GTPeti2013-01-20 16:33:06 // 134803
Az érdes felületet simítja ki egyébként. Le van írva.
GTPeti2013-01-20 16:32:25 // 134802
Na.. jönnek a szkeptikusok. Mondom, nem megyek bele. Már írtam párszor tapasztalatokat. Egyszerűen jószándékból nem hallgattam el a cartárs elől, hogy valamit jobbá tehet.
Piritu - 1.000.0002013-01-20 16:29:52 // 134801
"Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját; " - honnan tudja, hogy milyen volt eredetileg? :-O
GTPeti2013-01-20 16:29:10 // 134800
Különben nem ajánlottam volna. De nem akarok itt nagy hittérítő-flamet csinálni. :)
theBanyai2013-01-20 16:26:22 // 134799
Számomra elég hihetetlenül hangzik, vagy ismersz valakit aki be tud számolni a jótékony hatásáról?
Mennyi szervóolaj kell amúgy bele?
Mennyi szervóolaj kell amúgy bele?
GTPeti2013-01-20 16:18:10 // 134798
Mindenesetre ha újra feltöltöd, tehetsz bele egyből egy kis elixírt is.
theBanyai2013-01-20 16:15:29 // 134797
Puntomnál is kiszakadt, tesómék 166ja is megevett vagy 3-at. Kva olaszok :D Remélem nem a kormánymű engedi valahol....
GTPeti2013-01-20 16:13:09 // 134796
Nem egy túl jellemző hiba. :(
Viszont nincs olyan túl sok cső, no meg látni fogod, hogy hol jött ki az olaj.
Viszont nincs olyan túl sok cső, no meg látni fogod, hogy hol jött ki az olaj.
theBanyai2013-01-20 16:09:29 // 134795
Ááááá, elfolyt a rohadt szervó olajam.
Van valami olyan cső, ami ilyen esetben gyakran kiszakad? Vagy lutri?
Ha megtaláljuk a rossz csövet (remélem az a gond) akkor cserélve lesz hidraulika csőre, az sosem fog kiszakadni...
Van valami olyan cső, ami ilyen esetben gyakran kiszakad? Vagy lutri?
Ha megtaláljuk a rossz csövet (remélem az a gond) akkor cserélve lesz hidraulika csőre, az sosem fog kiszakadni...
GTPeti2013-01-20 15:53:43 // 134794
A "H" a jelek szerint a girgio-t, vagyis a szürkét jelöli.
Az "A" pedig a jelek szerint a világoskéket.
Nero: N
Bianco: B
Azzurro: A
Marrone: M
Giallo: G
Rosso: R
Verde: V
Grigio: H
Rosa: S
Arancione: C
Viola: Z
Blu: L
Azonban ezekre az eLearn-os színjelölésekre nem szabad mérget venni, mert olykor eltérnek. Ilyenkor a józan logikára kell hagyatkozni. (Melyik pontokon van vezeték a csatlakozóban és melyik lehet az "1"-es pontja.)
Az "A" pedig a jelek szerint a világoskéket.
Nero: N
Bianco: B
Azzurro: A
Marrone: M
Giallo: G
Rosso: R
Verde: V
Grigio: H
Rosa: S
Arancione: C
Viola: Z
Blu: L
Azonban ezekre az eLearn-os színjelölésekre nem szabad mérget venni, mert olykor eltérnek. Ilyenkor a józan logikára kell hagyatkozni. (Melyik pontokon van vezeték a csatlakozóban és melyik lehet az "1"-es pontja.)
GTPeti2013-01-20 15:43:47 // 134793
Mondanom sem kell, hogy a bajuszkapcsolóhoz, illetve a kérdéses 3b csatlakozóhoz az alsó kormányoszlop-burkolat leszedésével lehet hozzájutni. (Alul 3 csavar.)
Nem egy nagy operáció ez az átkötéses művelet. Mint írtam egy csokira és egy darab mondjuk 1es v. 1,5-ös vezetékre van szükség hozzá.
Nem egy nagy operáció ez az átkötéses művelet. Mint írtam egy csokira és egy darab mondjuk 1es v. 1,5-ös vezetékre van szükség hozzá.
GTPeti2013-01-20 15:41:40 // 134792
Szóval, itt a kapcsrajz:
A H5 jelöli a komplett bajuszkapcsoló-egységet. Ennek a B jelű csatlakozója tartalmazza a tompított számára releváns vezetékeket. Konkrétan a 2-es és a 4-es jelű vezeték között kell (pl. OBI-ban kapható sorkapocs - magyarul csoki - alkalmazásával) kapcsolatot teremteni. Ez az AB (arancio =narancs + bianco=fehér), illetve a HR (valami + rosso=piros) színű vezetékeket jelenti.

(Ekkor már csak a kesztyűtartó fölötti J45 relé van az áram útjában, ám ez csak refizéskor húz meg, amúgy nincs használva. Persze benne kell lennie különben nem megy rajta keresztül a záram.) No meg persze a biztosítéktáblában található biztosítékok. (Külön mindkét lámpának.)
A H5 jelöli a komplett bajuszkapcsoló-egységet. Ennek a B jelű csatlakozója tartalmazza a tompított számára releváns vezetékeket. Konkrétan a 2-es és a 4-es jelű vezeték között kell (pl. OBI-ban kapható sorkapocs - magyarul csoki - alkalmazásával) kapcsolatot teremteni. Ez az AB (arancio =narancs + bianco=fehér), illetve a HR (valami + rosso=piros) színű vezetékeket jelenti.



(Ekkor már csak a kesztyűtartó fölötti J45 relé van az áram útjában, ám ez csak refizéskor húz meg, amúgy nincs használva. Persze benne kell lennie különben nem megy rajta keresztül a záram.) No meg persze a biztosítéktáblában található biztosítékok. (Külön mindkét lámpának.)
GTPeti2013-01-20 15:03:51 // 134791
Alulról építkezünk. :)
Trombozis2013-01-20 15:02:15 // 134790
"Azok nem ellenállások, hanem biztosítékok."
:-DDDD
:-DDDD
GTPeti2013-01-20 14:57:31 // 134789
"ki tudja mi ment benne tönkre..."
A "nagyáramú" kontaktok, mert a tompított nincs gyárilag relézve (spórolás).
A "nagyáramú" kontaktok, mert a tompított nincs gyárilag relézve (spórolás).
sparco2013-01-20 14:55:37 // 134788
Kapcsolóval lesz ott a gond, vagy a gyújtás résznél, ahogy lentebb írták...
Elképzelhető dolgok... (de szerintem bajuszkapcsoló) Az egy dolog, hogy a helyzetjelzőt kapcsolja... ki tudja mi ment benne tönkre...
Elképzelhető dolgok... (de szerintem bajuszkapcsoló) Az egy dolog, hogy a helyzetjelzőt kapcsolja... ki tudja mi ment benne tönkre...
GTPeti2013-01-20 14:54:29 // 134787
Azok nem ellenállások, hanem biztosítékok.
Most épp egy olyan megoldáson gondolkozom számodra, hogy fixen gyújtásra kéne kötni a tompítottat.
Van valami szerszámod (blankolófogó), vezetéked meg ilyenek?
Most épp egy olyan megoldáson gondolkozom számodra, hogy fixen gyújtásra kéne kötni a tompítottat.
Van valami szerszámod (blankolófogó), vezetéked meg ilyenek?
Qubi2013-01-20 14:44:23 // 134786
Senki sem talàlkozott azonos hibával?
Egyébként ma megnéztem az izzókat és mindegyik ok! Ellenállások a kormány alatt, és a kesztyűtartónál is rendben...
Egyébként ma megnéztem az izzókat és mindegyik ok! Ellenállások a kormány alatt, és a kesztyűtartónál is rendben...
mreni2013-01-20 14:08:13 // 134785
nem tudsz állítani semmit,"automata" az egész,kezd fáradni a kuplungod valószínű
GTPeti2013-01-20 13:34:18 // 134784
Bocs, talán vm.szíj feszítőt gyárt más is. Hosszbordást könnyen lehet, hogy csak a Dayco. (Persze mindenféle csomagolásban is árulják.) Szóval vm.szíjfeszítőből is szerintem gyárit, vagy INA-t érdemes venni. (Esetleg még Ruville-t, ami ugye csak csomagolás, de ált. minőségi tartalommal.)
gecsa2013-01-20 13:22:43 // 134783
önbeállító funkció..:D
Roll19832013-01-20 13:15:55 // 134782
Amíg új, addig puha, aztán amint pörögnek bele a kilométerek úgy lesz egyre keményebb.
NeoEx482013-01-20 12:59:23 // 134781
Nem hiszem, nem extrém erő kell hozzá, és pont ilyen évek óta mióta nálam van az autó.
Mintha úgy lebnne, hogy van valamilyen kinyomócsapágy a kuplung pedálhoz, arra gondoltam hogy talán azon lehetne állítani. Erről nem tud valaki? Nagyon érdekelne.
Mintha úgy lebnne, hogy van valamilyen kinyomócsapágy a kuplung pedálhoz, arra gondoltam hogy talán azon lehetne állítani. Erről nem tud valaki? Nagyon érdekelne.
GTPeti2013-01-20 12:15:21 // 134779
Feszítő: Dayco (tudtommal csak ők gyártanak ilyet), Vezető: INA, Ruville
GTPeti2013-01-20 12:14:28 // 134778
Szíj: Dayco, Vízpumpa: Graf (esetleg Marelli, de nem Airtex) Szerintem.
theBanyai2013-01-20 12:12:04 // 134777
Vezérmű szíjból- vízpumpából melyiket? (márka)
gecsa2013-01-20 11:00:46 // 134776
nálam is ugyanez a helyzet... :)
ystuc2013-01-20 09:49:42 // 134775
Sajnos nekem ez nem jó,kénytelen vagyok lemondani róla.
Piritu - 1.000.0002013-01-20 09:38:02 // 134774
A távgyógyítás max. tippeket adhat. A tényleges ok megtalálásához kell a kocsi, meg egy szakember. Diagnosztika, mérés, élőadat ellenőrzés, stb. Amíg ilyen infók nincsenek csak találgatás és pénzkidobás a javítás.
Petya772013-01-20 09:36:09 // 134773
Nem is csapatni hanem elindulni.De 2perc alap jaras utan szepen elindul nem szaggat be.
Piritu - 1.000.0002013-01-20 09:34:15 // 134772
Hideg motorral egyik autóval sem tanácsos csapatni. Még Trabival sem. Nagyon nem tesz jót a motornak.
Petya772013-01-20 09:32:05 // 134771
tudod ez enyemmel mar semmi bajni annyit bele invesztaltam.De ha hideg inditassal beszaggat egy cseppet de 1perc utan megyen rendesen felfut.Mar kerdeztem a forumon.Es azt javasoltak hogy az aktiv szenszurot iktassam ki.De az az igazsag hogy nem akarok bele nyulni.Ha oda terveztek akkor csak van valami szerepe .
sparco2013-01-20 09:26:28 // 134770
Újabbra, jobbra törekszik mindig az ember, ha teheti! :) Ez már a Te döntésed...
Csipatni???
Csipatni???
Petya772013-01-20 09:24:07 // 134769
koszonom a valaszt.Nekem is megtetszet nagyon de akkor az enyemet is el kell adnom.De mar o is nagyon a szivemhez nolt.Nem tudom erdemese lecserelni mar sokat bele invesztaltam de ez pedig tobbet tud.
Nem tudom ezeknek a facelifteknel is szokott gond lenni a hideg inditas hogy nem lehet vele csipatni rogton?
Nem tudom ezeknek a facelifteknel is szokott gond lenni a hideg inditas hogy nem lehet vele csipatni rogton?
sparco2013-01-20 09:19:50 // 134768
Állapot, szervizeltség alapján vegyél autót, ne km alapján! :)
Lehet egy 150-200E km-s jobban becsben van tartva, mint egy ,,csak beleülünk és minden le van sz...va", kevesebb km-s gép.
Mellesleg szép állapotban van ez a kis rosso.
Ülések sincsenek kiülve, kikopva (kormányt annyira nem látom) hihető is lehet a km.
Képek alapján Nekem bejön...
Lehet egy 150-200E km-s jobban becsben van tartva, mint egy ,,csak beleülünk és minden le van sz...va", kevesebb km-s gép.
Mellesleg szép állapotban van ez a kis rosso.
Ülések sincsenek kiülve, kikopva (kormányt annyira nem látom) hihető is lehet a km.
Képek alapján Nekem bejön...
sparco2013-01-20 09:15:47 // 134767
Ha nem kell ystuc-nak, engem érdekelne... de csak ha Neki nem kell! :)
Petya772013-01-20 09:06:08 // 134766
Velemeny???
a km erdekes
a km erdekes
Petya772013-01-20 08:59:55 // 134765
http://alfa-romeo-156.autobazar.eu/18-16v-ts-id3048549.html
Petya772013-01-20 08:56:45 // 134764
okes.errol van szo:
http://www.autobazar.eu/sk/results.php?cat=0&advanced=&BrandID=1&CarModelID=5&allmodels=5%2C19&category=&price_from=0&price_to=¤cy=2&power=&made_from=2005&made_to=&drivenkm_from=&drivenkm_to=&fuel=0&doors=&newcars=&damaged=&age=&sortby=&checkcountry1=on®ionsk=&checkcountry2=on®ioncz=&submit=Vyhlada%C5%A5
http://www.autobazar.eu/sk/results.php?cat=0&advanced=&BrandID=1&CarModelID=5&allmodels=5%2C19&category=&price_from=0&price_to=¤cy=2&power=&made_from=2005&made_to=&drivenkm_from=&drivenkm_to=&fuel=0&doors=&newcars=&damaged=&age=&sortby=&checkcountry1=on®ionsk=&checkcountry2=on®ioncz=&submit=Vyhlada%C5%A5
Hardy2013-01-20 08:56:28 // 134763
10.000 az új de nekem van egy alig használt 1 tibicsokiért megkapod.
ystuc2013-01-20 08:53:01 // 134762
Egyéb különbségek felszereltségtől függhetnek, gondolok itt olyan dologra, amik mondjuk még a facelift előtt nem volt rendelhető, de később igen. Konkrétumot nem tudok mondani, de biztos van ilyen is.
ystuc2013-01-20 08:50:07 // 134761
A külseje, belseje más, a fedelzeti computer többet tud, de műszaki különbség más nincs.
Petya772013-01-20 08:48:22 // 134760
Jo reggelt mindenkinek.
Azt szeretnem kerdezni hogy milyen nagyobb kulonbsegek vannak a 156 alap es a facelift kozott. Erdemes venni ujabbat,facelifteset vagy szinte ugyan olyan.1,8 TS rol van szo.
Elore koszi a valaszokat.
Azt szeretnem kerdezni hogy milyen nagyobb kulonbsegek vannak a 156 alap es a facelift kozott. Erdemes venni ujabbat,facelifteset vagy szinte ugyan olyan.1,8 TS rol van szo.
Elore koszi a valaszokat.
ystuc2013-01-20 08:18:48 // 134759
Nekem csak a váltógomb kellett volna... Az enyém el van törve.
Trombozis2013-01-20 06:25:33 // 134758
Nagyon jo ido van. :) Ezt a kocsit a hoba teremtettek. :)
Egyszer egy kollegam meg is kerdezte, hogy hatsokerekes. :)
Egyszer egy kollegam meg is kerdezte, hogy hatsokerekes. :)
Trombozis2013-01-20 06:23:41 // 134757
Nem akkor kezd nehezebb lenni, amikor romlik el a szerkezet vagy a kinyomo? Nalam igy volt.
NeoEx482013-01-20 03:10:36 // 134756
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem. A kuplung pedál erejét lehet szabályozni? Ezt úgy értem, hogy milyen erővel nyomja felfelé a pedált a szerkezet, és hogy mekkora láberő kell a benyomásához?
Nincs különösebb gondom a 156-os kuplungpedáljának az "erejével", de nekem kényelmesebb lenne, ha kicsit kevesebb erőkifejtéssel lehetne benyomni. A családban lévő mazdában sokkal könnyebb benyomni, és ha lehetne valahogy állítani rajta az alfában, akkor érdekelne.
Lenne egy kérdésem. A kuplung pedál erejét lehet szabályozni? Ezt úgy értem, hogy milyen erővel nyomja felfelé a pedált a szerkezet, és hogy mekkora láberő kell a benyomásához?
Nincs különösebb gondom a 156-os kuplungpedáljának az "erejével", de nekem kényelmesebb lenne, ha kicsit kevesebb erőkifejtéssel lehetne benyomni. A családban lévő mazdában sokkal könnyebb benyomni, és ha lehetne valahogy állítani rajta az alfában, akkor érdekelne.
linzenbold2013-01-20 01:53:54 // 134755
Ma megint megviccelt az autó :) kb egy hónapja azt vettem észre, hogy a kuplung pedál félig benyomva maradt. Minden műkődött frankón, csak a pedál maradt úgy. Lábbal rásegítettwm , és visszajött rendesen. Ma ugyant ezt eljátszotta megint. Ma hogy visszahúztam a pedált, érezhetően hosszabb úton jár. Azóta hibátlan. (eddig ezek szerint rossz volt, mert érezhető hogy most működik rendesen) valami ötlet?
sparco2013-01-20 00:22:00 // 134754
Igen, gondolkodott rajta, hogy hogyan járna jobban, vagy szétbontja (mellesleg olasz autó bontós és olasz autókra specializálódott boltja van, a gép az apjáé volt), vagy megpróbálja egyben eladni. Mondta Nekem is, hogy ha tudok valakit itt amoren akit érdekel belőle ez+az, pl. TI ülések...stb. szóljak nyugodtan.
De a végén már kiakasztotta a sok komolytalan telefonáló... (volt aki 4 szer is hívta egy szellőző rácsért, aztán végül mégse kellett neki! :D ) Úgyhogy szerintem örült, hogy egybe elment. Na de ez egyáltalán nem az Ő sara... tudta nagyon jól, hogy bontásra veló lenne.
De a végén már kiakasztotta a sok komolytalan telefonáló... (volt aki 4 szer is hívta egy szellőző rácsért, aztán végül mégse kellett neki! :D ) Úgyhogy szerintem örült, hogy egybe elment. Na de ez egyáltalán nem az Ő sara... tudta nagyon jól, hogy bontásra veló lenne.