Fórum >> Típusok >> 156

berobbantam2018-07-25 19:33:37 // 154316
Szia
Nekem egy éve csinálja😅.Mikor eldöntöm,hogy most aztán neki esek és megkontaktsprayozom akkor egy időre abba hagyja.Természetesen a szint mindíg rendben.
Seboendre2018-07-25 18:34:44 // 154315
Valami olasz féle :)
Levee156SW2018-07-25 17:55:38 // 154314
Szia,
olasz az auto?
;)
Seboendre2018-07-24 14:06:29 // 154313
Sziasztok!

Történt ma a következő:

Beindításnál ugye lefut az ellenőrzési folyamat. Kiírta, hogy Engine oil low, Go to dealer.
Egy pillanatra beszartam, leállít, újraindít és minden jó. Annyi változás, hogy eddig max-on volt, most egy vonással alatta. Nívópálca szerint minden rendben. 9000 km van az olajban. Készülhetek valami komolyabbra, vagy ez valami pillanatnyi elmezavar volt?
156 1,9 JTD 16V 2005

Köszönöm
atis_166jtd2018-07-18 11:02:20 // 154312
Kell egy cseredarab. De mert az élő adat jó, attól még lehet hogy máshol van a hiba. Nekem az abs elektronika volt a ludas. Minden rendben volt, mégsem kommunikált az órával.
Jozso532018-07-16 13:44:07 // 154311
Szia
Nekem is volt ilyen problémám már igaz hogy az 166-os volt de nekem 1 biztositék volt elszálva a kormány mellett balra lévő táblán.Azt már nem tudom melyik.Egyesével kimértem s az egyik volt a hibás.Kicseréltem s azota oké minden.
B3WiN2018-07-16 09:58:23 // 154310
Vezetéket kimértem, az jó. ABS élő adatnál jól mutatja a sebességet, így azt ideiglenesen kizárnám. Óránál a csatlakozók épek (első körbe direkt ezt néztem meg mert a töltöttség jelzőm is olyan volt, hogy néha nem világított gyújtáson, melyet az okozott hogy a foglalatból kicsúszott a vezetéke, de itt ilyet se tapasztaltam.) Viszont az érdekes, hogy mikor kiveszem az órát, széthúzom, majd összedugom a csatlakozókat, akkor általában újra életre kell, így elsődlegesen arra gyanakodnék. Van valamilyen megoldás, amivel kitudnám szűrni, hogy az e a hiba forrása?
atis_166jtd2018-07-16 09:18:24 // 154309
Attól még lehet abs elektronika, vagy óra, vagy vezeték szakadás.
B3WiN2018-07-15 20:12:12 // 154308
MES-sel az ABS és a Motor ECU sem hozott hibát, élő adatnál, pedig jól mutatják a sebességet, miközben az óra nem működik.
B3WiN2018-07-15 17:54:34 // 154307
Nem és érezni sem érezni semmi változást az autón.
atis_166jtd2018-07-15 17:18:32 // 154306
Az abs nem jelez olyankor?
B3WiN2018-07-15 11:49:11 // 154305
Sziasztok! A sebességmérő órám mostanában azt csinálja, hogy fogja magát és egyszer csak nem mér, leesik 0 ra. Találkozott már valaki ezzel a hibával? 156 fl 1.6ts
VKG699!!! (4x156+75)2018-07-13 21:39:24 // 154304
Én még mindig szerelmes vagyok...



(Augusztusban lesz rá egy gyári másik BH ajtó :))
garamkrisz762018-07-08 21:39:36 // 154303
Nekem mint laikusnak utánolvastam és erre én is megkaptam ugyanezt a választ. Sajnos ezért keresek szerelőt. Esetleg valami ötlet? Kire bízhatnám?
Piritu - 1.000.0002018-07-08 21:16:50 // 154302
"A hiba továbbra is fennáll." - Amit cseréltetek annak semmi köze az olajfogyasztáshoz...
garamkrisz762018-07-08 19:56:40 // 154301
Sziasztok. Szerelőt keresnék 156 1.8 TS - hez. Nagyon eszi az olajat. 600 km kB. 7 liter olaj. Most lett rajta kicserélve mindkettő vezérműtengely a vezérlés módosító a hidrotőkék a komplett vezérlés vízpumpával, a vezérműszíj fogaskerekek, és természetesen az olajszűrő olaj(selenia 20k). A hiba továbbra is fennáll. Még mindíg eszi az olajat. Köszönöm a válaszokat.
Lali752018-07-08 09:58:22 // 154300
Az történt....
berobbantam2018-07-08 05:19:37 // 154299
Én láttam de igazán nem fogott meg.Tul egyenes a szélvédőtöl hátra.Mintha csak úgy lefűrészelték volna a bódét.
Piritu - 1.000.0002018-07-07 21:00:27 // 154298
Láttátok Zánkán a 156 kabriót? :-)
Levee156SW2018-07-06 06:05:26 // 154297
Bar az olajra a turbo a legerzekenyebb, igy megvan az esely,hogy a tobbi resz tulelte,de ez igy nagyon lutri.
(Nekem off auton egy 1962-es konstrukcio nem birta a mutatvanyt,pedig egy 40 LE/liter teljesitmenyu szivobenzinesrol beszelunk,brutalis vasakbol.)
Zolibácsi2018-07-05 07:27:49 // 154296
Hát ha leszarta az olajat és el szállt a turbó ez miatt akkor mit vársz a többi részétől? Ha van félre rakva legalább fél-1 milliód a nemkivant javitasokra akkor még lehet jó.
Levee156SW2018-07-05 06:28:42 // 154295
Sziasztok,

megjott az olaszitott KKL Switc kabelem,igy felgyulemlett par MES-es kerdes(2.0 JTS).:)
Az alabbi ertekek normalisak?
-szorzo ua. korrekcio: 1.15(masik bank is hasonlo)
-additiv ua.szorzo: -7.7(masik bank is hasonlo)
-legkori nyomas:0.9 bar (!-tengerszint felett 180 meterrel...)

Kicsit olyan,mintha raferne egy uj legtomegmero-de lehet,tulgondolom.
Illetve az,hogy a lambdak meleg motornal is ide-oda ugralnak nyitott es zart ciklus kozt?

Koszonett:L
atis_166jtd2018-06-29 22:40:12 // 154294
Mert nem számol vele. Csak az euro4.
Ricoe1562018-06-29 21:33:43 // 154293
2005-ös 2.4 20V. (142ezer km.) Turbó cserés volt. (állítólag a turbó elszállt mert az elöző tulaj leszarta az olajat)
Leszámítva a futóművet,illetve a kettőstömegűt mit nézek még rajta?

Merjek beleállni?
Köszönöm.
Zsolteen2018-06-26 18:09:56 // 154292
Hello!
FES illetve MES miert nem ir semmit uzemanyag korrekcional?
2001 1.9jtd
vargabi2018-06-25 22:19:38 // 154291
Na, nyugodjon meg mindenki, vége a pánikhelyzetnek!
Szóval nem azért nem indul el a motor, mert világít a motorhiba lámpa, hanem fordítva: a lámpa addig világít, ameddig a motor el nem indul. A motor meg azért nem indult be, mert a vehemens takarítás közben a koszt belebuzgólkodtam a szelepek alá és az kitámasztotta a szelepeket. Egy kis noszogatás, némi féktisztító a légbeömlőbe és már dörmög is az erőmű.
Úgyhogy az ELM328 (bluetooth-os!) nem tévedett, és ezzel látványosan meg is ugrott az ára.
----2018-06-25 17:17:53 // 154290
gazsilaszloo2018-06-25 15:21:03 // 154289
hát akkor végképp nem értem :( :) teljes erőmmel belekapaszkodok, de semmi. Már félek, hogy a kulissza hamarabb enged.
VKG699!!! (4x156+75)2018-06-25 14:31:16 // 154288
Nálam nem melegítették, amikor a váltógombot csinálták, és amikor ezer éve Édesapám 1.6-osán levettük, akkor sem kellett. Igaz ami igaz, egyik sem JTS, de szerintem a TS-eknek ugyanolyan a váltógomb formája belülről, mint a JTS-eknek. (az enyém ugye gyűrűs, de azt is csak húzni kellett)
gazsilaszloo2018-06-25 14:24:26 // 154287
pont így csináltam. Csak a vége nem volt meg, az állonvágás. Melegítenem kell?
VKG699!!! (4x156+75)2018-06-25 13:47:43 // 154286
Erőltesd :)))

Úgy érdemes, hogy két lábbal a középboxra ülsz, két kézzel fogsz rá, elsősorban felfelé húzod, ne nagyon tekergesd, de azért picit igen, és onnan tudod, hogy jó, hogy állon vágtad magad :)
gazsilaszloo2018-06-25 13:22:26 // 154285
Sziasztok!
JTS FL(2005) váltógombot szeretném leszedni, de sajnos nem sikerül :( Ha jó instrukciókat kaptam, jól át kell melegíteni, majd egyszerűen felfelé húzni. Hőlégfúvóval melegítettem addig, még kézzel már alig bírtam megfogni, majd teljes erőmből két kézzel húztam, de meg sem mozdul. Valakinek valami tipp?
Köszi!
vargabi2018-06-24 22:50:15 // 154284
Segítség!
Sziasztok, légyszi adjatok valami tippet, mert tiszta depi vagyok. most jöttem be, miután éjszakába nyúlóan kitisztítottam az EGR szelepet, a légbeömlő elején lévő két öntvényt, az egyik csak egy bejárat, erre csatlakozik a vastag gumicső (a turbóból), a másik meg egy szelep, ami teljesen elzárja a beömlő levegő útját (ez nyomásvezérelt, nem elektromos). Meg a nagy aluöntvény belsejét, ahová a levegő megy - ameddig be tudtam nyúlni. Egy marék kormot és olajsarat pucoltam ki belőlük, tök büszke voltam magamra. A fotókon látszik a pusztítás, amit végeztem.


A probléma: már a gyújtás ráadásakor égve maradt a motorhiba lámpa, és be sem indul a motor (az önindító tekeri, de be sem robban egy henger sem).
A szereléskor én az EGR csatlakozóját széthúztam, de a végén ugyanúgy dugtam össze (másként nem is lehet). Semmi más elektromos csatlakozót vagy egyéb dolgot nem piszkáltam.
Van egy olcsó ELM328 hibakód olvasóm, de azt írja a bolond, hogy nincs hiba. (Ezek után eladó!)

Namost így el sem tudom vinni sehova, házhoz kell hívni az orvost, De úgy le vagyok törve, gondoltam kiírom magamból, és talán valakinek még ötlete is lesz, hogy mi a tök van.
Itt ülök a gép előtt, és figyelem a válaszokat...
garamkrisz762018-06-23 11:15:26 // 154283
Sziasztok. Keresnék 1.8 TS - hez bal első kerék feletti elemet és csomagtartó teleszkópot. Esetleg ha valakinek lenne felesleg én eladó szívesen venném. Köszönöm
VV62018-06-20 17:46:01 // 154282
köszi, meg fogom nézni.
berobbantam2018-06-19 20:26:41 // 154281
Szia
Nekem a műanyag tört szét ami a sínen csúszik.6500 ha jól emlékszek a felújító szett.
nagyT2018-06-19 08:21:09 // 154279
thx :-)
Kazes☻2018-06-18 21:12:06 // 154278
NGK, Champion.
Piritu - 1.000.0002018-06-18 21:12:03 // 154277
Ilyet :-)
A drágábbik gyári 100e km csereperiódusú, az olcsóbbik 50e. A Champion szintén 50e.
A kocsiban eredetileg a 100-as van.
nagyT2018-06-18 21:06:38 // 154276
1.6 ts-be milyen gyújtógyertyát használtok? Venni szeretnék,de van egy pár fajta.
VKG699!!! (4x156+75)2018-06-18 20:07:45 // 154275
Esetleg szedd szét. Azt a 10 csavart nem nagy vaszisztdasz kitekerni.
zugivo2018-06-18 16:11:18 // 154274
Ha tippelhetnék, a vezető sínből kicsúszott az üveg. Így a motor hiába tolná fel és le, csak a levegőt mozgatja.
rain91x2018-06-18 11:19:46 // 154273
Sziasztok

2.4 JTD 10v-n kell külső szíj feszítőt cserélni. Érdemes az egész rugós egységet, vagy csak a csapágyat? (kicsit hangosan szól, csörög, amikor leesik a fordulatszám).
Ezt nehéz cserélni, úgy, hogy a motor a helyén marad?

2. kérdésem, a jobb hátsó lámpa mögött van egy csatlakozó, 2 vezetékből áll (zöld fekete), ez mi? A duda vezetékeivel van összebandázsolva a motortér felől. Gondolom nem a klíma, mert oda csak a nyomásérzékelőre megy az 5 pin-es csati.

Köszönöm.
VV62018-06-17 21:11:15 // 154272
Még soha senkinek nem romlott el az ablakemelő?
VV62018-06-16 16:22:10 // 154271
Az autóval úgy álltam meg, hogy a jobb oldala vagy 20cm-rel lejjebb volt (egy rézsűn) mint a bal. leengedtem a bal első ablakot és amikor fel akartam húzni, recsegő-ropogó hangot adott, mintha üveg törne, majd nem mozdult többé.
Ha nyomom a gombot, mindkét irányban zümmög a motor, de nem történik semmi.
Járt már így valaki?
Levee156SW2018-06-16 00:01:36 // 154270
TC Erőmérőben egy 2.5 V6 jön! :)
zugivo2018-05-31 22:57:01 // 154268
Igen, elolvastam közben☺️ kinyomocsapagy új ha minden igaz, mostmar a kettostomegu is az lesz. Plusz ha már ott vagyunk megkapja az olaj +szűrő cserét. Ranezunk még a vezerlesre és akkor nagyjából a futómű marad csak, de ott most cseréltünk lengokarokat.. Eddig nem kopog. Lekopogom 😂😂
axel2018-05-31 22:51:17 // 154267
Hát így vakon nem tippelgetnék inkább. Ezt is azért írtam mert nekem is ilyen volt. Hely hiányába elvittem szerelőhöz h ez kettőstömegű azt mondta biztos nem hanem kinyomócsapágy. Szétszedték hát kettőstömegű lett. Olyan árat mondott rá, hogy mondtam inkább mindent tegyetek vissza ahogy levettétek. A blogomba bővebben leírtam ☺
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak