08 // 128916
"kart rádug és már működik is???"
Majdnem.
Helyesen: kart rádug, elmond egy fohászt, hogy támogassa a funkciót az ECU és reménykedik, hogy működik. :)
Majdnem.
Helyesen: kart rádug, elmond egy fohászt, hogy támogassa a funkciót az ECU és reménykedik, hogy működik. :)
Tentacle2012-06-18 13:21:05 // 128915
Egy próbát megér, hogy megtisztítod. Ha csak kattan egyet és minden kialszik/resetelődik az általában kontakthiba (lehet testkábel is, vagy az önindítónál laza). lehet még gyenge az akku is, de nem valószínű, hogy hirtelen feltöltődik. Esetleg szorul az önindító, és túl nagy áramot vesz fel, aztán pár próbálkozásra megindul.
Gyalu2012-06-18 13:19:20 // 128914
Hengerfejfedél és szívósor... Nem az alfáét!
linzenbold2012-06-18 12:56:58 // 128913
Akkor jó móka lesz :)))))
Duda2012-06-18 11:44:43 // 128911
Elvileg a saruk nincsenek eloxidálódva, amennyire én látom rajta és meg vannak húzva normálisan. Az immo karikáról én is olvastam már itt, de akkor másnak a kis kulcsocska világított a műszerfalon. A gyújtáskapcsoló hibája miatt nem lehetnek ilyen jelek?
Tentacle2012-06-18 11:26:07 // 128910
Igazad volt, a daemon tools mindent visz, azt is amit a virtualbox nem eszik meg :) Kösz !
Tentacle2012-06-18 11:07:06 // 128909
Az akkusarudat pucold meg első körben, nagy valószínűséggel az okozza a hiba egyik részét (kattanás aztán nullázódás), a másik probléma (immo) lehetséges oka az az immo-jeladó (gyújtáskapcsló körül van egy tekercs) csatlakozója, ott is szoktak lenni kontakt hibák, de simán lehet, hogy az akkusaru okozza ezt is.
Duda2012-06-18 10:39:44 // 128908
Sziasztok! Van egy kis problémám amit megosztanék veletek. A hétvégén kétszer is megviccelt az autóm. Indítanám, ráadom a gyújtást, izzítás után fordítom tovább a kulcsot és nagy kattanás, majd semmi. Rápróbálok még kétszer és semmi. Mozgatom a kulcsot és utána visszajött a gyújtás, de teker az önindító és nem indul. Comp rákötés. Hibakód azt hiszem valamilyen 600 végződésű. Ahogy utána néztem valamilyen immo hibát jelent. Akku saru lakap, 10 perc múlva vissza és pöcc-röff. A hibát hiába töröltem ki akkor is visszahozta. Attól függetlenül indult rendesen többször egymás után. Ma reggel beülök, a helyzet ugyanúgy kezdődött. Kiveszem a kulcsot és megfordítom és most akku saru levétel nélkül is jó lett.
Azt még kihagytam, hogy miután mindkét esetben nagy kattanás és nem volt gyújtás sem, akkor amikor újra lett a napi kilométer számláló nullázódott és a rádión is elmentek a beállítások, mintha levettem volna az akku sarut.
Amikor első esetnél csak tekert és nem indult a kocsi, akkor néztem direkt és a kulcsocska nem világított a műszerfalon ami az immo hibát jelzi.
Valamilyen tanács valakitől? A pótkulcsot csak holnap tudom kipróbálni, mert akkor leszek otthon.
Azt még kihagytam, hogy miután mindkét esetben nagy kattanás és nem volt gyújtás sem, akkor amikor újra lett a napi kilométer számláló nullázódott és a rádión is elmentek a beállítások, mintha levettem volna az akku sarut.
Amikor első esetnél csak tekert és nem indult a kocsi, akkor néztem direkt és a kulcsocska nem világított a műszerfalon ami az immo hibát jelzi.
Valamilyen tanács valakitől? A pótkulcsot csak holnap tudom kipróbálni, mert akkor leszek otthon.
zee2012-06-18 10:25:01 // 128907
Rakj fel egy Daemon Tools-ot,az mindent visz...
Ha kell küldök torrentet mail-ben.
Ha kell küldök torrentet mail-ben.
Tentacle2012-06-18 09:44:55 // 128906
mreni2012-06-18 06:56:40 // 128905
megnézem ma én is közelről a dolgokat,lehet be is kábelezem,mondjuk meg sem néztem,hogy a fehér csati be van-e húzva,de 99% hogy nincs
Online tag
1
Vendég1
452
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki