Fórum >> Típusok >> 156

swan2013-11-22 11:15:56 // 142440
Amit aranytl írt azt is érdemes megnézni. De vízszintes talajon állva üresen meg kellene mérni menniy van a tiéd és egy ugyanilyen autó ami ugyanezzel a gumival van szerelve kerékjárata és a kerék között. Lehet segíten eldönteni h rugó e?
mreni2013-11-22 11:04:30 // 142439
205/55 16 van most fent 6-7 centi csüccsel és 5személlyel sem ér bele sehol,gyári váltómérete
Roll19832013-11-22 11:03:37 // 142438
Hat reszemrol ez csak tipp, de mi mas lehetne a problema okozoja? Amugy tobben cserltek mar itt rugokat, mert furan ult a kocsi hatulja, szoval ez mar massal is megesett.
mreni2013-11-22 11:03:18 // 142437
köszi,már kapom az ívet több felöl is :D

Na igen akkor így érthető a helyzet :)
aranytl2013-11-22 11:02:19 // 142436
Ha a rugó fáradt el, akkor terheletlenül is látszana. Nekem maga a dobbetét fáradt el és lefittyent a felső része, néha beleért a kerék. Érdemes lenne megnézni, mielőtt rúgót cserélsz.
mreni2013-11-22 11:01:07 // 142435
egyáltalán nem hülyeség,öcskösnek én is kitakarom mindig a fél hűtőt,sokkal hamarabb melegszik,viszont a venti soha nem kacsol be...
6UR202013-11-22 10:58:12 // 142434
Az Fasza, akkor azok kukásak?
swan2013-11-22 10:57:13 // 142433
rugók??
Roll19832013-11-22 10:46:48 // 142432
Ahogy irtad, elgyengulhettek a rugok.
Liquid2013-11-22 10:44:57 // 142431
ha az ET megfelelő akkor nem szabad elérnie semmit
6UR202013-11-22 10:42:05 // 142430
Így gondolom én is. Viszont akkor hol lehet a hiba?
Roll19832013-11-22 10:28:09 // 142429
Nem kene beleernie. Ha megyunk egy hetre sielni, akkor jol meg van pakolva a kocsi, + 4 ember es semmi hasonlot nem tapasztaltam meg.
6UR202013-11-22 10:26:30 // 142428
Magamhoz értve értettem a testesebbet én 70 vagyok ők 110-120
6UR202013-11-22 10:23:56 // 142427
A rugók nem faradhattak el?
Roll19832013-11-22 10:22:32 // 142426
Az attol fugg mekkora embereket ertesz testesebb alatt. Ha mindenki 150 kilo, akkor nem lepodnek meg, amugy meg nagyon, mert ez a gyari meret es meg soha se ert bele nekem sehova.
6UR202013-11-22 10:21:42 // 142425
Aha a sok küllős a kepeimen az van.
gecsa2013-11-22 10:20:21 // 142424
a felni gyári?
6UR202013-11-22 10:16:31 // 142423
Ha 4 Testesebb ember beűl az autóba normális hogy kisebb nagyobb huplikon folyamatosan besúrol a kerék a doblemezbe? A teleszkóp új mind, a rugok nem. 205/55 r16 gumival.
pmolnar2013-11-22 09:48:54 // 142422
Köszönöm!
Utánanéztem én is, hogy nem írták ezt a méretet alapvetően.
Csak akartam hallani a véleményeteket.
Köszi Peti, Liquid, gecsa
GTPeti2013-11-22 09:28:11 // 142421
Ez már papíron sem rávaló méret...
gecsa2013-11-22 09:27:15 // 142420
a /45 r17-el viszont már elfér et40-el... de gondolom ezért nem lesz felnicsere.. :)
Liquid2013-11-22 09:22:34 // 142419
az nagyon nagy, már a 205/55R16 is épphogy elfér, teljesen kifordított kerékkel nem fért be az ujjam a doblemez és a kerék közé
pmolnar2013-11-22 09:20:53 // 142418
Sziasztok!

Kérdésem, hogy fel lehet-e rakni 225/55 R16-ot 2001-es 156 SW-re?
swan2013-11-22 08:45:26 // 142417
Kicsit pontosítok a kipufban a leömlő utáni rezonátor cső mérete érdekelne!
kalo166TB2013-11-22 07:09:05 // 142416
ha lehetne like-olni... :)))))
swan2013-11-22 06:40:43 // 142415
Esetleg tudja valaki a kipufban arezonátorcső mértét? Hossz átmérő? Ma mennék cseréltetni csak nem volt időm alámászni megmérni.
Tuningman2013-11-22 02:26:19 // 142414
Pedig az ilyen mondatok kellenek ide szerintem, jó olvasni a véleményeket, látni a reakciókat:)
Tuningman2013-11-22 02:19:24 // 142413
Gratula, lassan akkor kéne esküvő:)
Mi 5 éves házasok vagyunk, igaz 3 hónap után vettem el:))
Nálunk ez egy kicsit másképp működik, mivel az asszony igencsak versenyzős típus és ha aláraknék egy erősebb autót akkor aggódhatnék érte.
Régebben a clioval már volt gond amikor leállt versenyezni valami subaruval és a vége kórház lett. Szerencsére ekkor még nem ismertem.
Az Alfa nagyon szépen megtanította neki, hogy nem kell minden majommal leállni versenyezni, most már balesetmentesen vezet és ez nagy részben az 1.6TS-nek köszönhető:)
B.László2013-11-21 23:16:23 // 142412
Én gondolkodom rajta h amit az elmúlt időkben beszéltünk beszéltetek fűtést jó lenne berakni a verdába igazából a gyertyás lenne érdemes h hamarabb melegedjen a motor , most h kezd bejönni a hideg igaz h még csak ilyen 3 fok szokott lenni esténként és reggel 7 re felkúszik és 5 km után melegszik fel 50 fok környékére . Akkor bele se gondolok mi lesz -10 15 foknál :D

-Már csak a furcsaság h van 1.6 ts Ti is :DDD 17 kerekekkel ;) :D
Liquid2013-11-21 22:11:38 // 142411
sztem hülyeség, ha a termosztát jó akkor tök felesleges
Hardy2013-11-21 22:11:17 // 142410
Azert van a termosztát! Ha zárva van akkor úgyse megy a hűtő felé a víz.
SanyiJTD2013-11-21 22:08:10 // 142409
Így ,hogy lassan beáll a hideg érdemes letakarni ,vagy részben letakarni a hűtőt? Eddig egy autómon se próbáltam... -új a hűtőm-
SanyiJTD2013-11-21 22:06:20 // 142408
Óóó, köszönöm ,csak én nem igazodtam akkor ki!
Liquid2013-11-21 22:00:51 // 142407
hadd szóljak én is hozzá az 1.6 témához :)
Hááát azé nem egy versenyautó, de alapvetően nem rossz, az a helyzet, hogy ha nem hasonlítjuk össze a 2.0TS-sel ami nem eszik számottevően többet addig nemrossz, de SZVSZ a 156 1200 kilójához bizony kevés, mondhatjuk úgy is hogy alulmotorizált. De még mindig sokkal jobb mint az 1.6 ECO TS :D
De az tény hogy egy 1.6 TS 156 is ALFA annak minden kényelmével és előnyével, és a korabeli de még az újabb 1.6-ok java részénél is fürgébb, és ez nem rossz.
Hardy2013-11-21 21:59:53 // 142406
Mennyit? Nekem lyukas turbócsővel se sikerült 7,7-nél többet. Illetve egyszer mikor Fehérvárról kellett sietnem a határra de nagyon. De akkor se ment 8 fölé és ennyi volt az átlagom:
gecsa2013-11-21 21:29:13 // 142405
inkább te hogy csináltad!? :)
PistaFR2013-11-21 21:26:10 // 142404
Ezt hogy csinálod? Én az 1,9-el meg tudtam etetni 8.3-at is... :(
B.László2013-11-21 21:23:01 // 142403
:DD én csak a tapasztalatomat írtam az 1.6 ról :D
GTPeti2013-11-21 21:18:59 // 142402
Bakker azt az egyetlen mondatot csak egy halk megjegyzésnek szántam ("Kieg. 2."), nem igazán egy ilyen flame volt a cél. :(((
B.László2013-11-21 20:58:37 // 142401
Fateromnak 1.6 van nekem meg 2.4 :)
Az 1.6 ot is hajtottam és jó szép de mikor a klímát bekapcsoltam és elkellet indulni hát halál volt számomra gyenge ebbe a kaszniba előzésnél nyáron mikor utaztam jómagam és 3 csepp lányka utazott velem előzésnél a klímát ki kellett kapcsolnom mert végeláthatatlan volt 1 kamion előzése, persze arról nem is beszélve h volt olyan időszak mikor városban 13 l normális használat mellett és volt mikor ugyan ez 7 l volt ugyan olyan igénybevétellel.
Mindez a probléma megszűnt a 2.4 el még rossz lmm is bármilyen vezetés mellett 7 l többet sehogy sem tudok megetetni vele mellette úgy megy mint a bolond és az 5 hengernek is gyönyörű a hanga :))
Nem bántam meg h 2.4 et vettem :)
Gelo2013-11-21 20:57:03 // 142400
Atya úr isten, van ott gomb?!?!? :D na jó, elmegyek aludni...
Köszönöm a gyors választ!
Rizzo2013-11-21 20:54:07 // 142399
Nyomkodd az indexkar végén a gombot .Ha hosszan nyomod nullázza az értékeket ,röviden nyomva váltogat.
Gelo2013-11-21 20:45:27 // 142398
Sziasztok!
Lenne egy eléggé noob kérdésem... Mikor megvettem az autót, már rossz volt az infocenter, és vettem bele másikat, de menet közben csak a dátumot és a külső hőmérsékletet látom, hogy lehet átállítani pl az átlagfogyasztás mutatására?
mreni2013-11-21 20:01:59 // 142397
Nekem sincs,még csak barátnőm,(lassan 5éves :D),de Ő is napi szinten használja a Marea-t és nem egy 1.6-os kategória,hangyaf@sznyival jobban megy,még sincs soha gond vele,ez nem azon múlik milyen erős a gép :D
mreni2013-11-21 19:59:27 // 142396
Teljes mértékben egyetértek,annyival azért kiegészíteném,hogy hasonlóan a futóműhöz a motornál is jóval igénytelenebb a marea mint a 156...
Ha váltani akar mindenképp jtd-t javasolnék.
GTPeti2013-11-21 19:23:46 // 142395
Mondom, teljesen más irányba megy a téma, mint amit mondani akartam.
Igen, tudom, hogy 90/130 a megengedett és ez egyhattal is remekül tartható.
Egyszerűen arra céloztam, hogy minimálisan több fogyasztásért cserébe egy 1.8/2.0 valószínűleg jóval élvezetesebb autó. És használtan minimális volt a különbség árban. Más szavakkal az "egyhat benzines" az tipikusan egy VW-konszern standardmotor. (Tudom, TwinSpark és Alfa-hang, stb. nélkül.)
Egyébként minden leírt dologgal egyetértek.
Hakesh2013-11-21 19:19:10 // 142394
Ehhez csak annyit tennék hozzá (mint 1.6 tulaj :) ), hogy ezzel a köbcentivel is gyönyörűen tudok autózni, előzni, mindent tud, amit tudni kell...
Párommal olvastuk épp a topikot, erre megkérdezte: "azért ők tudják ugye, hogy csak 90-es lehet országúton menni?" :D
A lényeg, hogy én is odalépek neki, ha a szakasz engedi, de arra, hogy az előtted 80-al száguldozó kamionokat, autósokat előzd, tökéletesen elég a 120 ló... Persze ez is olyan kérdés, hogy ki mire használja az autóját, országúti versenyekre, instant gyorsulásokra biztos nem vállalkoznék vele... De ha 2.0-ás lenne az autóm, szerintem akkor sem...
SanyiJTD2013-11-21 18:54:19 // 142392
Konkrétan nem találtam erre információt, közben a unix szerint megegyezik a kerékagy is, nem csak az abs jeladó, akkor gondolom a csonkállvány is marad ugyan az!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak