most már én is megnéztem... én az emlémánál emelem, bár nekem inkább az a bajom, hogy utána meglátszanak a kéznyomok, mint az, hogy koszos lesz a kezem.. :D
mondjuk, nem volna rossz, ha magától emelkedni fel.. :)
gecsa2013-12-16 14:50:39 // 142840
Bomi2013-12-16 14:48:53 // 142839
Az enyémben gyárilag csak hátul van ködlámpa...nem találtam vezetéket az elsőknek :( kapcsolót azt már vettem bontottat ami az elsőket is kapcsolja...illetve a lámpákat is beszereletem csak be kellene kötni hogy működjön is:)
ystuc2013-12-16 14:46:21 // 142838
Hát, a kollégának SW-je van, ahhoz kért tanácsot... :-P
:-)
:-)
Roll19832013-12-16 14:45:30 // 142837
Nekem el volt dugva a lökösben a kábel, csak rá kellett dugni.
gecsa2013-12-16 14:45:23 // 142836
ha jól látom a képeit, nem is volt...??
vagy valaki kimatekolta volna? de miért is?
vagy valaki kimatekolta volna? de miért is?
gecsa2013-12-16 14:43:15 // 142835
sw esetén könnyű... de ez a trükk berlina esetén nem működik.. :D
Attika012013-12-16 14:28:49 // 142834
Be van vezetékelve............ Vagy történt vele valami baj?
Bomi2013-12-16 14:25:48 // 142833
Sziasztok,
Tudnátok ajánlani olyan villamossági szerelőt aki tényleg be tud kötni utólag első ködlámpát Alfa 156-ba? (Győr-Csoran környéke)
Köszi!
Tudnátok ajánlani olyan villamossági szerelőt aki tényleg be tud kötni utólag első ködlámpát Alfa 156-ba? (Győr-Csoran környéke)
Köszi!
ystuc2013-12-16 14:04:49 // 142832
Én mindig az ablaktörlőnél fogva nyitom fel.
gecsa2013-12-16 13:59:18 // 142831
kesztyűben... :D
Danijb2013-12-16 13:50:56 // 142830
Ebben a rossz saras időben hogy lehet úgy kinyitni a csomagtartót, hogy ne legyen a kezem saras ezt nem igazán sikerült eltalálni.
Danijb2013-12-16 13:37:39 // 142829
Sajna az enyém sem áll be függőlegesbe csak a középső vonás fölött egy kicsivel kicseréltem a termosztátot és akkor sem megy feljebb csak ha nagyon túráztatom!
Azt mondák ez ilyen!
Talán még vmi hőjeladót cseréljek ki és talán feljebb megy de erre már nem vettem rá magam.
Remélem jó így ahogy van
Azt mondák ez ilyen!
Talán még vmi hőjeladót cseréljek ki és talán feljebb megy de erre már nem vettem rá magam.
Remélem jó így ahogy van
Roll19832013-12-16 11:28:42 // 142828
Nekem még sose állt 90 fokon a mutatóm új termosztáttal sem. :) Sose néztem meg géppel, ha szemre kéne megmondani, azt mondanám 87 körül áll a mutató. Viszont melegben autópályatempónál 92-93 -nál áll. Az enyémben őszinte a mutató, nem hazudja a 80-110 fokot 90-nek. :D
gecsa2013-12-16 10:44:09 // 142827
nekem, amikor tavaly ránéztem fes-el, akkor 84 fokos volt a víz az ecu szerint, az óra meg a 80as vonáson állt.. 1-2mm-el felette szokott lenni, így gondolom a termosztát jó, az ecu is jó értéket lát, de valamiért csal az óra..
Tikesz2013-12-16 09:54:19 // 142826
Nekem kb 1 hónapja lett kicserélve a termosztát. Vernet került bele és nekem is az első vonás kb 80 és 90fok között ugrál a mutató,nem áll meg stabilan 90-en
gecsa2013-12-16 08:24:04 // 142825
jaja, de az legalább szereti is megfőzni magát, ahogy hallom.. :D
Tuningman2013-12-16 02:02:36 // 142824
Akkor üljön be egy h astrába, ott fogja zavarni majd igazán, kispórolták belőle a műszert:D
Utána ujjongani fog 159-ben és megszűnik a zavar:D
Utána ujjongani fog 159-ben és megszűnik a zavar:D
Hardy2013-12-15 23:22:34 // 142823
A termosztátházban és 88 fokon nyit. Csak a víz alapjáraton meg ha nem terhelem nem megy fel 88 fokig, tehát ki se tud nyitni a termosztát.
Liquid2013-12-15 23:15:13 // 142822
én is kb. ezt láttam, sőt volt magasabb is mikor nagyon melegben erősen klímázva kergettem :)
GTPeti2013-12-15 23:12:42 // 142821
Pont erről beszélgettem az előbb a (másik) 159-tulaj barátommal. Nagyon zavarja, hogy a hőmérő nem a valóságot mutatja.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 23:03:49 // 142820
Hol van a hőmérő a jtd-n?
A TS-emben magában a termosztátban, és az indítja a hűtőventilátort is. Ha jól emlékszem a termosztát 83 foknál nyit és a venti 95 körül indul. Nyáron a kettő között mászkál.
A TS-emben magában a termosztátban, és az indítja a hűtőventilátort is. Ha jól emlékszem a termosztát 83 foknál nyit és a venti 95 körül indul. Nyáron a kettő között mászkál.
Ferke2013-12-15 22:59:49 // 142819
Nekem egyik jtd-n sem mozog, a 90-es vonal alatt 1mm-re áll, és se le se fel. (Nyilván amíg bemelegszik, addig mozog)
Egyszerűen ennyit tud egy normális termosztát.
Egyszerűen ennyit tud egy normális termosztát.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 22:59:17 // 142818
Ilyen a 159 is, 90-en áll mint a cövek. Érdekes nézni, ahogy "melegszik" a víz. Darabosan megy felfelé, nem folyamatosan.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 22:55:32 // 142817
A te volt autód is erősen eltér az átlagtól :-)
Dévid2013-12-15 22:34:33 // 142816
V6-on is mozog nyáron... :)
Liquid2013-12-15 22:30:41 // 142814
mert mért ne mozogna?
Na persze az újabbaknál már a 70 fok meg a 115 is 90, legalábbis ha már nem fullhideg a motor akkor 90-et mutat.
Na persze az újabbaknál már a 70 fok meg a 115 is 90, legalábbis ha már nem fullhideg a motor akkor 90-et mutat.
Ferke2013-12-15 22:24:12 // 142813
Természetesen a jtd-re gondoltam:) Továbbá nálam az is 'beszarás'-nak minősül, ha nem áll a 90es vonalon, mint a cövek:)
Dévid2013-12-15 22:03:50 // 142812
Írjak dolgokat? :D
Attika012013-12-15 22:00:33 // 142811
Autónak használjátok, használtátok. :) Nekem sem eszi az olajat, és a termosztát is jó. :)
Piritu - 1.000.0002013-12-15 21:55:14 // 142810
Furcsa autóink voltak druszám!
Se olajat nem zabáltak, se termosztátot, se...
Valamit nem jól csinálunk :-DD
Se olajat nem zabáltak, se termosztátot, se...
Valamit nem jól csinálunk :-DD
Piritu - 1.000.0002013-12-15 21:50:39 // 142809
Mert csak a rossz hír hír, azt írják le az emberek.
Nekem csak ellenpéldáim vannak:
A 146-omban 4év/200ezerig nem kellett, utána nem tudom.
A Spideremben 12év/140ezerig bírta a gyári.
A 156-ot meg már írtam.
:-)
Nekem csak ellenpéldáim vannak:
A 146-omban 4év/200ezerig nem kellett, utána nem tudom.
A Spideremben 12év/140ezerig bírta a gyári.
A 156-ot meg már írtam.
:-)
GTPeti2013-12-15 21:44:32 // 142808
Sanyik, értem örülök, ez mindenképpen jó, hogy nem mindegyikünk autójában halt meg "idő előtt". Ettől még feltűnően sok eset volt, amikor hamar odalett a gyári termo. Legalábbis nekem így tűnt.
Liquid2013-12-15 21:36:46 // 142807
Az én 156-ban 143.000-től 199.500-ig (6 év) nem volt vele gond. Előtte lehet hogy cserélve volt.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 21:32:38 // 142806
Pont ezért írtam, hogy olvashass egy 2006 végi 156-ról, amelyikben 6 évig és 200e-nél is tovább bírta :-)
GTPeti2013-12-15 21:10:45 // 142805
Sok olyan 156-ról olvashattunk itt, amiben a gyári 4 évesen tönkrement. Köztük az enyémben is.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 20:59:29 // 142804
Egyébként hihető a dolog, csak nálam minden másképp van :-DD
Piritu - 1.000.0002013-12-15 20:58:35 // 142803
A Spiderben 3 éve van benne egy Behr, még bízom benne :-)
Ferke2013-12-15 19:16:22 // 142802
Sajnos gyári és gyári között is van különbség. Amit neked beraktak kb 8 éve a gyárban, az nem az a behr, amelyik behr-t rá 3 évre lerendeled egy kereskedőtől...de nem mondd már, hogy ennyi év alfázás után ezt nem tudtad:) Amit most kapsz behr-t az 1 év, jó esetben 2.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 18:58:30 // 142801
A 156-om a gyári termosztáttal nálam 4 évet és 185ezret ment, aztán az új tulajoknál még kettőt és több mint 200e km után lett cserélve. Tényleg szar volt :-DD
Kickass2013-12-15 18:26:18 // 142800
A Transzponder gyűrűtől a vezeték követi a kormány oszlopot ahol belemegy egy kábelgyűjtő valamibe és onnan lehetetlen a követése, legalábbis számomra :D:D
GTPeti2013-12-15 18:07:49 // 142799
Ennek a hsz-nek minden szavával egyetértek. B)
Ferke2013-12-15 17:33:06 // 142798
Jajj, ez a vízhőfok-mizéria minden télen..:) A baj ott kezdődik, amikor elkezdik a kollegák megideologizálni, hogy miért áll az első vonásnál a hőfok:) Igen, az ott cca 80 fok, de a mutatónak továbbra sem ott kell állnia, hanem a 90 alatt egy mm-rel kb.
A gyári behr termo tehát egy nagy szar, cca 3-4 éve minden autóba a vernetet rakjuk, az ára a töredéke a gyárinak és 3 év után is ott áll a mutató, ahol kell!
A tanulság: van alkatrész, amiből xart nem ér a gyári...
A gyári behr termo tehát egy nagy szar, cca 3-4 éve minden autóba a vernetet rakjuk, az ára a töredéke a gyárinak és 3 év után is ott áll a mutató, ahol kell!
A tanulság: van alkatrész, amiből xart nem ér a gyári...
Ferke2013-12-15 17:24:29 // 142797
Pedig csak a transzpander gyűrű vezetékét kell a kulcstól a dobozig követni. Érdemes mindkét csatit befújni, ami a dobozkába megy....
Ferke2013-12-15 17:23:23 // 142796
Azért 10 percet ki lehet bírni a levegőn!:))
Kickass2013-12-14 21:57:44 // 142795
Sok sikert én nem találtam meg :)
Hardy2013-12-14 20:41:31 // 142794
Biztosíték tábla mögött és felett egy kis doboz.
hg6idn2013-12-14 18:20:37 // 142793
Mármint az immo antenna csatijának, ami a valahol a műszerfal mögött található baloldalon, szomszédomét WD40-el kezeltem, kellemes volt, de legalább most jó az idő hozzá :)
gecsa2013-12-14 17:43:28 // 142792
kontakt spray-t neki...
csalfa2013-12-14 16:08:48 // 142791
Sziasztok! Ha tudtok nekem segíteni,van egy olyan problémám,hogy indításkor néha az immo visszajelző kis kulcs nem alszik el.Csak többszöri gyújtás ráadásakor alszik el.
Régebben is előfordult már,de egy ideig nem csinálta. Előre is köszönöm!
Régebben is előfordult már,de egy ideig nem csinálta. Előre is köszönöm!